וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להגיע למומחי הכושר - בלחיצת כפתור אחת

26.1.2021 / 23:19

הכירו את Coacheli - אפליקציה חדשה המציעה שירותים בתחומי הספורט, הבריאות וה-wellness בהתאמה אישית ועד הבית: לאפשר לכל מי שנמנע מחדרי הכושר לנהל אורח חיים בריא ולסגל לעצמו שגרה ספורטיבית"

אימון קוצ'לי. יחצ,
אפליקציית קוצ'לי/יחצ

Coacheli - אפליקציה חדשה המציעה שירותים בתחומי הספורט, הבריאות וה-wellness בהתאמה אישית ועד הבית. מעכשיו בלחיצת כפתור תוכלו להגיע לאנשי המקצוע המובילים בתחומי הכושר וספורט, בריאות ורפואה אלטרנטיבית בסביבתכם דרך אפליקציית קאוצ'שלי אשר תאגד עבורכם לאחר סינון קפדני את הטובים ביותר בשוק.

אפליקציית קואצ'שלי הראשונה מסוגה בארץ, יוצרת תחרות בריאה והוגנת בשוק מתוך מטרה לאפשר לכל בעל מקצוע בתחום להציע את שירותיו במחיר אותו הוא בוחר באופן שקוף וגלוי באפליקציה ובכך לאפשר הצעות אטרקטיביות ביותר לצרכנים. מטרת האפליקציה היא להנגיש כמה שיותר את תחום הספורט והבריאות שתפס תאוצה בימי הקורונה לצרכנים ועד הבית. דרך האפליקציה יוכלו המשתמשים לאתר את אנשי המקצוע לפי סוגי שירותים, המוניטין והניסיון המקצועי, מין וקירבה גאוגרפית. כל אנשי המקצוע המוצעים באפליקציה עוברים סינון קפדני ובחינה מעמיקה על מנת להבטיח שעומדים בקריטריונים הנדרשים ומספקים שירותים ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר. מיקום אספקת השירות, בין אם מדובר באימון כושר אישי, עיסוי, רפלקסולוגיה, שיעורי גלישה, ייעוץ תזונתי, הומאופתיה ועוד, נקבע ישירות בין איש המקצוע למקבל השירות ויכול להתבצע בבית, בפארק ועוד. התשלום מתבצע דרך האפליקציה. באמצעות כרטיס אשראי.

יזמי האפליקציה הם אנשי העסקים אילן דהן וגבריאל דדון, בוגרי המוסד האקדמי "המרכז הבינתחומי הרצליה" וחובבי ספורט מגיל צעיר. לאחר התמחויות בתחומי המימון והשיווק ולאחר שפיתחו סטארט אפ מצליח בתחום הרכב, פנו השניים לפיתוח אפליקציה בתחום האהוב עליהם. הם חברו לג'רום בוזביב, מנכ"ל חברת Sproject, החברה המובילה את תחום הכושר והפנאי בישראל, עם התמחות בייעוץ, תכנון, תפעול וניהול של חדרי כושר, מתחמי קאנטרי קלאב, מתנ"סים ועוד. השלושה פיתחו יחד, בהשקעה של 300,000$ את אפליקציית קאוצ'שלי לקידום והנגשה של תחום הספורט והבריאות בישראל.

ג'רום בוזביב: "40% ממנויי מכוני הכושר לא מגיעים בכלל לאימונים. החלטנו לייסד את האפליקציה על מנת לאפשר לכל מי שנמנע מחדרי הכושר לנהל אורח חיים בריא ולסגל לעצמו שגרה ספורטיבית, לצד שירותים נוספים מעולמות משיקים. תקופת הקורנה והמגבלות שהגיעו איתה, הביאו אנשים לחפש אלטרנטיבות למכוני הכושר, בין אם מדובר באימונים ביתיים או באוויר הפתוח. בקואצ'שלי הם יכולים לאתר את איש המקצוע המתאים עבורם לפי סוגי האימונים, מין המאמן, הקירבה הגאוגרפית והמחיר. כל האינפורמציה מפורסמת באופן שקוף וגלוי באתר. לאור המצב, האפליקציה מציעה כרגע את מאמני הכושר, ואנו מאמינים שבקרוב נוכל להציע את מלוא השירותים, הכל בכפוף למגבלות וההנחיות".

מחירים לדוגמא

  • אימון כושר - החל מ-130 שקלים
  • עיסוי - החל מ-150 שקלים
  • ייעוץ תזונתי - החל מ-250 שקלים
  • שיעורי גלישה - החל מ-120 שקלים
  • רפואה אלטרנטיבית - החל מ-280 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully