וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז מה תקנה לה? מתנות לאישה לוולנטיין

9.2.2021 / 8:48

אתה הרי מכיר כבר את הלבטים הרגילים, מתלבט האם לקנות לה בושם, לפנק אותה בארוחה או להעניק לה בגד או תכשיט. יש המון אפשרויות עבור בת הזוג שלך ליום האהבה. הנה מגוון גדול מאוד מהן

בשמים וטיפוח

ג'ו מלון Scarlet Poppy

סקרלט פופי דקו קולון. יחצ,
Scarlet Poppy/יחצ

ג'ו מלון לונדון משיק בושם חדש בקולקציית Cologne Intense השואבת השראה מרחבי העולם ליצירת ניחוחות בלתי צפויים. SCARLET POPPY COLOGNE INTENSE - ניחוח פנטזיה של פרגים אדומים משולב במתיקות אבקתית, בהשראת ערבות הבר הנרחבות של אסיה הזרועות בפרחי פרג ארגמניים ואקזוטיים. ניחוח המתעצם באיריס קטיפתי, ובתווי שעורה ופולי טונקה המוסיפים מנה גדושה של דקדנטיות מתוקה ומסתיים באקורד עסיסי של תאנה השואב אותך לעומקי הניחוח העשיר. הבושם החדש באוסף Cologne Intense מגיע בבקבוק ארגמני עשיר כצבע הפרח שהעניק לו השראה.

Scarlet Poppy Cologne Intense 100 מ"ל - 715 שקל
Scarlet Poppy Cologne Intense 50 מ"ל - 470 שקל

Zadig & Voltaire - This is Is

זאדיג אנד וולטר. יחצ,
הבושם החדש של זאדיג אנד וולטר/יחצ

צד הזכוכית "השבור", סימן ההיכר של ליין THIS IS! הניתן לזיהוי מיידי. אולם הפעם, צבעי הבקבוקים הלבן והשחור נשארים מחוץ לתמונה, ובמקומם מגיע הבקבוק השקוף. העיצוב שואב השראה מהאומנות העכשווית. הפס הצהוב מתנוסס מעל הזכוכית השקופה, ומדגיש את שם המותג והניחוח. הניחוח של THIS IS US! נוצר על ידי מתילדה ביז'ואי, והוא מחליק על העור כמו סוודר קשמיר נעים למגע, המייצג את בית האופנה זדיג אנד וולטייר. ניחוח עצי, חושני ומתפרץ.

אסתי לאודר בשיתוף אנדי וורהול: Beautiful Absolu

דיגיטל אבסולו. יחצ,
Beautiful Absolu/יחצ

בשנת 1985 השיקה אסתי לאודר את ניחוח אלף הפרחים - Beautiful לקהל של אנשי חברה וידוענים, בהם גם אמן הפופ אנדי וורהול שהכריז עליו כ"בושם המועדף החדש שלו" ואף הקפיד ללבוש אותו מאז. בדומה לאסתי לאודר, גם אנדי וורהול היה אדם בעל חזון שניחן באהבה עמוקה לפרחים, שאת יופיים לכד בציורי הפופ ארט שלו על צבעיהם העזים.

כעת, לראשונה, שני אוהבי הפרחים בעלי החזון מתאחדים לשיתוף פעולה ייחודי עם ניחוח אל-זמני באריזה שהיא יצירת אמנות לרגל ציון 35 שנה להשקת Beautiful , בושם של אלף פרחים, נשי ורומנטי. Beautiful Absolu החדש הוא מהדורה מוגבלת שנולדה מתוך התשוקה לחגוג את הפרחוניות חסרת התקדים של Beautiful ולהעצים את הניחוח המקורי. הבושם נפתח בתמהיל רומנטי של פרחי שושן ענוגים וורד חושני עטופים בתווי תפוז תוססים וציפורני חתול רעננים. זר פרחוני לבן עולה וחושף את הטוברוז הראוותני, שזה עתה נקטף, נמהל בתווים עשירים של יסמין ושושנת העמקים העוטפים באלגנטיות את תווי הענבר החושניים שברקע.

כדי להשלים את האלגנטיות, הניחוח Beautiful Absolu בבקבוק חדש המבטא את הקשר בין אסתי לאודר לאנדי וורהול. בהשראת הבקבוק היפהפה מ-1985, הוא מציג צללית נקייה עם פקק מפוסל בצורת פרח זהוב בעיצוב מודרני. דוגמה צבעונית מציורי הפרחים של אנדי בצבעי ורוד וזהב הופכת את האריזה ליצירת אמנות בשילוב גלויה המספרת על הידידות בין אסתי לאנדי ועל תשוקתם לחלוק רגעים יפים.

תכולה: 50 מ"ל מחיר לצרכן: 249 שקל.
מחיר השקה מיוחד באתר ובחנות הבוטיק של אסתי לאודר עד ה- 31.01.21: 175 שקל

קרולינה הררה 212VIP Rose

קרולינה הררה. יחצ,
כמו תמיד, מרגישים VIP. קרולינה הררה/יחצ

בית הבישום היוקרתי קרולינה הררה משיק בושם לאישה 212VIP Rose בניחוח עדין ויחד עם זאת אנרגטי וחושני. להשיג ברשת סופר פארם. מחיר: 279 שקל ל- 50ml.

JPG SO SCANDAL EDP 50ML

ז'אן פול גוטייה סקנדל. יחצ,
הסקנדל החדש של ז'אן פול גוטייה/יחצ

מותג הבישום האייקוני Jean Paul Gaultier משיק ניחוח חדש לאישה נועזת ותוססת SO SCANDAL. הניחוח של הבושם החדש מפתיע בעוצמה של הפטל התוסס והחושני המזכיר משקה מתקתק מפרי מפתה ואסור עד כדי כך שעלול ליצור סקנדל.

להשיג בכל רשתות הפארם והשיווק המובילות. מחיר: 320 שקל ל- 50ml

BOSS The Scent Pure Accord

הוגו בוס לאישה. יחצ,
הבושם של הוגו בוס/יחצ

בושם לאישה עם תווים עליונים של ברגמוט, ולב זוהר של פרח אוסמנטוס החושני. בסיס מושק עוטף משלים את הניחוח, מפגיש בצורה חלקה רכות וכוח. עיצוב החפיסה והפלקון משקף את הרוח הנשית של הניחוח, עם מיץ בהיר בצבע אפרסק עטוף בבקבוק זכוכית ומעליו מכסה שמפניה בהיר, והשלים כולם באריזה בזהב עירום, אפור ושמפניה.

מחיר מומלץ לצרכן: 379 שקל

Eau de Voyage Michael Kors

וונדרלאסט או דה וויאג'. יחצ,
Eau de Voyage/יחצ

מייקל קורס מזמין אותך להימלט פעם נוספת לאי דמיוני עם Eau de Voyage , ניחוח חדש מסדרת Michael Kors Wonderlust, הלוקח אותך למסע תענוגות אקזוטי בחופים עם חול ורוד, ספוגים בשמש חמימה ומלטפת. תמהיל תווים מרגיעים של לבנדר צרפתי, המרומם את הרוח ומעניק תחושה של שחרור, יחד עם פריחת תפוז מסחררת ומושק אקזוטי, חושפים את החושניות המרעננת של האוקיינוס.

מחיר לצרכן: 50 מ"ל 299 שקל/ 100 מ"ל 399 שקל. להשיג בסופר פארם, בי, אפריל והמשביר לצרכן

מארז ולנטיין של ד"ר עור

מארז ולנטיין של ד"ר עור. יחצ,
המארז של ד"ר עור/יחצ
  • קצף לניקוי הפנים - קצף לניקוי עדין ויסודי לפנים לעור מעורב עד שמן. מבוסס על רכיב ותמצית שיבולת שועל. AC הפיקוסכריד הקצף מסיר ביעילות שאריות לכלוך, איפור ועודפי שומן
  • קרם לחות מאזן - קרם לחות והגנה (SPF15) במרקם קליל ונטול שומן המבוסס על רכיב הפיקוסכריד AC. מתאים לעור מעורב עד שמן, הנוטה לברק מוגבר ופגמי עור, נספג מיידית ומעניק לחות אופטימלית והגנה מפני קרינת השמש. שימוש בקרם יסייע במניעת נקודות שחורות. בסיס אידיאלי לאיפור.
  • ליפ באלם - ליפ באלם 100% ממקור טבעי במתיקות מעודנת- לשפתיים רכות, מטופחות וחיוניות יותר לאורך זמן. השפתון עשיר בשמנים ורכיבי הזנה, מרכך במיוחד את עור השפתיים, שומר על המרקם החלק שלהן ומסייע בהגנה מפני נזקי הסביבה, רדיקלים חופשיים ושינויי מזג האוויר.
  • ניתן להשיג במחיר מיוחד של 111 שקלים באתר דוקטור עור בלבד עד ה- 27.2.21.

מארז ולנטיין של אלונה שכטר

מארזי טיפוח לוולנטיין אלונה שכטר. יחצ,
אבוי לגבר שישכח להביא את המארז הזה/יחצ

מותג הביוטי אלונה שכטר, המתמחה במוצרי טיפוח המבוססים על צמחי מרפא, מינרלים מים המלח וריכוזים גבוהים של חומרים פעילים, מציג מגוון ערכות מתנה מהודרות ומפנקות, הארוזות בקופסאות אדומות ומרשימות, שיהוו מתנה נפלאה לחג הוולנטיין!

חג הוולנטיין קרב ובא ואבוי לו לגבר שישכח להביא מתנה. בכדי להפוך את העניין לפשוט וקל מציג המותג מגוון ערכות מתנה מובנות המוצעות בטווח מחירים רחב, שישמחו כל אישה. כל אחת מעשר המארזים המוצעים כולל מבחר משתנה של שלושה עד חמישה מוצרי טיפוח, ביוטי ואנטי אייג'ינג מבית המותג. בין הערכות השונות ניתן לבחור בכזו המיועדת לטיפוח הגוף, מארז לעור פנים זוהר, מארז הזנה לפנים ולגוף, ערכת טיפוח והזנה השיער ונוספות. כל תכשירי המותג מבוססים על צמחי מרפא שונים ומינרלים מים המלח. המוצרים ארוזים בערכות אדומות בעלות נראות מרשימה שתפתיע את המקבלת אותה ותשאיר רושם רב. טווח המחירים: 295- 745 שקלים לערכה.

אלונה שכטר- להשיג באתר המותג www.Alonashechter.com ובמרכז ההזמנות: 1800-210-210

אלטמן: BOOST עם תמצית תה ירוק למראה צעיר וזוהר

קולגן של אלטמן. יחצ,
הקולגן של אלטמן/יחצ

אלטמן מוסיפה לסדרת הקולגן, מוצר נוסף המכיל גם הוא אבקת קולגן עם פפטידים ביואקטיביים בטכנולוגיית VERISOL, חומצה היאלורונית ותוספת ייחודית של תמצית תה ירוק (במקום הפירות האדומים). בהוספת מים, מתקבל משקה בטעם נענע, המתאים במיוחד לימי החורף. המוצר מכיל 2.5 גרם קולגן פטנטי במנה אישית (תואם את המחקר).

תחום הנוטרי-קוסמטיקה (נטילת תוספי תזונה דרך הפה לטיפוח מבפנים של העור, השיער והציפורניים) מתפתח בשנים האחרונות, ומשלים את החסר בתחום האנטיאייג'ינג. ד"ר מרינה לנדאו, רופאת עור בכירה: "לא מדובר בטיפול מחליף לזריקות מילוי או בוטוקס, יחד עם זאת נוטרוסמטיקה ולאחרונה תוסף הקולגן באבקה נמצאו כמשפרים את מרקם העור ומשתלבים טוב ונכון עם כל הטיפולים האסתטיים".

שיסיידו

שיסיידו Visionary. יחצ,
שיסיידו/יחצ

לקראת חג האהבה - ולנטיין דיי, מותג הטיפוח והאיפור היוקרתי שייסידו יוצא בהטבה מיוחדת: כל מי שרוכש/ת ב- 199 שקל ומעלה ממוצרי האיפור של שיסיידו מקבל/ת במתנה שפתון מסדרת: VISIONAIRY GEL (עלות השפתון 150 שקל). המבצע יתקיים ברשת סופר פארם. המבצע יתקיים בין התאריכים: 01.02.2021 - 03.03.2021

מייקל קורס

תיק מייקל קורס. יחצ,
תיק איפור של מייקל קורס/יחצ

תיק איפור מתנה בכל קנייה ב- 500 שקל ומעלה מהקולקציה החדשה של מייקל קורס באתר FACTORY54. בתוקף עד גמר המלאי.

סופר פארם: מארז של פופה

פופה מארז ולנטיין. יחצ,
מארז של PUPA/יחצ

לרגל הוולנטיין PUPA חברת האיפור האיטלקית יוצאת במבצע קיט יופי לאיפור עיניים מושלם:
הכולל תיק איפור סגלגל ואופנתי, עם מסקרה pupa vamp extreme למראה דרמטי, מודגש ומלא נפח, ואיילינר טוש VAMP של פופה, ליצירת קו עדין או עבה למראה עז דרמתי בדיוק מרבי העמיד לאורך זמן ארוך. קיט האיפור עם תיק האיפור במחיר מיוחד של 69 שקל (במקום 120 שקל). ניתן להשיג בנקודות המכירה של PUPA ברשת הסופר-פארם בלבד, ובאתר הסופר פארם: https://shop.super-pharm.co.il/pupa. המבצע החל מה 11.2.2021 ועד ה 3.3.2021 או עד גמר המלאי

Laline - הקולקציה הרומנטית

ללין קולקציית ולנטיין. תמוז רחמן,
קולקציית הוולנטיין של ללין/תמוז רחמן

Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, משיקה קולקציה רומנטית בניחוח ורדים, בשיתוף פעולה עם האמנית המובילה Poppy Chancellor, לקראת הוולנטיינס.

הקולקציה במהדורה מוגבלת, בניחוח ורדים רעננים ונגיעות מעודנות של אפרסק, משמש ומאסק, מעוצבת בגוונים הרומנטיים הקלאסיים אדום, ורוד, שחור ולבן עם איור ייחודי והשאלה הבולטת "מהי אהבה". הקולקציה אשר נעשתה בשיתוף פעולה עם האמנית האנגלייה Poppy Chancellor, המכוונת בעיצוביה להדהים ולשעשע, ואחראית לשיתופי פעולה עם מותגים בינלאומיים כגון רד וולנטינו, נייק, אדידס ועוד, מתמחה בנגזרות נייר בהשראת אמנות הפופ, הקיטש, הרומנטיקה תוך שימוש אינטילגנטי בהומור.

בסדרה קרם ידיים, קצף אמבט וגוף, קרם סופלה, קרם גוף, מיסט, חלוק אמבטיה, פיג'מה רומנטית, תיקי רחצה, כרית ריח, דיפיוזר, נרות ודיפיוזר חשמלי מעוצב וייחודי , קופסאות מתנה ומארזים ייחודיים.

טווח מחירים לקולקציה: 19.90 שקלים - 279.90 שקלים. במסגרת מבצעי הוולנטיינ'ס, רשת ללין תציע 50% הנחה על כל המוצרים בחנות ובאתר ברכישת תיק מעוצב מהסדרה החדשה ב-19.90 שקלים, החל מה1/2 ועד 28/2.

גוצ'י גילטי לאב לאישה

גילטי לאב לאישה. יחצ,
גילטי לאב של גוצ'י/יחצ

מהדורת גוצ'י גילטי אהבה לאשה - אהבה לא מתנצלת, תווים עליונים של הדרים של מנדורה - פרי שנמצא באי הים התיכון קפריסין - מוחלקים ברגמוט בטעם טבעי ופלפל ורוד פיקנטי. הלב מגדיר את המורכבות של הריח, לילך עם תווים ורודים, סגולים ומרובדת בשמן גרניום ליצירת תערובת פרחים ניואנסית ואינדיבידואלית. הגדרת הריח היא דואט טבעי עמוק של שמני פצ'ולי - פצ'ולי קר ושמן פצ'ולי מיקרו-זיקוק - בשילוב תווי ענבר.

מחיר: 499 שקל

Musc Noir - נרסיסו רודריגז

מאסק נואר נרסיסו. יחצ,
הבושם החדש של נרסיסו רודריגז/יחצ

כמו שאר בשמי ליין "פור הר" של המעצב הבינלאומי נרסיסו רודריגז, גם כאן הוא שם את המאסק בליבו של הבושם. לדבריו, אין ניחוח נוסף שמצליח לחגוג את נשיותה וביטוייה העצמי של האישה כמו הניחוחות של "פור הר" אשר הופכים את איכויותיו הנועזות, אך העדינות, של המאסק ליצירת ריח נצחי ייחודי לנשים מעוררות השראה. צורתו של הבקבוק נשארה כמו שהיא, ומתוכו מבצבץ צבע ורוד עדין, עם פקק בצבע שחור אשר מרמז על העומק של הניחוח. גם עיצוב הבושם החדש מאסק נואר של רודריגז, שואב השראותיו מעולם האומנות האסטטי.

מחיר מומלץ: 479 שקל.

מרינה דה בורבון: My Dynasty Princess

מרינה דה בורבון. יחצ,
הבושם של מרינה דה בורבון/יחצ

המראה הצעיר של הבקבוק מעוצב בהשראת יהלום מלכותי מעוטר בסרט המשי הצבעוני הנמצא בכל אריזה ומעניק טוויסט מודרני. הבושם מאופיין בניחוח פרחוני-פירותי המשווה לו ניחוח צעיר ורענן.מיי דיינסטי פרינסס הינו הגרסה הקלילה והצעירה של ליין דיינסטי מבית מרינה דה בורבון הכולל את דיינסטי מדמואזל וגולדן דיינסטי.

מחיר מומלץ: 149 שקל.

ערכת איפור של Guess

ערכת איפור של GUESS. יחצ,
הערכה של Guess/יחצ
  • ערכת איפור לשפתיים למראה מאט או מבריק מבית GUESS. הערכה כוללת: 3 יח' שפתון נוזלי בגימור מט (4 מ"ל), 3 יח' שפתון בגימור מבריק (4 מ"ל) ומראה.
  • ערכת איפור למראה פנים מואר מבית GUESS. הערכה כוללת: עפרון עיניים שחור (0.5 גרם), מסקרה שחורה (4 מ"ל), פלטת צלליות והארות (7 גרם), שפתון נוזלי בגימור מט (4 מ"ל) ומראה.
  • ערכת איפור למראה עיניים מודגשות מבית GUESS. הערכה כוללת: עפרון עיניים שחור (0.5 גרם), מסקרה שחורה (4 מ"ל), 12 יח' צלליות בגוונים שונים (1.16 גרם ליחידה) ומראה.
  • ניתן להשיג בסופר פארם. מחיר מבצע ינואר-פברואר: 99 שקל. מחיר מומלץ לצרכן: 119 שקל

דרמלוג'יקה: מארזי התנסות מעוצבים

מארז חג סופר ריץ' של דרמלוג'יקה. יחצ,
מארז חג סופר ריץ' של דרמלוג'יקה/יחצ

מארזי התנסות מעוצבים וצבעוניים במיוחד, בשיתוף פעולה עם אמנית מייצגי נייר נורווגית, ג'ולי ווילקינסון. ברעיון עיצוב המארזים עומדים ככוכבים, מרכיבי התכשירים, הצמחים הפעילים הנמצאים בכל מארז והם למעשה המיצג התלת ממדי המקשט את הסדרה, כשהוא כאמור יצירת אמנות פרי ידיה של ווילקינסון. אלו מיוצרים בעבודת יד ומקשטים את המארזים החגיגיים והמפנקים של דרמלוג'יקה. מצ"ב תמונות עם קרדיט. מחירים נעים בין 443 ל-596 שקל.

כמו כן, דרמלוג'יקה יוצאת במבצע מיוחד לוולנטיינ'ס דיי ומעניקה לקהל לקוחותיה 20% הנחה על התכשיר השני (הזול ביניהם). תוקף המבצע: 11-14/2/21, לרכישה באתר דרמלוג'יקה.

ביוטיקייר: מגוון מתנות לאישה

מתנות ולנטיינס לאישה בביוטיקר. יחצ,
ביוטיקייר לאישה/יחצ
  • בושם MASK OIL - בניחוח מאסק הממכר והאהוב, נטול אלכוהול, מורכב משמן בלבד. בקבוק הבושם מעוטר פפיון לבן ומגיע באריזה מהודרת בצבעים שחור, לבן וכסף. מחיר: 28 שקל
  • דיאודורנט לאישה MASK OIL - בניחוח מאסק ובבקבוק מהודר. מחיר: 9.90 שקל
  • קרם ידיים וגוף MASK OIL - קרם ידיים וגוף בניחוח מאסק ממכר. התחושה המלטפת של הקרם עוטפת את הגוף ומעניקה שלווה ורוגע. מחיר: 5 שקלים

Kiehl's: מארז ייחודי עם הטבה

קילס מארז ולנטיין לנשים. יחצ,
קילס מארז ולנטיין לנשים/יחצ

Kiehl's - מותג הטיפוח הניו-יורקי המשווק מוצרים איכותיים לטיפוח הפנים, הגוף והשיער, משיק לקראת הוולנטיין דיי. מארז ייחודי במחיר אטרקטיבי במיוחד. ובנוסף, בקנייה מעל 250 ₪ - מקבלים תיק רחצה ושפתון בגודל מיוחד של איב סן לורן.

המארז כולל: Crème De Corps - קרם גוף 250 מ"ל, שפתוני שמן טיפולי - LOVE OIL FOR LIPS, קרם לחות עם הפורמולה המיועדת לכל סוגי העור, מעניק מיידית מראה עור זוהר GLOW FORMULA SKIN HYDRATOR ועוד 2 מוצרים בגודל מיוחד. מחיר המארז: 379 שקל במקום 415 שקל. את הרכישה מזמינים באמצעות הטלפון: 052-3870441 .המשלוח חינם. המבצע יתקיים בין התאריכים 11-14.2.

סקארה: קולקציית Princess

ליפגלוס פרינסס סקארה. יחצ,
ליפגלוס פרינסס/יחצ

לקראת יום האהבה הקרב ובא, רשת SACARA מציעה סדרת ליפגלוסים איכותית ומפנקת מקולקציית PRINCESS . הסדרה ליום האהבה מעוטרת בלבבות ובכיתוב: lovely princess ונראית כמו תכשיט בתיק האיפור.

ליפגלוס PRINCESS ליום האהבה בוהק, מדגיש את השפתיים ומוצע במגוון של 12 גוונים מרהיבים ואופנתיים ביניהם: לבנבן שקוף, ורדרד, צבע אפרסק, ורוד, אדום, סגלגל, ניוד ועוד ומעניק תחושה נינוחה שאיננה דביקה ובעלי פיגמנטים עשירים במיוחד המשווים לשפתיים מראה קורן ורב מימדי.

הליפגלוס בגודל אידיאלי המתאים ומשתלב בתיק האיפור ואפילו בארנק! כך שתוכלי לרענן את צבעוניות השפתיים במהלך היום. מתאים מאוד כמתנה ביום האהבה וכפינוק אישי.

תכולה -4.5 גרם. מחיר ליחידה: 9.90 שקל

Nuxe

7 פריטים, nuxe. אילוסטרציה,
מפנק ויוקרתי. NUXE/אילוסטרציה

מותג טיפוח השמנים הצרפתי הנחשק NUXE מציע לרגל ה Valentine's day את מוצר הדגל של המותג, שמן רב תכליתי שנוצר על ידי אישה לכל הנשים. אייקון אמיתי לטיפוח היופי, כל 11 שניות נמכרת יחידה בעולם! השמן מעניק חוויה חושית ייחודית במרקם שמן יבש בניחוח הממכר והמענג של NUXE Huile Prodigieuse® Florale - לכל סוגי העור, פנים, גוף ושיער.

מזין, משקם: 7 שמנים בוטניים יוקרתיים ויטמין E בניחוח בושם פרחוני, טרי ועדין. גרידת אשכוליות, מגנוליה, מאסק. 97% מרכיבים ממקור טבעי. מחיר 170 שקל, ניתן להשיג באתר האונליין ובסניפים נבחרים של רשת סופר-פארם, אתר גילטי ובתי מרקחת נבחרים.

ביגוד, תכשיטים והנעלה

פנדורה

צמיד פנדורה. יחצ,
צמיד פנדורה/יחצ

תכשיטי Pandora משיקים לרגל היום הרומנטי בשנה קולקציה ייחודית עם מגוון פריטים מעוצבים ומלאי סטייל שיעניקו זיכרון נוסף לנצור את רגעי האהבה. הקולקציה עוצבה בהשראת אהבה וחיבור בין אנשים המחברת במרכזה לאהבה אינסופית.

בקולקציה מגוון תכשיטים מעוצבים, עם חיתוכי אבנים מיוחדים וגימורים איכותיים בניהם: טבעת מכסף סטרלינג בשיבוץ זרקון לב אדום נוצץ, או אבן כסופה, טבעת רוז בשיבוץ 2 מיקרו זרקונים ו-37 זרקונים נוצצים, שרשרת כסף לב עץ המשפחה, צמיד כסף לב עץ המשפחה, שרשרת ביטחון כסף לב עץ המשפחה.

טרמינל X

האפי סוקס של טרמינל איקס. יחצ,
האפי סוקס של טרמינל איקס/יחצ
  • זוג גרביים לבביים- מותג HAPPY SOCKS באתר האופנה TERMINAL X מציע זוג גרביים גבוהים בדוגמת קשת בענן בשילוב לבבות לנשים, בעיצוב צבעוני ולבבי בדיוק לוולנטיין. מדובר במותג גרביים שמח שהוקם על ידי מעצב גראפי, וניתן למצוא ב-TERMINAL X עוד עשרות עיצובים ייחודיים לגברים ונשים לכבוד החג. https://www.terminalx.com/
  • טבעת משובצת בצורת לב- טבעת לב של מותג הבית TERMINAL X, משובצת זרקונים במידת one size. עיצוב עדין ורומנטי המתאים בדיוק לחגיגות הוולנטיין. ניתן להזמין באתר במשלוח מהיר עד הבית. https://www.terminalx.com/

Shoes Online

נעלי אדידס נשים Shoes Online. יחצ,
נעלי אדידס לנשים ב-239 שקל ב-Shoes Online/יחצ

אתר הקניות הישראלי, שוז אונליין - המשווק נעליים, ביגוד אופנתי ואביזרים משלימים של עשרות מותגי ספורט ואופנה מהמובילים בעולם, ובהם אדידס, נייקי, ברוקס ועוד, יוצא עם חגיגת מבצעים של קולקציות חדשות לכבוד יום האהבה. האתר, המשווק בשיטת הייבוא המקביל, מוכר כל השנה בהנחות של עד 50% אחוזים. במהלך יום האהבה, כל האתר, על שלל קטגוריות המוצרים שלו, יהיה עד 70 אחוז הנחה.

ביום האהבה יתווסף קופון הנחה של 20% לשימוש כלל הגולשים ומחירי כל המוצרים באתר ייחתכו משמעותית. מדובר גם בדגמים חדשים. למימוש ההנחה יש להזין את קוד הקופון LOVE בעמוד הקופה. המבצע בתוקף עד לתאריך: 16.02.2021, משלוח: משלוח עד הבית ללא עלות. החזרה: עד 365 יום עם החזר כספי מלא - לקוחות שוז אונליין נהנים משירות בלעדי אשר מאפשר להם החלפת מידה עם שליח ללא עלות וזאת בלחיצת כפתור אחת.

מדקל סטולרו, שותף מייסד ומנכ"ל אתר הקניות הישראלי שוז אונליין: "אנו נרגשים להעניק לקהל לקוחותינו איכות חסרת פשרות של הקולקציות החדשות ביותר. גם בתקופה מורכבת זו, נמשיך לעשות את מירב המאמצים על מנת להנגיש מגוון רחב של המותגים הבינלאומיים לקהל הישראלי בהנחות משמעותיות וללא דמי משלוח עם שליח עד הבית בכל הזמנה".

אדידס

אדידס סטן סמית. יחצ,
נעלי סטן סמית של אדידס/יחצ

adidas משיקה קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת במיוחד לרגל ה- Vday, הקולקציה שואבת השראה ''מצבעי האהבה'' ורוד-שחור-לבן וכולה בסימן לב. הקולקציה כוללת מספר פרטי לבוש לצד אקססוריז ונעלי Stan Smith במידות נשים, כאשר הסמל המוכר של אדידס מקבל תפנית. טווח מחירים 99.9-399.9 שקל להשיג באתר הסחר.

פקטורי 54

פקטורי 54 CONVERSE. יחצ,
נעלי קונברס לנשים בפקטורי 54/יחצ

FACTORY54 מציעים מגוון רחב של מתנות לאשה ולגבר של מותגי העל המובילים. בנוסף, הרשת מציעה קולקצייה במהדורה מוגבלת של נעלי קונברס לנשים עבור הולנטיינז. טווח מחיר 399-599 שקל.

ולנטיין דיי באפרודיטה. יחצ,
אפרודיטה/יחצ

רשת אפרודיטה עם סדרת חלוקים מבד סטן קרפ בשילוב תחרה ובגדי גוף סקסיים ב- 50% הנחה. המחיר 99.95 שקל. במבצע מספר דגמים.

  • דגם: SW2002 - חלוק מבד סאטן קרפ איכותי במגע משי. שילוב של תחרה בחלקו העליון יוצר מראה רומנטי ועשיר. החלוק נראה נהדר מעל לכותונת סאטן או בייבי דול וכן ניתן ללבושו מעל סט של חזייה ותחתון נשיים.
  • דגם: SW3001 - בייבי דול של גופייה עם מכנסון קצר מבד מיקרופייבר מלטף ואיכותי בשילוב תחרה אלסטית. הבד האלסטי מאפשר להרגיש נשית וסקסית בכל מידה.
  • דגם: BOR901 - בגד גוף סקסי חוטיני שחור בשילוב תחרות ורשת נקודות, למראה עשיר ודרמטי. כל המוצרים מחיר מקורי 199.90 שקל מחיר מבצע 99.95 שקל.

טיפוח

סדרת מוצרי וישי

וישי מינרל בוסטר. יחצ,
וישי מינרל בוסטר/יחצ
  • קרם עיניים מינרל 89 המכיל קפאין טהור, חומצה היאלורונית ממקור נטורלי ו- 89% מים טרמליים ממעיינות וישי, המסייעים בחיזוק והרגעת העור. מעבדות וישי הצליחו למצות את כוחם של המים הטרמליים בריכוז של 89% ושילבו אותם עם קפאין טהור וחומצה היאלורונית ממקור נטורלי. קרם העיניים מתאים במיוחד לעור העדין סביב העיניים, מסייע בהפחתת מראה שקיות סביב העיניים והחלקת מראה הקמטוטים. המוצר מכיל רשימת מרכיבים קצרה וממוקדת, ללא בישום וללא אלכוהול. בנוסף, המוצר היפואלרגני ונבדק גם בישראל תחת פיקוח דרמטולוגי על עור רגיש גם בישראל. מתאים לכל סוגי העור ולמגוון רחב של גילאים. פורמולה ייחודית בעלת רשימת מרכיבים קצרה בשילוב 89% מים טרמליים ממעיינות וישי: המים הטרמליים, רכיב הליבה הפעיל בכל מוצרי וישי, עשירים ב-15 מינרלים טבעיים המחזקים את שכבת ההגנה של העור מפני מפגעים חיצוניים. הכוח שלהם? מקורם במעיינות הסמוכים להרי הוולקנו בצרפת, למים הטרמליים האלה תכולת מינרלים מאוזנת, עשירה וייחודית. מעבדות וישי, המגובות על ידי מומחיות מעמיקה בכל הקשור להשפעות של גורמים תוקפניים חיצוניים, יצרו מוצר טיפוח ייעודי לאזור העדין של העיניים המסייע בחיזוק שכבת ההגנה של העור ועמידותו כנגד מפגעים חיצוניים, יום אחרי יום. מחיר לצרכן: 109 שקל
  • סדרת טיפוח לעור שמן ונוטה לפגמים- נורמדרם פיטוסולושן ומשיקים 2 מוצרים: ג'ל ניקוי אינטנסיבי לעור שמן ונוטה לפגמים וקרם לחות . המוצרים נבדקו בפיקוח דרמטולוגי. נבדקו גם בישראל על עור רגיש. ללא פראבן. מוצרי הסדרה מתאימים לגילאי 18- 35. ג'ל ניקוי אינטנסיבי לעור שמן - ג'ל ניקוי המנקה את העור ביסודיות בפורמולה חדשנית המכילה יותר מרכיבים ממקור צמחי. ומועשר במינרלים ומסייע, בשימוש יומי, בהסרת סבום עודף מבלי לפגוע בעור. מותיר את העור נקי וחלק. יעילות מוכחת מחקרית על עור הנוטה לפגמים. ג'ל הניקוי משלב אבץ - להפחתת סבום עודף, נחושת - מרכיב אנטי בקטריאלי לאיזון, פרוביוטיקה - לחיזוק המחסום העורי. PH פיוזיולוגי 5.5 יעילות מוכחת מחקרית על עור הנוטה לפגמים. מחיר מומלץ לצרכן: 89 שקל. קרם לחות לטיפול יומיומי בעל אפקט תיקון כפול: הטיפול היומי הראשון בעל הפעולה הכפולה: לחות וטיפול בפגמי עור. הפורמולה מכילה חומרים פעילים ממקור צמחי: 2% חומצה סליצילית וחומצה היאלורונית. מרקם חדש: תחליב הנספג לעור במהירות. תחושה מתמשכת של רעננות. ללא גימור שומני. מסייע לטיפול בפגמי עור, מעניק לחות ותורם למראה עור חלק ואחיד, יעילות מוכחת על עור שמן ועור הנוטה לפצעונים. מתאים לשימוש במקרים של: פצעונים, נקבוביות מורחבות, ראשים שחורים, מראה עור לא אחיד, עור שמן ומיובש. מתאים גם לעור עם נטייה לפצעונים. תוצאות על עור שמן מגוון בהיר ועד כהה. מחיר מומלץ לצרכן: 99 שקל
  • קרם צוואר נאובדיול פיטוסקולפט - מתאים לכל סוגי העור ומותאם לגילאי 40+. בגיל המעבר, העור נעשה רפוי יותר , קמטי צוואר מתחילים להופיע וקווי מתאר הפנים מאבדים מחדותם. מעבדות וישי מציגים קרם טיפוח ייעודי למיצוק הצוואר, הודות לפורמולה המכילה פיטוסטרול ופרוקסילן (הרשום כפטנט) עור הצוואר נראה מוצק יותר וקווי מתאר הפנים נראים חלקים יותר, כאילו פוסלו מחדש. מחיר מומלץ לצרכן: 209 שקל
  • בלילה העור לא מתגונן אלא משקם. במהלך הלילה העור לא חשוף לנזקי היום - קרינת השמש, רדיקלים חופשיים, זיהום אוויר, על כן הוא מפנה את המשאבים שלו לשיקום ולבנייה מחדש, בניגוד להגנה ולחימה במזיקים. לאחר גיל 65, העור נהיה דק יותר ומתחיל להיראות חיוור ונפול. כתוצאה מכך, העור מאבד את חיוניותו ואת זוהרו. מעבדות וישי מציגות מוצר חדשני: נאובדיול רוז פלטיניום לילה, קרם לילה לעור בוגר מאוד ועמום להחייאת העור והשבת הנפח לעור הפנים. פורמולה בעלת מרקם רענן ונוח עם ניחוח עדין של ורדים
  • נאובדיול רוז פלטיניום לילה - חדשנות לעור בגילאי 65+ : הפורמולה של קרם הלילה נאובדיול רוז פלטיניום, מכילה סידן וסוכרים ממקור צמחי. ומסייעת בהפחתת מראה סימני השינה, הזוהר הורדרד הטבעי חוזר לעור והוא מרגיש רענן יותר. לילה אחר לילה, העור מתמלא בלחות ומרגיש גמיש יותר. המים הטרמליים של וישי, מסייעים בחיזוק מערכת ההגנה הטבעית של העור מקורם של המים הטרמליים של וישי הוא בהרי הוולקנו בצרפת. המים הטרמליים עשירים ב-15 מינרלים חיוניים, המסייעים בחיזוק והרגעת העור. המחיר: 219 שקל
  • בוסט של לחות - MINERAL 89 - מינרל 89. בוסטר יומי לחיזוק והזנת העור 89% מים טרמליים ממעיינות וישי + חומצה היאלורונית. מסייע בחיזוק שכבת ההגנה של העור ועמידותו כנגד מפגעים חיצוניים. עור מלא בלחות ותחושת מוצקות . שיפור מרקם העור ומגע קטיפתי ומעניק מראה זוהר ובריא. המחיר: 129 שקל

חוה זינגבוים - The Face of Love

חוה זינגבוים. משה איוון,
The Face of Love/משה איוון

לרגל הוולנטיינ'ז דיי, יום האהבה הבינלאומי, מותג הקוסמטיקה פורץ הדרך חוה זינגבוים משיק ערכה לטיפול ביתי: The Face of Love. הערכה כוללת 2 מהמוצרים המבוקשים של החברה להשגת מראה בריא וזוהר: קרם ה- ,PROPHECY קרם אנטי אייג'ינג פורץ דרך המכיל חומצה היאלרונית ממוזערת, GOLD HEATING MASK- מסכת זהב מתחממת.

תכשירי הערכה מבוססים על טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת חדירה של הרכיבים לעומק העור בהתאם לשיטת הטיפול הדו-עומקי מבית חוה זינגבוים, המטפלת בו זמנית גם בשכבה העליונה של העור וגם בשכבות העור העמוקות.

מחיר השקה 575 במקום 942 שקל. ניתן לרכוש דרך קוסמטיקאיות מורשות בשיטת חוה זינגבוים.

לה רוש פוזה

לה רוש פוזה. יחצ,
ערכה של לה רוש פוזה/יחצ

לה רוש פוזה, המוביל בעולם, מציע, סדרת טיפוח אנטי אייג'ינג: Hyalu B5, היאלו B5. שילוב ייחודי של חומצה היאלורונית, בשילוב ויטמין B5 אשר מאיץ את שיקום וריפוי העור ע"י תהליך אפיתליזציה מרפא. היפואלרגני. נבדק על עור רגיש ומכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה. סדרת הטיפוח אנטי אייג'ינג היאלו B5 מסייעת בתיקון ושיקום העור. צמד מולקולות של חומצה היאלרונית מחדירות לחות אינטנסיבית ונפח לעור הפנים, מועצמות עם ויטמין B5 המתקן ומשקם.

המוצרים

  • קרם לחות - לשיקום מראה העור, השבת נפח ומוצקות העור. מכיל חומצה היאלרונית. ויטמין B5. מסייע בהפחתת מראה קמטים, איבוד נפח והשבת האלסטיות של העור. פורמולה חדשנית וייחודית להענקת לחות והשבת הנפח לעור הפנים. מכילה שני סוגים של חומצה היאלרונית וויטמין B5. משקמת את העור ומעניקה לו נפח על ידי חידוש המחסום העורי. יעילות : לחידוש מראה העור, הענקת לחות ותחושת גמישות באופן מיידי. להפחתת מראה הקמטים. הוראות שימוש : קרם לחות המשיב נפח וגמישות לעור. יש למרוח על הפנים, הצוואר וקו המחשוף מידי בוקר וערב. מתאים לכל סוגי העור. מחיר מומלץ לצרכן: 189 שקל, תכולה: 40 מ"ל
  • קרם עיניים - לטיפול בקמטים מסייע בתיקון והשבת הנפח לעור מכיל חומצה היאלרונית. ויטמין B5. לטיפול בקמטים ובמראה דק ועייף של העור באזור קונטור העין. יעילות - שתי חומצות היאלרוניות וויטמין B5 עוזרות להעניק נפח ולשקם את מחסום העור באזור קונטור העין. להפחתת מראה קמטים וקמטוטים עדינים. תוצאות : אזור קונטור העין נראה רענן ובעל מראה ערני יותר. הוראות שימוש: מרקם נוח המשיב נפח לעור. יש למרוח באזור העין עד לספיגה מלאה מידי בוקר וערב. מצוין בתור בסיס לאיפור. ללא בישום. מחיר מומלץ לצרכן: 169 שקל, תכולה: 15 מ"ל
  • סרום - לטיפול בקמטים ואובדן נפח וגמישות של העור מכיל חומצה היאלרונית, ויטמין B5 ומדקסוסיד. לטיפול בקמטים וקמטוטים עדינים, איבוד נפח ואלסטיות של העור ומראה עור עייף. חדשנות : פורמולה ייחודית לשיקום העור המכילה שני סוגים של חומצה היאלרונית, ויטמין B5 ומדקסוסיד (Madecassoside) המסייעים להשבת נפח לעור הפנים ושיקום על ידי חידוש מחסום העור והאצת תהליך חידוש העור. יעילות: השבה מיידית של גמישות ונפח לעור גוון העור נראה בריא ורענן יותר. הפחתת קמטים וקמטוטים עדינים. למראה עור מתחדש ומוצק יותר. הוראות שימוש: מרקם על בסיס מים בשילוב ג'ל-מרענן ומשיב נפח. יש למרוח בנדיבות על הפנים והצוואר מידי בוקר וערב. מתאים לכל סוגי העור. מחיר מומלץ לצרכן: 229 שקל, תכולה: 30 מ"ל
  • קרם לחות אפקלאר מאט, אנטי שיין קרם לחות במראה מאט ואינו מבריק. לטיפול מקיף לעור שמן עם פגמי עור. קרם לחות המאזן את רמת הסבום (שומן) בעור ומסייע להפחתת מראה נקבוביות מורחבות. נבדק על עור שמן הנוטה לפצעונים
  • נקבוביות מבריקות או מורחבות נובעות מאותה הסיבה: עודף סבום (שומן) בעור. אפלקאר מאט מכיל סיבליס (sebulyse) המסייע בהענקת מראה מאט ובכיווץ נקבוביות. היעילות של סיבליס בוויסות רמת הסבום בעור הוכחה קלינית כטובה יותר מזו של אבץ, הרכיב האקטיבי המקביל. אפקלאר מאט מתאים לעור שמן, לעור רגיש. בעל מרקם עמיד הנספג בקלות למראה מאט מתמשך. אינו גורם לאטימה של העור או לראשים שחורים נון-קומדוגני נבדק תחת פיקוח דרמטולוגי. מסייע בטיפול ומסייע במניעת פגמי עור חמורים- מכיל ניאצינמיד ופירוקטן אולמין, המסייעים במניעת פגמי עור ובהגנה כנגד פגמי העור. מסייע בפתיחת נקבוביות סתומות- השילוב הייחודי של LHA (חומצה ליפוהידרוקסית) וחומצה לינואלית המסייעת בפתיחת נקבוביות סתומות והפחתתן. חדשנות: מסייע בתיקון ומניעת סימנים אדומים וחומים המופיעים כתוצאה מפגמי עור- הודות ל ,Procerad™רכיב פעיל בעל פטנט רשום, עם יעילות מוכחת במניעת סימנים אדומים וחומים עתידיים. המחיר: 99 שקל
  • ליפיקאר באום AP+ קרם גוף מזין לעור יבש בצורה קיצונית - מסייע לרווח את תדירות מקרי היובש הקיצוני, האדמומיות, גירויים ותחושת אי-הנוחות בעור- ע"י השבת האיזון למיקרוביום. להרגעה מיידית ושיקום העור לאורך זמן. מתאים לתינוקות, ילדים ומבוגרים. פורמולה מרוכזת עם כמות מופחתת של רכיבים, שנבחרו בקפידה עקב יעילותם ובטיחותם. מכיל מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, בעלי השפעה מרגיעה ואנטי-אוקסידנטית על העור. תכולה: 400 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 104 שקל תכולה: 200 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 75 שקל
  • שמן ניקוי ורחצה לגוף ליפיקאר שמן, בעל מרקם קליל שאינו מותיר תחושה שמנונית וכבדה, השמן נספג בעור במהירות ומתאים לשימוש יומיומי. ניחוח עדין ורענן מעניק שגרת טיפוח מהנה ויעילה לצד תחושת פינוק.עם רכיבי ניקוי שנבחרו לסבילות אופטימלית. pH פיזיולוגי. ללא סבון. ללא אלכוהול. ללא חומרי צבע. ללא פראבן. מכיל ניאצינאמיד לסיוע בשיקום שכבת המגן החיצונית של העור ולסיוע בהרגעת תחושת המתיחה של העור.מכיל חמאת שיאה להשבה אינטנסיבית של הליפידים לעור יבש ומגורה. מתאים לתינוקות, לילדים ולמבוגרים. תכולה: 400 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 114 שקל

CeraVe

סרה-וו. יחצ,
קרם לחות של CeraVe/יחצ
  • קרם לחות לפנים ולגוף המתאים לעור יבש עד יבש מאד. קרם עשיר המעניק לחות ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור הגוף והפנים. מתאים למבוגרים ולילדים. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן. קרם הלחות לגוף ולפנים, לעור יבש עד יבש מאד משלב פורמולה ייחודית המכילה 3 סרמידים חיוניים לעור המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עורך. סרמידים הם חיוניים ביותר לשמירה על עור לח ועל שלמות מחסום ההגנה הטבעי של העור שלנו. הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, עשויים לסייע לרמות הסרמידים לרדת ולכן השימוש במוצרים לטיפוח העור הכוללים סרמידים יכול לשקם ולחזק את המחסום העורי. כמו כן, ישנם מחקרים המצביעים על קשר בין רמות סרמידים נמוכות יותר למחלות דרמטולוגיות.
  • מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 שקל, תכולה: 177 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן 94.90 שקל, תכולה: 340 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 114.90 שקל, תכולה: 454 מ"ל
  • קרם רגליים משקם לעור יבש במיוחד, מחוספס וגבשושי - להרגעה והקלה על יובש תוך קילוף עדין של העור. מסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. מעניק לעור לחות להרגעה והקלה על היובש תוך קילוף עדין של העור, מרכך את העור ומשפר את מרקם העור הפגום. מאושר ע"י האגודה הישראלית לסכרת. קרם הרגליים פותח במיוחד לטיפול בכפות רגליים יבשות במיוחד משלב פורמולה ייחודית המכילה 3 סרמידים חיוניים, הזהים לסרמידים הטבעיים הקיימים בעור. סרמידים אלו מוחדרים לעור דרך מערכת הולכה חדשנית - טכנולוגיית MVE של CeraVe. טכנולוגיה ייחודית זו מסייעת בהחדרת הסרמידים החיוניים אל העור ומעניקה לחות לאורך כל היום. סרמידים, אשר מצויים באופן טבעי בעורנו, פועלים בכדי לסייע לשמור על שלמות שכבת ההגנה הטבעית של העור ע"י יצירת שכבת מגן אשר מפחיתה את אובדן הלחות, ומגינה מפני נזקים הנגרמים מזיהום סביבתי ומגורמים תוקפניים סביבתיים אחרים. הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, עשויים להוריד את רמת הסרמידים בעור ולכן השימוש במוצרים לטיפוח העור הכוללים סרמידים, מסייעים לשקם ולחזק את המחסום העורי. כמו כן, ישנם מחקרים המצביעים על קשר בין רמות סרמידים נמוכות יותר למחלות דרמטולוגיות. מחיר מומלץ לצרכן: 44.90 שקל , תכולה: 88 מ"ל
  • קרם ידיים משקם, המיועד לידיים יבשות ומחוספסות במיוחד. מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. מכיל 3 סרמידים חיוניים וחומצה היאלורונית. אינו משאיר תחושה שמנונית. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן. פותח עם דרמטולוגים. קרם ידיים פותח במיוחד לטיפול בידיים מחוספסות ויבשות במיוחד ומכיל 3 סרמידים חיוניים, הזהים לסרמידים הטבעיים הקיימים בעור, מוחדרים לעור דרך מערכת הולכה חדשנית - טכנולוגיית MVE של CeraVe. טכנולוגיה זו מסייעת בהחדרת הסרמידים החיוניים אל העור ומעניקה לחות לאורך כל היום מבלי להותיר תחושה שמנונית. סרמידים, אשר מצויים באופן טבעי בעורנו, פועלים בכדי לסייע לשמור על שלמות שכבת ההגנה הטבעית של העור ע"י יצירת שכבת מגן אשר מפחיתה את אובדן הלחות, ומגינה מפני נזקים הנגרמים מזיהום סביבתי ומגורמים תוקפניים סביבתיים אחרים. הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, עשויים להוריד את רמת הסרמידים בעור ולכן השימוש במוצרים לטיפוח העור הכוללים סרמידים, מסייעים לשקם ולחזק את המחסום העורי. כמו כן, ישנם מחקרים המצביעים על קשר בין רמות סרמידים נמוכות יותר למחלות דרמטולוגיות. מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 שקל
  • ג'ל מקציף לניקוי הגוף והפנים. מנקה ומוריד את עודפי השומן מבלי לפגוע בשכבת ההגנה הטבעית של עורך. ללא סבון. ללא בישום. ללא פראבן. לא קומודוגני. מכיל 3 סרמידים חיוניים, ניאצינאמיד (ויטמין B3) וחומצה היאלורונית. משלב פורמולה ייחודית המכילה 3 סרמידים חיוניים לעור המסייעים בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של עורך. סרמידים הם חיוניים ביותר לשמירה על עור לח ועל שלמות מחסום ההגנה הטבעי של העור שלנו

קיל'ס

קילס. יחצ,
מוצרי קיל'ס/יחצ
  • סדרת שפתונים ייחודית לטיפוח שפתיים יבשות - Butterstick Lip Treatment, קולקציה רב תועלתית של שפתוני לחות לטיפוח שפתיים יבשות, המוצעים בגוונים עשירים ובגוונים שקופים, על מנת ללחח את השפתיים ולהגן עליהן, עם מקדם הגנה 30SPF. Butterstick Lip Treatment של קיל'ס מורכב משילוב של שמן קוקוס מזין וחמאת לימון עשירה בנוגדי חמצון. הפורמולות כוללות מסנן קרינה בעל טווח רחב עם מקדם הגנה 30SPF, ומעניקות את ההגנה החיונית מפני קרני UV. פורמט הסטיק והאריזה הרכה למגע מעניקים מראה מהודר ומריחה קלה ונוחה המחליקה בעדינות על השפתיים על מנת להציע עד 12 שעות של לחות. מחיר לצרכן: 90 שקל ליחידה
  • קרם טיפוח לפנים פיור ויטאלטי - המסייע לחידוש מראה העור עם 99.6% מרכיבים טבעיים¹ המתאים לכל סוגי העור. פיור ויטאלי- קרם המסייע לחדש את מראה העור ומשפר את האלסטיות שלו - למרקם עור בעל תחושה חלקה יותר ולמראה זוהר וחיוני יותר. הקרם משלב שני מרכיבים עוצמתיים ביותר בעולם הרפואה המסורתית - דבש מאנוקה ניו-זילנדי ושורש ג'ינסינג אדום קוריאני. לראשונה הקרם מגיע באריזה חדשנית וייחודית של צנצנת אטומה המגנה על המרכיבים הטבעיים של הקרם. דבש מאנוקה מניו זילנד - דבש המאנוקה הקרמי מהאי הצפוני של ניו זילנד, שמקורו בזן פרחים אחד, מופק באופן בר-קיימא. בהשוואה לכל סוג אחר של דבש, דבש מאנוקה ידוע ברמת פוליפנול ופעילות נוגדת חמצון2. הפורמולה של קיל'ס עם דבש מאנוקה מסייעת לחזק את מחסום ההגנה של העור תוך שיפור המראה הכללי של העור. שורש ג'ינסנג אדום מקוריאה - שורש ג'ינסנג אדום הוא צמח עתיק-יומין המשמש את הרפואה האסייתית המסורתית במשך אלפי שנים. הכימאים של קיל'ס בחרו ספציפית בשורש ג'ינסנג אדום לפורמולה זו בכדי לסייע לחידוש מראה עור ולהענקת מראה זוהר יותר, ותחושה חלקה יותר. מחיר מומלץ לצרכן: 305 שקל
  • קרם לחות עם הפורמולה המיועדת לכל סוגי העור המשלבת תמצית רימונים - פורמולה חדשה, 95% ממנה מקורם בטבע .Glow Formula Skin Hydrator הוכיח במחקר קליני שהוא מסייע במראה עור הזוהר וטבעי לאורך זמן. קרם הלחות מיועד לכל סוגי העור, משפר מיידית את זוהר העור באמצעות מינרלים מפיצי אור, ומשפר באופן הנראה לעין את הזוהר הכללי של העור לאורך זמן, בעודו מעניק הגנה נוגדת חמצון. עשיר בתמצית רימונים, "תמצית הזוהר" של קיל'ס מעניק זוהר מיידי, תחושת רעננות ולחות קלילה. מחיר מומלץ לצרכן: 170 שקל
  • FACIAL FUEL - - EYE DE-PUFFERסטיק המסייע להפחתת נפיחויות ושקיות באזור העיניים ומעניק תחושת קרירות מיידית. סטיק קומפקטי המשלב בתוכו דבש עשיר, מכיל שורש ארקטי וקפאין, המסייעים בהענקת תחושת קרירות מיידית באזור העיניים, תוך הענקת לחות והפחתת מראה סימני עייפות ולחץ. מראה שקיות תחת העיניים וטבעות כהות מופחת. נוח לשימוש ואידיאלי לנשיאה בכל מקום. מחיר לצרכן: 99 שקל

שיער

מעצב שיער Dyson Airwrap

מעצב שיער דייסון AIR WRAP. יחצ,
יכבוש לבבות. המעצב של דייסון/יחצ

מעצב השיער Dyson Airwrap הוא המתנה שללא ספק תכבוש לבבות. המכשיר שמעצב, מסלסל, מחליק ומייבש את השיער ללא חום קיצוני. באמצעות המנוע הדיגיטלי היעיל של דייסון יוצר את "אפקט הקואנדה", שמסייע לשיער להתעצב בעזרת שימוש באוויר חם בלבד תחת בקרת חום חכמה המונעת פגיעה באיכות השיער.

מעצב השיער מגיע עם קופסה מהודרת המאחסנת 8 אביזרי עיצוב שונים, המאפשרים לך לבחור כל סגנון עיצוב שרוצים. התוצאה, בין אם בחרת לתלתל, להעניק לשיער מראה גלי או להחליק, היא יצירת מראה טבעי עם גימור משי, שעוזר למנוע נזקי חום קיצוני. מחיר מומלץ לצרכן: 2,490 שקלים.

ניתן להשיג באתר: dyson.co.il

מייבש השיער Dyson Supersonic‎

דייסון סופרסוניק. יחצ,
דייסון סופרסוניק/יחצ

גם מייבש השיער פורץ הדרךDyson Supersonic‎ , הוא מוצר ששווה להתמכר אליו. ייבוש נכון הוא כזה שמעניק את התוצאות הכי מקצועיות ורצויות מבלי לפגוע בבריאות השיער. מייבש השיער פורץ הדרךDyson Supersonic‎ , כולל טכנולוגיית בקרת חום חכמה המונעת נזקי חום קיצוני. הוא מודד את טמפרטורת האוויר 40 פעמים בשנייה ומווסת את החום הנפלט ממנו, ובכך מגן עלייך מנזקי הייבוש ושומר על הברק הטבעי של השיער. הטבה מיוחדת לוולנטיין דיי: ברכישת המכשיר מקבלים במתנה
מעמד מתכת יוקרתי ומעוצב המותאם במיוחד למייבש שיערsupersonic Dysonולאחסון אביזריו. מחיר מומלץ לצרכן: 1,690 שקלים. ניתן להשיג באתר: dyson.co.il

מחליק השיער Dyson Corrale

מחליק דייסון קוראל. יחצ,
דייסון קוראל/יחצ

מחליק השיער Dyson Corrale משנה את כל מה שחשבנו שאנחנו יודעים על מחליקי שיער. מדובר במחליק הראשון והיחיד עם טכנולוגיית פלטות גמישות פורצת דרך, המספק עיצוב מתקדם יותר והגנה על השיער בהשוואה למחליקי שיער רגילים. ואם זה לא מספיק, הוא גם אלחוטי ללא כבלים, כזה שאת יכולה להשתמש בו בכל מקום ובכל זמן! הטבה מיוחדת לוולנטיין דיי: בכל רכישה של המכשיר מקבלים במתנה אביזרים משלימים הכוללים מברשת להתרת קשרים ומסרק רחב שיניים מעוצבים על ידי dyson. מחיר מומלץ לצרכן: 2,190 שקלים

ניתן להשיג באתר: dyson.co.il

מחליק אלחוטי של BaByliss

בייביליס. יחצ,
המחליק של בייביליס/יחצ

חברת ברימאג, משיקה מחליק שיער חדשני- אלחוטי של המותג הבינלאומיParis BaByLiss (בייביליס פריז) בגרסה החדשה- CORDLES STRAIGTENER.

המחליק משלב טכנולוגית מטריקס מיקרו-טכנולוגיה זו הינה פטנט אשר מספק החלקה מושלמת ואחידה בכל השיער. למכשיר טכנולוגיית חימום וביצועים אלחוטיים יוצאי דופן , התוצאה- החלקה אולטימטיבית בכל זמן ומקום. בזכות עיצוב הגוף המעוקל של המכשיר, ניתן לעצב גם תלתלים וגלים במהירות וללא מאמץ.

המכשיר מגיע בצבע שחור עם נגיעות של רוז גולד אופנתי בעל סוללת ליתיום יון עם שליטה אלקטרונית מדויקת, פלטות קרמיות 95*25 מ"מ ו-3 טמפרטורות- 160/180/200 מעלות.

המחליק בעל מטען מגנטי, מחוון חיי סוללה חכם המציין את רמת הסוללה, פונקציית מצב שינה וכיבוי בטיחותי אוטומטי. אחרי שנטען במשך 3 שעות, ניתן לעבוד איתו כ-30 דקות בטמפרטורה מקסימלית. המכשיר בעל מגני סיליקון לשטחי החימום, מגיע בתוך תיק אחסון מהודר ואופנתי המרופד בבד עמיד בחום.

מחיר מומלץ לצרכן: 990 שקל, שלוש שנות אחריות יבואן.

לוריאל פרופסיונאל

לוריאל פרופסיונל. יחצ,
המחליק של לוריאל פרופסיונאל/יחצ
  • דור חדש של מחליקי שיער. STEAMPOD 3.0 - מכשיר מהפכני, מחליק שיער לשימוש ביתי קל ונוח בטכנולוגיית אדים עם מיכל מים אינטגרלי, מהיר פי 2 ומעניק לשיער תוצאה חלקה פי 2 יותר ממחליק מסורתי, פחות נזק לשיער ב- 78% בהשוואה למחליק מסורתי. סטימפוד 3.0, מחליק השיער הפותח דור חדש של כלים לטיפוח השיער ולעיצובו, ומספק זרם רצוף של אדים בלחץ גבוה. הלחץ מווסת באמצעות מחולל קיטור המובנה בתוך המכשיר. ניתן ליצור מראה חלק או גלי עם גימור טבעי ובריא מלא ברק ונע בחופשיות. המחליק מגיע בעיצוב קומפקטי קליל, דק ונוח יותר לשימוש ומתאים גם לנסיעות.
  • מחליק השיער סטימפוד 3.0: קל יותר, דק יותר ונוח יותר לשימוש. מכל המים משולב עכשיו במלואו בתוך הידית. העיצוב הקומפקטי יותר הופך אותו לידידותי מאוד לנסיעות. מחיר מומלץ לצרכן: 890 שקל
  • סדרת טיפוח לשיער: SERIE EXPERT VITAMINO COLOR ויטמינו קולור לתחזוקת הצבע בשיער הנועלת את הפיגמנטים והברק. גוון השיער אינו דוהה ונשאר מלא ברק. לאחר צביעת השיער, הקשקשת פתוחה, וזאת בכדי לאפשר לצבע לחדור לתוך השיערה. פעולות חיצוניות נוספות כגון יובש, חום ואפילו דיאטה, עשויים לקבע את המצב ולגרום למראה שיער עמום ומחוספס. הדבר מביא גם לדהייה מהירה יותר של צבע השיער. ולכן, קיים צורך ממשי בהמשך טיפוח שיער צבוע גם בבית. הגוון נשאר מושלם בין הביקורים בסלון! 8 שבועות של הגנה מדהיית הצבע ופי 6 ברק מיד לאחר השימוש! הסדרה משלבת פורמולות חדשות ומשופרות לשמירה מיטבית על שיער צבוע. נוגד חימצון עוצמתי ביותר. תמצית טבעית המופקת מענבים, בעלת ריכוז גבוה של נוגדי חימצון, המגינה על תאי השיער מנזקי הרדיקלים החופשיים. היא מאפשרת התחדשות טובה יותר של השיער לאחר פגיעה. איך זה עובד? הגנה של 8 שבועות מפני דהיה של צבע השיער. רסברטרול מסייע להגנת השיער גם מפני קרינת UV, שאחראית על דהייה של צבע שהיער
  • שמפו 2 - לשיער צבוע ללא סולפטים לניקוי עדין. פורמולה מקצועית המכילה רסברטול, המגנה על שיער צבוע ועל סיב השיערה מנזק. השמפו מנקה בעדינות את השיער ומותיר אותו רך ומוגן. מחיר מומלץ לצרכן: 141 שקל , תכולה: 500 מ"ל. מסכה - מסכת ויטמינו קולור לשיער צבוע - לשמירה על הפיגמנטיים והענקת ברק לשיער צבוע. מעניקה זוהר. מחיר מומלץ לצרכן: 209 שקל , תכולה: 500 מ"ל. אסידיק סילר - אידיאלי לשימוש אחרי כל פעולת צבע בסלון, כדי לחתום את סיב השיערה ולנעול את הפיגמנטים. שימוש באסידיק סילר מחליף טיפול של מסיכה או קונדישינר. לאחר החפיפה בשמפו, יש למרוח את האסידיק סילר ישירות על סיבי השיער. יש לעסות (כעת תבחינו במרקם חלבי), ולשטוף מיד. אין להמתין. התוצאה מיידית! הודות לאסידיק סילר, עם רמת PH 4.5 הקשקשת נסגרת. התחליב מסייע בחיזוק סיב השיערה להגנה והענקת ברק באופן מיידי ומתמשך לשיער צבוע. כאשר הקשקשת סגורה, האור משתקף בסיב השיערה בצורה ישירה, ומביא למראה שיער בריא יותר, עם פי 6 יותר ברק. מחיר מומלץ לצרכן: 130 שקל , תכולה: 500 מ"ל. ספריי 10 ב-1 ספריי רב תכליתי מטפח, המכיל נוגדי חמצון המגנים באופן מיידי על שיער צוע . הספריי מעניק עשרה יתרונות: הגנה מחום עד 230 מעלות הענקת ברק, רכות והזנה פי 3 , החלקת סיבי השיערה, התרת קשרים, הקלה בייבוש השיער, לחות והגנה מפני זיהום , הגנה מפני שבירת השיער (השיער 94% פחות שביר) , מפחית קצוות מפוצלים נוגד לחות ומאפשר שליטה בפריז . מחיר מומלץ לצרכן: 101 שקל , תכולה: 190 מ"ל

קרסטס

קרסטס. יחצ,
סרום של קרסטס/יחצ
  • Kerastase סדרת בלונד אבסולו לבלונד. כל צבעי הבלונד. כל סוג וכל גוון. עכשיו, את יכולה להעז ללכת עד הסוף, או רק קצת, לבלונד אין חוקים וכללים למעט אחד - טיפוח. גווני הבלונד הם אינסופיים. מגוון רחב ובלתי מוגבל: החל מלבן קרח, לבלונד-חמאה, לגוונים במראה נשיקת-שמש ו"ברונד" בהיר, שטוף אור. הראשון שלוכד את היתרונות המועילים, המוכחים על העור, של חומצה היאלרונית, יחד עם פרח אדלווייס הידוע בעמידותו, לטיפוח האולטימטיבי של שיער שנצבע לבלונד
  • VIOLET - שמפו סגול לנטרול גוונים נחושתיים וצהובים לא רצויים. פורמולה המנטרלת במידיות השתקפויות ואת תת הגוונים הצהובים והנחושתיים על מנת לשמור על גוון בלונד קר ולקבלת זוהר וברק לשיער מובהר, בלונדיני או אפור (לבן) מרכיבים פעילים מרכזיים: חומצה היאלרונית + פרח אדלווייס + מנטרלים אולטרה סגולים דרגת גוון: מצהוב כתום עד צהוב בהיר מאוד + אפור. מחיר מומלץ לצרכן: 129 שקל
  • MASQUE ULTRAVIOLET מסכה לנטרול גוונים לא רצויים לקבלת גוון בלונד מושלם. הפורמולה קרמית ומפנקת, מכילה פיגמנטים סגולים לפעולה מתמשכת לנטרול תתי-גוונים נחושתיים וצהובים. המרקם האולטרה-סגול העשיר חודר לסיב השערה על מנת להשיב את הבלונד, הברק והזוהר לשיער. פורמולה המזינה את השיער, מסייעת בנטרול תת-גוונים צהובים לא רצויים לקבלת מראה אחיד ומואר של בלונד קר. לשיער מובהר, בלונדיני או אפור (לבן) מרכיבים פעילים מרכזיים: חומצה היאלורונית + פרח אדלווייס + מנטרלים אולטרה סגולים דרגת גוון: מצהוב עד צהוב בהיר מאוד תכולה: 200 מ"ל / 500 מ"ל
  • מחיר מומלץ לצרכן: 179.90 / 299 שקל - הכוכב החדש- מוצר הדגל - CICAFLASH - מסכה טיפולית לחיזוק אינטנסיבי. טיפול אינטנסיבי המסייע בשיקום, רכות והגנה מפני שבירת השיער. חובה לכל בלונדינית באשר היא. יוצר מגן תמידי מפני שחיקה יומיומית. מעניק הזנה עוצמתית של מסכה עם המגע הקליל של מרכך. מרכיבים פעילים מרכזיים: חומצה היאלורונית + פרח אדלווייס. מחיר מומלץ לצרכן: 169 שקל - סרום אוניברסלי לחיזוק ולהגנה מפני חום ללא שטיפה. מומלץ לשימוש על שיער רטוב או יבש, ביום או בלילה, לשיער חלק, מוגן, ורך במיוחד. מאחד אזורים פגומים כדי להפחית שבירה, אוטם את הקצוות עם מגע קליל, מגן מפני קרזול גם בלחות גבוהה, מגן מפני חום עד 230 מעלות. מרכיבים פעילים מרכזיים: חומצה היאלורונית + פרח אדלווייס: מחיר מומלץ לצרכן: 169 שקל
  • סרום לשיער Magic Night Serum 8H - סרום לילה לשנת היופי המושלמת, לשגרת טיפוח ללא כל מאמץ, הזנה עמוקה לשיער יבש לאורך הלילה. 8 שעות של הזנה עמוקה במשך הלילה*, בבוקר למחרת, שיערך מרגיש שְׁמֵימִי - רכות אינסופית, תחושת קלילות ומעטפת הגנה. ממש כמו קרם לילה עשיר לעור פנים, הסרום החדשני מספק טיפול אינטנסיבי, מזין ומתקן את השיער בן לילה ומעניק טיפוח מקצועי לשגרת השינה. הסרום פועל באופן רציף ללא מאמץ, נספג לאורך הלילה ומשנה את השיער אט-אט במשך 8 שעות. בבוקר הוא מותיר את השיער רך ובעל מראה בריא, מבושם בניחוח מתמשך ומרומם. הפורמולה של סרום הלילה מועשרת בקומפלקס ויטמין B ובתמצית שורש איריס. מכילה שילוב של 5 ויטמינים ומאפשרת פעילות מתמשכת של חומרים מזינים לסיב השערה, אוטם את הקוטיקולה עם גימור סאטן. הסרום מעניק חוויה סנסוריאלית מוגברת עם ניחוח מתפתח ומתמשך שיעניק לך חוויה יוקרתית ובלתי נשכחת.מחיר מומלץ לצרכן: 179 שקל

אמנות: גלריית יוניטי ארט

יום האהבה בגלרי יוניטי ארט. יחצ,
מתנה לאישה ביוניטי ארט/יחצ

לרגל יום האהבה הבינלאומי תערוך גלריה יוניטי ארט פסטיבל מתנות באהבה, של מאות יצירות ועבודות יד של אמנים ישראליים, במהלכו יהיה ניתן לרכוש מתנות לאישה, גבר ומתנות זוגיות.

הפסטיבל פתוח לקהל הרחב החל מה-4.2 ויכלול בין הייתר: פרחי זכוכית, פרחי נייר, תכשיטים מעוצבים, פמוטים, בובות טילדה, נרות רומנטיים, ציורים בטכניקות שונות, איורים, עבודות בד, זרי סבון, ציורי ויטראז', תיקי עור איכותיים, פסלים, כוסות וכלי בית, , עציצים, כרטיסי מתנה ועוד.

בין האומנים והמעצבים הישראליים: יבגניה אסתר דמין, ליורה וורשבסקי, ג'ני פיאטיגורסקי, אירה מזור גאלץ, תמרה רזניק, טני פיארוביץ' , ג'וליה דבגני, אלה טאימנקן, ריתה בלמס, אולסיה אולקין, אינה קלתר, אלנה קוגן, נטליה פלדמן, אלנה לוגובונסקי מריה גונצ'ר, ג'ני רשקובן, אלנה חוחלוב, וורוניקה סרה סיניוק, ניקיטה בן עמי,לודמילה מנביץ' ועוד.

ארוחה רומנטית

אונטופו

הראל סקעת באונטופו. אור דנון,
הראל סקעת באונטופו/אור דנון

ארוחות ולנטיין ""Dinner show מהמסעדות הנבחרות בארץ במשלוח דרך אתר אונטופו עם הופעה אקוסטית אינטימית של הראל סקעת בלינק לצפייה ביתית לצד הארוחה.

דליקטסן בלוודיר ומואט

דליקטסן בלוודיר. עידית בן עוליאל,
דליקטסן בלוודיר ומואט/עידית בן עוליאל

הדליקטסן בשיתוף Moët & Chandon ו-וודקה בלוודר מציגים את הארוחה המושלמת בלוונטיין: מארז מפואר עד הבית לארוחת גורמה רומנטית ומפנקת המארז כולל את כל מה שצריך לארוחת וולנטיינז מהחלומות: קוויאר, סטייק פורטר לצלייה בבית לצד תוספות, בקבוק מיני רוזה של Moët & Chandon בקבוק מיני של וודקה בלוודר, קינוח וטיפים של רותי ברודו ליצירת ערב מושלם. המארז זמין במשלוחים דרך אתר דליקטסן בהזמנה מראש.

יין בעיר: יין ואלדמר רוזה

Conde Valdemar Rose. יחצ,
ואלדמר רוזה של יין בעיר/יחצ

לקראת ה- Valentine's Day יקב Valdemar הספרדי משיק רוזה חדש ומרענן : Conde Valdemar Rose 2019. הרוזה החדש מיוצר מענבי גרנאש ( 70%( ויורה ( 30%) והוא בעל ניחוחות רעננים של פירות יער אדומים ורמזים פרחוניים. Conde Valdemar Rose 2019 ישתלב נהדר בארוחה רומנטית לצד ממגוון רחב של מנות ויכול לשמש גם כמתנה לבן \ בת הזוג.

יקב Valdemar הינו יקב משפחתי שנוסד בשנת 1890 ומנוהל כיום ע"י הדור החמישי של המשפחה. בשנות השמונים של המאה הקודמת הוא הפך ליקב הראשון באירופה שמשתמש בתסיסה בטמפרטורה מבוקרת במכלי נירוסטה ונחשב לאחד היקבים המעוטרים והחדשניים ביותר של ריוחה.

  • עוד באותו נושא:
  • ולנטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully