וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע

3.2.2021 / 1:33

מדען ראשי חדש למיקרוסופט ישראל, מנהל בכיר חדש ב-SAP, מנכ"לית חדשה לג'נסיס ישראל ויועצת דרמטולוגית חדשה ללוריאל. מי בא ומי הלך השבוע? כל התזוזות

ליעד גוטנטג (48), מונה למנהל חטיבת המכירות לארגונים מסדר גודל בינוני (Midmarket Sales Director) ב- SAP ישראל. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על ניהול חטיבת המכירות לארגונים מסדר גודל בינוני, שאחראית על שיווק ומכירת פתרונותSAP בשוק הישראלי ביחד עם קהילת השותפים העסקיים המובילים שלSAP תוך יצירת ערך עסקי משמעותי ללקוחות.

לגוטנטג מעל ל- 20 שנות ניסיון בתחום המכירות הטכנולוגי ומעל ל- 15 שנות ניסיון ב- SAP. בתפקידיו הקודמים כיהן כמנהל תחום ה- ERP למגזר ה- SME, ומנהל לקוחות אסטרטגיים ב- SAP ישראל. קודם לכן, שימש מנהל מכירות CRM בחברת מטריקס ומנהל מכירות ERP בחברת מלם. לגוטנטג תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניתוח מערכות מידע מהקריה האקדמית אונו.

ליעד גוטנטג. SAP,
ליעד גוטנטג/SAP

ד"ר תומר סיימון מונה למדען הראשי (Chief Scientist) של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח, תפקיד חדש בחברה בארץ שנמצא בתוך גוף ה-CTO. סיימון עובר למיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח לאחר שנתיים במיקרוסופט ישראל ארגון השיווק והמכירות, שם כיהן כסמנכ"ל טכנולוגיות לאומיות והוביל, בין היתר, את תחומי הבינה המלאכותית, 5G, מחשוב קוונטי וכן עבד צמוד לבכירי המשק הישראלי בפיתוח ובבנייה של אסטרטגיות לטרנספורמציה דיגיטלית. הוא מביא עמו ניסיון של מעל ל-20 שנים בעולמות המחקר המדעי והטכנולוגי, פיתוח תוכנה, ובהקמה וניהול של מרכזי פיתוח גדולים.

בתפקידו החדש יהיה סיימון אמון גם על תחומים חיצוניים כמו קשר מול האקדמיה ועבודה על מחקרים משותפים, וגם על פיתוחים פנימיים. הוא ימשיך להיות לעסוק בתחומי השקעות וממשל, שכעת יחוברו לעולמות המחקר והפיתוח. סיימון יוביל את הרחבת תחומי העיסוק של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח.

במקביל, סיימון חבר ומלווה בשנים האחרונות מספר ועדות ממשלתיות, והוא חבר בועדת ההיגוי לשירותי התשתית של איגוד האינטרנט הישראלי. כמו כן, הוא מלווה את מערכת הביטחון ב-3 השנים האחרונות, והיה חבר בצוות ראש הממשלה ליציאה מהסגר הראשון.

ד"ר תומר סיימון. ראובן קפוצ'ינסקי,
ד"ר תומר סיימון/ראובן קפוצ'ינסקי

קבוצת GoTech הודיעה על איוש שני תפקידים בכירים: לידור יצהרי (32) התמנה לסמנכ"ל תפעול (COO) ומנהל תחום הפיתוח ודורון פלדמן (33) התמנה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות (CTO). החברה היא מהבולטות כיום בישראל בתחומי פתרונות פיתוח, אוטומציית QA, DevOps והנדסת מסדי נתונים.

יצהרי, ניהל בעבר את תחום הפיתוח בסטארטאפ האמריקאי EZLane, וכיהן כמנכ"ל חברת Mixin תוכנה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על יצירת סינרגיה בין החברות השונות בקבוצה, שיפור תהליכי עבודה בתוך החברות, ניהול קשרי לקוחות והובלה מקצועית של הפרויקטים בתחום הפיתוח. הוא בוגר קורס תכנות (ממר"ם) ויחידה טכנולוגית בחיל המודיעין.

פלדמן, שימש בתפקידיו הקודמים כ- CTO בסטארטאפ הישראלי GameOn וכ- CTO בחברת Mixin. בתפקידו החדש יהיה אחראי על בניית האסטרטגיה הטכנולוגית של הקבוצה, הטמעת טכנולוגיות חדשות והתאמת פתרונות טכנולוגיים לצרכי הלקוחות והובלת הפיתוח בפרויקטים הפנימיים של הקבוצה. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה, בוגר קורס תכנות (ממר"ם) ויחידה טכנולוגית בחיל המודיעין.

לדברי יניב פלג, מנכ"ל קבוצתGoTech , הקבוצה שנוסדה במבנה החדש לפני מספר חודשים, בעקבות מיזוג 3 חברות תוכנה (Infini-T, Mixin ו- Testomate) נמצאת בגידול מתמיד ועל פי ההערכות, היקף פעילותה יביא במהלך השנה להכנסות בהיקף של למעלה מ-30 מיליון שקלים. "הקבוצה המאוחדת מונה כיום כ-45 מומחים במגוון תחומי התשתיות, הפיתוח והבדיקות ואנו נמצאים בהליכי גיוס להרחבת מצבת כח האדם. אנו מטפלים בגופים וחברות מהמובילים במשק, דוגמת משטרת ישראל, אמדוקס, פלאפון, סיילספורס, CA, סלטיק, סיסקו, אפלייד מטריאלס, רנואר, חיל הים, ריסקיפייד ו-HP. בסיוע 2 המנהלים החדשים וכח האדם שנגייס אף נרחיב יותר את הרשימה".

לידור יצהרי. זהר צברי,
לידור יצהרי/זהר צברי
דורון פלדמן. אסף בלזמוביץ',
דורון פלדמן/אסף בלזמוביץ'

קבוצת כלמוביל, יבואנית הרכב המובילה בישראל, פותחת את שנת 2021 בתנופה ומתחדשת בייצוג מותג היוקרה - GENESIS, המצטרף למותגי הרכב של הקבוצה בהם מרצדס, יונדאי ומיצובישי. במסגרת זו מינתה כלמוביל את דנה רביד מנחם כמנכ"ל ג'נסיס בישראל.

דנה רביד מנחם, בעלת תואר שני MBA במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון במשפטים וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב, מביאה עימה לתפקיד ניסיון בתחום הרכב כסמנכל"ית השיווק של מרצדס, ומגוון תפקידים ניהוליים בפיננסים כמנהלת השיווק הקמעונאי בבנק הפועלים ואחריות על האסטרטגיה העסקית של הבנק.

במסגרת תפקידה תהיה רביד מנחם אחראית על מהלך ההחדרה של מותג היוקרה ג'נסיס לישראל, ותעמוד בראש מערך נפרד שתקים כלמוביל לצורך ניהול המותג שיכלול מכירות, שירות, אולמות תצוגה, שיווק ומוצר.

דנה רביד מנחם: "זו זכות גדולה להשיק מותג רכבי יוקרה חדש בישראל, אנחנו בעיצומה של היערכות מאסיבית ומדוקדקת ביותר על כל ההיבטים כך שהלקוחות יהנו לא רק ממוצר יוקרתי ומעולה אלא גם ממעטפת שלמה של שירותי פרימיום, שתהיה מעבר למה שהם רגילים כיום".

כלמוביל נערכת להשקת המותג בישראל במהלך הרבעון הראשון של 2021, אשר יכלול פתיחתו של אולם דגל בהרצליה פיתוח. מותג הרכב ג'נסיס, שבסיסו בדרום קוריאה, פעיל כיום בעיקר בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, רוסיה ובמזרח התיכון וקוריאה ומעכשיו גם בישראל כחלק מהתכנון להיכנס לראשונה לשווקי אירופה בסוף שנת 2021.

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי מציין כי השקת GENESIS בישראל מבטאת את עוצמת הקבוצה השוקדת על כיווני צמיחה חדשים. עוד מציין פיאמנטה, כי האמון וההערכה הרבה לה זוכה כלמוביל משותפיה הבינלאומיים הינן מרכיב חשוב בקבלת הנציגות של GENESIS בישראל כאחת המדינות הראשונות בהן מושק המותג.

דנה רביד. תמר מצפי,
דנה רביד מנחם/תמר מצפי

מיכל קוגל, שהגיעה לחברה בימי הקמתה והובילה את ניהול משאבי האנוש בחברת נספרסו הודיעה על פרישתה. קוגל, בעלת ניסיון עשיר בתפקידי משאבי אנוש שונים בחברות בינלאומיות ובחברות הייטק, הגיעה לנספרסו לפני 11 שנה וליוותה את הארגון בצמיחתו משלב ההקמה ועד היום. מיכל היוותה גורם משמעותי בהקמת חברת נספרסו בשוק הישראלי ותרמה רבות ליצירת ה DNA הארגוני של החברה, כמו גם ביעוץ ובליווי מנהלים בתהליכי שינוי וברתימת ההון האנושי למעורבות גבוהה בחברה.

קוגל, בעלת תואר שני MBA מנהל עסקים עם התמחות בניהול וייעוץ משאבי אנוש, כיהנה טרום הצטרפותה לנספרסו בבתפקידים ניהוליים בצ'ק פוינט, סיסקו ועוד.

מיכל קוגל: "הגעתי לחברה בשנותיה הראשונות עוד כשהיתה חברה עם 30 עובדים בלבד, כשמטרה אחת לנגד עיננו למנף את תרבות הקפה בישראל תוך יצירת חווית שירות ייחודית. היום אחרי קצת יותר מעשור אני גאה מאוד בעשייה ובתוצאות שהגענו אליהם. הודעתי על פרישתי מתוך רצון לחפש אתגרים חדשים ותחומי עשייה נוספים".

משה מרי מנכ"ל נספרסו ישראל אמר: " לאחר שנים רבות של עשייה מוצלחת מאוד בנספרסו, מיכל ביקשה לסיים את תפקידה ולהמשיך לאתגר הבא. מיכל היתה גורם משמעותי בהקמת החברה והובלת כל הטיפול בהון האנושי. אני מודה למיכל על תרומתה לחברה ועל העשייה הפורייה".

מיכל קוגל. יחצ,
מיכל קוגל/יחצ

ד"ר גילה איזמן נלקנבאום, מומחית לרפואת עור, נבחרה ע"י מותג טיפוח הפנים מס' 1 בעולם לוריאל פריז כיועצת המדעית והדרמטולוגית של המותג בישראל. במסגרת זו תלווה דר' איזמן נלקנבאום את המותג מהזווית הדרמטולוגית ותשמש כיועצת הסברה בתחום טיפוח העור בכלל והאנטי-אייג'ינג בפרט.

ד"ר איזמן נלקנבאום, מומחית לרפואת עור, לוקחת חלק פעיל בכנסים רפואיים בארץ ובחו"ל. כמו כן היא רופאה בכירה במרכז המשולב לאסתטיקה ובמרפאה לגילוי מוקדם של סרטן העור במערך לרפואת עור בבית חולים מוביל בארץ, ומנהלת תחום רפואת העור במרכז הרפואי פולג.

ד"ר גילה איזמן נלקנבאום מסרה על המינוי: "אני גאה להיות הפנים המקצועיות של מותג בינלאומי הנחשב למוביל בתחומו בעולם. לוריאל פריז ידוע כמותג המשקיע משאבים רבים במחקר מתקדם ופיתוח על מנת לספק לצרכנים את המוצרים הטובים והאפקטיביים וזאת בזכות מחקרים, מעבדות וידע של למעלה מ- 120 שנה אשר הצליחו ליצור מותג איכותי וחדשני עם ליין מוצרים מגוון המתאים לכל סוגי העור".

לדברי אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל: "לוריאל הציבה לעצמה כמטרה עליונה לשים את המדע והבריאות של הצרכנים במרכז. הדרך שלנו מאוד ברורה: זה מתחיל בייצור מוצר יעיל שנותן תוצאות גלויות מבלי להתפשר על בטיחות עור הפנים וממשיך בהסבר המדע הרלוונטי העומד מאחורי המוצרים שלנו. שיתוף הפעולה עם דרמטולוגית מובילה מומחית בטיפוח עור הוא מפתח עבורנו ואנחנו מאמינים כי ד"ר איזמן נלקנבאום תוכל להנגיש את הצד המדעי של המוצרים היעילים שלנו לצרכנים ולהסביר כיצד פועלים הרכיבים שבהם, מה תפקידם ומה התועלת שלהם.".

עוד מסר נקש: "היום יותר מתמיד במשבר בו אנו חיים, מותג צריך להיות בעל אמינות ולספק הוכחות. הצרכנים של היום מחפשים הסברים ומידע באשר לרכיבים במוצרים בהם הם משתמשים. החיבור של לוריאל פריז לדרמטולוגית מקומית מובילה נועד כדי להנגיש לצרכנים הישראלים את ההסבר המדעי שמאחורי הפורמולות והאפקטיביות של הרכיבים הפעילים במוצרים שלהם. חברת לוריאל פריז מתבססת כבר שנים על מדע ויעילות מוכחת, התווספותה של ד"ר גילה איזמן היא חלק ממהלך אסטרטגי שנועד לחזק עוד יותר את הפן המחקרי והמדעי של המותג ולהנגיש אותו לצרכנים".

גילה אייזמן. ישראל כהן,
ד"ר גילה אייזמן נלקנבאום/ישראל כהן

איגוד החברות הציבוריות מניע מהלך רחב לקידום החברות הציבוריות, וממנה את יועץ התקשורת אלעד כהן לתפקיד סמנכ"ל שיווק, דוברות ופיתוח עסקי. כהן, שמלווה את האיגוד בשנים האחרונות כיועץ התקשורת, ולו היכרות רחבה עם שוק ההון הישראלי, ימונה לתפקיד סמנכ"ל ויוביל את בניית מערך השיווק והפיתוח עסקי.

איגוד החברות הציבוריות הוקם ב-1991 ופועל לקידום הצרכים של החברות הציבוריות בתחומי הרגולציה, ממשל תאגידי, משפט וסוגיות מיסים. האיגוד הוא ממייסדי איגוד הדירקטורים, מפעיל ומקדם את פורום קשרי משקיעים (IR) ואת פורום היועצים המשפטיים.

במסגרת האסטרטגיה השיווקית החדשה של האיגוד הוא עתיד להקים את 'פורום חברות ההייטק הציבוריות', שיאגד קרוב ל-100 חברות ציבוריות בתחום הטכנולוגיה ויפעל להאצת החיבור בין שוק ההון ותעשיית ההייטק הישראלית. בנוסף, האיגוד עתיד להציג יוזמות חדשות בזירה הדיגיטלית שיסייעו לחברות הציבוריות בקשר השוטף מול המשקיעים והציבור הישראלי.

מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות אילן פלטו: "הבורסה במומנטום חיובי והציבור חוזר להאמין ולהשקיע בחברות הישראליות. לצד המשך הפעילות המוצלחת של האיגוד למען החברות הציבוריות בתחומי הרגולציה והמשפט, מערך השיווק החדש ייצור ערך מוסף לחברות, תוך הדגשת התרומה שלהן לחברה הישראלית".

סמנכ"ל שיווק, דוברות ופיתוח עסקי באיגוד, אלעד כהן: "מודה להנהלת האיגוד על הבעת האמון. יחד, נפעל להכרת התרומה של החברות הציבוריות לחברה הישראלית והחשיבות של שוק הון בריא ותוסס למשק כולו. אנו מזמינים את כל החברות הציבוריות לקחת חלק פעיל יחד איתנו בעיצוב העתיד של שוק ההון הישראלי".

אלעד כהן הוא יועץ תקשורת מנוסה בתחומי ה-PR וה-IR, בעל תואר ראשון במדע המדינה ויחסים בינ"ל ותואר שני מתוכנית המצטיינים של ביה"ס למדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית.
בתפקידיו הקודמים שימש כסמנכ"ל מחלקת שוק הון במשרד 'צור תקשורת' ובמשרד Together והוביל תהליכים אסטרטגיים-תקשורתיים ושיווקיים עם החברות בית דלק קידוחים, מידרוג, דויטשה בנק, בית ההשקעות איילון, איגוד תעשיות הגז, בית ההשקעות אינפיניטי, נאוויטס פטרוליום ועוד.

אלעד כהן. יחצ,
אלעד כהן/יחצ

חברת פיוצ'ר קרופס מדווחת על שורת מינויים חדשים שיושלמו עם השלמת תהליך מיזוג עם אינפימר: דני איילון, שגריר ישראל בארה"ב לשעבר, יכהן כיו"ר החברה, עופר אלשיך, סמנכ"ל הכספים של רשת 13 לשעבר, ימונה לסמנכ"ל הכספים החדש וסוזן מוסמנס, בכירה לשעבר בחברת מארס העולמית, מומחית בתחום המזון, גויסה לתפקיד מנהלת חטיבת העסקים.

  • דני איילון - שגריר ישראל בארה"ב וסגן שר החוץ לשעבר ימונה ליו"ר דירקטוריון פיוצ'ר קרופס. איילון היה חבר משלחת ישראל לאו"ם ושימש כין היתר חבר בפורום המזון העולמי. בנוסף ייסד את בנק ההשקעות סילבר רואד קפיטל, שהוביל את העסקה בישראל. סילבר רואד קפיטל משקיעה בחברות בתחומי הפוד-טק והאגטק. בין השאר מעורבת בחברת Meat-Tech 3D בה איילון מכהן דירקטור, וכן שותפה ומייצגת את קרן ההון סיכון האמריקאית Germin8 Ventures אשר מתמחה בהשקעות פוד-טק ואגטק.
  • עופר אלשיך - עופר (55) שימש בעבר כסמנכ"ל הכספים של רשת 13 במשך 8 שנים וכן סמנכ"ל הכספים של קבוצת סלע, ימונה לסמנכ"ל כספים פיוצ'ר קרופס. אלשיך, בעל ניסיון רב בניהול הפעילות הפיננסית והחשבונאית בחברות ציבוריות ופרטיות בתעשיית ה- IT, ההייטק, התקשורת, המדיה, השירותים, הנדל"ן והביוטק, עם היקף מכירות של מאות מיליוני שקלים.
  • סוזן מוסמנס - סוזן מוסמנס (48) תמלא את תפקיד מנהלת חטיבת העסקים וחברת הנהלה בכירה. מוסמנס, תושבת הולנד, אשת שיווק בינלאומית ומנהלת מותג מובילה, בעלת ניסיון של 22 שנים בתחום חברות המזון. בתפקידים קודמים כיהנה בתפקיד בכיר בחברת המזון הבינלאומית מארס, וכחברת הנהלה במספר חברות. בנוסף ניהלה חברת ייעוץ לחברות בתחומי האגרוטק.
דני איילון. יחצ,
דני איילון/יחצ

דן זיסקינד, CFO ודירקטור בחברת טבע לשעבר, מונה לדירקטור בשותפות המו"פ (Infinity Medical (IMED להשקעה בחברות בתחום הרפואה הדיגיטלית והפצת הטכנולוגיות שלהן בסין.

זיסקינד שימש CFO ודירקטור בחברת טבע למשך 31 שנה והוביל את החברה להישגים משמעותיים ונדירים. בנוסף, שימש כדירקטור בארגונים גדולים ומוכרים, ביניהם: החברה לישראל, מגדל חברה לביטוח, הבנק הבינלאומי הראשון, הדסה, סינרון ורבים נוספים. זיסקינד בעל ניסיון עשיר בשוק ההון הישראלי והאמריקאי.

הצוות המוביל בשותפות המו"פ (Infinity Medical (IMED כולל את אמיר גל-אור, משקיע ותיק עם ניסיון של כ-25 שנה בזירת ההון סיכון בישראל, בהונג קונג, ובסין, שהקים 4 קרנות הון סיכון בישראל, ו-23 קרנות בסין. ד"ר לרפואת ילדים, יובל בלוך, מומחה בניהול מערכות בריאות, בעברו שימש כסגן מנהל הדסה עין כרם, ניהל שני מרכזים רפואיים של אסותא, וכיהן בהנהלת אסותא מרכזים, בשלוש השנים האחרונות הוביל הקמה של שני מרכזים רפואיים בסין.

דן זיסקינד נכנס לתפקידו כדירקטור לצד חברי הדירקטוריון המנוסים והמוכרים בשותפות: ליאון רקנאטי מגלנרוק, פרופ' רבקה כרמי, עינב אדיב-ברר, ושוקי אברמוביץ' שכיהן בתפקידי ניהול בכירים בכלל ביטוח ופיננסים ופעיל בשוק ההון הישראלי במשך שלושים השנים האחרונות.

ד"ר יובל בלוך, מנכ"ל שותפות המו"פ (Infinity Medical (IMED, אמר: "אני מברך על הצטרפותו של דן זיסקינד לדירקטוריון של אינפיניטי מדיקל. דן מביא איתו ניסיון עשיר של עשרות שנים בעולמות הרפואה, הביוטק ושוק ההון והוא חתום על אחת ההצלחות הישראליות הגדולות בנאסדק. הערך המוסף שלו הוא עצום הן לתהליכי קבלת ההחלטות של השותפות והן לחברות המטרה שייהנו מליווי של אחד מהאנשים המנוסים במשק הישראלי בתחום המדיקל.

דן זיסקינד: "קרן המו"פ הפכה למעניינת בעקבות הוצאת תקנות חדשות של הבורסה ושל רשות החדשנות אשר מעודדות משקיעים מוסדיים להפנות יותר משאבים להייטק, והיא מנגישה לציבור הרחב את ההשקעה בחברות הייטק באמצעות נייר סחיר ונזיל. הצטרפותי לאינפיניטי מדיקל מהווה עבורי את השילוב האופטימלי של ההזדמנויות שנפתחו ונטייתי הטבעית למיזמי Health Care עם הצוות המיוחד המוביל את השותפות והקשר הכה חשוב וייחודי לסין".

דן זיסקינד. אלכס כץ,
דן זיסקינד/אלכס כץ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully