וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוגגים ולנטיין בבית? אז גם המתנה שלכם תהיה לבית

31.1.2021 / 15:07

השנה יותר מתמיד הטרנד למתנות ולנטיין צפוי ללכת לכיוון אווירה. מערכות מפנקות, דרך מוצרים לבישול ועד למשחקי חברה, הנה כמה רעיונות מקוריים למתנות ייחודיות לחג הנוכחי

בחור מעניק מתנה לבחורה. ShutterStock
נחשי מה הבאתי לך? או בעצם, לבית שלנו?/ShutterStock

ולנטיין הוא חג שמזוהה עם רומנטיקה, ורומנטיקה פירושה להעניק אחד לשני מתנות. השנה, עם זאת, אנחנו יושבים הרבה בבית ונראה, על פניו, שהטרנד הוא לפנק את ארבעת הקירות שלכם כדי שלכם יהיה נעים יותר.

"הישראלים מאז ומעולם נטו לקנות מארזי מתנה מפנקים לכבוד ה- Valentine's Day אך השנה יש עליה בביקוש למוצרי גוף מפנקים, בשל השהיה הממושכת בבתים והנטייה לבלות את הערב הרומנטי בבית ולא בבילוי בחוץ", אומרת נופר מורד, מנהלת השיווק של SABON בישראל, " לכן השנה הגדלנו לעשות ויצרנו קופסת הפתעות מורחבת הכוללת מוצרים נוספים מעולמות הרומנטיקה, כמו שוקולד, יין וכרטיסי משחק לזוגות- דבר שלא נעשה ב-SABON עד כה. כל המוצרים בקופסא החווייתית הינם בשיתוף פעולה עם עסקים ישראלים שכן אנו מאמנים שבמיוחד בתקופה זו יש לתמוך בעסקים כחול לבן".

"בחודשים האחרונים נערכנו לאפשרות שחגיגות יום האהבה השנה יצוינו בעיקר בין כותלי הבית, עם רכישות המתבססות בעיקר על אתר המכירות של הרשת. בהתאם לכך השקנו קטלוג המציע קולקציית מתנות רחבה בהתאמה לפעילויות זוגיות ביתיות", אומר טל רז, מבעלי רשת המתנות ג'נטלמן, "ערכות ליצירת קוקטיילים ביתיים, מתנות לערב בישול משותף ואפילו מתנות שמכניסות צבע לזוגיות כמו משחקים זוגיים ומשחקי אלכוהול, אותם אנו מציגים לצד המתנות הקלאסיות ליום האהבה כמו שעוני יד ממותגים, תכשיטי נשים וגברים, פריטים לשולחן משרדי, עטים עם הקדשה אישית ופרטי עור מעוצבים".

מארז רומנטי של SABON

Sabon. רונן מנגן,
המארז של SABON/רונן מנגן

הקופסה מציעה ממוצרי קולקציית White Rose החדשה של SABON שהושקה במהדורה מוגבלת לקראת ולנטיין: Shower Oil - סבון רחצה נוזלי להזנת העור, המבוסס על 4 שמנים בוטניים ומעניק חווית רחצה ייחודית ועור רך וחלק, 300 מ"ל. Aroma - מפיץ לריח לחלל החדר, 250 מ"ל. Silky Body Milk - חלב גוף עשיר בשמן שקדים, חלב שיבולת שועל וויטמין E, להגנה והזנה של העור בלחות, 200 מ"ל.

להשלמת החוויה כוללת הקופסה המהודרת: בקבוק יין אדום קברנה-מרלו מסוג Impressions של יקב "טפרברג" (375 מ"ל). מארז שוקולד בלגי עבודת יד מבוטיק השוקולד "צ'וקולטה".כרטיסי פעילות חווייתיים ורומנטיים למשחק בזוג ופרחי משי מהודרים של מעצבת האירועים הילית גורדון.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ג'נטלמן: משחקי חברה זוגיים

משחק שתייה איקס עיגול של ג'נטלמן. יחצ,
משחק שתייה איקס עיגול של ג'נטלמן/יחצ

בג'נטלמן מאמינים בחשיבה מחוץ לקופסה. ברשת מציינים כי בישראל נמצאת ההשקעה ביום האהבה בעליה מתמדת, כאשר בשנה שעברה עמדה ההשקעה הממוצעת למתנה על 205 שקל, עליה של קרוב ל-17% מהשנה שקדמה לה.

לרשת משחקי חברה רבים, כמו אמת או חובה לזוגות, כרטיסי גירוד זוגיים, משחק שתייה איקס עיגול ומשחק שתייה "סובב את הבקבוק". המחירים: החל מ-19 שקל.

סולתם: חוויית בישול יחד

סולתם תבנית לב. יחצ,
תבנית לב של סולתם/יחצ

חג האהבה הוא הזדמנות נהדרת להזכיר ליקירנו כמה הם חשובים לנו, לפזר עליהם מתנות ולהראות כמה שאנחנו רומנטיקנים. אין כיף יותר מאשר לפנק את האהובים שלנו בארוחה רומנטית ובקינוח מהיר להכנה כמו פנקייק אוורירי, פירות טריים וקצפת טעימה.

לקראת חג האהבה 'סולתם' כלי בישול מציעים מגוון מוצרים להכנת פינוקים מהירים שישאירו אתכם מאוהבים במטבח: מחבת פנקייק להכנת 7 פנקייקים מתוקים ב-114 שקלים, תבנית בצורת לב נשלפת להכנת עוגת שוקולד ועוד ב-79 שקלים, חותכני עוגיות (קורץ) בצורת לב ב-46 שקלים. בנוסף , סדרת מוצרים מוקטנים המתאימים לאירוח אישי וזוגי, בהגשה אישית למרכז השולחן המגיעים בגווני אדום וכסוף (ב-50% הנחה). להשיג ברשת חנויות סולתם ברחבי הארץ ובאתר האינטרנט.

מצעי פלנל פרימיום של SOHAM

מצעי פלנל של סוהאם. יחצ,
רך, נעים ומפנק/יחצ

כולנו מכירים את מצעי הפלנל החמים (מדי) מפעם. זה לא המקרה. חברת המצעים והמזרנים סוהם משיקה את קולקציית חורף 2021 העשויה מבדי פלנל פרימיום רכים, מלטפים ונעימים באיכות גבוהה מאוד. המצעים עשויים 100% כותנה, בניגוד לאיכות ירודה של מצעי פלנל העשויים שילוב של כותנה וסיבי פוליאסטר.המצעים של חברת Soham נתפרים במתפרות בישראל והם עשויים מבדי פלנל ארוגים מחוטים עבים ובאריגה אוורירית, לא צפופה, במטרה ליצור כיסי אוויר רכים בתוך הבד עצמו, המקנים תוספת בידוד תרמי. בדי פלנל פרימיום, כמו אלה המיובאים על ידי המותג מפורטוגל, עוברים תהליכי אשפרה ייחודיים שבהם שני צידי הבד מוברשים על מנת לשחרר עוד יותר את סיבי הכותנה הרכים וכך להגדיל את נפח האוויר הלכוד בתוך אריגת הבד. להשיג באתר החברה http://www.soham.co.il/.

מחיר המצעים: 88 עד 449 שקל.

החיפושית השובבה: חיפושית מסאז' לרגליים של אמריקן קומפורט

חיפושית רגליים של אמריקן קומפורט. יחצ,
חיפושית המסאז' של אמריקן קומפורט/יחצ

מכשיר עיסוי מפנק לכפות הרגליים המדמה ע"י ראשי עיסוי, חום וכריות אוויר, פעולת עיסוי אנושית. העיסוי מעניק תחושה משחררת ומפנקת ומסייעת בהמרצת הדם והקלה על תסמיני רגליים ומפיג עייפות. המכשיר כולל גלגלת עיסוי לסוליית כף הרגל, מספק עיסוי פניאומאטי של העקבים וקימור כף הרגל, בעל שלושה מצבים ושלוש עוצמות עיסוי לבחירה ופונקציית חימום.

מחיר: 890 שקל.

זוג כוסות בלתי שבירות של Swagg

זוג כוסות בלתי שבירות של Swagg. יחצ,
לא כל כוס נשברת/יחצ

כמה כוסות שמפניה נשברו לכם במהלך השנים? הנה פתרון אלגנטי שמתאים בול לוולנטיין הזה (והבאים), מבלי לחשוש שיישבר: כוסות KOZIOL עשויות מחומר בלתי שביר. כן, גם אם תזרקו אותן לרצפה, גם אם יישב עליהן פיל - הן יישארו שלמות. זה לא היתרון היחידי של הכוסות - הן שומרות על קור המשקה פי ארבעה מכוס זכוכית, מה שמבטיח לכם לילה ארוך של רומנטיקה מבלי לקום למקרר להביא קרח. ניתן להשיג גם בדגמים אחרים, בהם גם לילדים. 72 שקלים לזוג כוסות, להשיג באתר swagg.co.il ובחנות ברחוב האומנות 12 בנתניה.

  • עוד באותו נושא:
  • ולנטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully