וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטרקיור מתמזגת עם חברת SPAC קנדית

26.1.2021 / 16:28

המיזוג לפי מחיר המשקף לחברה שווי של 300 מיליון דולר. החברה הממוזגת תפעל לרישום מניותיה ב-NASDAQ. העסקה ממצבת את אינטרקיור כחברת קנאביס בינלאומית מובילה ומשמעותית

אהוד ברק, במהלך נאומו עם פעילי ישראל דמוקרטית ומפלגת העבודה 24 ביולי 2019. ראובן קסטרו
אהוד ברק, יו"ר דירקטוריון אינטרקיור/ראובן קסטרו

חברת אינטרקיור (ת"א: אנקר) מבססת את מעמדה כחברה בינלאומית מובילה בשוק הקנאביס העולמי ומבצעת מהלך אסטרטגי להצפת ערך ולהאצת הצמיחה והרווחיות: אינטרקיור מדווחת על עסקת מיזוג עם חברת SPAC הנסחרת בבורסה הקנדית (NEO) לפי מחיר המשקף לחברה שווי מייצג של 300 מיליון דולר אמריקאי.

בהתאם להסכם, אינטרקיור התקשרה בעסקת מיזוג עם Subversive Real Estate Acquisition REIT LP NSO) ,NEO:SVX.U), אשר גייסה ממשקיעיה סך של 225 מיליון דולר אמריקאי אותם היא מחזיקה בנאמנות וכן התקשרה עם משקיעים חדשים (שאינם ממשקיעי ה-SPAC) בהסכמים מחייבים לשם ביצוע השקעה פרטית ב-SPAC בסכום מצטבר של 65 מיליון דולר אמריקאי לפי מחיר מניה של 10 דולר אמריקאי למניה של ה- SPAC המייצג שווי של כ-300 מיליון דולר ארה"ב לבעלי המניות של אינטרקיור. ובכוונת החברה הממוזגת לפעול לרישום מניות החברה בבורסת NASDAQ.

עם השלמת העסקה, בקופת החברה הממוזגת יהיו לכל הפחות 55 מיליון דולר אמריקאי, עם אפשרות שסכום זה יגדל עד לסך מצטבר של 290 מיליון דולר. גיוס ההון המשמעותי ממשקיעים בינלאומיים והרישום הצפוי בבורסת ה NASDAQ יאפשרו לחברה להרחיב את בסיס המשקיעים, ולבסס מנועי צמיחה משמעותיים להמשך תנופת הצמיחה והרחבת הפעילות.

עסקת המיזוג אושרה פה אחד על ידי ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה, והשלמתה תלויה בהתקיימות תנאים מתלים. עסקת המיזוג הינה בהתאם לאסטרטגיית הצמיחה הגלובלית של אינטריקור.

אהוד ברק: "גאה להוביל את החברה בפרק חדש שנפתח"

אהוד ברק, יו"ר הדירקטוריון: "אני מרוצה מאוד מההתקדמות הרבה שהושגה באינטרקיור וקנדוק, וגאה להוביל את החברה בפרק חדש ומרגש שנפתח היום. ככל שהמדע מגלה את היתרונות הרפואיים בצמח הקנאביס, לצד שינויים חיוביים ברגולציה, תעשיית הקנאביס מתחילה לממש את הפוטנציאל המסחרי הגדול הקיים בה. אינטרקיור השקיעה מאמץ וכסף רב בבניית מערך ייצור מתקדם ובקשר עם גורמים בינלאומיים מובילים. מוצרי קנדוק הפכו לסטנדרט איכות בעיני עשרות אלפי מטופלים. מהלכים אלה הובילו להכרה בינלאומית בחברה ובמוצריה, כפי שבאה לידי ביטוי בסדרת הסכמים אסטרטגיים לשיתוף פעולה עליהם חתמנו עם חברות ענק בינלאומיות בתחום הקנאביס. קנדוק הוכיחה שהיא מיישמת בהצלחה אסטרטגיית צמיחה רווחית בעודה הופכת לכוח מוביל בשוק המקומי. כעת, החברה ממוצבת למימוש חזונה גם בשווקים חדשים לאור היקף קשריה הבינלאומיים והשינויים הרגולטוריים הצפויים מסביב לעולם".

אלכס רבינוביץ, מנכ"ל החברות אינטרקיור וקנדוק: "מהלך המיזוג עם סאברסיב הינו הבעת אמון נוספת באינטרקיור ובקנדוק. אנו מצרפים אלינו קבוצת ניהול בין לאומית חזקה ומוכחת בראשות מייקל אורבך, מבכירי תעשיית הקנאביס הגלובלית. בצוותא עם החברות המובילות בעולם יצרנו יתרון תחרותי ואיכותי של ממש, לצד השקעות מאסיביות באתרי הגידול שלנו בארץ, הפכנו בין היתר גם למגדלי ויצרני הקנאביס המובילים בישראל. המיזוג והרישום למסחר בבורסות המובילות בעולם יבטיח את יכולתנו להאיץ עוד יותר את פעילותנו העסקית ולשפר את איכות חייהם של מטופלים בשווקים רבים בעולם ולייצר ערך לבעלי המניות".

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully