וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידס תייבא לישראל את סוכריות הגומי של Haribo

שני מוזס

26.1.2021 / 15:43

בשלב זה לא ישווק בישראל כל הפורטפוליו הרחב של החברה הגרמנית, ויימכרו רק חמישה סוגי סוכריות גומי. בכך מרחיבה סידס את מגוון המותגים שהיא מייבאת לישראל, שכולל בין היתר את מותג החטיפים קורני, שוקולד Lindt ושיווק הוופלים של Tim Tam

סוכריות האריבו. יחצ,
סוכריות האריבו/יחצ

חברת סידס תייבא לישראל את מותג סוכריות הגומי הגרמני האריבו (Haribo), כך נודע לגלובס. יבואנית הממתקים סידס תחל לשווק את המותג בימים הקרובים ברשתות המזון תחת הכשרות של הרב וועסטהיים.

בשלב זה לא ישווק בישראל כל הפורטפוליו הרחב של החברה הגרמנית, ויימכרו רק חמישה סוגי סוכריות גומי - דובונים, נחשים, בקבוקי קולה, דובדבן ואפרסק - באריזות של 70 גרם. המחיר יעמוד על כשמונה שקלים לחבילה. כל המוצרים שישווקו בארץ יזכו לסימון אדום של משרד הבריאות שכולל סוכר בכמות גבוהה.

בכך מרחיבה סידס את מגוון המותגים שהיא מייבאת לישראל שכולל בין היתר את מותג החטיפים קורני שעבר לידיה מדנשר בתחילת 2020, שוקולד Lindt ומותג התה Twinings. בנוסף משווקת החברה בארץ את הוופלים של Tim Tam.

עד היום ניתן היה למצוא בישראל מוצרים של המותג ביבוא מקביל, בעיקר בפיצוציות ומינימרקטים שמוכרים מוצרים לא כשרים, ולא במדפים של רשתות השיווק הגדולות בין היתר בגלל סוגיית הכשרות.

נזכיר כי לפני כשלוש שנים איבדה סידס את הפצת המותגים של ענקית הממתקים האמריקאית מארס, אותם הפיצה במשך שנים רבות, זאת בעקבות המיזוג העולמי בינו לבין ריגלי שהחלה להפיץ את המותג בישראל.

האריבו נוסדה בשנת 1920 בבון שבגרמניה על ידי הנס ריגל האב. בתור שם החברה נבחרו ראשי התיבות של מקימה ומקום היווסדה - הנס ריגל בון (Hans RIegel Bonn). בשנת 1922 החלה החברה לייצר ממתקי גומי, בהם הממתק הפופולרי דובונים.

הנס ריגל האב נפטר במהלך מלחמת העולם השנייה וירש אותו בנו, הנס ריגל, שבמהלך כהונתו כמנהל החברה, הרחיב את פעילותה למדינות נוספות.

כיום האריבו נחשבת ליצרנית הגדולה ביותר של ממתקי גומי וג'לטין והיא מפעילה כ-16 אתרי ייצור עם מחזור מכירות של 3.64 מיליארד דולר ב-2019. כיום המותג משווק בכ-100 מדינות, ומדי שנה מיוצרים כ-100 מיליון דובי גומי. בחברה מועסקים כ-3,000 עובדים.

  • עוד באותו נושא:
  • סוכריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully