וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה תקני לו? מתנות לגבר לוולנטיין

9.2.2021 / 8:47

הוא אוהב בשמים, חובב יין, גאדג'טים או אולי בכלל מעדיף משהו ללבוש? אספנו לא מעט מתנות שתוכלי לרכוש לו לקראת יום האהבה. אז למה את מחכה?

אלכוהול

קוניאק - הסקוטית מבית ישרקו

הסקוטית מבית ישרקו. יחצ,
קוניאק מיקוב/יחצ
  • המוצר: קוניאק V.S. 40% אלכוהול.
  • מקום הייצור: קוניאק, צרפת.
  • רקע: בשנות ה-50 של המאה ה-19 נשלחו שני אחים,Auguste and Gustave לצרפת ע"י הצאר אלכסנדר ה-2 על-מנת לדאוג להספקת קוניאק סדירה לבית המלוכה הרוסי. שני האחים החלו לייצר קוניאק איכותי להספקה בלעדית לבית המלוכה. עם השנים החל הקוניאק לזכות בהערכה רבה ובעקבות כך הוחלט לשווקו גם מחוץ לבית המלוכה.
  • תהליך הייצור: הקוניאק מיוצר מענבי סנט אמיליון הנחשבים כענבים האיכותיים ביותר לייצור קוניאק. לאחר שהענבים הופכים ליין הם עוברים זיקוק דודי כפול ומשם מוכנסים לחביות עץ אלון צרפתי ליישון למשך שנים ארוכות. ערבוב הקוניאק נעשה רק מאותן חביות שהגיעו לשיאן ותחת שרביטו של המאסטר בלנדר, שלו ניסיון עתיר שנים.
  • המחיר: 259 שקל
  • עובדות חשובות: הבקבוק שבו מגיע הקוניאק נושא על גבו דמות של פנתר מזנק המסמל חוזק, אלגנטיות ותאווה, בדיוק כפי שהקוניאק של מיוקוב נתפס.
  • הדרגה V.S. - Very Special מסמלת את דרגת היישון של מרכיבי הקוניאק ומציינת כי המרכיב הצעיר ביותר בקוניאק התיישן בחביות עץ לפחות שנתיים וחצי.

מוצרים נוספים של הסקוטית מבית ישרקו

  • הסקוטית מבית ישרקו, מרחיבה את קטגוריית הוויסקי ומשיקה בימים אלו בישראל את וויסקי טמנווילין סינגל מאלט - טמנוולין שרי קאסק , TAMNAVULIN SHERRY CASK FINISH. הוויסקי החדש פונה לחובבי וויסקי איכותי ומוצע במחיר אטרקטיבי ומשתלם במיוחד. וויסקי טמנוולין שרי קאסק, מתיישן בחביות אלון אמריקאי ושלושה סוגי חביות שרי, לקבלת פרופיל טעמים ייחודי לו - משובח, מתקתק ומתאים לכל עת. מתאים לליווי מנת קינוח , לסוף יום ועוד. הוויסקי בעל גוון זהב ענברי. הארומות מזכירות טארט טאטן וטעם וניל, שמפנים מקומות לניחוחות של בננה, תפוז מקורמל וג'ינג'ר טרי. הוויסקי עשיר בטעמים אקזוטיים, נקטרינות מזוגגות, רמזים של פודינג טופי, סוכר דמררה ותפוז סביליה. והסיומת עשירה ומזכירה פירות יבשים, האופיינית ליישון בחביות שרי. מחיר מומלץ : 159 שקל , אלכוהול בנפח : 40%
  • ליקר אמרולה קרם וניל, עם 15.5% אלכוהול, שיצטרף למשקה האמרולה הקיים בארץ כבר 25 שנה. תהליך ייצור המשקה בתערובת של שמנת טרייה, משובחת, ג'ינג'ר עוצמתי מניגריה ווניל ממדגסקר, עם תזקיק פירות מרולה. זיקוק ה"יין", שנעשה מהפרי מתבצע בדודים גדולים. לאחר הזיקוק מוסיפים המרכיבים השונים, בתהליך השמור לאמרולה ליקר. לאמרולה ארומות של וניל בורבון מדגסקני, מלוות רמזים חריפים של ג'ינג'ר עם פרי מרולה. שכבת שמנת קטיפתית שמציפה את חלל הפה. הליקר מכיל תמציות וניל ג'ינג'ר שמקורן רק באפריקה. אמרולה וניל עשיר והרמוני, עם נגיעות חריפות. מומלץ להגיש קר ומתאים לכל קינוח שוקולד או פירות אדומים. ואף, יפתיע בקוקטיילים שמבוססים על אייריש קרים. מחיר לצרכן: 79.90 שקל.
  • ריגה בלאק קרנברי. מדובר באחד מבתי הזיקוק המוערכים ביותר - LATVIJAS BALZAMS. המופצים בכ-48 מדינות ברחבי העולם. בכשרות OU באישור הרבנות הראשית לישראל. ריגה בלאק קרנברי - וודקה חיטה ודגנים בסגנון הצפוני המובהק של ריגה לטביה עם תוספת ארומות טבעיות של חמוציות, טעם של מתיקות הפרי , מאוזן ע"י תווי פלפל ארומטיים, עוקצניים. ניכרת ארומה עשירה של חמוציות מיובשות, שמרככת את הטעם הוודקה ומעלה ניחוחות של עלי כותרת ורדים. מחיר מומלץ: 55 שקל, 700 מ"ל, מומלץ לשתות בטמפרטורה של 8-6 מעלות.
  • מיסטרל ג'ין רוזה ורוד- הג'ין מגיע מפרובנס, שבצרפת. ומיוצר במהדורת אצוות קטנות, בתהליך כפול: זיקוק לאחר השריה של 6 רכיבים קלאסיים - ערער, הל, איריס, פלפל ורוד, זרעי כוסברה ו - grain of paradise. בנפרד משרים ומזקקים עשבי תיבול עדינים: תימין, בזיליקום, שומר, מנטה, אקליפטוס ואשכולית ורודה. לג'ין מיסטרל אופי פרחוני מאוד עם רמיזות למנטה ועשבי תיבול ים תיכוניים. הערער מודגש אך, הרמוני והטעם מזכיר אשכולית ורודה והדרים. מומלץ לשתות בטמפרטורה של 6-8 מעלות ועל קרח או במגוון קוקטיילים. המחיר לצרכן: 119.00 שקל. 700 מ"ל. 40% אלכוהול.
  • 2 ליקרים בוטגה מצפון איטליה בטעמי שוקולד. בוטגה ג'יאנדויה ובוטגה נרו. סנדרו בוטגה מנכ"ל החברה כיום, הינו הדור שלישי הממשיך את עבודתם של סבו וסבתו אשר החלו דרכם בזיקוק גראפה עוד בשנות ה-20.רוזינה ודומינקו בוטגה (המייסדים) היו מחלוצי הגראפה המודרנית, ותרמו רבות להפיכת הגראפה למשקה נפוץ ואהוב לא רק בקרב מביני דבר אלא גם בקרב אושיות הבידור והתרבות של אותה תקופה. כיום מייצרת החברה יינות מבעבעים מאזור פרוסקו , כמו גם יינות ממבחר אזורי יין מובחרים כגון ונטו, טוסקנה ועוד. ייצור המשקאות האלכוהוליים מתרכז בעיקר בגראפות איכותיות ובליקרים מבוססי גראפה במגוון טעמים.
  • בוטגה ג'יאנדויה - ליקר איטלקי העשוי מגראפה המושרית יחד עם שוקולד וממרח אגוזים הנקרא גם ג'יאנדויה. ליקר שוקולדי בעל אחוז אלכוהול נמוך יחסית של 17% . מתאים כקינוח לאחר ארוחה, להגיש קר או עם קוביות קרח. ארומה חזקה של ממרח אגוזים וגראפה. טעם מעודן ושמנתי המזכיר את אגוזי הלוז המשמשים לייצור הג'יאנדויה. המחיר לצרכן: 89.00 שקל. 500 מ"ל.
  • בוטגה נֶרו - ליקר איטלקי העשוי מגראפה המושרית יחד עם שוקולד מריר. ליקר שוקולד מריר בעל אחוז אלכוהול נמוך יחסית של 15%. מתאים כקינוח לאחר ארוחה, או כמשקה פנאי. להגיש קר או עם קוביות קרח. ארומה חזקה של שוקולד מריר. המחיר לצרכן: 89.00 שקל 500 מ"ל.
  • יינות רומרהופוף גוורצטרמינר תוצרת הריינהסן גרמניה ושאבלי של דומיין לה שאטיון מצרפת.
  • יין שאבלי דומיין לה שאטיון יבש, עשוי מ- 100% ענבי שרדונה. מקור הפרי בכרמים בני 45 ויותר בשאבלי. לאחר הבציר, הענבים נמעכים והמיץ עובר קירור במכלי נירוסטה. עם תום התסיסה היין ממשיך ושוהה על משקעיו במשך 6 חודשים עד תום התסיסה ואז, עובר הצללה וביקבוק. לשאבלי גוון זהוב מלא ארומות ועשיר מאוד בניחוחות של פרחים לבנים והדרים. הסיומת עשירה וארוכה. היין מתאים לבשרים בהירים גבינות טריות וקינוחי פירות. המחיר לצרכן: 99.90 שקל, טמפרטורת שתיה מומלצת: 10 - 12 מעלות. כשרות OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
  • יין רומרהופוף גוורצטרמינר, חצי מתוק. היין מיוצר מענבים מהריינהסן. מעיכה של אשכולות שלמים ושפיה בתוך 12 שעות. לאחר מיכן, תסיסה מבוקרת, שנעצרת כאשר היין הגיע למצב של "כיבש". השמרים נשארים במגע עם היין עוד מספר שבועות במכלי נירוסטה. היין עדין וארומטי, מתאים לסלטים, קינוחים פירותיים ומאכלי מטבח אסיאתי. ליין ניחוחות של תימין מיובש המדגישים ארומות של משמש וליצ'י, היין פירותי ומרענן. המחיר לצרכן: 39.90 שקל טמפרטורת שתיה מומלצת: 8 -10 מעלות. כשרות בד"צ בית יוסף.
sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

יין בעיר: I Love it Red

מארז I Love It. יחצ,
מארז I Love it Red/יחצ

לכבוד ה- Valentine's Day רשת יין בעיר משיקה מארז המשלב מגוון יינות אדומים מיקבים מובילים בעולם. המארז החדש מורכב מ-4 יינות.

  • לה מוט מילניום : בלנד דרום אפריקאי של ענבי מרלו קברנה פרנק, מלבק ופטי ורדו. ליין ארומה פירותית והוא בעל חומציות נעימה ומאוזנת.
  • אינספריישן ואלדמר : בלנד של טמפרניו ( 80% ), גרציאנו ( 10% ) ומטוראנה ( 10% ). ליין טעמים עשירים ועדינים והוא מתאים לצד מנות בשר וגבינות.
  • דלאס קוט דה רון : יין צרפתי קלאסי שמגיע אלינו היישר מעמק הרון. היין מורכב מענבי סירה ( 80% ) וענבי גרנאש ( 20% ) והוא יין עוצמתי ועשיר.
  • פאולו לאו פרימיטיבו די מנדוריה פאסו דל קרדינל : יין עשיר בעל גוף מלא, חומציות מאוזנת וטעמים עשירים של פירות יער ותבלינים.

טיפוח

קיל'ס מתנות לגבר

קילס איי ג'י דיפנדר. יחצ,
קיל'ס לגבר/יחצ

קיל'ס מציע סדרת טיפוח לגבר - אייג' דיפנדר המסייעת בחיזוק העור, תחושת מיצוק ומתיחה ובהפחתת מראה הקמטים.

  • סרום עוצמתי לגבר המסייע בחיזוק, בתחושת מיצוק ומתיחה ובהפחתת מראה הקמטים. מעניק את קו הגנה ראשון נגד מראה סימני גיל המופיעים בעור. עם פורמולה הכוללת תמצית ברוש, הסרום הראשון של Kiehl's לגברים בעל מרקם קליל ונספג בקלות על מנת לסייע בשיפור תחושת מיצוק של עור רפוי באופן הנראה לעין, ומסייע בהפחתת מראה הקמטים. הסרום מכיל: תמצית ברוש שמקורה בסביבה בראשיתית ומוגנת באיי ראוניון (האוקיינוס ההודי), התמצית מעובדת במדרונות ההרים בגובה של 1,500 מטרים. בפורמולה שימוש התמצית הוא לטובת חיזוק העור והענקת יכולת להתאושש ולהתחדש. תערובת של פרוטאינים שעברו הידרוליזציה, המופקים מסויה ואורז, נספגת בקלות בעור ומעניקה הגנה ולחות עדינה. בפורמולה, תערובת הפרוטאינים מסייעת למצק את העור ולשפר את האלסטיות שלו. אדנוזין - מצוי באופן טבעי בעור, מופק מתסיסה של שמרים, וידוע ביכולתו לסייע להפחתת קמטים וקמטוטים. המחיר: 259 שקל
  • קרם לחות לגבר המסייע בתחושת מיצוק ומתיחה ובהפחתת מראה הקמטים. קרם לחות אנטי אייג'ינג בעל פעולה כפולה, הוכח קלינית כמסייע בתחושת מתיחת העור ובהענקת תחושת מיצוק תוך צמצום מראה קמטים וקמטוטים באופן הנראה לעין. הקרם מסיר בעדינות תאי עור מתים ומעניק לעור תחושה חלקה יותר. הקרם פותח במיוחד לעור עבה ומחוספס יותר של הגברים, מבצע פילינג עדין ומסיר בעדינות את תאי העור המתים. מכיל תמצית זרעי פשתן בשילוב קפאין וחלבון סויה, אייג' דיפנדר מסייע בשיפור תחושת הגמישות והמיצוק תוך שיפור עמידות העור באופן הנראה לעין למראה חיוני וצעיר יותר. מחיר לצרכן: 169/220 שקל תכולה: 50/75 מל
  • קרם עיניים המסייע בתחושת הרמה, צמצום הפחתת מראה הקמטים והפחתת מראה "עיגולים שחורים . הקרם מסייע בתיקון מראה העור המתבגר באזור סביב העיניים. מסייע בהענקת תחושת מיצוק עור רפוי סביב העיניים, בהפחתת מראה קמטי המניפה באופן הנראה לעין ומעניק מראה חלק וצעיר יותר. הפורמולה הרב תועלתית מכילה תמצית זרעי שיפון, מסייעת "לחזק" את מראה העור סביב העיניים ולהעניק לו מראה נמרץ באופן ניכר ומתגברת את כוח ההתאוששות של העור באזור סביב העיניים. מחיר לצרכן: 170 שקל
  • קיל'ס מציע, שמן טיפוח מזין לזקן - הפורמולה הקלילה מרככת את השיער על מנת להפוך אותו לחלק יותר ורך יותר למגע, ובו בזמן מזינה את העור היבש תחתיו. שמן פרקסי וחומצה סליצילית הכלולים בפורמולה פועלים על מנת לטפל בשיער ובעור, והתערובת של שמנים אתריים ארז, אלגום ואקליפטוס מעניקה ארומה עצית רעננה. מחיר לצרכן: 129 שקל , תכולה: 30 מ"ל.
  • בנוסף, מציעה רשת קיל'ס הזמנה עד הבית - מזמינים את המוצרים שאתם בוחרים והמשלוח מגיע תוך 3 ימי עסקים בטלפון: 052-3870441

סדרת ד"ר עור MEN

דוקטור עור לגבר. יחצ,
מוצרי דוקטור עור לגבר/יחצ

סדרת דוקטור עור MEN- הסדרה מותאמת במיוחד לעור הגברי, מיועדת גם למצח גבוה ולאיזור הקרחת ומתאימה לשימוש לאחר גילוח ופעילות גופנית. המוצרים מכילים גם מקדם הגנה מפני החשיפה לשמש.

  • שמפו לטיפול ומניעת קשקשים- שמפו נגד קשקשים המנקה ביסודיות ובעדינות את השיער והקרקפת, מרגיע גירויים בעור ומסייע במניעת קשקשים וניקוי הפרשה מוגברת של סבום שומני. מחיר מומלץ לצרכן: 60 שקלים
  • תחליב לחות לעור הפנים והקרחת SPF30- תחליב לחות רב שימושי במרקם קליל הנספג מיידית, שמותאם לצרכי עור רגיש של גברים. הפורמולה מועשרת ברכיבים פעילים להרגעה של העור ולהפחתת תחושת גירוי, אי נוחות או אדמומיות. מחיר מומלץ לצרכן: 140 שקלים
  • אל- סבון להרגעת גירויים בעור לאחר הגילוח- סבון טיפולי להרגעת אדמומיות, גירויים ובליטות בזקיקי השערה, האופייניים במיוחד לשיער הצומח פנימה לאחר גילוח. נוסחה ייחודית המועשרת ברכיבים פעילים רבי עוצמה הפועלים יחד ביעילות מקסימלית. מחיר מומלץ לצרכן: 70 שקלים
  • תחליב לחות לאחר גילוח לפנים ולקרחת- תחליב טיפולי להרגעת אדמומיות, גירויים ובליטות בזקיקי השערה האופייניים במיוחד לשיער הצומח פנימה לאחר גילוח. נוסחה ייחודית המועשרת ברכיבים פעילים רבי עוצמה הפועלים יחד ביעילות מקסימלית. מחיר מומלץ לצרכן: 100 שקלים
  • ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי המרקחת הפרטיים ברחבי הארץ ובאתר דוקטור עור.

BOSS THE SCENT PURE ACCORD

הוגו בוס לגבר. יחצ,
בושם בוס לגבר/יחצ

בושם לגבר- BOSS The Scent Pure Accord עבורו נפתח בתווים חיוניים של ג'ינג'ר, המוביל ללב של פרי מאנינקה אקזוטי. תו בסיס ייחודי של זמש לבן חושני מביא את האו דה טואלט לטריטוריה חדשה של ריח ריח ומספק את האיזון המושלם של חום ואור.

מחיר מומלץ: 299 שקל

גוצ'י גילטי לאב לגבר

גילטי לאב לגבר. יחצ,
גילטי לאב לגבר/יחצ

מהדורת גוצ'י גילטי אהבה לגבר - אותו ניחוח פומה ארומטי כמו גוצ'י גילטי או דה טואלט הבושם הוא יצירה גברית מודרנית שנפתחת עם ניחוח לימון איטלקי מרענן. פרחים לבנים עם גווני דבש מעשירים את תווי הריח של פריחת תפוז מוחלטת ולבנדר צרפתי; את הפרח עצמו נהג 'הפלייבוי' המקורי קזנובה לבשם על מכתבי האהבה שלו. השלמת הביטוי המודרני הזה לחושניות ומסתורין, פצ'ולי מתוחכם מתפתח עם רמזים של עור, ירוק, עצים ותכונות דמויי קטורת. הייבוש מתעצם עם העושר הגברי של הארז.

מחיר: 410 שקל

Coach Blue לגבר

בושם coach blue. יחצ,
בושם Coach Blue/יחצ

ניחוח טרי וממריץ שנפתח בתווים ארומטיים של ליים ולענת האבסינת. לניחוח בלבו של הבושם ניגוד מרענן של פלפל שחור תוסס עם תווי מים ואוזון, שמתייבשים לניחוחות חמים וחושניים של ארז וענבר. Coach Blue נוצר בהשראת החופש והאופטימיות שבנסיעה בדרכים הארוכות של אמריקה. הוא ממריץ וארומטי, ומזכיר שמיים כחולים, מרחבים פתוחים ובריזה נעימה.

EXPERT L'ORÉAL MEN: סדרת ניקוי וטיפוח הזקן

לוריאל מן לטיפוח הזקן. יחצ,
לוריאל מן לטיפוח הזקן/יחצ

הסדרה כוללת 4 מוצרים: ג'ל לחות לזקן קצר, שמן לזקן ארוך, ג'ל ניקוי 3 פעולות ב-1 לניקוי הזקן, הפנים והשיער, וקרם לעיצוב הזקן והשיער.

  • שמן לזקן ארוך ולעור הפנים: לטיפוח יומיומי של הזקן הארוך והעור שמתחתיו. מכיל שמנים אתרים כגון שמן אתרי ארז. מסדר ומרכך את הזקן, מותיר אותו נעים למגע ללא תחושת שמנוניות. בשימוש מתמשך מסייע בהרגעת תחושת הגירוי מתחת לזקן ומזין את העור. מחיר מומלץ לצרכן: 54.9 שקל
  • ג'ל לחות לזקן הקצר ולעור הפנים: לטיפוח יומיומי של הזקן הקצר והעור שמתחתיו. מכיל שמנים אתרים כגון שמן אתרי ארז. מרכך את שיער הפנים (הזיפים / הזקן הקצר) מעניק לחות לעור ולאורך כל היום במרקם ג'ל קליל ולא שמנוני.
  • מחיר מומלץ לצרכן: 54.9 שקל
  • ג'ל ניקוי 3 פעולות ב-1 לניקוי הזקן, הפנים והשיער: מכיל שמנים אתרים כגון שמן אתרי ארז. מסייע להסיר קשקשים ומנקה שאריות וריחות לא נעימים מהזקן.
  • לפנים: מנקה ומעניק לעור תחושת נוחות. לשיער: מנקה ומרכך את השיער, מותיר את הקרקפת בתחושת נינוחות. מחיר מומלץ לצרכן: 34.9 שקל
  • קרם לעיצוב הזקן והשיער: לעיצוב הזקן לאורך זמן. מכיל שמן אתרי ארז. מעצב את השיער לאורך זמן לשיער מעוצב ומגונדר ומעניק אחיזה עדינה למראה ברק טבעי. מחיר מומלץ לצרכן: 34.9 שקל

קרסטס

קרסטס. יחצ,
קרסטס לגבר/יחצ

מותג הדרמו קוסמטיקה קרסטס מציע סדרת טיפוח גם לגברים, הנותן מענה לטיפול בשיער דליל וחסר צפיפות: DENSIFIQUE HOMME. הסדרת כוללת 2 מוצרים חדשניים

  • אמבט חפיפה (שמפו) - מיועד לשיער דליל וחסר צפיפות. הקרקפת מרגישה קלילה יותר, סיב השערה מרגיש עבה יותר, השיער מרגיש עבה יותר ונראה בריא יותר. איך זה עובד? ביוטין: משפר את הסביבה של הקרקפת. פולימר טקסטורה: יש לו פעולה מידית של צפיפות על סיב השערה. שימוש רגיל. כיצד להשתמש: יש לעסות לתוך שיער רטוב ולשטוף ביסודיות. מחיר לצרכן: 145 שקל, 250 מ"ל.
  • אמפולות לטיפול מרוכז יום יומי בשיער חסר צפיפות - לבעלי שיער חסר צפיפות. כבר בחודש אחד, השיער נראה עבה ומלא יותר. איך זה עובד? סטימוקסידין מחקה את הסביבה האופטימלית של תאי הגזע ומאפשר את האינטרקציה שלהם ומעורר זקיקים רדומים. - קומפלקס גליקן- משחזר את הצפיפות של השיער. פולימר טקסטורה: יש לו פעולה מידית של צפיפות על סיב השערה. כיצד להשתמש? טיפול שנשאר בשיער. יש להניח באופן יום יומי על שיער שיובש במגבת בשורשים, במשך 3 חודשים. ייבוש מהיר. יש להניח על הקרקפת בבוקר או בלילה על שיער רטוב או יבש. ניתן לשימוש בכל עונה בשנה. לשיער שומני, יכול להתרחש אפקט שומני במקצת: לכן נמליץ להשתמש בטיפול בלילה. מחיר לצרכן: 679 שקל למארז של 30 יחידות, 6 מ"ל כ"א.

מתנות לגבר ברשת ביוטיקייר

מתנות לגבר ביוטיקייר. יחצ,
גברים ונהנים בביוטיקייר/יחצ
  • Zero One - תחליב לאחר גילוח - תחליב לחות מרענן לעור עדין (מתאים גם לנשים כפריימר לפני איפור). נטול אלכוהול ולכן מתאים גם לפנים ולגוף. מספק הגנה מצטברת החיונית לעור החשוף לחתכי הגילוח. מחיר: 9.90 שקל
  • SHARP FLASH - מכשיר גילוח עם ראש מתכוונן - מכשיר גילוח בעל טכנולוגיית גילוח מהמתקדמות בעולם, בעל ראש גילוח פתוח מצדו האחורי. ראש הגילוח מתאים עצמו לתווי הפנים או הגוף, ומצויד ב4 להבי פלדה המצופים ב-3 שכבות: כרום, חנקן וטפלון. מחיר: 13.90 שקל
  • SHARP - ג'ל גילוח לעור רגיש - ג'ל גילוח במארז מהודר שעבר מבדקים קליניים ונמצא מתאים לעור רגיש. מכיל קמומיל, אלאנטואין, חומצה לקטית וויטמין E המסייעים להקלה על העור, להרגעתו ולטיפוח העור. מחיר: 12.80 שקל

אמנות: מתנות מיוניטי ארט

סבון יוניטי ארט לגבר. יחצ,
סבון יוניטי ארט לגבר/יחצ

לרגל יום האהבה הבינלאומי (ולנטיין דיי), אותו חוגגים ב14 בפברואר תערוך גלריה יוניטי ארט פסטיבל מתנות באהבה, של מאות יצירות ועבודות יד של אמנים ישראליים, במהלכו יהיה ניתן לרכוש מתנות לאישה, גבר ומתנות זוגיות.

הפסטיבל פתוח לקהל הרחב החל מה-4.2 ויכלול בין הייתר: פרחי זכוכית, פרחי נייר, תכשיטים מעוצבים, פמוטים, בובות טילדה, נרות רומנטיים, ציורים בטכניקות שונות, איורים, עבודות בד, זרי סבון, ציורי ויטראז', תיקי עור איכותיים, פסלים, כוסות וכלי בית, , עציצים, כרטיסי מתנה ועוד.

בין האומנים והמעצבים הישראליים: יבגניה אסתר דמין, ליורה וורשבסקי, ג'ני פיאטיגורסקי, אירה מזור גאלץ, תמרה רזניק, טני פיארוביץ' , ג'וליה דבגני, אלה טאימנקן, ריתה בלמס, אולסיה אולקין, אינה קלתר, אלנה קוגן, נטליה פלדמן, אלנה לוגובונסקי מריה גונצ'ר, ג'ני רשקובן, אלנה חוחלוב, וורוניקה סרה סיניוק, ניקיטה בן עמי,לודמילה מנביץ' ועוד.

פסטיבל המתנות יתקיים בין התאריכים: 4.2.2021 עד ה-14.2.2021

אחר

Shoes Online - מבצעים לוולנטיין

נעלי אדידס גברים shoes online. יחצ,
נעלי אדידס לגברים ב-359 במקום 599 שקל/יחצ

אתר הקניות הישראלי, שוז אונליין - המשווק נעליים, ביגוד אופנתי ואביזרים משלימים של עשרות מותגי ספורט ואופנה מהמובילים בעולם, ובהם אדידס, נייקי, ברוקס ועוד, יוצא עם חגיגת מבצעים של קולקציות חדשות לכבוד יום האהבה. האתר, המשווק בשיטת הייבוא המקביל, מוכר כל השנה בהנחות של עד 50% אחוזים. במהלך יום האהבה, כל האתר, על שלל קטגוריות המוצרים שלו, יהיה עד 70 אחוז הנחה.

ביום האהבה יתווסף קופון הנחה של 20% לשימוש כלל הגולשים ומחירי כל המוצרים באתר ייחתכו משמעותית. מדובר גם בדגמים חדשים. למימוש ההנחה יש להזין את קוד הקופון LOVE בעמוד הקופה. המבצע בתוקף עד לתאריך: 16.02.2021, משלוח: משלוח עד הבית ללא עלות. החזרה: עד 365 יום עם החזר כספי מלא - לקוחות שוז אונליין נהנים משירות בלעדי אשר מאפשר להם החלפת מידה עם שליח ללא עלות וזאת בלחיצת כפתור אחת.

מדקל סטולרו, שותף מייסד ומנכ"ל אתר הקניות הישראלי שוז אונליין: "אנו נרגשים להעניק לקהל לקוחותינו איכות חסרת פשרות של הקולקציות החדשות ביותר. גם בתקופה מורכבת זו, נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת להנגיש מגוון רחב של המותגים הבינלאומיים לקהל הישראלי בהנחות משמעותיות וללא דמי משלוח עם שליח עד הבית בכל הזמנה".

מכונת גילוח Philips S9000 Prestige

פיליפס פרסטיז'. יחצ,
מכונת הגילוח פיליפס פרסטיז'/יחצ

מחקרים שערכה פיליפס בקרב צרכנים בארץ ובעולם מצביעים על כך שגברים רבים מחפשים אחר "הגילוח המושלם" - כזה שיהיה חלק ככל האפשר, אך גם יותיר את העור ללא חתכים וללא גירוי ואדמומיות. מכונת הגילוח Philips S9000 Prestige מיועדת לגברים המעוניינים בגילוח קרוב כמו בגילוח בעזרת סכין ומבלי להתפשר על תחושת הנוחות והעדינות על העור. כל גבר יכול לבחור אחת משלוש הגדרות נוחות אישית, אשר מתאימות את מהירות הגילוח לפי ההעדפות וסגנון הגילוח האישי: תכנית מהירה לגילוח מהיר ויעיל, תכנית עדינה לבעלי עור רגיש ונוטה לאדמומיות ותוכנית רגילה לשימוש יומיומי נוח.

בנוסף, מכונת הגילוח S9000 Prestige מספקת את כל הפינוקים לגבר שאוהב להשקיע בעצמו - עיצוב מהודר, עמידות מלאה במים, התאמה אישית של הגדרות המכשיר, תצוגה מתקדמת, מטען ללא מגע ונרתיק אחסון קשיח יוקרתי לנסיעות. המכונה מגיעה עם ראש קיצוץ לסידור מדויק של קו הפאות, השפם או הלחיים, העמיד לחלוטין למים, מה שמאפשר בחירה קלה בין גילוח יבש ומהיר לבין גילוח רטוב ומרענן, במקלחת או בשילוב ג'ל גילוח. מאושר לשימוש הלכתי על ידי מכון צומת.

מחיר מומלץ לצרכן וזמינות: דגם SP9863/14 - 2,190 שקלים. להשיג בחנויות החשמל המובחרות.

מברג ראצ'ט | דגם Mi x Whia 8-in-1 Precision Screwdriver Black Generalnc

ערכת מברגים שיאומי. יחצ,
ערכת המברגים של שיאומי/יחצ

בנוסף למוצרים המעוצבים לבית, משיקה שיאומי מבית קבוצת המילטון היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, ערכת מברגים המכילה שמונה סוגי ראשים שונים כולל ראצ'ט, לקביעת סיבוב לצד אחד בלבד ונעילה מלאה. הראשים מאוחסנים בגוף המוצר כך שגם מי שלא מומחה, לא ילך לאיבוד. היתרון הגדול שהוא שקל להחליף את הראשים ולאחסן. ראשי הברגה עשויים חומר איכותי המחזיק לאורך שנים/

מחיר: 129 שקל

  • עוד באותו נושא:
  • ולנטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully