וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מחכים לטכנאי: הישראלים כבר מתקינים מוצרי חשמל בעצמם

27.1.2021 / 15:10

במרץ שינתה קבוצת BSH את ההנחיות ואפשרה לצרכנים להתקין בעצמם את המוצרים באמצעות הדרכה מרחוק. במהלך הסגרים העדיפו רובם לעשות זאת ולא לקרוא לטכנאי. ומה הלאה?

מכונת כביסה של בוש. יחצ,
האם הטרנד ימשיך גם בימי שגרה? מכונת כביסה של Bosch/יחצ

תקופת הקורונה יצרה שינויים רבים בהרגלי הצריכה וההתנהגות שלנו. בשנה האחרונה מאז פרוץ הקורונה לחיינו, אנו מדווחים על עלייה של עשרות אחוזים ברכישת מוצרי חשמל, בייחוד בתחום המטבח. לצד זה, יש גם דיווחים על עיכובים בהתקנות בייחוד בפיק הסגרים ונוצרה בעיה. מי שהרימה את הכפפה והציעה פתרון משמעותי לצרכנים כבר בתחילת משבר הקורונה היא חברת BSH, היבואנית הרשמית של בוש, סימנס וקונסטרוקטה. החברה הבינה כי ההנחיהשלא לפתוח את אריזות מכשירי החשמל ולהתקין באופן עצמאי לא תקפה לתקופת הקורונה המאופיינת בריחוק חברתי, בידודים וסבבי סגרים בלתי נגמרים.

על מנת להבטיח שירות מיטבי לכל הלקוחות, BSH קידמה לראשונה שירות להתקנה עצמאית של מכשירי חשמל ביתיים בקטגוריות החיוניות ביותר, שלא מחייבים התקנה של טכנאי: תנורים, מדיחים, מכונות כביסה, מייבשי כביסה ומקררים, באמצעות הדרכה טלפונית עם מתקין מרחוק. בנוסף להדרכה הטלפונית, היבואנית יצרה סרטוני וידאו, למי שמעוניין בהתקנה עצמאית לחלוטין. ובנוסף קיים שירות וואטסאפ למענה בשל תקלות במוצרים. כל לקוח שיתקין את המוצר באופן עצמאי, ירשם ויתועד במערכת השרות, ותישלח עבורו תעודת אחריות דיגיטלית במייל.

השירות הייחודי ניתן רק על ידי היבואנית הרשמית BSH, כאשר המהלך התאפשר הודות לחברת אטומי שמנהלת את מערך קשרי הלקוחות של BSH בישראל. המהלך זכה לתגובות מעולות מצד הצרכנים ונראה גם בדוחות של BSH מהסגר הראשון והשני- בסגר הראשון 66% מלקוחות BSH בחרו בהתקנה מרחוק, ובסגר השני כ-40% ביצעו התקנה מרחוק. כמובן, ש-BSH עדיין מאפשרת ללקוחות התקנה עם טכנאי בבית לכלל המוצרים ובפרט למוצרי החשמל המחייבים התקנה של טכנאי (כמו כיריים חשמליות וגז) ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.

יאיר רוזן מנכ"ל BSH, היבואנית הרשמית של בוש, סימנס וקונסטרוקטה: "משבר הקורונה הכתיב מציאות חדשה, וגרם לנו לייצר דרך יצירתית וחדשנית על מנת לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר גם בתקופות מאתגרות אלו. אם פעם לא היה ניתן לפתוח את אריזות המוצרים עד שטכנאי מגיע, היום אנחנו מאפשרים ללקוחות התקנה עצמאית בליווי נציג מרחוק או שמקנים לו את העזרים הדיגיטליים הטובים ביותר לבצע את המשימה בעצמו. מדובר בשירות חדשני, טכנולוגי וידידותי למשתמש, כאשר אנחנו נותנים תמיכה מלאה לאורך כל הדרך. אנו שמחים להיות הראשונים בישראל שיצרו את אפשרות ההתקנה מרחוק, ואנו רואים כי התקנה מסוג זה פופולארית מאוד בקרב הצרכנים ולכן היא אף צפויה להישאר אתנו גם אחרי משבר הקורונה".

  • עוד באותו נושא:
  • בוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully