וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פבריק הישראלית תקים מרכזי ליקוט אוטומטיים עבור וולמארט

27.1.2021 / 13:44

ענקית הקמעונאות הודיעה כי תחבור לחברת פבריק הישראלית ולשתי חברות נוספות אשר יקימו עבורה מרכזי ליקוט אוטומטיים: "מתרגשים מההכרזה של וולמארט על השותפות"

פבריק. יחצ,
הליקוט של פבריק/יחצ

ענקית הקמעונאות וולמארט הודיעה היום (ד') כי תחבור לחברת פבריק הישראלית ולשתי חברות נוספות אשר יקימו עבורה מרכזי ליקוט אוטומטיים. וולמארט הכריזה כי היא צפויה להגביר את הפעילות והיכולות שלה בתחום המשלוחים ואיסוף הזמנות אונליין מחנויות הרשת בארה"ב. החברה הכריזה על מהלך אסטרטגי במסגרתו תתמקד בהקמה של מרכזי ליקוט אוטומטיים מקומיים להזמנות האונליין בתוך חנויות הרשת ובצמוד אליהן.

כחלק ממהלך זה תחבור וולמארט לסטארטאפ הישראלי ותבחן שני מודלים: מודל ראשון במסגרתו תקצה וולמארט שטחים בתוך חנויות הרשת להקמה של מרכזי הליקוט האוטומטיים ומודל שני להקמת מרכזי ליקוט אוטומטים מחוץ ובצמידות לחנויות הרשת. בוולמארט ציינו שמרכזי הליקוט האוטומטיים המקומיים יאפשרו לה להגביר את הזמינות, מהירות ליקוט ההזמנות והיעילות מול הלקוחות.

הפתרון הטכנולוגי אותו פיתחה פבריק הינו ייחודי ומאפשר לה להקים מתקני ליקוט בכל מבנה, לרבות בתוך חנויות/ הקמה של מרכזי ליקוט אוטומטיים בתוך חנויות מאפשרת לקמעונאים להצמיח את פעילות האונליין ולהגביר את היכולות הלוגיסטיות בכדי לספק ללקוחות את חווית השירות לה הם מצפים תוך שמירה על פעילות רווחית עבור הקמעונאי.

פבריק מקימה עבור רשתות וקמעונאים בעולם מתקנים המבוססים על רובוטים ותוכנות לניהול מחסנים חכמים. הפתרון מאפשר ללקוחות להתמודד עם העלייה בקניות מקוונות ועם הדרישה ההולכת וגוברת למשלוחים מהירים ויעילים. התוכנה והחומרה שפיתחה החברה פועלת כך שהמוצרים במחסן מלוקטים באמצעות רובוטים. השילוב של התוכנה והרובוטים מאפשר לבצע את כל פעילות ניהול ההזמנה ושינוע המוצרים ללא מגע יד אדם.

החברה הוקמה ב-2015 ע"י אורי אברהם, אייל גורן, שי כהן ואלרם גורן המכהן כמנכ"ל. החברה גייסה עד כה 136 מיליון דולר ומעסיקה למעלה מ-200 עובדים בישראל ובארה"ב. בישראל החברה כבר מפעילה שני מרכזים לוגיסטיים רובוטיים עבור רמי לוי וסופר פארם. בחודשים האחרונים הודיעה על פעילות גם עם רשת FreshDirect האמריקאית ממובילות תחום קניות המזון אונליין.

פבריק. יחצ,
צוות עובדי פבריק/יחצ

"כיום, יותר מתמיד, לקוחות רוכשים יותר ויותר באונליין ולכן הצורך לספק ללקוחות את ההזמנות שלהם באותו היום ואף תוך שעה הולך וגובר והופך להיות קריטי בחוויית השירות של הקמעונאי" אומר אלרם גורן מנכ"ל פבריק, "החברה נמצאת בפוזיציה ייחודית בשוק היות והפתרון הטכנולוגי שלנו נבנה במיוחד לענות על צורך זה- אספקת הזמנת הלקוח באופן מיידי. הפתרון שלנו מאפשר לקמעונאים לעמוד בציפייה זו של לקוחות הקצה, תוך שמירה על רווחיות ויכולות תפעוליות מהמעלה הראשונה המאפשרות להם להמשיך ולגדול במהירות עם הצמיחה של השוק.

"אנחנו מתרגשים מההכרזה של וולמארט היום על השותפות בנינו, במסגרתה פבריק מביאה את טכנולוגית מרכזי הליקוט האוטומטיים שלה לוולמארט. השותפות הינה חלק ממהלך אסטרטגי של וולמארט לקרב את הליקוט ללקוחות הקצה והעובדה כי וולמארט, הקמעונאי הגדול ביותר בעולם, הם לקוח שלנו הינה כבוד גדול עבורנו ומחזקת את ההכרה בכך שהפתרון הטכנולוגי שלנו מאפשר לקמעונאים להרחיב את פעילותם במהירות, יעילות ורווחיות תוך שמירה על רמת זמינות גבוה ושירות איכותי ללקוחות הקצה.

"בעודנו מרחיבים את פעילותנו, אנחנו שומעים מעוד ועוד לקוחות שהם צריכים פתרון גמיש שיכול להתאים לכל מתווה בעיר. נקודה זו היא קריטית על מנת לאפשר להם למנף נכסים קיימים, כולל חנויות גדולות או מבנים אחרים שברשותם, ולהקים בתוכם מתקנים אוטומטיים שישרתו את לקוחות האונליין. המודל הזה- המודולריות והגמישות של הפתרון של פבריק הוא אבן היסוד לצמיחה מהירה והוא שיאפשר מתן מענה מהיר ואיכותי לביקוש הרב".

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully