וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

2.2.2021 / 0:43

קמפיין חיסונים חדש ומבריק דרך קליפ של דיסני, מבצע של חלוקת טאבלטים בירכא וטירוף הוולנטיין נמשך. כל מה שקרה בעולם העסקים בחלק הראשון של השבוע

מדברים על חיסונים דרך השיר של דיסני/שרון לוקסנבורג

בסרטון: סרטון חדש של היוצרת שרון לוקנסבורג, נוגע בנושא חשוב ביותר של חיסוני נגד קורונה, ועושה את זה בצורה הכי ישירה, מעניינת ורלוונטית לילדים ולמבוגרים כאחד, דרך אחד השירים הפופולריים (ויש היגידו) הטובים ביותר של דיסני.הסרטון הוא פרפרזה לתקופה הנוכחית.

תרבות ומוסדות

תחאטרון גושן הקים בימים אלה את "היכל התרבות הדיגיטלי", שיפעל בכל שעה ויביא את התאטרון במיטבו, היישר לבתים. תאטרון גושן ידוע בהצגות איכות חוויתיות והפקות צבעוניות ומרשימות, בכיכובם של אמנים ישראלים בולטים, שמצליחות לעניין גם את ההורים. בימי הקורונה המגבילים, התיאטרון הכריז כי בתקופה הקרובה ניתן יהיה לצפות במיטב הצגות התיאטרון, ב'היכל התרבות הדיגיטלי של תיאטרון גושן' בכל שעה ולמשך 24 שעות מרגע ההזמנה. ניתן לצפות בהצגות מכל מחשב, טאבלט וסמארטפון.

התיאטרון הדיגיטלי יאפשר לצופים בכל רחבי העולם ליהנות מההצגות האיכותיות בשפה העברית, הצגות שבימים רגילים אינם יכולים להיחשף אליהן. רעות אלוש, שרון אלכסנדר, יהורם גאון, אורנה כץ, יהודה נהרי ואור טרגן הם רק חלק מהאמנים שיככבו בהצגות ובמופעים המשודרים אונליין.

בנוסף למיטב ההצגות הקיימות באתר, כגון הלב, דני דין, הזמיר ועוד, יתווספו בתקופה הקרובה הצגות למבוגרים ותכנים מקוריים רבים לאתר התיאטרון: הצגת האף של ואן גוך, המלך גיליאן, צילומי מאחורי הקלעים, ראיונות עם האמנים, סודות התיאטרון, התפאורה וההלבשה ועוד. המיזם נולד כחלק ממאמצי התיאטרון לסייע לשחקנים וליוצרים בזמן משבר הקורונה ולהנגיש את עולם התרבות לילדים ולמשפחות, שכל כך רגילים ומצפים לצפייה בהצגות שנחסכות מהם כבר שנה.

אביגיל שמר אהרון, מנכ"לית תאטרון גושן: "הכנו לצופים מאגר מיוחד ונבחר של תוכן עשיר מההצגות והמופעים הנבחרים של תאטרון גושן. החוויה החיובית בה ניתן לצפות מהבית, יחד עם המשפחה בתוכן תרבותי ואיכותי, היא תוצר של המציאות החדשה שנכפתה עליינו בעקבות המשבר העולמי, אנחנו בתאטרון, ראינו בכך הזדמנות גדולה. אני מאושרת שניתנה לנו האפשרות לסייע ליוצרים ולשחקנים ולספק אתנחתא חיובית לצופים בתקופה מאתגרת זו. אנו בהחלט שוקלים לפתוח באופן קבוע , לכל המעוניינים את היכל התרבות הדיגיטלי-גילינו שחווית הצפייה המשותפת של הורים וילדים, מוסיפה ערכים מוספים רבים מאוד לילדים ולהורים כאחד".

האף של ואן גוך. דורון ישינסקי,
האף של ואן גוך/דורון ישינסקי

קמפיינים

שיתוף פעולה נוצר בין המותג MISMAS של האמן עידו גרינברג לשירותי בריאות כללית, לאחר שחברת הקד"מ וההפקות ?!What יצרה והפיקה קונספט ייחודי למתחמי החיסון של שירותי בריאות כללית במחוז דן-פ"ת.

לדברי דוד פרץ ושמוליק צרפתי מחברת ?!What, המותג MISMAS תואם לאוכלוסיית היעד ושיתוף הפעולה יצר אווירה מיוחדת ומעודכנת. לדברי ד"ר שמוליק צרפתי, ?!What :"אנו שמחים על ההיענות הגוברת של כל שכבות הגיל להגיע ולהתחסן והוכחנו שאפשר אפילו לצאת עם חיוך ותמונה ברשתות החברתיות למזכרת".

הפקות לקופת חולים כללית. יחצ,
שיתוף פעולה בכללית/יחצ

Fiverr, החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, מציגה היום סרטון טיזר לפרסומת אשר תשודר במהלך משחק הסופרבול LV שיתקיים ב- 7 בפברואר, 2021. סרטון הטיזר בן 15 השניות נפתח בצילום דלת ההאנגר של Four Seasons Total Landscaping - חנות הגינון הקטנה בפרברי פילדלפיה, שזכתה לפרסום מפתיע בעקבות מסיבת עיתונאים של צוות הקמפיין של דונלד טראמפ שהתכנסה במקום זה במקום מלון היוקרה Four Seasons.

הפרסומת נוצרה בהמשך לקמפיין "It Starts Here" של החברה אשר הושק בספטמבר 2020, במטרה להעצים עסקים קטנים ובינוניים ולספק להם תקווה והשראה על מנת להמשיך לצמוח גם במהלך המשבר ולאחריו. פרסומת הסופרבול שמה זרקור על העסקים הקטנים המהווים את עמוד השידרה של אמריקה. המטרה של Fiverr היא לאפשר לכל אחד הזדמנות שווה לבנות את העסק, המותג או החלום שלו. שנת 2020 היתה שנת מפנה בה עסקים, נדרשו להיות זריזים וגמישים ולאמץ שיטות עבודה חדשות ולנצל הזדמנויות חדשות שנקרות בדרכם. Fiverr הפכה למשאב חשוב עבור חברות בתקופה זו ותשדיר הסופרבול יציג את הנרטיב הזה.

Fiverr שיתפה פעולה עם משרד הפרסום Publicis בבניית הקמפיין הרב-ערוצי, בנוסף לשיתוף פעולה עם מוכרים מהפלטפורמה של Fiverr. הסרטון בהפקת MJZ וTatarti- כקניינית המדיה.

יוזמות

מותג הדרמו קוסמטיקה דוקטור עור ממשיך להוקיר תודה לרופאים ולצוותים הרפואיים ויוצא שנית בשיתוף פעולה עם המיזם "אמץ רופא.ה" הפועל לסייע לאנשי הרפואה העומדים בחזית המאבק בקורונה.

במסגרת הפעילות, על כל רכישה ממגוון מוצרי דוקטור עור באתרים נבחרים המשתתפים בפעילות, המותג יתרום מוצר מתנה של דוקטור עור, לצוותים הרפואיים כאות תודה והערכה על עבודת הקודש שהם עושים בימים אלו.

אתרי הרכישה המשתתפים בפעילות: גילטי, עזריאלי, דראגסטור, אופיר פארם, איפארמה, מדיפארם, מקס פארם- נקודת טבע וביוגאיה. הפעילות תתקיים עד לתאריך ה 28.2.

אמץ רופא בד"ר עור. יחצ,
ד"ר עור - אמץ רופא/יחצ

תקופת הקורונה גוזרת עלינו להיות רחוקים מהאהובים עלינו ביותר וזה הזמן ליצירתיות. בואו תצטלמו ותשלחו לסבא ולסבתא תמונות שיחממו להם את הלב.

בסטיקיז הרכיבו עבורכם קירות השראה מעוצבים ומוצעים לראשונה, שני גדלים חדשים, של 20×30 ס"מ או 30×30 ס"מ בצבעים שחור או לבן. "סטיקיז" היא תמונה ממוסגרת שנדבקת לקיר ללא צורך במסמרים (סה"כ 3 גדלים). ניתן להדביק, להסיר ולהדביק מחדש ללא פגם ולעצב את הקיר שלכם ב-5 דקות. אתם נכנסים לאתר בוחרים את התמונות ואת קיר ההשראה, בסטיקיז מדפיסים וממסגרים אותן באיכות גבוהה, אורזים ושולחים אליכם עד 5 ימי עסקים עם שליח עד הבית (משלוח חינם),
כך שהקולאז' המשפחתי או הצילום האומנותי, בחיים לא היה קל, נוח ויפה יותר.

בסטיקיז התמונות הן תמונות פוטו איכותיות בגודל של 20×20 ס"מ, 20×30 ס"מ או 30×30 ס"מ אותן ניתן לקבל עם מסגרת שחורה או לבנה או אריח (ללא מסגרת). התמונות נדבקות לקיר עם דבק מיוחד אשר מאפשר להדביק ולהסיר את התמונות בלי צורך במסמרים. ניתן לעלות כל תמונה שתרצו, וניתן לבחור מהגלריה שלנו קיר השראה לפי הטעם והצורך.

מחיר: החל מ 39 שקל ליחידה.לקירות השראה: https://www.stickies.co.il/inspiration-walls

דותן סתיו, בעלים שותף בסטיקיז: "לאחר שנה של פעילות, עשרות אלפי לקוחות מרוצים, בשורה בתחום העיצוב ואין ספור קירות עם עיצובים חדשים אנחנו גאים להציג את הגדלים החדשים שיצרנו.
הסטיקיז מאפשר קולאז' משפחתי מרגש או חוויות נעימות במסגרת, בממשק קל ונוח, לכל אחד, מכל מקום ובכל זמן. מתנה ליום המשפחה, וולנטיין דיי והזדמנות מצוינת לעשות סדר בתמונות, לעצב ולשדרג את הבית למקום נעים יותר להיות בו בסגר. סטיקיז זו מתנה מקורית ולא שגרתית עבור חברות וארגונים לקראת יום המשפחה".

סטיקיז. עמית זנטקרן,
קיר סטיקיז/עמית זנטקרן

בימים אלה, הצוותים הרפואיים עובדים מסביב לשעון וממעיטים לפגוש עם בני משפחותיהם. במטרה להוקיר את עבודתם של הצוותים הרפואיים, הקימה עמותת "יוניסטרים" בתמיכת 'טבע' וארגון 8400 תוכנית המשלבת עשייה משפחתית ויזמות רפואית יחד. ב-7.2 ייחשף המיזם המנצח.

200 בני נוער מכלל המגזרים בחברה הישראלית, נפגשו וחשבו על רעיונות מקוריים לפיתוח מיזמים הקשורים בתחום ההייטק, הרפואה ונגיף הקורונה הפוקד את העולם. הרעיונות החדשניים של הילדים עשויים לסייע להוריהם במאמץ הלאומי למלחמה בקורונה. בין הבולטים בהם מיזם של מערכת אוורור לחליפות המיגון לצוות הרפואי, מסכה שמפיצה ריח, פרפרית אינפוזיה לשימוש ללא צוות רפואי ועוד רבים.

פוסט שופטים. יחצ,
מי יזכה בתחרות?/יחצ

ראש המועצה הממונה בירכא אלי רגב, יחד עם המחלקה לחינוך הבלתי פורמלי ומנהלי בתי הספר, חילקו היום 120 טאבלטים וכרטיסי SIM , אשר נתרמו לתלמידי היישוב ע"י עמותת רוח טובה מקבוצת שרי אריסון. המחשבים נמסרו לתלמידי בתי הספר מכיתה א' עד לכיתה יב' בהתאם לצורך ולכללי החלוקה שנקבעו עי המועצה.

הטבלטים נתרמו במסגרת תוכנית מעורבות בקהילה של קרן אריסון- במטרה לעודד ולתמוך בתלמידים הלומדים מרחוק. עידן הקורונה מחייב לימודים מרחוק ומצריך מספר טאבלטים בכל בית, כדי לשמר את יכולת הלימוד והבנת החומר גם בשנת הלימודים הנוכחית שבה מרבית הלימודים מתבצעים בזום. חלוקת המחשבים תסייע לתלמידים להשתתף בכל תוכנית הלימודים ללא מגבלה של העדר מחשב זמין בבית.

חלוקת מחשבים בירכא. יחצ,
חלוקת טאבלטים בירכא/יחצ

שמיכות חמות, כריות מפנקות מגבות נעימות וגם ציוד לחורף. בני הנוער מקרית ארבע חברון בעידוד היחידה הקהילתית במועצה ניצלו את סגירת בתי הספר והסגר הכללי כדי לסייע לחולים ואנשים סיעודיים במחלקות קורונה בבית החולים שערי צדק בירושלים והתרימו מתושבי המועצה ציוד הנאמד בעשרות אלפי שקלים. הציוד נאסף לחולים ונדבקים בודדים שאין להם משפחה קרובה שיכולה לדאוג להם.

במועצה קרית ארבע חברון אומרים כי הרעיון הגיע מתושבת היישוב שרה ליברזון שעובדת במחלקת כתר (קורונה) בבית החולים שערי צדק, היא הציעה כי בני הנוער יאספו ציוד עבור אותם מטופלים שלא זוכים לביקור משפחתי ואין להם ציוד חורף מתאים.

"בני הנוער התגייסו, והקימו מספר מוקדים ביישוב שאליהם היה אפשר להעביר ציוד, משמח לראות את בני הנוער נרתמים לפעילות משמעותית וערכית גם בימים אלו" אומרת שני דדון מנהלת מחלקת נוער וצעירים במועצה.

ביום ראשון בערב ארזו בני הנוער את הציוד ואמרו כי "ניצלנו את הסגר הזה כדי לעשות משהו טוב עבור אנשים שלא תמיד זוכים לתשומת לב, כשאמרו לנו שזה עשה להם טוב בלב היינו מאושרות"

ביום ראשון האחרון העבירו את הציוד מהמועצה לבית החולים והוא חולק לעשרות מטופלים.

ראש המועצה אליהו ליבמן הודה לבני הנוער "בתוך כל החושך שאנחנו נמצאים בו יש גם אור גדול, בני הנוער במועצה עושים דברים נפלאים, הם העתיד של מדינת ישראל"

נוער קרית ארבע חברון. יחצ,
יוזמה ברוכה. נוער קרית ארבע חברון/יחצ

קבוצה של יזמים ממדינות ערביות מתכנסת מדי שבוע למפגש זום במסגרת תוכנית ישראלית יחודית לפיתוח סטרטאפים ויזמויות חברתיות. הקבוצה כוללת צעירים וצעירות מסוריה, עיראק, ערב הסעודית, לוב, תוניס, מצרים, מרוקו, ירדן, עזה והרשות הפלסטינית שמקדמים מיזמי הייטק והם זוכים לליווי, הדרכה וכלים מעשיים כיצד לממש את חלומם במפגשים בהם מתארחים אישים מובילים בתעשיית החדשנות הישראלית.

בין המיזמים שמקודמים במסגרת התוכנית: התארגנות לקידום קבלה ושינוי היחס לבני נוער ובוגרים להט"בים בקהילה במדינות ערב, חיבור בין ילדים ממקורות אתניים שונים באמצעות פעולות משותפות לעידוד הגיוון החברתי, הקמת מוזיאון טבע אזורי ויזמויות נוספות.

התוכנית היחודית Starting Up Together היא פרי שיתוף פעולה של מרכז פרס לשלום ולחדשנות, מרכז הפיתוח של Ebay ישראל והמרכז לערים חכמות באוניברסיטת בר אילן ובתמיכת קרן אדמונד דה רוטשילד ישראל.

ההדרכה היא ישראלית פלסטינית משותפת. 40% ממשתתפי התוכנית הן נשים. התוכנית מקיפה את כל שלבי הבניה של מיזמים חדשים כולל חקר שוק, בניית תוכנית ומודל עסקי, פיתוח וחיבור למערך של שותפים ומשקיעים פוטנציאלים בישראל וברחבי העולם.

אלינה שקולניקוב, מנהלת תחום האימפקט בקרן אדמונד דה רוטשילד אשר מעניקה לתכנית תמיכה וליווי צמוד ציינה כי "הקרן תומכת כבר שלוש שנים בתוכנית מתוך אמונה כי לכל יזם ויזמת צריכים להיות את הכלים להגשים את חזונם וכי רק כך ניתן יהיה לייצר אקו סיסטם יזמי חזק ולבסס כלכלה שפועלת לטובת כל חלקי החברה. המחזור הקודם והנוכחי עסקו בנושא חברתי קריטי- החיים האורבנים. נושא זה רלוונטי לא רק בתוך גבולות ישראל, אלא גם עבור שכינינו. לכן, השנה, לאור הצלחת המחזורים הקודמים, החלטנו להרחיב את השורות למשתתפים ומשתתפות ממדינות נוספות בעולם כדי שיחד נוכל לנסות לבנות פתרונות לטובת הפיכת הערים למרחבי מחייה בטוחים, נגישים וברי קיימא עבור כולנו".

seperator

אלרועי תורג'מן, מנכ"ל רשת אופטיקנה, מירב צ'פני רז המשנה למנכ"ל, ירון עמיר סמנכ"ל השיווק, ענבל זילברברג סמנכ"ל הכספים ובכירים נוספים במטה חברת אופטיקנה, פתחו את השבוע בסימן יום התנדבות, במרכז הלוגיסטי של ארגון לתת (כמובן בהתאם למגבלות הקורונה).

לצד מנכ"ל ארגון לתת ערן וינטרוב ואנשי לתת, ארזו בכירי אופטיקנה חבילות תרומה, אשר כללו 1,500 זוגות משקפיים (מסגרות + עדשות), ושוברים לבדיקות ראייה עבור קשישים וילדים שידם אינה משגת.

בנוסף לכך במהלך הביקור, הוצג להנהלת אופטיקנה דו"ח העוני האלטרנטיבי האחרון, אשר פורסם בחודש שעבר על ידי ארגון לתת, ובו מפורטים גם נתון על מספר הילדים שהצטרפו השנה למעגל העוני. בעקבות כך הודיעה הרשת כי תעמיד לרשות העמותה מענה למאות הילדים הנזקקים לתיקון ראייה, באמצעות האופטומטריסטים המוסמכים של הרשת, וזאת ללא שום עלות.

לדברי אלרועי תורג'מן, "ילדים לא אמורים להסתובב ללא עזרי תיקון ראייה בגלל דלות אמצעים. כחלק מהמחויבות שלנו כרשת האופטיקה הגדולה במדינה אנו נדאג לעשות ככל העולה בידנו כדי לפתור בעיה זו".

מנכ"ל ארגון לתת, ערן וינטרוב: "נתוני דוח העוני האלטרנטיבי של ארגון ארגון לתת לשנת 2020 מעידים על תמונת מצב קשה במיוחד בנושא העוני בישראל. כ-422,000 משקי בית חדשים נקלעו למצוקה כלכלית בעקבות הקורונה. שיעור העוני בישראל זינק, בהערכה זהירה ושמרנית, מהיקף של חמישית מהמשפחות לכמעט שליש (850,000), הצטרפות של 268,000 משפחות למעגל העוני.

בנוסף לכך, 73.9% מנתמכי הסיוע העידו שאין ברשותם מחשבים ללמידה מרחוק, ל-70% מהמשפחות הנתמכות אין אפשרות לרכוש ציוד בסיסי לבית הספר, ואנו יודעים שלרבים מהם אין את המשאבים הדרושים על מנת לרכוש משקפי ראייה לילדיהם".

אלרועי תורג'מן עם ערן וינטרוב. יחצ,
אלרועי תורג'מן וערן וינטרוב/יחצ

בחברת נעמן גרופ בעלת המותגים ורדינון ונעמן החליטו לציון יום הסרטן הבינלאומי לקיים מבצע מיוחד ביום חמישי 4.2- תרומת 5% מהכנסות אתרי האונליין של החברה לעמותת גדולים מהחיים אשר פועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם.

שרון הרמתי סמנכל השיווק של נעמן גרופ: "כשחשבנו על הרעיון מיד חשבנו על עמותת גדולים מהחיים שאנו מאוד מעריכים את פעילותה לאורך השנים. פעילות שנוגעת במשפחה ברמה הפרטנית וכן הפעילות בגן החלומות - גן סטרילי המאפשר לילדים חולי סרטן להישאר במסגרת . נשמח שכולם יירתמו ויתרמו".

שרון איילון גדולים מהחיים: "הפעילות עם חברות אלו בעיקר בימים לא פשוטים אלו הינה מבורכת ולא ברורה מאליה. אני מברכת על שיתוף פעולה זה שמראה את הטוב שיש בחברה הישראלית ובחברות ומאפשר לכל אחד ואחד מאתנו לקחת חלק ולעזור למשפחות בשעותיהן הקשות".

שרון איילון ושרון הרמתי. יחצ,
שרון איילון ושרון הרמתי/יחצ

סטודיו "אהבת הדס" הוא מיזם חברתי המאפשר לשכור שמלות כלה במחיר שווה לכל כיס - 700 שקל לשמלה. העמותה גם מציעה לשאול אקססוריז לכלות ללא כל עלות. כל השמלות והאביזרים הם מתרומות.

את העמותה מתפעלות נשים בלבד שעושות זאת בהתנדבות מלאה לזכרה של הדס בן שושן שנהרגה לפני 8 שנים בטיול בהודו. בסטודיו שלהן ברמת גן יש כ-250 שמלות בכל המידות והסגנונות והן מותאמות לכל המגזרים (חרדים/דתיים/חילונים).

סטודיו אהבת הדס. יחצ,
סטודיו אהבת הדס - שווה לכל כיס/יחצ

חברות וטכנולוגיה

שיעור ההמחאות החוזרות עלה מכ-2.5% בשגרה לכ-6% בתקופת המשבר הנוכחי כאשר כ-40% חזרו בשל אי-כיסוי, משמע, לנותן ההמחאה לא היה די כסף בחשבון. בתקופה זו בה מגזר העסקים בישראל מצוי באחת התקופות הקשות ביותר, המחאות חוזרות של לקוחות, עשוי להוביל לגזר דין מוות על פעילותן השוטפת ולחסל סופית את מעט החמצן שנותר להם.

בתוך כך, חברת ERN מבית מנורה מבטחים, החברה המובילה בישראל לשרותי סליקת תשלומים המעבדת מדי שנה כ-3 מיליון עסקאות בהיקף כולל של יותר מ-6 מיליארד שקל, הטמיעה באחרונה את פיתרון SAS Intelligent Decisioning, טכנולוגיה ייחודית של חברת SAS, המיוצגת בישראל על ידי מיה אנליטיקס. פתרון זה מאפשר ניהול סיכונים פיננסי ייחודי ע"י החברה להבטחת פירעון המחאות, וכן למוצרים הנוספים של החברה ובהם התחייבות לפירעון הוראות קבע והתחייבות לפירעון הלוואות, שעל בסיסו היא מאפשרת לבתי עסק לקבל המחאות ואמצעי תשלום נוספים כאמור מלקוחותיהם מבלי לחשוש שלא יכובדו.

הפיתרון מאפשר לחברה בין היתר לבחון התחייבות לפירעון של עסקאות בהמחאות, תוך התייחסות למאות פרמטרים באופן ממוחשב, ולקבל החלטה לגבי הבטחת פירעון ההמחאה בתוך פחות משניה. כך, תשלום באמצעות המחאה שניתנה לבית עסק ואושרה על בסיס מודל ניהול הסיכונים של החברה, הינו חסר סיכון פיננסי מבחינת בית העסק, בדיוק כמו תשלום בכרטיס אשראי. כל עסקה נבדקת אל מול מודל ניהול סיכונים, שעל בסיסו מתקבלת ההחלטה אם לאשר את העסקה או לדחות אותה.

"ל- ERN היה חשוב לרכוש מערכת יציבה ואמינה, שתיתן מענה 24/7 ללא הפסקה עם תגובה מהירה. נדרשה מערכת המסוגלת להתמודד עם מודלים מורכבים לניהול סיכונים" אומר עובד גבאי, סמנכ"ל ניהול סיכונים ב-ERN. "בנוסף, היה לנו חשוב לדעת שבמקרה של תקלה נוכל לקבל תמיכה מהירה מצוות מקצועי". גבאי מוסיף כי "היה חשוב לנו לבחור בפתרון שמציע מערכת יציבה ומוכרת עם התחייבות לזמני תגובה מהירים. דרשנו שלצוות יהיה ניסיון ביישום של מערכת חוקה בארץ, מול לקוחות פיננסיים גדולים, וניתנה עדיפות לצוות מקומי שנותן מענה. בנוסף היה חשוב שיהיו בה 2 הרכיבים: מערכת חוקה ומערכת אנליטית, ופתרון SAS Intelligent Decisioning נותן מענה לכל הקריטריונים הנ"ל".

חברת ERN מצטרפת לגופים הפיננסיים המובילים בעולם, בהם הוטמעה המערכת של SAS באמצעות טכנולוגיה מתקדמת שהוטמעה בחברות הפיננסיות המובילות בעולם.

רונית לפידור בלו, מנכ"לית מיה אנליטיקס: "חברת ERN מבית מנורה מבטחים, ניצבת כעת בשורה אחת עם גופים פיננסיים מהמובילים בעולם, שהטמיעו טכנולוגיה מהפכנית זו. פתרון SAS Intelligent Decisioning יאפשר לגופים עסקיים הנמנים עם לקוחות ERN, לקבל את שירותי החברה תוך שניות בודדות ועל בסיס מודלים מתקדמים, ובכך יוכל בית העסק למזער נזקים ולהימנע מסיכונים המאיימים על פעילותו השוטפת".

רונית לפידור בלו. יחצ,
רונית לפידור בלו/יחצ
עובד גבאי. יחצ,
עובד גבאי/יחצ

במסגרת אירוע האקתון IIoT שנערך ביוזמת המכון לייצור מתקדם ובהובלת המכון והמכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, השתתפו עשרות משתתפים שעבדו במשך 3 ימים במטרה לסייע למפעלים להטמיע את המהפכה התעשייתית הרביעית (0.Industry 4). תוצרי ההאקתון הוצגו על ידי הצוותים בפני צוות שופטים שבחר את הצוותים המנצחים.

  • במקום הראשון, עליו הכריז נשיא המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, פרופ' אריה מהרשק, זכו איתי גוטמן ומיכאל גולניק, יזמים מחברת Engini, שפיתחו מערכת תומכת החלטה מבוססת על למידת מכונה העוזרת לתכנן את רכישות המלאי, מתוך מטרה לענות על האתגר שהציבה בפניהם חברת אורבוטק - KLA, שחיפשה פתרון להפחתת כמויות "המלאי המת" הנרכש - ובסופו של דבר אינו בשימוש.
  • במקום השני זכו 2 קבוצות: הצוות שכלל את ד"ר מיכאל חסון מאוניברסיטת אריאל, מפתח התוכנה דימיטרי פלדשרוביץ', והסטודנט עמרי אלון, אשר פיתחו, גם הם, עבור חברת אורבוטק - KLA, מערכת המאפשרת למפעיל לקבוע את רמת הרגישות לטעות, ולפיה לשלוט ברמות "המלאי המת" הנרכשות.
  • הצוות השני, שכלל את מפתחי התוכנה ליאור רביבו וכרמן לב ואת מומחי הנדסת האנוש ד"ר אלון כהנא ושלומי קוסקובסקי, התמודד עם האתגר של חברת רפאל, שביקשה למצוא פתרון המשלב בין מפעיל אנושי ומערכת בינה מלאכותית בקבלת החלטות לגבי תעדוף רחפנים ללוגיסטיקה בשטחים אורבניים. הצוות פיתח ממשק משתמש בעל שתי רמות שליטה: רמת המערכת, בה המפעיל קובע סדרי עדיפויות עבור ההחלטות, ורמת הרחפן הבודד, בה המפעיל מתערב רק במקרה של תקלות.
  • במקום השלישי זכו אלכס פישמן - מהנדס אווירונאוטיקה באלביט, והיזם אריק יאבילביץ, אשר פיתחו מערכת המאפשרת ניטור רמת הלחות בתוך מיכל ייבוש בזמן אמת, בעזרת מערך חיישנים ייעודי. בזאת ניתן מענה לאתגר של חברת נטפים, שנזקקה לאופטימיזציה במערך תאי ייבוש לחומר גלם (פלסטיק) במחלקת ההזרקה. הפתרון המוצע נועד לחסוך באנרגיה בתהליך הייצור, לייעלו ולהפחית זמני השבתה ופחת בתהליך.
  • הצוותים הזוכים זכו במענקים כספיים - הפרס הראשון עמד על 10,000 שקל, הפרס השני 5,000 שקל והפרס השלישי 3,000 שקל. לצוותים תינתן אפשרות להמשיך את פיתוח הפתרונות כמיזמים במסגרות שונות: קורס פרויקט בין-תחומי המתנהל במכללה, כפרויקט במסגרת מאיץ הגליל לתעשייה חכמה מיסודה של המכללה, כמיזם סטודנטים במימון המל"ג, ובמסגרות אחרות.
  • האינטרנט התעשייתי של הדברים (IIoT) מהווה נדבך מרכזי במהפכה התעשייתית הרביעית - אשר יישומה יאפשר קפיצת מדרגה של התעשייה היצרנית באמצעות טכנולוגיות חדשות ומתקדמות. מהפכה זו מציגה אתגר משמעותי לחברות תעשייה מסורתית הנדרשות לבצע שינוי מחשבתי ותשתיתי. אירוע ההאקתון IIoT ניזום לשם התווית פתרונות טכנולוגיים כפתרון לאתגרים הרבים והמורכבים העומדים בפני יישום המהפכה בתעשייה.
איתי גוטמן. יחצ,
ההאקתון של אורט בראודה/יחצ

בימים אלה, כשהסגר השלישי ממשיך, בסטודיו C אונליין חושבים נון סטופ על ההשקעה בלקוחות, כדי לא לקטוע להן את שיגרת האימונים ולהעשיר כמה שיותר את הזמן הפנוי של רובן. סטודיו C אונליין, משיקה 2 סדנאות המתבססות על אימון ולמידה קצרי טווח במקסימום תוצאה.

"Fit Don't Quit"- - תכנית אימונים המורכבת מ- 8 מפגשי Live, כאשר כל מפגש יתחלק לשניים: חלק אחד בעצימות גבוהה וחלק שני המתרכז בעבודה על מרכז הגוף, בטן, גב, שיווי משקל, CORE ועוד.
המפגשים מתקיימים פעמיים בשבוע, למשך זמן של כ- 45 דקות.

"הכרות עם עולם היוגה"- סדנא נוספת עולה ב- Live החל מה-1/2 ותכלול 4 מפגשים בני 60 דקות, במהלכה לומדים לנשום, מדברים קצת על פילוסופיה ומתרגלים יוגה.

בחודשים האחרונים, סטודיו C אונליין עובדת בשת"פ עם חברת השידורים FT דיגיטל, דרכה היא משדרת 15 אימוני Live ביום, כולל אזור אישי וספריית VOD עשירה המציעה מעל 1,000 אימונים מוקלטים עם יותר מ-23 סוגי אימונים שונים ורקעים המתחלפים בהתאמה אישית, כך שכל אימון כולל רקע אחר ומגוון שמכניס את המתאמנות לאווירה. זהו הסניף ה-36 של הרשת, המשתייך לדור החדש של אימוני הכושר הביתיים. סניף אונליין הכולל את כל השיעורים המוצעים בסניפים הפיזיים:
שיעורי עיצוב וחיטוב בשיטת סטודיו C הייחודית, פילאטיס, יוגה, אימון היפ הופ, אימון מחזורי, CORE ,HIT זומבה, TABATA, בטן שטוחה, עיצוב דינאמי, אימון לנשים בהריון ואחרי לידה ועוד. לצד האימונים מועברות הרצאות אורח באולפנים בנושאי תזונה נכונה ו-Life style.

כל האימונים מועברים על ידי מדריכות מוסמכות ומקצועיות שמאמנות על פי השיטה הייחודית של סטודיו C, אשר מוכיחה תוצאות וודאיות לאורך שנים. ללא דמי רישום וללא התחייבות.

סטודיו סי. יחצ,
סטודיו סי אונליין/יחצ

חברת 'סנורמה' שירותי תיירות נציגת המכירות הבלעדית של רויאל קריביאן בישראל, משיקה לראשונה אתר אינטרנט חדש המאפשר להזמין חופשת שייט מלאה בלחיצת כפתור אחת. זאת, לצד שקט נפשי וביטחון לרוכשים על ידי מדיניות ביטולים גמישה, אפשרות דחיית הפלגה עד 48 לפני היציאה ומחירים מוזלים ואטרקטיביים.

במערכת האון ליין החדשה הושקעו עשרות אלפי דולרים והיא הותאמה לשוק הישראלי ואף מונגשת בשפה העברית ובקרוב בשפות נוספות: רוסית, ערבית ועוד*.

האתר החדש מאפשר לראשונה לחברות התיירות, סוכני הנסיעות וללקוחות הקצה*, לבצע הזמנה הכוללת את כל המרכיבים של חופשת השייט במקום אחד. בחירת הפלגה, טיסות, בתי מלון, ביטוח החל מקיץ 2021.

אורי שנבל, מנכ"ל סנורמה: "כשניצני אופטימיות זהירה עולים, אנו מאמינים כי זה הזמן להסתכל על העתיד ולהתאים את עצמנו לעולם שהשתנה". המהלך הטכנולוגי החדש הופך אותנו לחברה המעניקה טיפול הוליסטי, שכן כיום לקוח הקצה נאלץ למצוא עצמו משוטט בין אתרים שונים מאחר ואינו יכול להזמין ממקום אחד את כל מרכיבי החופשה.

אוניית Harmony of the Seas  של רויאל קריביאן. יחצ,
אניית Harmony of the Seas של רויאל קריביאן/יחצ

בשישי האחרון הועברה ע"י מכון סטימפסון האמריקאי, בחסות הממשל בארה"ב סדנא בת ארבעה ימים למדינות מרוקו,מצרים, טוניס, בחריין ועומאן. במסגרת הסדנא עלה לשידור בזום מנכ"ל חברת התוכנה מחיפה - סא"ל (מיל') אייל בר-אור, יחד עם מנהל הפיתוח העסקי בחברה תא"ל (מיל') שלמה (מומו) כהן, והציג למשתתפי הסדנא (עשרות אנשי ממשל בכירים מכלל המדינות שהשתתפו) איך ניתן לפתור את כל התרגילים שביצעו במשך ימים, במספר דקות - תוך שימוש בסט התוכנות הייחודי בעולם מבית סייף זון הישראלית.

במהלך המפגש ההיסטורי, הוצגו סצנריואים מורכבים (שהוכנו מבעוד מועד על ידי מכון סטימפסון ואנשי הסטייט האמריקאים), לצד דילמות כבדות בהקשרי פיקוח יצוא דו-שימושי, במקביל לצורך בחינת יצרנים, מפיצים, משלחים, חברות שונות בתהליך המכר ומשתמשים סופיים, תוך שימוש במודולים שונים בתוכנה ומתן מענה מיידי (חלק מהתוצרים מתקבלים מהתוכנה תוך שנייה אחת בלבד).

תוכנה נוספת מבית סייף זון (SZ4BANKS) שימשה לפתירה מהירה של תרגיל דילמות הבנקאים, בבואם לאשרר טרנזקציה בינ"ל. מדובר בתוכנה ייחודית שפותחה במסגרת פעילות סיוע של מכון סטימפסון לאו"ם ותפקידה לאפשר לגופים פיננסיים (בנקים, חברות אשראי חברות ביטוח ועוד)
המחויבים לבחון את המוצרים אל מול 4 אמנות הנב"ק (אמנות הדנות ברכיבים וחומרים אזרחיים לחלוטין העשויים לשמש לפיתוח שימוש ייצור או דילוור של נשק להשמדה המונית),
לעמוד בהוראות החלטת האו"ם 1540.

אייל בר אור, מנכ"ל החברה ציין לטובה את היחס החם שקיבל מהמשתתפים במפגש, ובכללם הנציגים האמריקאיים: "היה פשוט מרגש לשמוע את התודות לאייל מחיפה, ואת ההערכה שהמשתתפים הביעו ליכולות התוכנה, ולשימושים הרבים שלה הן לאנשי ממשל במדינותיהם (רישוי מכס ואכיפה) והן לחברות יבואניות/יצואניות בבואן לבחון הן את הצורך ברישוי והן את הספקים והלקוחות, אל מול כל רשימות הסנקציות האמריקאיות ואלו של האו"ם, כמו גם לבנקים ושאר הגופים הפיננסיים המעורבים בטרנזקציות הבינ"ל". "היה פשוט כיף לראות איך תוכנה שפותחה בארץ ופועלת כאן כבר שנים באופן מבצעי ולשביעות רצון כלל לקוחותיה, יכולה להוות עוד נדבך בגשר השלום הנבנה בעקבות הסכמי אברהם".

אייל בר אור. יחצ,
אייל בר אור/יחצ

כפר מכביה ומכון וינגייט פותחים בכפר המכביה בית ספר למדריכי כושר בכל המקצועות שייקרא - "וינגייט כפר מכביה".החניכים ייהנו ממתקנים ברמה הגבוהה ביותר, כולל חדר כושר ייעודי לבית הספר, בריכות שחיה מקצועיות, אולם ספורט ומגרשי טניס.בית הספר למדריכי כושר יפעל בשילוב מלון כפר מכביה כולל מסלולי תזונה מיוחדים ופעילות חברתית.

דרור מורד מנכ"ל כפר המכביה: "אני גאה להשיק את השלוחה הראשית של מכון וינגייט באזור המרכז, וינגייט הינו מותג חזק מאוד ומוביל בתחום הספורט המקצועי בארץ ובעולם , ומעבר לבשורה לתושבי המרכז, בית הספר למדריכים "ווינגייט כפר המכביה" יכשיר חברים ממכבי העולמי שיגיעו מחו"ל במיוחד לקורסים הנ"ל" .

על פי התוכנית האסטרטגית, יתפתח בטווח הארוך בית הספר לאקדמיה ללימודי ספורט. מורד מוסיף עוד שמדריכי הכושר שיוכשרו בבית הספר "וינגייט כפר מכביה" יוכלו להשתלב בעבודה במכון הספורט של כפר מכביה.

מנכ"ל מכון וינגייט, שי אברהמי: "זוהי הזדמנות וזכות גדולה עבור מכון וינגייט להקים שלוחה של בית ספר למאמנים יחד עם כפר המכביה. מדובר בחיבור של שני מותגי ספורט לאומיים מובילים בארץ ובעולם. החניכים העתידיים יקבלו את המעטפת המקצועית האיכותית ביותר של המכון הלאומי למצוינות בספורט יחד עם תשתית מתקנים ונגישות לכל גוש דן".

מנהל בית הספר למאמנים במכון וינגייט, יעקב ג'ינו: "אני גאה על כך שהמיזם הזה הגיע לכדי מימוש. כך, נוכל להביא את מיטב המומחים של המכון לתושבי המרכז והסביבה, בקמפוס ספורט ממדרגה ראשונה הנגיש לכל גוש דן. נוכל להגדיל את היצע מדריכי הכושר באיזור, תוך כדי שנקנה להם מהידע והמומחיות שצבר מכון וינגייט בעשורים האחרונים".

דרור מורד עם יעקב ג'ינו. יחצ,
דרור מורד ויעקב ג'ינו/יחצ

מותגים

מותג חטיפי הבריאות FREE מביא בשורה חדשנית וייחודית לשוחרי בריאות בפרט ולכל מי שצורך תחליפי לחם בכלל, ומשיק לראשונה בישראל סדרה קרקרים פריכים, העשויים 70% קטניות ורכיבים טבעיים בלבד.

הסדרה החדשה: מיני'ס, כוללת שני טעמים ייחודיים: קרקרים מאפונה - המכילים 19% חלבון טבעי ו 3 רכיבים בלבד, בהם 30 גרם, כ- 6 קרקרים, מהווים 106 קלוריות. וקרקרים מחומוס - המכילים 17% חלבון טבעי ו 4 רכיבים בלבד בהם 30 גרם, כ- 6 קרקרים, מהווים 116 קלוריות.

הקרקרים החדשים של FREE משביעים, מתאימים כתחליף לחם בארוחת בוקר וערב, כמנת ביניים וכתחליף לנשנוש בריא. הם מיועדים גם לטבעוניים, ללא סוכר, ללא שמן, ללא חומרים משמרים, עשירים בסיבים תזונתיים ובחלבון.

הקרקרים משווקים במארז משפחתי של 2 שקיות - 120 גרם. כשרות - בד"צ העדה החרדית. מחיר מומלץ לצרכן: 11.90 שקל.

סדרת קרקרים פרי על בסיס קטניות. יחצ,
סדרת הקרקרים של FREE/יחצ

חדש מד"ר גב - אקדח עיסוי מקצועי - משחרר, מרגיע, עוצמתי. אקדח עיסוי מקצועי לעיסוי רקמות עמוק בהקשה, הכולל 3 ראשי עיסוי: עגול, חרוטי וראש בצורת U עם 3 עוצמות עיסוי שונות, האקדח מחמם את הגוף לפני אימון ומאיץ תהליכי התאוששות של השרירים לאחר פעילות, משפר את זרימת הדם, מסייע בהגדלת סיבי השריר ומשפר את טווח התנועה. המחיר: 590 שקל

אקדח עיסוי ד"ר גב. יחצ,
אקדח עיסוי של ד"ר גב/יחצ

אחד ממוצרי מארלי הנמכרים ביותר בעולם, רמקול נייד בעל סאונד מדהים המושפע מגימור הבמבוק האיכותי, Bluetooth המאפשר ניידות, וסטייל עיצובי יפהפה. רמקול GET TOGETHER מבית האוס אופ מארלי 790 שקל.

רמקול Get Together. יחצ,
רמקול Get Together/יחצ

סרפינה תל אביב חוגגת את יום הפיצה הבינלאומי עם שלושה ספיישלים ממחוזות בולטים באירופה - לומברדיה, אלזס וקטלאן.

בצק הפיצות הייחודי של סרפינה מיוצר מקמחים המיובאים מאיטליה בהתפחה איטית של 72 שעות. כל הפיצות נאפות בתנור לבנים שיוצר במיוחד עבור מסעדות סרפינה העולמיות -ע"י היצרן stefano ferrara.

  • פיצה מלומברדייה - לומברדייה הוא מחוז בצפון איטליה שידוע בחומרי הגלם הטריים והעונתיים שלו. הפיצה מלומברדיה עשירה בקרם תירס טרי, מבחר פטריות יער, אספרגוס וגבינת עיזים בשלה
  • פיצה אלזסית - אלזס הוא חבל ארץ צרפתי השוכן על גבול גרמניה ועשיר ביקבים ותרבות יין לצד מטבח המושפע מהמטבח הגרמני. הפיצה האלזסית כוללת קרם פרש ביתי, בייקון טלה, בצל מקורמל וטימין. האלזסית היא אינטרפרטציה למנה הקלאסית טארט פלמבה
  • פיצה קטלאנית - הקטלאנית היא שפה קרובה לספרדית ומדוברת בכמה חבלי ארץ באירופה ובראשם חבל קטאלוניה בספרד, וולנסיה והאיים האיבריים. ההשראה לפיצה הקטלאנית נבעה מתקופה בה חומרי הגלם העונתיים נמצאים בשיאם. הפיצה הקטלאנית נאפית עם רוטב עגבניות, קרם פלפלים, פול ירוק ופירות ים מקומיים
  • מחירי הפיצות 89 שקל, מוגש בין התאריכים 8.2-9.2
יום הפיצה בסרפינה. יחצ,
יאם יאם, אנחנו רעבים/יחצ

במרוץ החיים המודרני והעידן הדיגיטלי של היום מאוד קל לשכוח מה באמת חשוב - הבריאות שלנו. בין הרצון להיות פעילים ולשפר את הביצועים הפיזיים, ליהנות יותר מאנרגיה ולהפחית את הלחץ, או להשיג שינה טובה ורגועה יותר, טנקה הוא הצמיד שעובד עבורך במטרה לסייע לך לחיות טוב יותר בקלות. מהיום, במקום לבלוע אבקות/כדורים - פשוט עונדים.

צמידי הבריאות של טנקה הם ללא ספק חידוש בתעשיית הבריאות המציעים פתרון אפקטיבי, קל, יעיל, טבעי ונוח לשימוש לקידום אורח חיים בריא, שיפור איכות החיים ותחושת ה- WELL BEING בתוך שגרת היום יום. להבדיל ממוצרים שונים הקיימים כיום בשוק כדוגמת אבקות, כדורים ומשחות, הצמידים של טנקה מאפשרים חווית שימוש ייחודית ונוחה בתוספי תזונה מעולים המונגשת בשיטת "ענוד ושכח" ללא צורך ניהול רישום ומעקב. זאת בנוסף לטכנולוגיה פורצת דרך של שחרור החומרים הפעילים באופן עקבי ומבוקר. הצמיד עובד בשבילך כל הזמן, גם בזמן השינה, ומספק את המינון המדויק והיעיל ביותר בכדי לשמור על תפקוד הגוף ברמות אופטימליות במשך 30 יום 24/7.

בימים אלו חברת טנקה משיקה פעילות גלובלית רחבה. החברה משקיעה רבות בפיתוח ומחקר במוצרים על מנת לתת ללקוח את הפתרון הטוב ביותר שיגרום לך לחזור לעשות את מה שאת/ה הכי אוהב/ת. Tanka חרטה על דגלה את החדשנות והקידמה, וכול העת עובדת על פיתוחים ומחקרים חדשניים על מנת לתת ללקוח את המוצר הטוב ביותר, בצורת השימוש הנוחה והיעילה ביותר שיש.

צמיד טנקה טי פלקס. יחצ,
צמידי טנקה/יחצ

לרגל Valentine's day, מותג הגרביים פוליז - גרביים אקולוגיים, רב פעמיים ובמידה אחת בלבד - זהים לכל בני המשפחה, נוחים וידידותיים לסביבה, בקופסה חדשנית, יוצא במבצע זוגי, במסגרתו רוכשים שני מארזי גרביים לכל המשפחה (מחיר מארז מידת מבוגרים/ילדים: 79.9 שקל /69.9 שקל) ומקבלים 15% הנחה, משלוח חינם - עד הבית והזדמנות לזכות במארז גרביים מהקולקציה החדשה.

בכל מארז 28 זוגות גרביים זהים ואקולוגיים. זמן אספקה: עד 5 ימי עסקים

מבצע גרבי פוליז. שי פיינשטיין,
גרבי פוליז/שי פיינשטיין

רשת ג'מבו סטוק מצרפת מוצרים לעיצוב הבית במהדורה מיוחדת ובעיצוב בלעדי של הרשת. בין המוצרים החדשים בעיצוב הבלעדי ניתן למצוא: סלסלות מעוצבות, מנורות סולחן בעיצוב מרשים ויוקרתי, מתלה למגבות ועוד.

לדברי רועי ונונו, בעלים ומנכ"ל רשת ג'מבו סטוק: "אני שמחים וגאים להרחיב את הקטגוריות של הרשת ומציעים מגוון רחב של מוצרים חדשים בעיצוב בלעדי של הרשת, שיאפשרו לכל בית בישראל לעצב ולחדש את הבית עם מוצרים ייחודיים במחירים נגישים".

ניתן להשיג ברשת החנויות ובחנות האונליין www.jumbo-stock.co.il

ג'מבו סטוק מנורת לד. יחצ,
מנורת לד של ג'מבו סטוק/יחצ

יצאתם לארוחת ערב ובלי לשים לב, נשפך לכם קצת מרוטב אלף האיים על הבגד, שיחקתם עם הילדים בחוץ ואחרי כמה דקות הבנתם שהמכנסיים מכוסים כתמי דשא? למי מאתנו זה לא קרה, למי מאתנו זה לא יקרה?

אתם מבלים כל כך הרבה זמן בתוך הבגדים האהובים שלכם, מנסים לשמו עליהם נקיים מכתמים וזה עוד מבלי לדבר על בגדי הילדים שמוכתמים מדי יום, ולמציאות חוקים משלה. במציאות הזו לא תמיד ניתן למנוע את הכתמת הבגדים, אבל יש דרך להסיר אותם, מבלי לבקש מסבתא את השיטות שהשתמשה בהן כשעלתה לארץ.

מותג מכשירי החשמל Beko משיק מכונת כביסה בטכנולוגיית SteamCure, המסירה כתמים ועוזרת לשמור עליהם ונקיים. עם הטכנולוגיה החדשנית הזו, לא צריך לדאוג שיתיז לכם רוטב סויה או קפה על הבגדים. מכניסים למכונת הכביסה, מכבסים, מוציאים והבגד יוצא נקי.

איך זה עובד? טכנולוגיית SteamCure, משתמשת בקיטור לריכוך כתמים. הקיטור משתחרר מתחתית התוף של מכונת הכביסה של Beko, ממש לפני שהוא מתחיל את מחזור הכביסה שלכם. התהליך הזה מהווה טיפול מקדים ויעיל בכתמים. מלבד הסרת כתמים, לטכנולוגיית SteamCure ישנה יכולת להפחית קמטים. מנת קיטור נוספת משתחררת לאחר מחזור שלם של כביסה, ועוזרת להחליק את קמטים וקפלים לא רצויים בבגדים. תכנית זו יעילה גם נגד חיידקים שמתיישבים על הבגדים, ומוודאת שהבית יישאר נקי והגייני. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת קיבולת של עד 8 ק"ג, בורר סחיטה משתנה בין 600 ל 1200 סל"ד. ל SteamCure יש גם 15 תכניות וטיימר השהייה ל 24 שעות. המכונה מגיעה בצבע לבן והגדלים שלה הם: רוחב 60, עומק 59 וגובה 84.

מכונת כביסה של BEKO. יחצ,
נגד כתמים. מכונת הכביסה של BEKO/יחצ

מותג הפרימיום ליראק פריז משיק ערכה משקמת לטיפול ממוקד בכל סוגי הקמטים: סיקה פילר. הערכה הטיפולית החדשנית פותחה במעבדות ליראק פריז והיא כוללת אמפולות סרום מהפכניות וקרם משקם (לעור רגיל עד מעורב או קרם משקדם לעור רגיש עד יבש) המבטיחים תוך 30 יום טשטוש מראה הקמטים, הענקת נפח ועור פנים חלק וזוהר.

מוצרי סדרת סיקה פילר כוללת שלושה רכיבים עיקריים אשר הופכים אותה למהפכנית ומובילה בתחומה: צמח שבטבט - המסייע לשיקום האפידרמיס ולטיפול עמוק בשכבות הדרמיס, בקוצ'יול - התחליף הטבעי לרטינול, נגזרת רטינול צמחית שמגיעה ממקור טבעי וממריץ יצירת קולגן ב-147 אחוזים ו- 3 סוגי חומצות היאלרוניות לשיקום שכבות העור, העליונות והעמוקות ביותר.

הסדרה מבוססת על רפואה גנרטיבית וטכניקות של השתלת תאי עור וחידוש תאי עור, נטול תופעות לוואי ואף תורם להרגעת העור, התחדשות וויצירת מרקם חלק ונטול קמטים. סדרת הסיקה פילר נבחנה ונבדקה לעומק על מנת להבטיח תוצאות מקסימליות ויעילות קלינית מוכחת.

לתוצאות מרביות, מומלץ שימוש בערכת הסיקה פילר לאורך 30 יום כולל טפטוף 0.5 מ"ל אמפולה על קמטי הפנים המיועד בוקר וערב ולאחר ספיגה, מריחה של קרם או הג'ל סיקה פילר בוקר וערב.

מחיר לצרכן לערכה הכוללת: אמפולות סרום (30 ml)+ קרם או הג'ל (40 ML) המשקם - 658 שקל

ערכה משקמת ליראק פריז. יחצ,
ערכה משקמת של ליראק פריז/יחצ

חברת דין דיאגנוסטיקה משיקה בימים אלה בישראל מד סוכר חדש ומתקדם, Instant Accu-Chek (אקיו צ'ק אינסטנט) מבית Roche Diabetes Care(רוש דיאביטיס קר) הבינלאומי. מדובר בדור החדש של מדי סוכר אשר מספק תוצאה מדוייקת יותר (מעבר לתקינה המחמירה העולמיתISO 15197:2015) וקבלת תוצאה מהירה תוך 4 שניות.

הטכנולוגיה המתקדמת של המכשיר החדש מאפשרת לשלוח באמצעות טככנולוגיית ה-Bluetooth את תוצאות הבדיקה ממד הסוכר ישירות לאפליקציה למכשירים ניידים תומכים (קיימות מגוון אפליקציות זמינות להורדה) ואפשרות לשידור התוצאות באופן אוטומטי לתוכנה במחשב בבית או במרפאה. כך למשל הורים יכולים לעקוב אחר תוצאות הבדיקות שילדיהם מבצעים במהלך היום וכמו כן לבצע מעקב לאורך זמן או לחליפין להוריד את הנתונים באמצעות כבל USB לתוכנה במחשב הביתי.

מד הסוכר Accu-Chek Instant פשוט וקל להפעלה ואינו מצריך הגדרה מראש. מד הסוכר משלב מסך גדול עם תצוגה חזותית צבעונית לחיווי מיידי של מצב הסוכר בעת מדידה ותאורה אחורית עם ניגודיות גבוהה לתצוגה ברורה במיוחד גם בחושך.

יחד עם מד בסוכר מגיעים בערכה דוקרן חדשני מסוג Accu-Chek Softclix המבוסס על טכנולוגייה ייחודית למזעור הכאב, ובעל אפשרות בחירה בין 11 עומקי דקירה שונים. כמו כן הערכה כוללת מקלוני בדיקה עם טכנולוגיית Easy Edge בעלי שטח ספיחה רחב, ללקיחת דם פשוטה ונוחה בשלושה כיוונים, 10 מחטים לדוקרן, חוברת הוראות למשתמש וכן הוראות מקוצרות (בעבריתובערבית).
מד הסוכר ומקלוני הבדיקה זמינים לרכישה בסבסוד (משתנה בהתאם לזכאות) עם מרשם בבתי המרקחת של שירותי בריאות כללית ומכבי שירותי בריאות.

לרגל ההשקה: מחיר המכשיר - 60 שקל בלבד (במקום 99 שקל), במהלך חודשים ינואר ופברואר, כולל משלוח עד הבית באתר דין סטור: http://dynstore.co/ac-instant. ניתן גם לרכוש את מקלוני הבדיקה באתר.

מד סוכר חדש  ROCHE. יחצ,
מד הסוכר של Accu-Chek/יחצ

מותג ביגוד הספורט הבינלאומי CEP (סי אי פי) עכשיו במבצע ספורטיבי, במסגרתו: כל גרבי הספורט ב- 20% הנחה. המבצע כולל את כל גרבי הספורט לנשים ולגברים הזמינים במגוון דגמים, אורכים, מידות וצבעים אופנתיים כמו צהוב, כחול, אדום, מנטה ועוד. גרבי CEP מבוססים על טכנולוגיה רפואית פורצת דרך בתחום בגדי הספורט המקצועיים הנקראית קומפרשן (לחץ), המסייעת בשיפור ביצועים, מניעת פציעות וסיוע בהתאוששות לאחר האימון.

בין הדגמים ניתן למצוא גרביים נמוכים (נסתרים), גרבי עקב (מעל קו הנעל), גרבי חצי (עד אמצע השוק), גרביים גבוהים (גובה ברך) וכמו כן שרוולי קומפרשן לשוקיים. כל גרבי הספורט של CEP מיוצרים בגרמניה על-פי סטנדרטים מחמירים ועוברים שיפורים בלתי פוסקים על מנת להתאים לצרכי המתאמנים, בין השאר בזכות שיתופי פעולה מוצלחים עם חוקרי ספורט, אנשי מקצוע וספורטאים מכל העולם.

גרבי מותג CEP. יחצ,
גרבי CEP/יחצ

'גורי' יבוא והפצה רכשה לאחרונה 50% מחברת 'תבואות' מוצרים אורגניים טבעיים ב-20 מיליון שקל, והחלה בהפצה ושיווק של מותגים נוספים מתחום הבריאות - 'מקור הכוסמין', ו-'SOYJOY', תחליפי בשר מסויה. חברות אלו מצטרפות אל קו המוצרים ללא גלוטן FREE-G של 'גורי' שבימים אלו מרחיב את מגוון המוצרים שלו, ואל מוצרי TRUVIA סטיביה תחליפי סוכר.

עודד גורי מבעלי גורי ייבוא והפצה: "החלטנו להשקיע ולהרחיב את האחיזה שלנו בשוק מוצרי הבריאות, לא ניתן להתעלם ממגמה העולמית של מעבר למזונות הממותגים כבריאים יותר".

קרם קרקר מקור הכוסמין. יחצ,
קרם קרקר מקור הכוסמין/יחצ

משחק הסופרבול, שהשנה יפגיש את טמפה ביי באקנירס עם קנזס סיטי צ'יפס, מהווה מדי שנה את הזירה המרכזית להפגנת היכולות הקריאטיביות ומושכות הקהל של המותגים הפופולריים בעולם. לקראת הסופרבול של 2021, החליטה חברת הממתקים M&M 'לגנוב' את ההצגה, עוד לפני שהתחילה, ולחשוף לראשונה את סרטון הפרסומת שהיא מייעדת לתחרות, בהקרנת בכורה עולמית, תוך שימוש באחד הכלים ביותר מזוהים של התקופה: זום.

במקום לחכות בסבלנות עד למועד התחרות (שתיערך ב-7 בפברואר), M&M מציעה ל-50 אלף האוהדים שיירשמו מראש, חשיפה מוקדמת ובלעדית שתיערך בשידור זום חי, ב-3 בפברואר (יום רביעי) בשעה ארבע אחה"צ. כל שצריך לעשות הוא להכנס ללינק ttps://www.mms.com/Superbowl ולהירשם.

לדברי M&M, השקת הבכורה תהיה ההופעה הראשונה בעולם לפרסומת סופרבול במתכונת זומית והיא תתבצע במסגרת מה שכבר זכה למונח "הנורמלי החדש". נציגת החברה, שרה לונג, מנהלת השיווק של מרס-ריגלי, שהתראיינה בנושא בעיתונות האמריקנית הצהירה כי המטרה במהלך היא להראות קצת הומור ולקרב אנשים בתקופה הקשה בה אנו נמצאים. לדבריה, שיתוף הפעולה עם זום הוא חלק מפעילות מתמשכת וכי השימוש בזום הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום. לביצוע אחרי משרד הפרסום BBDO ניו יורק.

FURLA, מותג האופנה הבינלאומי, מציע מגוון רחב של תיקים ואביזרים טרנדיים - המתנה האולטימטיבית לכל אישה, בכל גיל ובכל מועד ובמיוחד בחג האהבה. בקולקציה המוצעת בחנות הדגל של המותג בכיכר המדינה ניתן למצוא מגוון רחב של מתנות החל מתיקים קלאסיים ועל זמניים, תיקים טרנדיים, ארנקים בשילובי טקסטורות ייחודיים, נעליים, מגוון חגורות, צעיפי משי בשילוב פרינטים בצבעוניות חורפית של קאמל, אוף וויט, צהוב, שחור, מחזיקי מפתחות אשר יוסיפו לכל תיק טאץ' נוסף של סטייל, תכשיטי אופנה ועוד.

ניתן להזמין ולקבל קטלוג באמצעות הודעות בלבד באפליקציית ווטסאפ, במספר הטלפון: 0509602727
בימים א'-ה' בין השעות: 10:00-16:00

מותג פורלה. יחצ,
עכשיו בהנחות. פורלה/יחצ

פקטורי 54 משיקה מותגי לייפסטייל חדשים באתר: Tom Dixon ו-Versace Home עם מגוון פריטים רחב וקולקציות שיכניסו עיצוב ייחודי לשגרת היום יום בבית.

טום דיקסון נחשב כיום לאחד השמות המובילים בסצנת העיצוב העולמית. מותג היוקרה הנושא את שמו מתמחה ברהיטים, גופי תאורה, כלי מטבח ואביזרים לבית בסגנון מודרני המחבר בין תמה תעשייתית למינימליסטית. דיקסון התפרסם בשנות השמונים בזכות עיצוביו פורצי הדרך ושימוש בחומרים ממוחזרים מהם הוא יצר אסתטיקה בהשראת השורשים הבריטיים של המותג, כשהוא שם דגש על חומרי גלם משובחים כמו מתכות, נחושת, עץ ונירוסטה.

היצירות שלו מוצגות כיום במוזיאונים נחשבים ברחבי העולם כמו מרכז פומפידו בפריז, MOMA בניו יורק או ויקטוריה ואלברט בלונדון, ולא פחות מרשים - גם קים קרדשיאן נחשבת למעריצה שרופה. חנויות הדגל של טום דיקסון נמצאות בלונדון, מילאנו, הונג קונג, לוס אנג'לס, ניו יורק וטוקיו, וכעת ניתן לרכוש את הפריטים שלו גם כאן אצלנו באתר.

הפריטים בקולקציה מחולקים לפי סדרות. הסדרה Bashכוללת כלי הגשה בצורות מגוונות ובגדלים שונים העשויים בעבודת יד מיריעת פליז מרוקעת ומלוטשת בציפוי זהב ובגימור מאט רך וחלק. הסדרה כוללת לדוגמא קערות אבסטרקטיות שיעבדו נהדר לצד מגשים או ואזות מאותה הסדרה. הן יאכלסו נפלא חפצים קטנים כשהן מוצבות על גבי השולחן, וגם יכולות לשמש כפריט נוי לחדר השינה או לאמבטיה.
אחת הקטגוריות הפייבוריטיות איתן דיקסון מזוהה היא בתחום כסאות האוכל. שם תוכלו למצוא כסאות מעץ אלון בגוון טבעי הנכללים בסדרת ה Fan-שכוללת מגוון כיסאות ושולחנות המעוצבים כמניפה ומהווים טייק מודרני לכסא וינדזור הקלאסי. הכסא בעל מבנה מאוורר התופס מסה ויזואלית מינימלית ביחס לגודלו, והוא כולל מושב עור שחור ומרופד לצד גב מעוגל למקסימום תמיכה ונוחות. מדובר באובייקט מפוסל ומרשים שיקפיץ בקלות את פינת האוכל או כל חלל אחר שתבחרו. כסא זה מגיע גם בגוון שחור ובגרסה נוספת של משענת אוברסייזית מטריפה.

לחימום האווירה בבית, חובה להכיר את סדרת הנרות האלקטרוניים של דיקסון -Scent Eclectic. סדרה זו נולדה מתוך ההכרה כי הרושם הראשוני והזיכרונות קשורים באדיקות לחוש הריח, והיא גם הראשונה איתה התחיל המעצב את מסעו אל תוך עולם הניחוחות. הקולקציה נרקחה בהשראה לונדונית עם ריחות מחוספסים ומשכרים של לונדון המודרנית והקוסמופוליטית. הנרות עצמם, 100% מרכיבים טבעיים וזמן בעירה של 60 שעות, מגיעים בתוך כלים מתכתיים מפוסלים בצלליות אלגנטיות, שמוסיפים טאץ' יוקרתי לכל חלל.

דיקסון הפך לאחד המעצבים האהובים על קים קרדשיאן, שאף הצטלמה עם הכיסאות האייקונים שלו לקמפיין האחרון של המותג שלה SKIMS. הכיסאות מהקמפיין יימכרו באתר, וכמן כן ניתן לעשות הזמנה אישית למוצרים המותג מול שירות הלקוחות של אתר פקטורי 54.

טווח מחיר: 449-3,990 שקל

פקטורי 54 טום דיקסון. יחצ,
טום דיקסון בפקטורי 54/יחצ

בית האופנה האיטלקי דולצ'ה וגבאנה הוא אחד מבתי האופנה הוותיקים והמוערכים בעולם האופנה, זאת בזכות עיצובים נשיים, אמנות מוקפדת, עבודת חייטות ברמת גימור גבוהה ודבר אחד מרכזי - מסורת. דומניקו דולצ'ה וסטפאנו גבאנה הפכו את המסורת הסיציליאנית לבון טון בעולם האופנה, וכל קולקציה מוקדשת לשורשים של צמד המעצבים ומתמקדת במסורת האיטלקית ובאזורים שונים בדרום איטליה. הדבקות של השניים במסורת באה לידי ביטוי גם בגישה שלהם כלפי תצוגות אופנה - שהן תמיד חגיגה של אופנה ואלגנטיות.

בתקופת הקורונה, גם האנשים המסורתיים ביותר ממציאים עצמם מחדש, בית האופנה היוקרתי הציג לאחרונה שורה של תצוגות אופנה דיגיטליות לגברים ולנשים, כאשר במהלך כל אחת מהן ניתן היה לרכוש את הפריטים בזמן אמת. המהלך החדשני מצדם של דולצ'ה וגבאנה גרם להם לחשב מסלול מחדש גם בכל הנוגע לסטיילינג. השניים החליטו לוותר על מראה המסלול המוכר הכולל קשתות פנינים, זרי פרחים וסלסלות פירות שעיטרו בעבר את הדוגמניות, ולהציג כעת לוקים שניתן לאמץ בקלות.

בין ההשקות הדיגיטליות בלטה במיוחד קולקציית ""Power Pastel המושקת כעת ומציגה חגיגה של צבעי הפסטל שהשתלטו לאחרונה על עולם האופנה. הפריטים נוצרו בהשראת גוונים של גלידות סורבה, של פריחת האביב בסיציליה ושל הקינוח המקומי האהוב, קסטה. הקולקציה כוללת חולצות משי בהדפס פרחי חמנייה, מכנסיים וחצאיות ג'קארד בגווני שמנת ותיקי יד מעוטרים בטקסטורות פרחוניות.

"באמצעות הקולקציה הזו אנחנו מקווים להעניק קצת מתיקות ורומנטיקה לעולם, בזמנים קשים אלו", כך סיפרו דולצ'ה וגבאנה על ההשראה לעיצוב הפריטים. צילומי הקמפיין של הקולקציה המשגעת נערכו בקפה קובה האגדי במילאנו, בית הקפה הראשון באיטליה שנפתח ב1817 ברחוב ויה מונטנפולאנו האגדי. הצבעוניות המתוקה של הפריטים השתלבה באופן מושלם על רקע של מאפים, משקאות חמים ולקוחות מקומיים- בצילומים שמזכירים את השגרה הזוהרת של בית הקפה שמארח בימים רגילים את אנשי תעשיית האופנה של מילאנו.

את הקולקציה החדשה ניתן למצוא בחנות הדגל של דולצ'ה גבאנה במתחם אמור כיכר המדינה.

קמפיין דולצ'ה גבאנה. יחצ,
הקולקציה החדשה של דולצ'ה אנד גבאנה/יחצ

מותג הטיפוח הבינלאומי GARNIER (גרנייה), משיק סדרת מוצרי טיפוח מלאה לפנים, המועשרת באלוורה וחומצה היאלרונית. מוצרי הסדרה החדשה מסייעים בטיפוח והזנה אפקטיבית של עור הפנים, בניקוי יעיל ובשמירה על תחושת רעננות עד 48 שעות.

הסדרה כוללת 4 מוצרים חדשים

  • ג'ל לחות אלוורה אורגנית וחומצה היאלרונית במרקם קליל ומרענן - ג'ל לחות על בסיס אלוורה אורגנית, הידועה כמעניקה לחות מוגברת לעור, וחומצה היאלרונית הידועה ביכולותיה כמשמרת לחות ומסייעת בהשבת הנפח לעור הפנים . מרקם הג'ל נספג במהירות, מספק לעור לחות קלילה, תחושת רעננות ועשירה בלחות. מתאים לשימוש לבעלי עור רגיל עד מעורב. מחיר מומלץ לצרכן: 45 שקל, מחיר השקה לצרכן: 39.9 שקל
  • קרם לחות אלוורה וחומצה היאלרונית - קרם מזין עד 48 שעות לחות בעל מרקם קליל הנמרח בקלות ונספג במהירות. האלוורה ממקור נטורלי, מזינה את העור בלחות אינטנסיבית ומעניקה תחושה של נוחות. החומצה ההיאלרונית ממקור נטורלי, משמרת את לחות העור ומסייעת להשבת אפקט הנפח. הקרם בעל פורמולה טבעונית - ללא רכיבים שמקורם מהחי. מתאים לעור יבש. מחיר מומלץ לצרכן: 45 שקל ומחיר השקה: 39.9 שקל
  • ג'ל ניקוי עם אלוורה - התרחיץ מכיל תמצית אלוורה אורגנית וחומצה היאלרונית. בעל פורמולה המסייעת בהסרת שאריות סבום (חומר שומני המופרש מבלוטות החלב הממוקמות בשכבת הדרמיס בעור), לכלוך וזיהום. בשימוש מתמשך מסייע לצמצם את מראה הנקבוביות. מתאים לכל סוגי העור. מחיר מומלץ לצרכן: 25 שקל. מחיר השקה: 21.9 שקל
סדרת טיפוח חדשה של גארנייה. יחצ,
סדרת טיפוח חדשה לגרנייה/יחצ

1MORE, חברה גלובלית המתמחה בייצור מוצרי אודיו ברמת פרמיום, השיקה בישראל 2 דגמי אוזניות True Wireless חדשים, ה- PistonBudsוה-ComfoBuds. מדובר באוזניות כפתור אופנתיות וקומפקטיות המאפשרות לכם ליהנות מסאונד איכותי בכל מקום ובכל זמן. האוזניות מיובאות בלעדית על ידי חברת דוגית - היבואן המורשה של 1MORE בישראל.

  • 1MORE PistonBuds - אוזניות True Wireless אופנתיות בגימור מט עם דרייברים של 7 מ"מ, אשר כוללות מאפיינים המספקים חוויית האזנה טובה יותר. האוזניות בעלות 4 מיקרופונים מובנים לביטול רעשי רקע (ENC) והן מריצות אלגוריתם DNN (Deep Neural Network) אשר מזהה את קולו של המשתמש כדי להגביר אותו ולאפשר קיום שיחות טלפון בצורה ברורה. ניתן לבצע צימוד של האוזניות למכשיר אחד באמצעות Bluetooth 5.0. כמו כן, כל אוזניה יכולה להתחבר בנפרד למכשירים שונים. האוזניות בעלות תאימות אלחוטית עם קבצי אודיו AAC, מה שהופך אותן לאידיאליות עבור משתמשי iOS ואנדרואיד כאחד. האוזניות כוללות בקרי מגע להפעלה או עצירה של שירים, מענה לשיחות וגישה לעוזרות קוליות. האוזניות שוקלות 4.2 גרם בלבד והן בעלות עמידות למים בתקן IPX4. האוזניות מציעות זמן שימוש של עד ל-20 שעות, כולל הטענה באמצעות המארז שלהן. מחיר מומלץ לצרכן: 229 שקלים. האוזניות מגיעות בצבעים לבן ושחור.
  • 1MORE ComfoBuds - אוזניות True Wireless במשקל של 3.8 גרם בגימור מתכתי ודרייברים של 13.44 מ"מ. האוזניות עברו כיוונון על ידי מהנדס הסאונד המומחה וזוכה הגראמי לוקה ביגנארדי. האוזניות בעלות תאימות אלחוטית עם קבצי אודיו AAC, 4 מיקרופונים מובנים לביטול רעשי רקע (ENC) והן מריצות אלגוריתם DNN (Deep Neural Network) אשר מזהה את קולו של המשתמש כדי להגביר אותו לקיום שיחות טלפון ברורות יותר. האוזניות עמידות למים בתקן IPX5 ומציעות זמן שימוש של עד ל-18 שעות, יחד עם הטענה באמצעות המארז שלהן. מחיר מומלץ לצרכן: 269 שקלים. האוזניות מגיעות בצבעים לבן ושחור.
אוזניות Piston Buds. יחצ,
אוזניות Piston Buds/יחצ

ולנטיין

ב- 14.02.2021 נחגוג את ה Valentine's Day חג האהבה הבינלאומי שהפך ליום רומנטי גם עבור ישראלים, בשנים האחרונות. השנה, ברוח התקופה, אתר האופנה הבריטי NEXT מציע מגוון רחב של מתנות לו ולה שהם רומנטים ובמחיר שווה לכל נפש.

בין הפריטים שניתן לרכוש באתר next.co.il: תכשיטי לבבות, צמידים מעוטרי לבבות, שרשראות לב עם פנינה, עגילים עם זרקונים ועוד. למי שרוצה להיות פחות אישי ניתן למצוא באתר כלי מטבח ובית כמו צלחות לב לאירוח, ספלים עם כיתובי אהבה, פסלים מעוצבים ופריטים דקורטיביים עם מוטיבים רומנטיים. קטגוריה נוספת שהיא אהודה לקראת היום הרומנטי היא ההלבשה תחתונה, שם ניתן למצוא מגוון רחב של פיג'מות עם לבבות, ולנועזים מגוון של סטים של תחתון וחזייה בצבעים רומנטיים כמו אדום, שחור, לבן ומנומר.

תבניות בצורת לב אתר נקסט. יחצ,
תבניות בצורת לב מאתר נקסט/יחצ

אתר המתנות של מלון הבוטיק The Vera משיק 3 מארזים ייחודיים לוולנטיינס שיכללו מוצרים מפנקים מהמבחר במלון, אידיאלים למתנות או סתם לפינוק עם החצי השני שלכם בבית.

  • חבילת קלאסיק (Classic) כוללת ג'ל רחצה אורגני, שמפו אורגני, קונדישינר אורגני, תחליב גוף אורגני, מארז פרלינים בעבודת יד. מחיר - 190 שקל
  • חבילת סופריור (Superior) כוללת חלוק רחצה, שמן אמבט, בקבוק יין ומארז פרלינים בעבודת יד. מחיר - 400 שקל
  • חבילת דה לוקס (Deluxe) - סט מצעים יוקרתי מכותנה מצרית בצפיפות 400, מפיץ ריח Sandalwood, מארז פרלינים בעבודת יד. מחיר - 700 שקל
מארז מלון דה ורה. גיל אבירם,
מארז מלון דה ורה/גיל אבירם

לרגל יום האהבה הבינלאומי (ולנטיין דיי), אותו חוגגים ב14 בפברואר תערוך גלריה יוניטי ארט תערוכה חדשה, תחת השם: פסטיבל מתנות באהבה, של מאות יצירות ועבודות יד של אמנים ישראליים.

התערוכה פתוחה לקהל הרחב החל מה 4.2 ותכלול בין הייתר: פרחי זכוכית, פרחי נייר, תכשיטים מעוצבים, פמוטים, בובות טילדה, נרות רומנטיים, ציורים בטכניקות שונות, איורים, עבודות בד, זרי סבון, ציורי ויטראז', תיקי עור איכותיים, פסלים, כוסות וכלי בית, , עציצים, כרטיסי מתנה ועוד.

בין האומנים והמעצבים הישראליים: יבגניה אסתר דמין, ליורה וורשבסקי, ג'ני פיאטיגורסקי, אירה מזור גאלץ, תמרה רזניק, טני פיארוביץ' , ג'וליה דבגני, אלה טאימנקן, ריתה בלמס, אולסיה אולקין, אינה קלתר, אלנה קוגן, נטליה פלדמן, אלנה לוגובונסקי מריה גונצ'ר, ג'ני רשקובן, אלנה חוחלוב, וורוניקה סרה סיניוק, ניקיטה בן עמי,לודמילה מנביץ' ועוד.

יום האהבה ביוניטי ארט. יחצ,
יום האהבה ביוניטי ארט/יחצ

מותג הלייפסטייל KUMI משיק 3 חבילות פינוק מעודדות למי שזקוק להקפיץ את מצב הרוח.

  • חבילת פינוק HOME DÉCOR - הבית הפך להיות המקום הפופולארי ביותר עבורנו בשנה האחרונה. זוג גרביים מפנקים, נר בוטיק בריח למון גראס או יסמין, ספריי ריח FOREST ממכר, מחברת רעיונות וגלויית ברכה מודפסת. מחיר: 190 שקל
  • חבילת פינוק :OPTIMUSE PRIME - אופטימיות קוסמית. אוטוטו אנחנו בחוץ, עוד קצת. בחבילה זוג גרביים מגניבים, נר בוטיק בריח למון גראס או יסמין, שרשרת חוליות קלאסית בציפוי זהב 14 קארט, צעיף דמוי קשמיר מלטף בגוון קפה וגלויית ברכה מודפסת. מחיר: 180 שקל
  • חבילת פינוק SELF CARE: אם לא נוכל לצאת בינתיים לספא, אז נכניס את הספא אלינו הביתה לאמבטיה.בחבילה זוג גרביים מפנקים, נר בוטיק בריח למון גראס או יסמין, פילינג סקראב לפנים, שמן גוף שעושה פלאים, סרט להרים את שיער, מטלית רב פעמית לניקוי הפנים וגלויית ברכה מודפסת. מחיר: 220 שקל
  • להשיג באתר www.ku-mi.com
חבילת עידוד של קומי. יחצ,
חבילת העידוד של קומי/יחצ

חברת Premier By Dead Sea Premier בהטבה מיוחדת לרגל ה- valentine's day באתר האונליין. 25% הנחה על מגוון מארזי טיפוח לאשה ולגבר https://www.premier-deadsea.co.il/. תוקף ההטבה: 11.2-18.2

פרמייר ים המלח. יחצ,
פרמייר ים המלח/יחצ

אדידס משיקה קולקציית חדשה במהדורה מוגבלת במיוחד לולנטייi. הקולקציה כוללת דגמי מכנסיים, קפוצ'ונים, אקססוריז כמו גרביים ופאוץ ודגם סטן סמיט מיוחד. כולם בצבעי שחור וורוד כאשר הסמל של אדידס מקבל תפנית- מידות נשים בלבד. להשיג באתר הסחר.

גרבי אדידס לוולנטיין. יחצ,
גרבי אדידס לוולנטיין/יחצ

רשת ג'מבו סטוק מציעה מגוון רחב של מתנות ליום האהבה, שיהפוך את החגיגה למיוחדת עוד יותר. בין מגוון המתנות הרחב של הרשת ניתן למצוא דובונים חמודים עם לבבות, מעמדים זוהרים המורכבים מהמילה LOVE, ספלים עם כיתובים מיוחדים, שטיחי כניסה רומנטיים ועוד.

להשיג ברשת חנויות ג'מבו סטוק ברחבי הארץ ובחנות האונליין: www.jumbo-stock.co.il

ג'מבו סטוק. יחצ,
מוצר של ג'מבו סטוק/יחצ

'בנא משקאות' משיקים מציגים לקראת ה-Valentine's Day חגיגת קוקטיילים רומנטית. הרשת משיקה סרטוני הדרכה אונליין להכנת קוקטיילים.

לדברי פני בכר, מנהלת שיווק בנא משקאות: "בעקבות פתיחת הברים הבייתיים, קיים גידול בחודשים האחרונים ברכישת משקאות להכנת קוקטיילים של כ-41%. הגידול בא לידי ביטוי בקטגוריות הליקרים, טקילות וג'ין. לקראת הוולנטיין אנו צופים עלייה נוספת במכירות של קטגוריות המשקאות הללו כי גם חג האהבה הוא הזדמנות לחגיגה זוגית בבית".

לרגל הולנטיין דיי חברת האיפור הבינלאומית IL MAKIAGE יוצאת במבצע: שפתון עמיד מסדרת INFINITY ב- 75 שקל במקום 129 שקל. בעל נוסחה ייחודית המכילה פיגמנטים בריכוז גבוה במיוחד, אשר מעניקים כיסוי מלא ועשיר כבר במריחה הראשונה וכן רכיבים מתקדמים המביאים לעמידות הכיסוי לאורך זמן.

להשיג ב- 43 חנויות IL MAKIAGE הפרוסים ברחבי הארץ, באתר : https://www.ilmakiage.co.il/, בשירות הווטצאפ וגם במוקד הטלפוני החדש של החברה בטלפון: 052-3326667.

  • ויטמין E התורם להאצת קצב חידוש התאים ולהגנה מפני נזקי הסביבה.
  • תמצית שמן הסיליקון המעניקה מרקם משי חלק ויכולת אחיזה מיטבית.
  • גמא אורינזול המרכך את השפתיים ובעל סגולות שיקום.
  • הנוסחה נבדקה דרמטולוגית ואיננה כוללת רכיבים משמרים.
איל מקיאג' לוולנטיין. יחצ,
איל מקיאג'/יחצ

רשת SABON משיקה לראשונה לכבוד ה-Valentine's Day, יום האהבה הבינלאומי, הנחגג בכל העולם ב-14/2, מארז מתנה רומנטי וחגיגי הכולל מגוון מוצרים לחוויה רומנטית מושלמת. הקופסה מציעה ממוצרי קולקציית White Rose החדשה של SABON שהושקה במהדורה מוגבלת לקראת Valentine's Day.

נופר מורד, מנהלת השיווק של SABON ישראל: "הישראלים מאז ומעולם נטו לקנות מארזי מתנה מפנקים לכבוד ה- Valentine's Day אך השנה צופים ב-SABON יותר מתמיד, עליה בביקוש למוצרי גוף מפנקים, בשל השהיה הממושכת בבתים והנטייה לבלות את הערב הרומנטי בבית ולא בבילוי בחוץ. לכן השנה הגדלנו לעשות ויצרנו קופסת הפתעות מורחבת הכוללת מוצרים נוספים מעולמות הרומנטיקה, כמו שוקולד, יין וכרטיסי משחק לזוגות- דבר שלא נעשה ב-SABON עד כה. כל המוצרים בקופסא החווייתית הינם בשיתוף פעולה עם עסקים ישראלים שכן אנו מאמנים שבמיוחד בתקופה זו יש לתמוך בעסקים כחול לבן".

  • Shower Oil - סבון רחצה נוזלי להזנת העור, המבוסס על 4 שמנים בוטניים ומעניק חווית רחצה ייחודית ועור רך וחלק, 300 מ"ל.
  • Aroma - מפיץ לריח לחלל החדר, 250 מ"ל.
  • Silky Body Milk - חלב גוף עשיר בשמן שקדים, חלב שיבולת שועל וויטמין E, להגנה והזנה של העור בלחות, 200 מ"ל.

להשלמת החוויה כוללת הקופסה המהודרת:

  • בקבוק יין אדום קברנה-מרלו מסוג Impressions של יקב "טפרברג" (375 מ"ל).
  • מארז שוקולד בלגי עבודת יד מבוטיק השוקולד "צ'וקולטה".
  • כרטיסי פעילות חווייתיים ורומנטיים למשחק בזוג
  • פרחי משי מהודרים של מעצבת האירועים הילית גורדון
Sabon. רונן מנגן,
הערכה של SABON ליום האהבה/רונן מנגן

לקראת ולנטיין ויום האישה הבינלאומי שיחול ב-8.3, מציעים יקבי כרמל שני יינות רוזה ורודים, רעננים, עשירים ועסיסיים, ממיטב כרמי הארץ ובמחירים שווים לכל כיס, המתאימים לכל חגיגת אהבה ומספקים שפע של רגעי שמחה עם האהובים שלכם: רוזה SELECTED 2020 במחיר 30 שקל ורוזה 2020 מסדרת EXCELLENCE במחיר 25 שקל.

רן אסא, מנהל שיווק יינות כרמל: "טרנד יינות רוזה האהוב על הצרכן הישראלי, נמצא בצמיחה מתמדת בשנים האחרונות, ובשנת 2020 צמחו ב- 16% אל מול השנה הקודמת. לרגל חג האהבה והתחזקות מגמת הרוזה, אנו שמחים להשיק יין רוזה חצי יבש מסדרת EXCELLENCE ולהשיק את בציר 2020 ליין רוזה מסדרת SELECTED, סדרת היינות הנמכרת בישראל.

יינות רוזה של יקבי כרמל. אייל קרן,
יינות רוזה של יקבי כרמל/אייל קרן

תכשיטי Pandora משיקים לרגל היום הרומנטי בשנה, ה-valentine's day, קולקציה ייחודית עם מגוון פריטים מעוצבים ומלאי סטייל שיעניקו זיכרון נוסף לנצור את רגעי האהבה. הקולקציה עוצבה בהשראת אהבה וחיבור בין אנשים המחברת במרכזה לאהבה אינסופית. בקולקציה מגוון תכשיטים מעוצבים, עם חיתוכי אבנים מיוחדים וגימורים איכותיים, ביניהם: טבעת מכסף סטרלינג בשיבוץ זרקון לב אדום נוצץ, או אבן כסופה, טבעת רוז בשיבוץ 2 מיקרו זרקונים ו-37 זרקונים נוצצים.

פנדורה. יחצ,
תכשיטי פנדורה/יחצ

פרסום ויחסי ציבור

משרד היח"צ 'דולפין פרסום ויחסי ציבור', בבעלותם של ענת ורון שור, מרחיב את מחלקת החינוך והתרבות עם שלושה תקציבי יח"צ חדשים המצטרפים לשורת הלקוחות במשרד. בין התקציבים שהצטרפו, נמצאים התיכון החברתי החדש בת"א, שהוקם בשנת הלימודים הנוכחית ופועל לקידום למידה חווייתית, המפגישה בין בני נוער מעולמות שונים ומנוגדים תוך חינוך לסובלנות, קבלת האחר, שוויון חברתי ועוד. התיכון פועל בשיטת חינוך ייחודית ומעניק לתלמידים איכויות של חינוך פרטי.

תקציב נוסף לחברת 'דולפין' הוא של מרכז מצמיחים, הפועל במודל התערבות ייחודי של סדנאות המכשירות מחנכות, מחנכים ותלמידים בכלים להפחתת אלימות מילולית, אלימות ברשתות חברתיות, חרם כיתתי ועוד. פעילותו של המרכז נערכת במאות בתי ספר ברחבי הארץ וצפויה להתרחב להקמת אקדמיה ייחודית בתחום.

תקציב שלישי שהצטרף ל'דולפין' הוא בית יגאל אלון, הממוקם בקיבוץ גינוסר, ועוסק בהנחלת מורשתו של יגאל אלון באמצעות פעילות נרחבת לקירוב בין יהודים לערבים, קידום מנהיגות ראויה וערכית בקרב בני המכינות הקדם צבאיות ובמסגרות חינוכיות שונות ועוד.

מנכ"לית ובעלי 'דולפין', ענת שור: "הצטרפותם של לקוחות חדשים בעיצומו של משבר הקורונה היא הבעת אמון בחברה וביכולותיה ואני גאה להמשיך, יחד עם עובדי החברה, להרחיב את משפחת 'דולפין' תוך מתן שירות מקצועי ומצוין".

חברת יחסי הציבור 'דולפין' פועלת מזה 26 שנה במגוון רחב של תחומים, ומעניקה שירותי יחסי ציבור, דוברות, דיגיטל, ניהול משברים ואף ייעוץ אישי למיתוג בשיטה ייחודית שנבנתה על בסיס שנות נסיון רבות.תחומי הפעילות של החברה מגוונים, והם כוללים מתן שירותים לגופים ציבוריים, חברות נדל"ן, הייטק, תעשייה, מגזר שלישי ועמותות, תיירות וכאמור- תרבות וחינוך. בין היתר, מנהלת החברה את תקציבי היח"צ של קבוצת אורון אחזקות והשקעות, דלתות פנדור, אביבי מטבחים, עמותת 'תנו לחיות לחיות' ועוד.

משרד יח"צ דולפין. יחצ,
משרד דולפין/יחצ

משרד ייעוץ אסטרטגי תקשורתי חדש לאוניברסיטת ת"א : פרסי צדוק-קוצ'יק- טריואקס החלו ללוות את אוניברסיטת ת"א בתחומי האסטרטגיה התקשורתית ויחסי הציבור.

אוניברסיטת תל-אביב היא אוניברסיטת המחקר הגדולה בישראל ובעלת המגוון הרחב ביותר של תחומי לימוד ומחקר. לומדים בה כ-30,000 סטודנטים בכל מסגרות הלימוד והתארים, ועל הסגל האקדמי נמנים מרצים וחוקרים מן הצמרת העולמית, המשפיעים במחקריהם על כל תחומי החיים והתרבות. את הייעוץ התקשורתי והיח"צ לאוניברסיטה יובילו באופן אישי מנכ"לית המשרד, מירב פרסי צדוק, וסמנכ"ל המשרד, בן עזריאל.

למשרד יחסי הציבור והיעוץ התקשורתי אסטרטגי פרסי צדוק -קוצ'יק-טריואקס ניסיון עתיר שנים בליווי מוסדות אקדמיים, ציבוריים, מוסדיים ובנושאים המהווים מנועי צמיחה במשק ובהם חדשנות, טכנולוגיה והייטק, כלכלה, פינק ושוק ההון, אנרגיה ותיירות.

סמנכ"ל המשרד בן עזריאל: " אנו גאים על האמון שניתן בנו על ידי לקוחותינו הוותיקים שהולכים איתנו שנים רבות ושמחים במיוחד על ההתרחבות המשמעותית של החודשים האחרונים ועל הצטרפותם למשפחה של לקוחות כמו אסותא מרכזים רפואיים, מכון טרומן, חברת הפינטקeToro וחברת ניהול ההשקעות קלאריטי קפיטל וכעת גם אוניברסיטת תל אביב".

בין לקוחות המשרד הנוספים: המכון למחקרי ביטחון לאומי INSS; נעמת; קרן רש"י; ארגון הפרקליטים; ויזה, פורד, יונייטד איירליינס, ספקטרוניקס אמרסון ועוד.

בן עזריאל. יחצ,
בן עזריאל/יחצ

נדל"ן ורשויות

ביום שני השבוע אירח ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל, את שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר ואת ח"כ תהלה פרידמן לנטוע עץ בשטח של "רכס לבן". זאת, במחאה על התוכניות להפיכת הריאה הירוקה לשכונת ענק.

ועדת הערר הארצית לתכנון ולבנייה דחתה לפני כשלושה שבועות את ההתנגדויות להקמתן של כ-5300 יחידות דיור על שטח המתפרש על כ-800 דונם באזור המכונה "רכס לבן". התכנית המדוברת, שמתוכננת בשטחה השיפוטי של המועצה האזורית מטה יהודה, קודמה במוסדות התכנון בטענה כי מדובר בצורך בהפיכתה ל"קרקע משלימה" לטובת התחדשות עירונית. החלטה זו פוגעת למעשה בניצול שטחים לבנייה בתוך ירושלים לטובת התחדשות עירונית ומהווה למעשה פגיעה בערכי הטבע: עקירתם של אלפי עצים, השפעה על מקורות מעיינות טבעיים והריסת מקור המחיה של חיות בר, בראשן הצבי הארץ ישראלי.

טקס הנטיעות התקיים שעה לפני ישיבת וועדת משנה להתנגדויות בוועדה המחוזית. זה המקום לציין שתכנית זו תלויה בין היתר באישור תכנית אחרת, הפרדה מפלסית בצומת אורה ובמידה והיא תאושר, גם תכנית רכס לבן תוכל לצאת אל הפועל.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר: "הנופים הירוקים המקיפים את הכניסה לעיר ירושלים מרהיבים ביופיים. העצים הללו, המקשטים את הרי ירושלים, מעניקים גם חמצן נקי וצל בימי שמש לתושבי הבירה, לסביבתה ולמטיילים באזור. חודש שבט, שבו חל ראש השנה לאילנות, הוא עת מצוינת להזכיר שאסור לנו לפגוע בטבע באופן בלתי מידתי, כפי שמבקשת תכנית הבנייה ברכס לבן, לפיה יש לכרות כ-11,000 עצים. מי שישלם על התכניות הללו הם לא רק אנחנו, אוהבי הטבע והסביבה, אלא גם הדורות הבאים, בריבית דריבית. אמשיך לעשות ככל שבסמכותי ובכוחי כדי לשמור על השטחים הפתוחים במדינת ישראל".

ח"כ תהלה פרידמן הגיעה לתמוך, נטעה עץ ואמרה: "ירושלים צריכה דירות, אבל באמצעות התחדשות עירונית ובנייה לגובה ולא באמצעות הרס הריאות הירוקות. בקורונה יותר ויותר אנשים גילו את אוצרות הטבע של רכס לבן, כשחיפשו מקום עם אוויר נקי לטייל בו. אנחנו זקוקים לריאות הירוקות האלה ועכשיו הן זקוקות לנו, שנגן עליהן".

יעל אלישר, מהחברה להגנת הטבע: "החברה להגנת הטבע, סבורה כי הרי ירושלים, הם נכס אקולוגי, ציבורי וחברתי, מהמעלה הראשונה, של תושבי ירושלים והסביבה. בעידן של משבר האקלים, חובה עלינו לשמור על השטחים הפתוחים, להנגישם לציבור, לאפשר לכולנו להמשיך ולחיות כאן ולצורך כך, יש לשמור על השטחים הפתוחים ולחזק את העיר מבפנים. אנחנו קוראים לוועדת הערר, שלא לאשר ולבטל את תכנית ההפרדה המפלסית בצומת אורה וכך תבוטל מעצמה תכנית רכס לבן. זו הדרך לעצירת הרס הרי ירושלים".

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל: "נטיעת עצי פרי בארץ ישראל היא בגדר מצווה והיום אנו מצווים, יותר מתמיד, לשמור על המרחב הכפרי שלנו במועצה האזורית מטה יהודה מפני טעויות תכנון שעלולים לגרום לנזק בלתי הפיך ותפגע במועצה, ביישוביה ובהרי ירושלים - מנכסי צאן הברזל של מטה יהודה. אני מודה לשר החקלאות אלון שוסטר ולח"כ פרידמן, אשר השתתפו היום בטקס הנטיעות ומחזקים את מאבקה של המועצה לשימור צביון רכס לבן. נילחם עד תום נגד מימוש התכנית להקמת שכונת מגורים ברכס לבן".

רכס לבן. דוברות מטה יהודה,
נטיעת מחאה ברכס לבן/דוברות מטה יהודה

העיר אשדוד ניצבת בפני התרחבות משמעותית והוספת אלפי יחדות דיור במסגרת הסכם הגג, אשר עליו חתם ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, לפני כשלוש שנים מול משרד השיכון ומשרד האוצר. הדירות, אשר אמורות לתת מענה לצעירי העיר במסגרת "דיור מופחת", יוקמו בכ-15 מתחמי מגורים הקיימים בתוך הרבעים הקיימים בעיר וגם באזורים חדשים, שיוקמו מהיסוד.

פרויקט הדגל של הסכם הגג באשדוד הוא רובע פארק לכיש, אשר בו יוקמו כ-2,700 יחידות דיור. מדובר בשכונה שתוקם לאורך פארק לכיש, לאורכו של נחל לכיש, אחד מסמליה של העיר. בשכונה מתוכננים להיבנות מבני ציבור וחינוך לצד קרית ספורט עם אצטדיון כדורגל ובו 20 אלף מקומות ישיבה והיכל כדורסל עם כ-5000 מקומות ישיבה. במהלך השנה הקרובה הליך שיווק הקרקעות ייצא לפועל ויחלו העבודות להכנת התשתיות לשכונה החדשה.

עם זאת, יש מי שמנסים לכאורה להציג את רובע פארק לכיש בשם אחר- "המשולש החקלאי", המכונה גם בשם הערטילאי "רובע הנחל" וזו טעות קריטית. צמד המילים רובע הנחל/המשולש החקלאי מתייחס למעשה לשטחים פתוחים שנמצאים ממזרח לרובע ז' באשדוד, הרובע החרדי בעיר. שטחים אלו אינם מיועדים בשלב זה לבניה, כלומר הקרקע אינה מופשרת כלל וכלל.

למרות זאת, הקרקעות הללו משכו במהלך השנים יזמים שונים אשר ניסו למכור לציבור שטח בחלק זה של העיר תוך מצג חלומי עם תשואה גדולה, ברגע שהקרקע אכן תופשר. מעת לעת מתפרסמות מודעות שמזמינות את הציבור לרכוש קרקע בשטח המדובר, כאשר אחת מהן התפרסמה ממש השבוע.

במודעה הפרסומית מתואר כי עיריית אשדוד מקדמת, לכאורה, תכניות לבניה של 3400 יחידות דיור תוך אפשרות לרכוש קרקע לבניה תמורת 190 אלף ₪ "באחת מעתודות הקרקע האחרונות באשדוד". המודעה מציגה את המיקום: "צמוד לרובע ז'".

במנהלת הסכם הגג, אשר מקדמת את רובע פארק לכיש ואת הקמתן של אלפי יחידות הדיור בעיר, ממהרים לסייג את הנתונים המטעים ומדגישים- המשולש החקלאי/רובע הנחל הוא לא רובע פארק לכיש !.

אייל דוידוביץ'. יחצ,
אייל דוידוביץ'/יחצ

"עיריית אשדוד אינה מקדמת את המשולש החקלאי בשלב זה", אמר ראש מנהלת הסכם הגג באשדוד, אייל דוידוביץ'.

מה פרסום מסוג זה עלול לגרום לדעתך?

"משפחות רבות באשדוד, ביניהן משפחות חרדיות, חושבות על העתיד ועל אפשרויות לרכישת דירה בעיר. אלא שהצגת פרסום מטעה, תוך הדגשה שמדובר בקרקע האחרונה לשיווק באשדוד ושהיא קרובה לרבעים החרדיים, היא נזק שיש לעצור אותו מיידית. המשולש החקלאי הוא לא רובע פארק לכיש והעירייה אינה מקדמת את השטח של המשולש החקלאי".

אם כן, מה חשוב שהציבור יידע?

"רובע פארק לכיש אשדוד נמצא בחלקה הצפוני של העיר, לאורך נחל לכיש ומדובר בפרויקט שעבר את שלב התכנון ויתממש כבר בשנים הקרובות. עם זאת, רובע הנחל/ המשולש החקלאי הוא תכנון רחוק, שבשלב זה העירייה איננה מקדמת כאמור. פירוש הדבר מי שישקיע ברכישת קרקע במטרה להקים נכס בעתיד או להניב תשואה- עשוי למצוא את עצמו בהשקעה כספית על קרן הצבי".

ראש המנהלת ציין כי נעשתה פניה בגין פרסום מטעה למועצה הישראלית לצרכנות.

  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully