וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הדאטהבייס האמריקנית אירוספייק מקימה מרכז מו"פ בישראל

31.1.2021 / 13:33

החברה פיתחה בסיס נתונים המספק לארגונים יכולת לטפל בנתונים במהירות וביעילות, לצד יכולת גידול: "אירוספייק מעריכה את השוק הישראלי"

עמי אהרונוביץ. יחצ,
עמי אהרונוביץ', מנכ"ל איירוספייק/יחצ

למרות משבר הקורונה והאדוות הכלכליות שהופיעו בעקבותיו, חברת הדאטהבייס האמריקנית אירוספייק (Aerospike) הודיעה היום (ראשון) על הקמת מרכז מחקר ופיתוח בתל אביב. החברה, שהוקמה ב-2009 על ידי שריני שרינוואסן, דוקטור למדעי המחשב ובסיסי נתונים, ובריאן בולקובסקי, מומחה פתרונות אחסון, פיתחה בסיס נתונים המספק לארגונים יכולת לטפל בנתונים במהירות וביעילות, לצד יכולת גידול (Scale).

בסיס הנתונים של החברה הוא מסוג NoSQL, אשר מטפל בתעבורות נתונים גדולות מאד המאפשר פעילויות דיגיטליות מהירות בזמן אמת, זאת תוך שימוש בכמות שרתים קטנה במיוחד, המאפשרת חיסכון מהותי ומפחיתה את עלויות ה-IT עבור ארגונים וחברות. תהליכי הדיגיטציה המואצת בעקבות משבר הקורונה שיחקו לטובתה של החברה, שנהנתה מצמיחה משמעותית בהיקף פעילותה. אירוספייק, לה מאות לקוחות ברחבי העולם, משרתת כבר היום מספר שחקניות מפתח בתעשיית ההייטק המקומית, ביניהן פלייטיקה, איירון סורס, סייבריזן, אפספלייר, לצד חברות ענק בינלאומיות כמו פייפאל, נילסן ועוד.

החברה מובלת כיום על ידי המנכ"ל ג'ון דילון, מי ששימש כמנכ"ל של מספר חברות הייטק בעברו, ובין היתר היה למנכ"ל הראשון של ענקית התוכנה סיילספורס בשלהי שנות ה-90. אירוספייק גייסה במהלך שנות פעילותה למעלה מ-60 מיליון דולר, ומיצבה את עצמה כאחת מהשחקניות המשמעותיות בעולם בתחום מסדי הנתונים. החברה גייסה כבר עשרה עובדים והיא מעוניינת להמשיך במגמת ההתרחבות, כאשר פעילות הפיתוח תשב לצד פעילות השיווק והמכירות של החברה בישראל.

"הקמת מרכז פיתוח בישראל היא חלק ממהלך אסטרטגי נרחב להעמקת הנוכחות שלנו בשווקים שונים בעולם", אומר עמי אהרונוביץ', בכיר בתחום מסדי הנתונים ומי שמשמש כמנהל הפעילות של החברה בארץ. "אירוספייק מעריכה את השוק הישראלי, הן בצד הקדמה הטכנולוגית והעסקית של חברות באקוסיסטם המקומי, והן בצד איכות ההון האנושי. ההחלטה להקים את מרכז המו"פ פה נבעה מההכרה בייחודיות של אנשי הפיתוח המקומיים, ומיכולתם לתרום לנו יכולות אלה, לטובת שיפור השירות והמוצרים שלנו. נמשיך להשקיע בישראל, הן במו"פ, והן בהגדלת גוף המכירות".

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully