וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב לא יכול לטוס להמתת חסד: "קיבלנו דממת אלחוט מהמדינה"

26.1.2021 / 16:51

אפרת, שהייתה אמורה לעלות על טיסה לשווייץ עם אביה, חולה סופני עבור המתת חסד, סיפרה לענת דוידוב ב-103fm שלא אושר להם לצאת מהארץ: "מצבו הקוגניטיבי מידרדר"

בני משפחת לוי היו צריכים לעלות על טיסה לציריך לבצע המתת חסד לאורי אב המשפחה שסובל כבר זמן רב ממחלה חשוכת מרפה. השבוע כשהם שמעו שהשמיים נסגרים, הם הבינו שהם לא יצליחו לעלות על הטיסה הבוקר (ג'), לאחר שהגישו בקשה לוועדת החריגים של משרד הבריאות הם נתקלו בסירוב.

ענת דוידוב שוחחה ב-103fm עם אפרת, בתו של אורי: "זה תהליך שלהגיע לאישור של זה זו פרצדורה רצינית שלוקחת זמן, חוות דעת רפואיות, יש הרבה תנאים שצריכים לעמוד בהם. האישור מגיע מארגון שיושב בשוויץ ששם מבצעים את הפרצדורה, והם דורשים חוות דעת רפאויות, וזה מחייב שהאדם שרוצה לעשות את הפעולה יהיה צלול, כדי שיגיד שהוא בוחר לעשות את זה. וגם הבשלה רגשית לעניין", סיפרה אפרת על התהליך. "הגשנו בקשה לוועדת החריגים שצריכה לאשר את הנסיעה מטעמים הומניטריים, היינו מוכנות לצאת מהארץ, עשינו כל מה שיכולנו, כולנו מחוסנים בפעם השנייה, לא דיברנו על חזרה. רצינו לצאת ולכבד את רצונו. הוא עם התחלה של הידרדרות קוגניטיבית, ברמה הפיזית הוא לא מסוגל לעשות פעולות יום יומיות, הוא תלוי בעובד זר בכל הפעולות היום יומיות מבן אדם שהיה מאוד פעיל וספורטאי ועבד במשרות בכירות הגיע למצב שאיכות החיים שלו נמוכה עד לא קיימת".

אפרת ציינה כי עד היום עוד לא קיבלו מענה רשמי לבקשה ולכן פיספסו את הטיסה היום. במשרד הבריאות לא הגיבו לבקשת 103fm לתגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • נתב"ג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully