וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעה במשחק פיינטבול מטעם העבודה מצדיקה פיצוי?

31.1.2021 / 12:14

עובד התעשייה האווירית מעד תוך כדי משחק פיינטבול באילת במהלך סמינר גיבוש של החברה. השופט הכריע כי מדובר בתאונת עבודה ופסק לו פיצוי בסכום של שש ספרות

פיינטבול. http://www.ukpaintball.co.uk/, אתר רשמי
עבור עובד אחד זה היה יותר מסתם משחק/אתר רשמי, http://www.ukpaintball.co.uk/

פציעה של עובד התעשייה האווירית במהלך משחק פיינטבול באילת, הוכרה על ידי המוסד לביטוח הלאומי כתאונת עבודה, בעקבות תביעה שהגיש העובד באמצעות עו"ד מלכיאל חדד ממשרד מרקמן את טומשין.

מהתביעה עולה כי בחודש נובמבר 2019, במהלך סמינר גיבוש של עובדי התעשייה האווירית במלון באילת, העובד, בן 55, מעד תוך כדי משחק פיינטבול ונפגע בברך שמאל. הפעילות אורגנה על ידי ועד העובדים בתעשייה האווירית במטרה לגבש את העובדים. הסמינר הדו יומי, כלל מלבד ארוחות ובילוי בפאב, מגוון פעילויות ואטרקציות וגם הרצאה אחת של מזכיר ועד העובדים. העובד פונה ממגרש הפיינטבול לבית חולים יוספטל באילת שם התברר כי הוא סובל מחתך עמוק שנתפר במיון.

מכיוון שמדובר בפעילות גיבוש מטעם מקום העבודה, טען בא כוחו של העובד כי למעסיק אינטרס בהשתתפות עובדיו בסמינר, לרבות במשחק הפיינטבול, ועל כן יש להכיר בפציעתו כתאונת עבודה. רופא שבדק אותו קבע כי מאז התאונה העובד מתקשה לכופף את הברך ומתקשה לחזור לריצת שלושה קילומטרים שנהג לרוץ לפני התאונה, מספר פעמים בשבוע. מומחה מטעם התביעה העריך כי העובד סובל מנכות בשיעור 10% בגין צלקת מכוערת שנותרה בעקבות תפירת הפצע בבית חולים יוספטל באילת.

המוסד לביטוח לאומי הכיר בתאונה במשחק כתאונת עבודה, והוועדה הרפואית מטעם הביטוח הלאומי פסקה לו 10% נכות לצמיתות בגין הצלקת שנותרה לו, ובהתאם לכך פיצוי על סך 105 אלף שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • פיינטבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully