וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: הפגישה המרגשת של בכירי השיווק

רונית מטיאס

31.1.2021 / 14:52

וגם: הזמרת הצעירה חוגגת בת מצווה, עורכי דין חדשים מצטרפים לשוק, מוקירים את המצטיינים והרכש החדש של צבי וילדר

זזים קדימה

סיגלית הורן גלפרין, יפעת רייטר, ניב רסקין, עינת יונזנט רביד ועמרי לוטן. לנס הפקות,
סיגלית הורן גלפרין, יפעת רייטר, ניב רסקין, עינת יונזנט רביד ועמרי לוטן/לנס הפקות

כנס השיווק של איגוד השיווק הישראלי נחשב לאירוע מבוקש ומוצלח. הוא מנקז אליו כל שנה את צמרת עולם השיווק והניהול. השנה, באווירת ימי הקורונה, נערך האירוע שכותרתו 'זזים קדימה', במשדר טלוויזיוני בערוץ 12.

האירוע זימן מפגשים אינטימיים שהפכו לנדירים בימים אלה, והמשפט כמה כיף לפגוש אתכם, נאמר יותר מפעם אחת, כשמשתתפי הכנס נפגשו פרונטלית ולא בזום, וכולם צחקו שכמעט שכחו איך מצטלמים ביחד.

איציק אברכהן, רון וקסלר, אייל מליס, תלמה בירו, עופר בלוך. לנס הפקות,
איציק אברכהן, רון וקסלר, אייל מליס, תלמה בירו, עופר בלוך/לנס הפקות

תלמה בירו, מנכ"לית האיגוד אמרה כי הפידבקים של המשתתפים היו אדירים ואת המפגש אפיינה התרגשות שמסמלת עידן חדש, וכולם שמחו שסוף סוף הם משוחחים פנים מול פנים, ומצטלמים יחד ולא במסכים. הכנס עסק השנה במשבר הקורונה מנקודת מבט עסקית ניהולית ושיווקית, במתכונת של שיחות אחד על אחד עם ניב רסקין והרצאות טד.

שמחו להיפגש: אייל מליס מנכ"ל תנובה; איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל; רון וקסלר מנכ"ל ישרכארט; רן גוראון, מנכ"ל מנכ"ל פלאפון yes ובזק בינלאומי; עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט; נירית בן-קיש, מנהלת שיווק מכבי שירותי בריאות; סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ"ל איגוד השיווק; יגאל אונא, ראש מערך הסייבר הלאומי; אסף אזולאי ראש מטה שיווק בנק הפועלים; ישי מנדיל סמנכ"ל שיווק יוניליוור; יפית מנטין, סמנכ"לית שיווק נספרסו; טל בן-פורת סמנכ"לית שיווק ומנועי צמיחה בשטראוס ישראל; אתי עבדי מנכ"לית משותפת במקאן טק; אריה קרמר, מנכ"ל טקדה ישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

הנסיכה אן

אן בלושינסקי. באדיבות המצולמים
אן בלושינסקי/באדיבות המצולמים

יזם הנדל"ן גיא בלושינסקי ואשתו דנה חגגו לבתם אן חגיגת בת מצווה מצומצמת לחברים של אן, בביתם המפואר שבהרצליה פיתוח. אן, זמרת צעירה ומצליחה הידועה בשמה המקצועי אן בי, כבר צוברת מאות אלפי צפיות והאזנות לכל שיר שהיא מעלה. בלוק של נסיכה סטייליסטית, היא קיבלה את חבריה שנהנו מארוחה של השף בר ישראלי והופעה של אמן החושים אמיר לוסטיג, למחרת השיקה אן בי את הסינגל החדש "סלוא מו" שמיד קיבל אף הוא מאות אלפי צפיות.

בר ישראלי, אן בלושינסקי והכלבה בבלס. באדיבות המצולמים
בר ישראלי, אן בלושינסקי והכלבה בבלס/באדיבות המצולמים
seperator

הכוח הנשי

שירי מימון ורקפת אליעז אילוז. באדיבות בנייני האומה,
שירי מימון ורקפת אליעז אילוז/באדיבות בנייני האומה

רקפת אליעז אילוז, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בבנייני האומה ירושלים, אירחה את טקס הסמכת עו"ד חדשים של לשכת עורכי הדין. הטקס הווירטואלי הועבר בשידור חי ממרכז הקונגרסים הבינלאומי בנייני האומה בירושלים, והשתתפו בו נשיאת בית המשפט העליון השופטת אסתר חיות, עו"ד אבי חימי, ראש לשכת עו"הד, ויושבי ראש מחוזות הלשכה.

באירוע הוסמכו 1258 עו"ד חדשים מכל הארץ, כשעל-פי נתוני לשכת עורכי הדין, 707 מבין המוסמכים החדשים הן נשים ו-551 גברים, ובכך עומד מספר עורכות ועורכי הדין הפעילים בישראל על 73,500.

רקפת אליעז אזולאי, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בבנייני האומה ירושלים ארחה את שירי מימון שהופיעה בטקס, ואמרה כי היא מצפה לארח אותה שוב בבנייני האומה למופע רגיל מול קהל.

seperator

מצטיינים בלייב

יפעת ביטון וחגי טופולנסקי. אופיר חדד,
יפעת ביטון וחגי טופולנסקי/אופיר חדד

המכללה האקדמית אחוה ערכה טקס הוקרה לסטודנטים המצטיינים מבתי הספר ומתכניות הלימוד השונות בסימן "מצוינות משנה מציאות". הטקס שודר בשידור חי ביוטיוב ובפייסבוק כך שבני המשפחה התרגשו ללא מגבלת מרחק.

במשתתפים: מנכ"לית המכללה ד"ר אתי גרובגלד, פרופ' יפעת ביטון - נשיאת המכללה, חגי טופולסקי - יו"ר האסיפה הכללית, שרה פרידמן- יו"ר הועד המנהל. באירוע הוענקו תעודות הצטיינות ל-44 סטודנטים, מתוכם 16 מצטייני נשיאה, 24 מצטייני דיקן ו-4 מצטיינים חברתית.

seperator

מפגש פסגה

צבי וילדר. מורג ביטן,
צבי וילדר/מורג ביטן

אמנם ג'ו ביידן ודונאלד טראמפ לא נפגשו בטקס חילופי השלטון אבל יועץ התקשורת צבי וילדר רכש לאחרונה תמונה משותפת של טראמפ וביידן עליה חתומים שניהם.

seperator

אילון מאמנת

שרון איילון. רשת יוחננוף,
שרון איילון/רשת יוחננוף

רשת יוחננוף ממשיכה לאמן את קבוצת הריצה שהקימה, הפעם, שרון איילון הופיעה כמאמנת אורחת באימון המקוון של הקבוצה.

seperator

מסיירים ומתרשמים

דוד אבן צור, דריה קליצוק ואייל גבאי. אורי דרור,
דוד אבן צור, דריה קליצוק ואייל גבאי/אורי דרור

אייל גבאי, יו"ר דירקטוריון מאוחדת, הגיע לביקור במרפאת מאוחדת פסגות ים שבקרית ים הגדולה ביותר של מאוחדת בקריות, במסגרת סיור במרפאות מחוז צפון. יו"ר דירקטוריון הקופה ודוד אבן צור, ראש עירית קרית ים שהדגיש ושיבח את שיתוף הפעולה הפורה של המרפאה עם העירייה ואת תרומתה לתושבי העיר. גבאי ואבן צור התרשמו ממגוון השירותים הרפואיים הקיימים במרפאה החדשה, כולל מתן חיסונים נגד נגיף הקורונה.

seperator

פומה ללהט"ב

במסגרת פרויקט של חברת ג'ולט, ,CloudZone ,ISTORE בשיתוף האגודה למען הלהט"ב, יוענקו מלגות לימודים בקורס "פומה" של ג'ולט, המכשיר את משתתפיו לתפקידים עסקיים של עולם ההייטק והסטרטאפים. המשתתפים יקבלו ליווי של מנטור אישי מתעשיית ההיי-טק ופסיכולוג תעסוקתי, מחשב נייד של חברת אפל, סיוע כלכלי וליווי של מרכז הקריירה של ג'ולט עד מציאת עבודה והשתלבות בהייטק. אלו יוכשרו בטכניקות מכירה, ניתוח והצגת נתונים, ניהול פרויקטים, איסוף וניתוח נתונים ועוד.

דו"ח הלהט"בופוביה האחרון של האגודה למען הלהט"ב מצא שרבים ורבות בקהילה הגאה ובקשת הטרנסית בפרט נדחים בראיונות עבודה, סופגים הצקות ועלבונות בסביבת העבודה, וסובלים מחוסר יציבות תעסוקתית. פגיעה כזאת בזכות לתעסוקה מדרדרת רבים ורבות בקהילה הגאה לעוני, מצוקה, זנות ואובדנות.

רועי דיוטש מנכ"ל ומייסד ג'ולט מסר כי תעשיית ההיי-טק היא מנוע העושר המשמעותי ביותר בישראל כיום ויש מקום ומוטיבציה- לכלול בו יותר אוכלוסיות. חיים זגורי, מנכ"ל iStore אמר כי הם גאים להיות חלק משיתוף הפעולה החשוב והמשמעותי ביחד עם חברת JOLT והאגודה למען הלהט"ב בישראל שמטרתו לקדם שוויון הזדמנויות ושילוב כלל האוכלוסיות בתעשיית ההייטק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully