וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק יומי: הסכם לקאווה גרופ עם ג'יי פי מורגן, מהלך לאלקטרה נדל"ן

31.1.2021 / 8:44

החברה דיווחה כי היא בוחנת את הרחבת פעילותה במתחם קרנות ההשקעה תחת ניהולה. הסכם בלעדי לקאווה גרופ עם ג'יי פי מורגן. טלרד תקים את מערך המולטימדיה והתקשורת הפאסיבית בקריה בהיקף המוערך בכ-90 מיליון שקל

נתניהו: "אבקש להוסיף לפחות שבועיים לסגר הגבולות"/צילום: שי מכלוף

חברת אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו ובניהולו של גיל רושינק, הודיעה כי היא בוחנת בימים אלה את הרחבת פעילותה בתחום קרנות ההשקעה תחת ניהולה, וכניסה לתחום המלונאות בארה"ב.

החברה בחנה במהלך השנה האחרונה את השפעת מגפת הקורונה על תחום המלונאות בארה"ב וזיהתה הזדמנויות רבות להשקעות אטרקטיביות בתחום. מינוף המצוקה בשוק התיירות וכשל שוק שנוצר בעקבות אי הוודאות בשווקים, יצרו, להערכת החברה, הזדמנויות השקעה משמעותיות, המתבטאות במחירים אטרקטיביים של בתי מלון הממוקמים במיקומים מרכזיים ברחבי ארה"ב.

החברה צפויה להתמקד בשווקים מרכזיים בעלי ביקוש רב לתיירות עסקית ופנאי, ושההיצע בהם התכווץ בשל המשבר. כדי לקדם את הפעילות, חברה אלקטרה נדל"ן לשותף מקומי בארה"ב - רשת בתי המלון AKA, שהיא ובעליה (משפחת קורמן) נהנים מניסיון ומוניטין של למעלה מ-100 שנה בתחום הנדל"ן בכלל והמלונאות בפרט.

המודל העסקי לרכישת המלונות צפויה להתבצע בדרך של שותפויות וקרנות השקעה, בדומה למודל ההשקעות הנוכחי במסגרתו פועלת אלקטרה נדל"ן בתחומים של מקבצי דיור ו-Single Family. עפ"י מודל זה, החברה משמשת יחד עם השותף המקומי כשותף כללי (General Partner), ובהתאם היא תפעל לגיוס כספים משותפים מוגבלים (LP's).

גיל רושינק. אורן קהן,
מנכ"ל אלקטרה נדל"ן גיל רושינק/אורן קהן

אלקטרה נדל"ן הודיעה במהלך דצמבר 2020 שהיא בוחנת כניסתה לתחום פעילות משלים של בתים פרטיים להשכרה - Single Family Rental - בדרום מזרח ארה"ב, המאופיין במיקום בעל נתוני הגירה חיובית ותעסוקה גבוהים. מדובר בכניסה לתחום הסינרגטי לפעילות מקבצי הדיור מולטי-פמילי שמובילה החברה בארה"ב.

החברה דיווחה בנובמבר האחרון על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2020. הכנסות החברה ברבעון עלו בכ-23.8% לכ-47.3 מיליון שקל. הרווח הנקי ברבעון השלישי 2020 עלה בכ-27.3% לכ-34.8 מיליון שקל (כ-29.6 מיליון שקל מיוחס לבעלי המניות). לראשונה מאז 2008, חזרה החברה לחלק דיבידנד לבעלי המניות בהיקף של כ-7.8 מיליון שקל.

בשלוש וחצי השנים האחרונות גייסה אלקטרה נדל"ן למעלה מ-1.5 מיליארד דולר בארבע קרנות ההשקעה במקבצי דיור בארה"ב ממשקיעים ישראלים ובנוסף גייסה כ-576 מיליון דולר, בעיקר מגופים בארה"ב בעסקאות משותפות לצד הקרנות. בסה"כ גייסה החברה כ-2.1 מיליארד דולר בשלוש וחצי השנים האחרונות.

גיל רושינק, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן: "מגפת הקורונה וההאטה הכלכלית שהגיעה בעקבותיה יצרו הזדמנות משמעותית להשקעה בענף המלונאות בארה"ב. לאחר בחינה יסודית שביצענו, זיהינו הזדמנויות רבות להשקעות אטרקטיביות בתחום, בין היתר נוכח מצוקות תזרים המזומנים של בעלי מלונות רבים בארה"ב וכשל השוק בענף. ההערכה היא, שברגע שתושג שליטה על התפשטות המגיפה, שוק התיירות והעסקים יחזור לעצמו בהדרגה, ובכוונתנו להיות שם עם מלונות שנרכשו במחיר הזדמנותי. לצורך קידום הפעילות, חברנו לשותף מקומי איכותי בארה"ב, רשת AKA, שהינה בעלת ניסיון רב שנים בענף הנדל"ן בכלל ובענף המלונאות בפרט. שותפות זו תאפשר לאתר הזדמנויות אטרקטיביות בארה"ב, לתפעל את המלונות שירכשו ע"י חברת ניהול איכותית ולייצר ערך רב למשקיעי הקרן. כפי שהקבוצה ידעה לזהות ב 2008 את ההזדמנות שנוצרה בשוק הדיור להשכרה בארה"ב כך נדע לנצל את ההזדמנות שנוצרה ב 2020 בשוק המלונאות בארה"ב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טלרד ממשיכה בתנופת הפעילות

חברת טלרד, מעדכנת היום כי חברת הבת מגלקום התקשרה בהסכמים עם קבלן עבודות התקשוב בפרויקט קריית התקשוב של צה"ל בנגב, להקמת מערך המולטימדיה והתקשורת הפאסיבית בקריה בהיקף כספי המוערך בכ-90 מיליון שקל.

מגלקום שהינה חברה בבעלות מלאה של טלרד התקשרה בהסכמים כאמור, בהמשך לזכייתה בהליך מכרזי שכולל את שלב התכנון, שלב ההקמה (הצפוי להתחיל בעוד כשנה וחצי למשך תקופה של כשנתיים), וכן את שלב התחזוקה (שיימשך לתקופה של 21 שנה מתום שלב ההקמה).

זכיה זו מצטרפת לזכיות נוספות של מגלקום עליהן דיווחה טלרד בחודשים האחרונים. בחודש אוגוסט האחרון זכתה מגלקום בשני פרויקטים משמעותיים וארוכי טווח מול משרד הביטחון בהיקף כספי כולל המוערך בכ-185 מיליון שקל. התקשרות אחת הינה למתן שירות וביצוע עבודות תשתית תקשורת עבור יחידות בצה"ל ובמערכת הבטחון לתקופה של 24 חודשים, עם אופציה להאריך את ההתקשרות בשתי תקופות אופציה כל אחת בת שנה אחת או חלק ממנה. התקשרות שניה הינה למתן שירות ולביצוע עבודות טכנולוגיות המשלבות התקנת מצלמות, מערכות ניהול וידיאו ופתרונות אנליטיקה מתקדמים, לתקופה של 3 שנים עם אופציה להארכה בשנה אחת נוספת.

מוטי אלמליח. ורדי כהנא,
מוטי אלמליח/ורדי כהנא

למועד דוח זה, בעקבות ההתקשרויות כאמור, עומד צבר הזמנות תחום פעילות תשתיות התקשורת וה-IT של טלרד (הכולל בין היתר את פעילות מגלקום) על סך של כ-90 מיליון דולר. צבר ההזמנות של החברה משלושת מגזרי פעילותה במאוחד גדל לכ-191 מיליון דולר. הזכייה מגדילה משמעותית את צבר ההזמנות של החברה במגה פרויקטים בתחומי הצמיחה שנקבעו באסטרטגיית החברה לתחום המולטימדיה ותשתיות התקשורת.

מגלקום, בבעלותה המלאה של טלרד, הינה חברה מובילה במתן פתרונות ושירותים אינטגרטיביים בתקשורת, מחשוב ומערכות בטחון. מגלקום משמשת קבלן מבצע של תשתיות התקשורת בצה"ל במסגרת התקשרות רב-שנתית.

זאב שכטר, מנכ"ל מגלקום, מקבוצת טלרד: "הזכייה בפרויקט זה הינה נדבך משמעותי נוסף בדומיננטיות של מגלקום כספק מרכזי של פתרונות בתחומים תומכי IT לרבות מולטימדיה, תקשורת, דאטה סנטר, מערכות בטחון, ערים חכמות ופרויקטים טכנולוגיים מורכבים. אנו רואים בפרויקט זה הבעת אמון ביכולותינו ושלב נוסף בתהליך הצמיחה שחווה מגלקום בשנים האחרונות בכל תחומי פעילותה. מיקוד החברה הינו בפרויקטים טכנולוגיים שנשענים על זרוע תשתיתית חזקה תוך ניצול היתרון היחסי המובהק של מגלקום לספק ללקוח סל פתרונות מלא ואינטגרטיבי. אנו ממשיכים לפעול להרחבת פעילותינו, ומתמודדים על זכיה בפרויקטים משמעותיים נוספים כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה".

NBCUniversal ילהקו שחקנים עם מוגבלויות להפקות טלוויזיה

קרן משפחת רודרמן, קרן ישראלית-אמריקאית הפועלת לשילוב אנשים עם מוגבלות בחברה, מודיעה כי בעקבות פנייתה, ענקית המדיה והבידור NBCUniversal תאפשר מעתה לשחקנים עם מוגבלות להשתתף באודישנים להפקות התוכן שלה. המהלך החדש עליו של אולפני NBCUniversal הוא תוצאה של קמפיין שמקדמת קרן משפחת רודרמן בשנים האחרונות להגדלת ייצוג של שחקנים עם מוגבלות בקולנוע ובטלוויזיה וליצירת שוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלויות בתעשיית הבידור.

מחקר שפרסמה הקרן ב- 2019 מצא שלמרות שמחצית ממשקי הבית בארצות הברית מעוניינים בייצוג אותנטי של אנשים עם מוגבלויות על המסך הטלוויזיה, רק 22% מהדמויות עם מוגבלות משוחקות בפועל על-ידי שחקנים עם מוגבלות.

כדי לשנות מציאות זו, בשנים האחרונות, מובילה קרן משפחת רודרמן קמפיין בארצות הברית ובישראל להגדלת הנוכחות של שחקנים עם מוגבלות על המסך בשתי המדינות. בארצות הברית, הקרן מעודדת גופי שידור חברות הפקות, שחקנים ובמאים בהוליווד להתחייב להנגיש אודישנים לשחקנים עם מוגבלות בסרטים ובסדרות טלוויזיה. היא עושה זאת באמצעות קריאה לגורמים בתעשייה לאמץ קווים מנחים שניסחה בדבר החשיבות שבייצוג אותנטי של שחקנים עם מוגבלויות.

ג'יי רודרמן. פיני סילוק,
ג'יי רודרמן/פיני סילוק

עד-כה, פרט לתאגיד NBCUniversal, הצטרפה ליוזמה תאגיד המדיה CBS בקיץ 2019. בנוסף, מעל 100 שחקנים ובמאים מובילים בהוליווד, ביניהם גלן קלוז, דני דה-ויטו, אד נורטון, חואקים פיניקס, ג'ורג' קלוני, אווה לנגוריה, מארק רפאלו, מרלי מטלין וצמד הבמאים זוכי האוסקר האחים בובי ופיטר פראלי, חתמו בשנה שעברה על הצהרה שניסחה הקרן, הקוראת לחברות הפקה ולאולפנים לשלב שחקנים עם מוגבלות באודישנים. כמו כן, במטרה להעלות מודעות לצורך בייצוג אותנטי, הקרן חילקה בשנים האחרונות פרסים להפקות תוכן על פועלם למען שילוב שחקנים עם מוגבלות בסרטים ובסדרות טלוויזיה; ובנוסף, שיתוף פעולה של הקרן עם האקדמיה לפרסי האוסקר הובילה להצהרות שנאמרו בטקס שנערך בשנה שעברה בדבר הצורך בשילוב שחקנים צעירים עם מוגבלות בתעשיית הבידור. בישראל, פועלת הקרן לשילוב שחקנים עם מוגבלות בסדרות טלוויזיה. בשלוש השנים האחרונות, הקרן הייתה שותפה בהפקת סדרת הדוקו "מושלמים", שעקבה אחרי חייהם של שש דמויות עם מוגבלויות. קודם לכן, הקרן סייעה בליהוק שחקנית חירשת לסדרה "ויקי ואני", ששודרה בערוץ 10.

ג'ניס ג'ונס-קלארק, סגנית נשיא לשילוב ותוכן ב- NBCUniversal, מסרה "קבוצת המדיה מחויבת ליצירת תוכן המשקף בצורה אותנטית את העולם בו אנו חיים. הגדלת האפשרויות לליהוק שחקנים עם מוגבלויות היא חלק בלתי נפרד מכך. אנו גאים להצטרף לעצומה של קרן משפחת רודרמן. מהלכים מסוג אלה מייצרים מחויבות בתעשייה לשינוי המתבקש בתחום הייצוג האותנטי".

נשיא קרן משפחת רודרמן, ג'יי רודרמן, שהוביל את המהלך, אמר: "אנו מברכים על החלטת NBCUniversal לאמץ את קריאתנו וללהק אנשים עם מוגבלות להפקותיה. אנו מקווים כי העובדה שגוף כה משמעותי כמו NBCUniversal יוצא במהלך נועז שכזה, תפתח פתח לגורמים נוספים בתעשייה להצטרף אלינו במאמץ לספק הזדמנויות לאנשים עם מוגבלות בתעשיית הבידור".

הסכם בלעדי לקאווה גרופ עם ג'יי פי מורגן

חברת הלייף סטייל ושירותי הקונסיירז, קאווה גרופ, חתמה על הסכם שירות שנתי עם הבנק הפרטי הגדול בעולם, המחזיק נכסים בשווי של כ-2 טריליון דולר. העסקה נחתמה עם נציגות החברה באירופה שיושבת במילאנו, איטליה. במסגרת ההסכם תספק חברת קאווה גרופ שירותי קונסיירז להנהלת הבנק הבכירה וללקוחות הפרטיים של הבנק.

בעל השליטה בחברה, שרון כהן, מסר: "לאחר תקופה ארוכה של פיתוח תשתיות ייעודיות ומשא ומתן ארוך הבשילו התנאים ובימים אלה אנו מקימים מועדון לקוחות ייחודי ואקסלוסיבי עבור ג'יי פי מורגן. גייסנו צוות ייעודי מקומי לטובת העניין, שיישב במילאנו ויחל פעילותו מול הלקוח החדש ב-1 באפריל. הצוות יעמוד לרשות הבנק 24 שעות ביממה בענייני פנאי, שגרה וחירום ויציע שירותים והטבות יוקרתיות. ההסכם עם ג'יי פי מורגן מתבסס בין השאר על עשרות הסכמי בלעדיות עם חברות לוגיסטיקה, יוקרה ופנאי באירופה, שיעמדו לרשות הלקוחות החדשים. הרכש החדש של החברה בדמותו של הבנק הפרטי הגדול בעולם עשוי לייצר ערך מוסף ומהותי גם ללקוחות בישראל בשל העומק והגיוון שבפעילות."

חשוב לציין שבישראל כבר היום מוצע השירות היוקרתי ע"י קאווה גרופ ללקוחות הפלטינום של בנק הפועלים, כרטיסי העלית של חברת מקס, לקוחות בנק רוטשילד ועוד. הקמה של מועדון לקוחות שכזה כוללת תנאי שימוש מועדפים והטבות על פי מתווה שקובע הבנק: בין השאר מדובר בתיעדוף בהזמנת מקומות למסעדות מובילות, כניסה לאירועים מוגבלים כגון פסטיבלי סרטים ושבועות אופנה, הטבות ושדרוגים בבתי מלון וחברות תעופה, כניסה לטרקליני אח"מים פרטיים בעולם, שירותי תמיכה אישיים 24 שעות ביממה והפקת אירועים מורכבים.

שרון כהן. תום סיטון,
שרון כהן/תום סיטון

הוסרה המגבלה שמנעה תחרות מלאה בין מאגרי הגז

היסטוריה במשק הגז בישראל: לאחר מאבק מתמשך שהובילו תמר פטרוליום, ישראמקו, אלון גז ואוורסט, הגיעו כלל השותפות במאגר תמר להסכם שיאפשר לישראמקו, תמר פטרוליום ואלון גז למכור גז בנפרד, מבלי ששברון (נובל) ודלק קידוחים (המחזיקות הן במאגר תמר והן במאגר לוויתן) תוכלנה למנוע מכירה בנפרד כאמור.

מישראמקו ומתמר פטרוליום נמסר: "אנו מברכים את כלל שותפי תמר על שהצליחו להגיע להסכמות לפיהן תמר תוכל להתחרות באופן מלא בשוק הגז הטבעי, ללא צורך בהסכמת כלל השותפים, ובכך להגשים הלכה למעשה את מטרות מתווה הגז לפתיחת תחרות אמיתית בין מאגרי תמר, לוויתן וכריש-תנין. המאבק הנחוש שהובלנו הביא לכך שנוכל להציע גז מתמר במחיר תחרותי ללא צורך בהסכמת כלל השותפים. אנו מודים לשברון אשר עם כניסתה לישראל בחרה להסדיר את ניגוד העניינים שירשה באופן שיאפשר תחרות בין שני מאגרי הגז שבהן היא מחזיקה. בכוונתנו להמשיך ולשתף פעולה עם שברון ולבחון דרכים נוספות להשאת ערך מאגר תמר".

ליעמי ויסמן. שני נחמיאס,
ליעמי ויסמן, מנכ"ל תמר פטרוליום/שני נחמיאס

אקסטל מגדילה את נזילותה במעל 100 מיליון דולר

התקשרו החברה וכן חברה קשורה של RXR Realty LLC בעדכון להסכם התפעול של EX/CPS Holding LLC במסגרתו, רכשה RXR זכויות נוספות (41.86%) בתאגיד המשותף המיוחסות לנכסי החברה הידועים בשם EVGB (הנכס ברחוב 14) ו- Tenth Avenue555 בתמורה להשקעה על ידי RXR של כ-57 מיליון דולר בתאגיד המשותף אשר מתוכו נפרעה במלואה יתרת הלוואת ה- Mezzanine אשר העמידה RXR לתאגיד המשותף.

התזרים הנקי שנבע לחברה כתוצאה מההתקשרות האמורה, עומד על כ-11.2 מיליון דולר וכן סכום נוסף בסך של כ-5.3 מיליון דולר אשר נבע לחברה מתוך חלוקה שביצע התאגיד המשותף בקשר לזכויות החברה מהנכס הידוע בשם One Manhattan Square. בנוסף לסך האמור לעיל (של כ-16.5 מיליון דולר), החברה צופה לקבל, כתוצאה מעסקה זו, סכום נוסף של 10 מיליון דולר שינבע מעודפי מימון מחדש של יחידות לא מכורות ויחידות Retail של הנכס One Manhattan Square, המוחזק גם הוא על ידי התאגיד המשותף.

כחלק מההתקשרות האמורה, עודכן הסכם התפעול עם RXR ויתרת הלוואת RXR בסכום של 47,393 אלפי דולר נפרעה במלואה מתוך סכום ההשקעה כאמור. כמו כן, RXR תהא זכאית לתשואה שנתית בשיעור של 6% בגין סכום ההשקעה מהתאגיד המשותף כאשר החברה תהא ערבה להחזר תשואה כאמור בשנתיים הראשונות ממועד כניסתו לתוקף של העדכון להסכם התפעול.

בהמשך לדוח מידי של החברה מ-24 בינואר, שעניינו התקשרות חברות מאוחדות של החברה בהסכם למימון מניות סוג C בנכס CPT, כי בשל מכירת דירות נוספות על ידי החברה בנכס CPT, החברה זכאית לקבל סכום נוסף של 19 מיליון דולר לשימושיה החופשיים, מתוך הפיקדונות כהגדרת המונח בדוח CPT. בכך, מגיע סך התזרים החופשי לחברה, לשימושיה החופשיים, כתוצאה מהלוואה המתוארת בדוח CPT לסך כולל של כ-75 מיליון דולר. כמו כן, החברה צופה לשחרור של סכום נוסף של כ- 75 מיליון דולר מהפיקדונות בששת החודשים הקרובים עם מכירת דירות נוספות בפרויקט.

SAP העולמית רוכשת חברה לניהול וניתוח תהליכים עסקיים

ענקית התוכנה SAP וחברת Signavio הכריזו השבוע על הסכם רכישה. חברת Signavio הוקמה ב- 2009 על ידי בוגרי Hasso Plattner Institute בגרמניה, ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחומה. לדברי SAP, שילוב Signavio עם יחידת ניתוח תהליכים עסקיים של SAP, יחזק את יכולתה של SAP לעזור לחברות להבין, לשפר, ולנהל תהליכים עסקיים רחבי היקף במהירות. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הראשון של שנת 2021, בכפוף לאישור הרגולציה.

ניתוח תהליכים עסקיים הוא חלק מרכזי בהיצע החדש של SAP, חבילת ה- with SAP RISE. החבילה החדשה תסייע לחברות לבצע טרנספורמציה עסקית הוליסטית שתהפוך אותן לחסינות, זריזות וחכמות יותר. החבילה כוללת תמיכה במעבר מואץ של תהליכי ERP לענן.

חבילת ניהול התהליכים העסקיים בענן של Signavio משלימה את התוכנה של SAP לניתוח תהליכים עסקיים ומספקת לה את הרכיב החסר לביצוע טרנספורמציה לתהליכים עסקיים מקצה לקצה. עם התוספת של Signavio, SAP יכולה כעת לספק חבילה הוליסטית של פתרונות גמישים ללקוחותיה. ההיצע כולל תכנון תהליכים עסקיים, מדידת ביצועים, ניתוח פערים, שיפור וניהול שינויים בתהליכים. החבילה אף תאפשר ללקוחות לעקוב אחר ההצלחה לאורך השנים של השינויים.

השילוב של SAP ו- Signavio יספק ללקוחות ראייה של 360 מעלות על כל התהליך העסקי, וכלים על מנת להבין באופן מלא ולבצע טרנספורמציה לתהליכים עסקיים. "בעולם הדינמי של ימינו, חברות בכל הגדלים זקוקות ליכולת להתאים במהירות את התהליכים העסקיים שלהן לתנאי השוק המשתנים במהירות", אמר לוקה מוצ'וץ' סמנכ"ל הכספים ב-SAP העולמית. "יש חשיבות עצומה לכך שחברות יוכלו לתכנן, למדוד, לשפר ולשנות תהליכים עסקיים ברחבי הארגון כדי לתמוך ביכולות ובמודלים עסקיים חדשים. השילוב של ניתוח תהליכים עסקיים מבית SAP ו- Signavio יצור חבילת טרנספורמציה מקצה לקצה שתסייע ללקוחותינו להשיג את הדרוש להם על מנת להשיג יתרון על המתחרים".

"על ידי הצטרפותנו ל- SAP, אנו הופכים להיות חלק מפורטפוליו היישומים העסקיים הרחב ביותר בשוק", אמר ד"ר ג'רו דקר, מנכ"ל Signavio, "בהתחשב בפוזיציה של SAP, הכיסוי הגיאוגרפי והיכולת הפיננסית שלה, SAP היא הפלטפורמה הגדולה והטובה ביותר להביא ניתוח תהליכים לכל ארגון. מבחינתנו זה זינוק מאסיבי והזדמנות גדולה לעזור ל- SAP להפוך לשחקן מפתח בתחום ניהול וניתוח תהליכים עסקיים".

מבצע "ברקת" בהרצליה מדיקל סנטר: הסעה וסיוע למרותקי בית לקבל חיסון

מבצע חיסונים חדש לטיפול באוכלוסיה בסיכון שאינה יכולה להגיע למתחמי החיסון. בית החולים הרצליה מדיקל סנטר בשיתוף שירותי הבריאות של כללית - מחוז שרון שומרון, עיריית הרצליה וארגון איחוד הצלה, יצאו במבצע ייעודי ויחודי בו יוסעו מבוטחי הקופה לקבלת החיסון במתחם החיסונים היעודי שנבנה בבית החולים.


לאור המורכבות בשינוע החיסונים הניתנים כיום וחיי המדף הקצרים, נוצר מצב שדווקא האוכלוסיה בסיכון הכי גבוה לפגיעת הנגיף, ושאותה עלינו לחסן באחוזים הגבוהים ביותר, אינה מתחסנת.
לאחרונה אף פורסם כי 900 ניצולי שואה, שבמקרים רבים אינם יכולים להתנייד למתחמי החיסון, נפטרו לאחר שחלו בנגיף.

במסגרת המבצע הייעודי לפתרון הבעיה, מבצע "ברקת", כללית תדאג לתאום המלא עם המטופל וארגון איחוד הצלה, להסעת המטופלים ברכבים יעודיים ומותאמים, לרבות באמבולנסים, למתחם שנפתח לפני כחודש בבית החולים הרצליה מדיקל סנטר, על מנת לקבל את החיסון. מטופלים אלו יקבלו עדיפות כך שלא יעמדו בתור ובהתאם למצבם, אף יחוסנו ברכב או באמבולנס איתו הגיעו למתחם.

מתחם החיסונים בהרצליה מדיקל סנטר נפתח כאמור לפני כחודש והספיק לחסן כ-40,000 מבוטחי קופת חולים כללית. מדובר במתחם הגדול מסוגו בארץ, המחסן מדי יום אלפי מטופלים בסטנדרט שירותי יחודי כאשר במהלך מהיר גוייסו צוותים רפואיים סיעודיים ואדמיניסטרטיבים לתפעול המתחם שהוקם למול בית החולים ומשמש כתחנת החיסון הראשית של כללית באזור השרון. לאור העובדה כי מתחם החיסונים פועל בצמוד לבית חולים המנתח, מטפל ובודק על בסיס יומי מגוון רחב של מטופלים עם בעיות בריאות מורכבות וקלות כאחד, הכולל מחלקות אשפוז, טיפול נמרץ חדשני, רופאים וצוות סיעודי בכיר, מפנה אליו קופת החולים את מבוטחיה בעלי הרקע הרפואי המורכב ביותר כולל הסובלים מאלרגיות להם נדרשת הערכות יעודית למתן החיסון, להמנע מהמחלה ולעצור את התפשטות הנגיף שטלטל את כל עולמנו בשנה האחרונה.

ברנד תעשיות תבצע עבודות קונסטרוקציית פלדה בהיקף של כ-9.4 מיליון ש"ח

ברנד תעשיות, אשר צפויה להתמזג עם מרגל מערכות, מדווחת על קבלת הזמנת עבודה לביצוע עבודות קונסטרוקציית פלדה בהיקף של כ-9.4 מיליון ש"ח. ברנד החלה בביצוע העבודות והצפי הוא כי תסיים את ביצוען בתוך כ-7 חודשים. ברנד מעריכה כי היקף העבודות עשוי לגדול בכ-5-10 מיליון שקלים נוספים.

חיים ברנד, מנכ"ל ברנד תעשיות, מסר: "עסקה חשובה זו מביאה לראשונה לידי ביטוי את סינרגיית הלקוחות הצפויה במיזוג עם מרגל מערכות. לאחר המיזוג, ברנד החדשה תציע סל פתרונות קבלניים ותעשייתיים בתחום הפלדה והמערכות המתבסס על מגוון רחב של שירותים ומוצרים ללקוחות שתי החברות, תוך ניצול הסינרגיה העסקית המשמעותית של פעילות שתי החברות, בנוסף על יתרון הגודל והחוסן הפיננסי המשופר. אלה יציבו את ברנד החדשה כספקית מובילה של פתרונות עבור פרויקטים מורכבים ויסייעו בהגדלה עקבית של צבר ההזמנות המאוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully