וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

4.2.2021 / 2:09

מאור בוזגלו מגשים חלום לילד, ליאור סושרד שוב מפתיע שלל יוזמות בהקשר של קורונה וגם כזה שלא וגם - ולנטיין מתקרב. כל מה שקרה בחלק השני של השבוע

תחרות ה"סטורם ריידר" בגלישת רוח בחיפה/ארנון ואורי דגן, באדיבות דוברות עיריית חיפה

בסרטון: תחרות ה"סטורם ריידר" חוזרת לחיפה. התחרות, בה יתחרו עשרות גולשי רוח וקייט מכל רחבי הארץ בתנאי מזג אוויר קיצוניים, תיערך, בהתאם למסורת, ביום הסוער בשנה, כאשר המועד המדוייק יוחלט כיומיים לפני קיומה. בין המשתתפים השנה בתחרות: סגני אלופי העולם בגלישת רוח, ארנון דגן ועמית ענבר ואלוף ישראל בגלישת רוח, שחר צוברי

לאחר קרוב לעשור מאז שנערכה בפעם האחרונה בשנת 2013, חוזרת תחרות האקסטרים בגלישת רוח בגלים גבוהים לחיפה. תקופת ההמתנה ליום הסוער בשנה, בו על-פי המסורת מתקיימת התחרות, תחל בקרוב ותימשך עד ה-7.3. התחרות מתקיימת ביוזמת רשות הים של עיריית חיפה והאחים, הגולשים החיפאיים, ארנון ואורי דגן.

תחרות ה"סטורם ריידר" היא התחרות היחידה בארץ של גלישת רוח בגלים גבוהים. תחרות האקסטרים מתקיימת ביום הסוער ביותר בשנה, עם תנאי מזג אוויר קיצוניים, של רוח עזה בעוצמה של כ-50 קמ"ש וגלים בגובה של כ- 6 מטרים. בתחרות צפויים להשתתף השנה עשרות גולשי רוח וקייט סרפינג מכל רחבי הארץ, שיתחרו ביניהם על ביצוע הגלישה הטוב ביותר, תוך שהם משלבים ביצועים אקרובטיים, עם קפיצות ענק וסלטות עד לגובה של 20 מטר באוויר, בהן הגל משמש להם כמעין מקפצה מתגלגלת.

בין המשתתפים השנה בתחרות יהיו הגולש החיפאי, ארנון דגן, אשר זכה בתואר סגן אלוף העולם ואירופה ונחשב לגולש מקצוען בסבב הגלישה העולמי - PWA, שחר צוברי - אלוף ישראל בגלישת רוח שזוכה במדליית הארד באולימפיאדת בייג'ינג 2008 ואלוף אירופה מהשנים 2009 ו-2010 ועמית ענבר - שזכה שלוש פעמים בתואר סגן אלוף העולם, פעמיים אלוף אירופה וייצג את ישראל ב-12 אליפויות עולם, בשבע אליפויות אירופה ובשתי אולימפיאדות.

יוחאי פלצור, מנהל רשות הים בעיריית חיפה: "התחרות מתקיימת בתנאי ים ומזג אוויר קיצוניים, שמבטיחים להביא את הגולשים לביצועים מדהימים בחוף הגולשים בשכונת בת גלים בחיפה, שהוא מוקד גלישת רוח וקייט ברמה בינלאומית".

אורי דגן, מיוזמי ומפיקי התחרות: "אירוע ה- STORM RIDER נולד מתוך רצון לקדם את ספורט הגלישה בארץ ולסמן את חוף בת-גלים בחיפה על המפה, כאחד האתרים החזקים והנחשקים בעולם לתחרויות בענף. לקהל המשוגע לעניין מובטחת חוויית אקסטרים עוצמתית".

תרבות ומוסדות

המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה כרמיאל, תקיים את כנס בראודה לתעשייה-אקדמיה שייערך זו הפעם העשירית. השנה יתקיים הכנס במתכונת מקוונת, ב-11 בפברואר, ויתמקד בסוגיית המנהיגות ההנדסית כמפתח להתמודדות עם האתגרים ולתובנות שנוצרו בעתות משבר.

בכינוס ישתתפו דוברים בכירים, מהארץ ומהעולם, שיציגו את עמדתם, ניסיונם ותחזיותיהם בעקבות המשבר הנוכחי, במטרה לקדם אקוסיסטם של תמיכה הדדית בין הגורמים השונים להגברת שיתוף הפעולה בין התעשייה והאקדמיה.

הכנס כולל מגוון נושאים, ביניהם: אסטרטגיית יציאה ממשבר COVID-19, כמנוף לצמיחה כלכלית; התמודדות עסקים עם משבר; אסטרטגיות להתמודדות עם משברים ואתגרים עולמיים; תפקידה של האקדמיה בהתמודדות בעתות משבר; ראייה רחבה של פרויקט וארגון בעתות משבר; תעשייה- סיפור מלחמה; התעשייה בעידן פוסט קורונה - אתגרים והזדמנויות; משברים כמאיץ הנדסי ויזמי בתעשייה הישראלית; תכנון, פתוח וייצור מסכות בזמן קצר; התארגנות מהירה וייצור המוני של מנשמים בפרוץ משבר הקורונה-אתגרים ותובנות; מינוף ידע וקבלת החלטות בתנאי אי וודאות; חשיבה יצירתית בתקופת משבר ועוד.

כמו כן, במהלך הכנס, יוצגו סרטונים של סטודנטים בוגרי במכללה, שזכו בפרסי הפרויקט המצטיין ע"ש פרופ' יוחנן ארזי. הפרסים לסרטונים הזוכים יוענקו בטקס, אשר יחתום את אירועי הכנס.

אורט בראודה כרמיאל. יחצ,
אורט בראודה כרמיאל/יחצ

הקורונה לא עוצרת את האקדמיה ובימים אלו מתקיימים הימים הפתוחים לקראת שנת הלימודים האקדמית תשפ"ב. הקריה האקדמית אונו מזמינה את המתעניינים לפגוש את הסגל הבכיר ולהתרשם ממגוון התוכניות. יועצי הרישום ישמחו לסייע לכם לבחור מבין שלל המסלולים את המתאים והמעניין ביותר עבורכם.

והפעם ברוח התקופה, יתקיימו הימים הפתוחים בזום. להרשמה לימים הפתוחים יש להירשם בלינק.

  • מקצועות הבריאות 7.2.2021 בשעה 17:00 - הלימודים מתקיימים בקמפוס אונו בהשתתפות: ד"ר נעמי פרזיגר ראש החוג לריפוי בעיסוק, ד"ר אלה בין ראש החוג לספורטתרפיה, ד"ר חנה פוטר כץ ראש החוג להפרעות בתקשורת, ד"ר אורלי תורן ראש החוג לסיעוד
  • תואר ראשון במשפטים 8.2.2021 בשעה 17:00 - הלימודים מתקיימים בקמפוס אונו, ירושלים, חיפה, אור יהודה בהשתתפות: ד"ר פינקלשטיין אלעד דקן הפקולטה למשפטים, עו"ד שטיינר רויטל, בוגרת תואר ראשון במשפטים
  • תואר ראשון בחינוך וחברה 23.2 בשעה 17:00 - הלימודים מתקיימים בקמפוס אונו, ירושלים, חיפה
  • בהשתתפות: ד"ר ניצן אלמוג, ראש המיקוד בשילוב והכלה בחינוך, החוג לחינוך וחברה, ד"ר רחל הלל אברהם, ראש החוג לחינוך וחברה, עינב שרעבי, חברת סגל פנים, אחראית הסברה, ד"ר צח סלור, מיקוד ילדים ונוער בסיכון
  • תואר ראשון בחינוך וחברה עם התמחות בספורט 23.2.21 בשעה 18:00 - הלימודים מתקיימים בקמפוס אונו, ירושלים, חיפה בהשתתפות: ד"ר אבי מויאל, ראש התמחות ספורט ומרצה בכיר, אנדי רם, אלוף ווימבלדון וסטודנט בחוג לחינוך וחברה עם התמחות בספורט
  • תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית 24.2.21 בשעה 17:00 - הלימודים מתקיימים בקמפוס אונו
  • בהשתתפות ד"ר מיכל שפירא, ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית, כלילא רדיאנו, סגנית ראש החוג לפרסום ותקשורת שיווקית

מאז פרצה מגיפת הקורונה, לפני כשנה, הפכה הלמידה מרחוק לחלק משגרת יומם של תלמידי ישראל. אלא שהשבוע התקיים שיעור יוצא דופן של למידה מרחוק, תרתי משמע, כאשר מצד האחד של המסך ישבו תלמידי מגמת הדיפלומטיה של בית החינוך "אור- ברנקו וייס" בצור הדסה ומעברו השני של המסך ישבה פטימה עומר, מנהלת מוסד לנוער בסיכון באיחוד האמירויות.

מעת לעת מקיימים תלמידי מגמת דיפלומטיה, מכיתות י' עד י"ב, מפגשים מעין אלה, כאשר רוב מערכי השיעור והמפגשים מתקיימים בשפה האנגלית. את החיבור עם פטימה יזמה רכזת המגמה, אלה בן עמנואל, אשר שוקדת כל העת על יצירת קשרים מחו"ל עבור תלמידיה. "שנת הקורונה פתחה, ללא ספק, כמה אופציות וקשרים והסכמי אברהם שנחתמו בזמן האחרון על ידי ממשלת ישראל וסייעה בקשרים חדשים", אמרה רכזת השכבה.

נכון להיום, הסבירה הרכזת, יש כמה קשרים שמתנהלים במסגרת המגמה: שיחות אחת לחודש עם בי"ס מצ'כיה ובחודש הבא מתוכנן מפגש מקוון עם בית ספר מדובאי. "כעת אנו עובדים על מציאת קשרים עם בית ספר במרוקו", אמרה הרכזת.

ראש מינהל החינוך, ניב בר גיא: "לימודי מגמת הדיפלומטיה בתיכון אור מיישמים הלכה למעשה את חשיפת תלמידינו לנושאים אקטואליים, התמודדות עם עמיתים ממדינות שלא מזמן הוגדרו כמדינות אויב והבנה שעל הפערים הלאומיים והמדיניים ניתן לגשר באמצעות קשר אישי, הבניית יסודות הסכמה אוניברסליים ורכישת כלים בסיסיים להבנת אמנות הדיפלומטיה וגישור על פערים תרבותיים. יישר כוח לתיכון אור, לצוות המגמה ולתלמידיה".

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל: "תלמידי מטה יהודה מניחים את התשתית הדיפלומטית של הדור הבא של ישראל, אשר מבוססת על ערכי הסובלנות, הדמוקרטיה והשוויון. אני מאחל להם הצלחה רבה ומצפה למימוש תכנית חילופי המשלחות עם תלמידים מעבר לים".

זום עם איחוד האמירויות. יחצ,
שיחת הזום עם איחוד האמירויות/יחצ

קמפיינים

התעוררות בשוק הכלות המקומי, מעצבת שמלות הכלה שלומית אזרד השיקה את צילומי הקמפיין החדש שלה עם הפרזנטורית רוסלנה רודינה. זאת השנה התשיעית שרוסלנה היא הפרזנטורית של המעצבת .
בסימן אופטימיות לכלות שחולמות על חתונה בקרוב, קולקציית הכלות של המעצבת ל-2021 צולמה לראשונה בישראל, וכבר זוכה להתעניינות גדולה בקרב כלות רבות שלא מוכנות לוותר על השמלה שלהן.

הקמפיינים הקודמים צולמו באיטליה, ספרד וביעדים אחרים בעולם ובשנת משבר הקורונה נערכו הצילומים בישראל .המעצבת שלומית אזרד נרגשת מהצילומים והקמפיין החדש בעיקר בתקופה קשה שעוברת על ענף האירועים ועל תחום האופנה ומעצבי הכלות.

רוסלנה והמעצבת שלומית אזרד. מייגן מיימון,
רוסלנה עם המעצבת שלומית אזרד/מייגן מיימון

יוזמות

בשנים האחרונות קבל תאוצה קו טיפולי נוסף בחולי הסרטן, הנקרא 'אימונותרפיה', המשמש כיום בחזית הטיפול במחלת הסרטן. אימונותרפיה היא מושג המתאר טיפול אנטי סרטני המבוסס על היכולת של מערכת החיסון להגן על הגוף. בשונה מכימותרפיה, אשר לרוב פוגעת הן בתאים הסרטניים והן בתאים הבריאים, האימונותרפיה מתוכננת לפעול אך ורק נגד התאים הסרטניים.

זהו למעשה רעיון ותיק, בן מעל 100 שנים, שבבסיסו ההנחה שגידול סרטני הוא "גוף זר" שתאי מערכת החיסון יכולים לזהות ולהשמיד - בדיוק כפי שהם מזהים ומשמידים נגיפים וחיידקים. האימונותרפיה מעניקה תקווה לחולים בארץ ובעולם וזוכה לפיתוחים חדשים ומבטיחים.

באגודה למלחמה בסרטן הבינו כי קיים צורך ממשי להנגיש לציבור המטופלים ובני משפחותיהם, מושגי יסוד בסיסיים של הטיפול . הסרטונים הופקו באדיבות חברת התרופות MSD.

סדרת הסרטונים, מתמקדת במונחים הנשאלים ביותר ברשת ועל פי דיווחם וניסיונם של האונקולוגים, ועוסקת במערכת החיסון, סוגי הטיפולים האימונותרפיים השונים, שילוב בין טיפולי קרינה, כימותרפיה ואימונותרפיה, בדיקות לבחירת הטיפול המתאים, תגובה לטיפול האימונותרפי, תופעות לוואי ועוד.
את סדרת הסרטונים ערך בהתנדבות, עבור האגודה למלחמה בסרטן פרופ' גל מרקל, מנהל מרכז דוידוף לסרטן בבילינסון, וסגן מנהל המרכז הרפואי רבין.

פרופ' מרקל: "האימונותרפיה כבשה מקום מרכזי בארגז הכלים האונקולוגי בזכות יכולתה לרתום בהצלחה את מערכת החיסון. היסודות של אימונותרפיה משפיעים לא רק באונקולוגיה, ובאופן מפתיע מעניין לדעת כי - טכנולוגיית ה-mRNA, המהווה את עמוד התווך של חיסוני הקורונה, נחקרה במקור כפלטפורמה לפיתוח אימונותרפיה לסרטן, הנמצאת כיום בבדיקה במסגרת מחקרים קליניים. ריבוי המידע הזמין בנושא הטיפול האימונותרפי מחייב הסבר בהיר ומקצועי לציבור הרחב בישראל. זוהי גאווה של ממש עבורי ללוות את האגודה למלחמה בסרטן בפיתוח "מילון" האימונותרפיה העברי, בשיתוף מיטב המומחים בארץ".

בסרטונים השתתפו וכתבו את הערכים בהתנדבות: פרופ' גל מרקל, פרופ' מיכל לוטם, ד"ר מיה גוטפריד, ד"ר רוית גבע, פרופ' גיל בר סלע, ד"ר מיכל בסר, פרופ' יעקב שכטר, פרופ' אהרון פופובצר, ד"ר יאיר בר, ד"ר דניאל קייזמן, ד"ר גלעד ויינר, פרופ' עידו וולף, ד"ר קרן רובינוב, פרופ' אירית בן אהרון, ד"ר אילה הוברט, ד"ר אביבית פאר, ד"ר רוני שפירא, יעל שטיינברג.

כבר היום חולים הסובלים מסוגי סרטן שונים, כגון מלנומה, סרטן הריאה, סרטן שלפוחית השתן, סרטן צוואר הרחם, סרטן ראש-צוואר ועוד, מטופלים בטיפול זה. בעתיד מקווים שהודות למחקרים, המתבצעים בקצב מואץ, יורחב הטיפול לגידולים נוספים ויעניק תקווה לחולים רבים בארץ ובעולם. הסרטונים זמינים באתר האגודה למלחמה בסרטן כשירות למטופלים, לבני משפחותיהם ולציבור הרחב.

האגודה למלחמה בסרטן מודה לכל המומחים שהשתתפו בסרטונים בהתנדבות מלאה, לטובת ציבור המטופלים ובני משפחותיהם, ולחברת MSD שבאדיבותה הופקו התשדירים.

הנהלת קשת טעמים ועובדיה נרתמים מיום היווסדה של הרשת, להיות מעורבת בפעילות למען הקהילה והחברה בישראל. בעקבות המשך התפשטות מגפת הקורונה, לצד העומס העצום והקשיים הרבים שחווים צוותי הרפואה בישראל בעבודתם המסורה ימים כלילות להצלת חיי אדם, החליטו בעלי רשת המרכולים קשת טעמים, אריאל וליאת לכט להמשיך במסורת ההתרמה והגיעו לבה"ח רמב"ם כדי להיפגש עם מנהל בה"ח ד"ר מיקי הלברטל למפגש צנוע ומרגש שהתקיים במשרדי הנהלת בית החולים. במיפגש, העניקו אריאל וליאת לכט קופסא עם מעטפות בהם שוברי מתנה על סך 300 שקל עבור כל אחד ואחת מ-120 אנשי הצוות הרפואי של מחלקת קורונה טיפול נמרץ. המפגש, נחתם בסיור שנערך עבורם בחמ"ל התת קרקעי שעובד 24 שעות ביממה.

עוד נכחו: מנכ"ל קשת טעמים דני גרינברג, ד"ר אסתי גולן מנהלת קשרי חוץ ופיתוח אסטרטסגי רמב"ם, ענבר שחף מנהלת קשרי תורמים בה"ח רמב"ם, שירלי ארולקר רכזת הוקרה רמב"ם.

אריאל לכט: " זוהי תקופה קשה שבה סולידריות ועזרה הדדית נדרשת מכל מי שידו משגת לעזור. ברצוני להודות לד"ר מיקי הלברטל ולכל אנשי הצוות בהם הרופאים, אחים ואחיות, עוזרי רופאים, כוח עזר, פקידי הקבלה, מנהלי התפעול והניקיון והצוותים התומכים במחלקת טיפול נמרץ קורונה, שעובדים ימים כלילות בעבודת קודש להצלת חיי אדם ומעניקים להם את הטיפול המסור ביותר".

ד"ר מיקי הלברטל בתגובה: "אנו מודים מכל לבנו ומברכים את ליאת ואריאל לכט וכל חברת קשת טעמים על הנתינה המדהימה עבור אנשי הצוות של מחלקת טיפול נמרץ קורונה, הצוותים הרפואיים בכל מערכת הבריאות נמצאים בחזית הלחימה בקורונה כבר כשנה, ולכן היוזמה הזו מחממת את הלב ונותנת לנו כוחות להמשיך".

דני גרינברג, אריאל וליאת לכט, ד"ר מיקי הלברטל, ד"ר אסתי גולן, ענבר שחף, שרלי ארולקר. דוברות הקריה הרפואית רמב"ם,
מנכ"ל קשת טעמים דני גרינברג,אריאל וליאת לכט הבעלים של קשת טעמים, ד"ר מיקי הלברטל מנהל בה"ח רמב"ם שמחזיק את התעודה, ד"ר אסתי גולן, ענבר שחף, שירלי ארולקר/דוברות הקריה הרפואית רמב"ם

מיזם פעם בחיים paamba מציע חווית משלוח מנות ייחודית ומותאמת לימי קורונה: המיזם מאפשר לאנשים לרכוש חוויות מיוחדות וחד פעמיות כאשר התשלום עבור הרכישה מועבר לעמותה לבחירתכם.

בפעם בחיים paamba תוכלו לרכוש עבורכם או עבור אהוביכם חוויות חד פעמיות שאין שני להן , לדוגמא: ארוחת שף עם מאיר אדוני, חווית כדורגל עם ערן זהבי, שיעור משחק עם מגי אזרזר, שיעור גלישה עם דניאל גד, חוויה על סט הצילומים עם עדי הימלבלוי, ועוד. כך תעניקו משלוח מנות חוויתי ויצירתי תוך תרומה חשובה לעמותות בישראל שנמצאות בתקופה לא קלה כעת בזמן קורונה. הזמינו כאן: https://www.paamba.com/

seperator

לאופירה רחמילוב ,14, יש כבר רב זמן חלום, לפגוש את השחקנית והזמרת שירן סנדל. השבוע, בתום יום ארוך של בדיקות פולשניות בבית החולים בעקבות מחלה שהיא סובלת ממנה, הגשימו עבורה אנשי 'עזר מציון' את החלום והפגישו אותן. סנדל נענתה בשמחה לקריאה ופגשה את רחמילוב בבית אורנית שמפעילה העמותה בפתח תקווה. אופירה התרגשה עד דמעות מהמפגש, ואילו סנדל עודדה אותה "את הכי מיוחדת בעולם". השתיים ביצעו יחד את שירי הפסטיגל.

עזר מציון. יחצ,
שירן סנדל עם אופירה רחמילוב/יחצ

ראם שמש בן ה-10 מתגורר ביישוב שלפים בעמק המעיינות, חלה ומתמודד עם מחלת הסרטן בגבורה, למרות הטיפולים שעובר ותופעות הלוואי הקשות הוא לא הפסיק לרגע את שגרת חייו ואוהב במיוחד כדורגל. עמותת גדולים מהחיים הפועלת למען ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, הגשימה לו חלום לפגוש את השחקן מאור בוזגלו. בוזגלו מיד הסכים לשתף פעולה ואף הזמין את ראם אליו הביתה למפגש אישי ומשחק כדורגל בחצר הבית.

ראם שמש עם מאור בוזגלו. יחצ,
לא איש כמאור בוזגלו יגיד "לא" לבקשה כזאת/יחצ

רויאל קנין (Royal Canin) ישראל, הנציגות רשמית של המותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, תתרום לעמותות וארגונים בעלי החיים כ-3000 ערכות אימוץ לכלבים בשווי כולל של כ-450 אלף שקל. כל ערכה מכילה 4 ק"ג מזון יבש, איכותי ובריא, ציוד בסיסי הכולל רצועה, צלחת לכלב וקופונים לרכישת מזון כאשר שווי הערכה לצרכן עומד על כ-150 שקל.

אימוץ כלב הוא רגע מרגש בכל בית, אך יחד איתו, מגיעה גם אחריות גדולה- הדאגה לצרכיו ולבריאותו של בעל החיים לשנים רבות. כחלק מקמפיין רחב של רויאל קנין ישראל בנושא 'אימוץ אחראי' הוחלט על שיתוף הפעולה עם העמותות המובילות בתחום, וביניהן: תנו לחיות לחיות, צער בעלי חיים, בשביל בעלי החיים ועוד. שיתוף הפעולה מאפשר לכלבים המאומצים לקבל מזון בריא ואיכותי, בתקופה הראשונה שלאחר האימוץ, המשפיעה באופן ישיר על איכות ואורך החיים של הכלב.

"בישראל יש אלפי כלבים וחתולים שזקוקים לבית חם, בטח עכשיו בתקופת החורף, הגשמים והקור, אמרה קלרווי סולן, דוברת רויאל קנין ישראל. "רויאל קנין שמה למטרה לשפר את איכות החיים והבריאות של הכלבים בישראל ונתרמת, לצד עמותות בעלי החיים, בסיוע למאמצים החדשים, עם ערכה מיוחדת שתשתמש אותם בתקופה הראשונה של הגעת הכלב לביתו החדש. יתרה מזאת, מוכח כיצד גידול בעלי חיים והשהייה הממושכת לצידם משפיעה על בעליהם. מתוצאת המחקר עולה כי לחיות המחמד הייתה השפעה חיובית על מצבם הנפשי של בעליהם- הם חשים פחות חרדה, ויותר בטוחים בנוגע לעתידם*. אנחנו מקווים כי יחד נוכל למצוא בית חם ואוהב לכל הכלבים בישראל".

בעמותת 'תנו לחיות לחיות' מדווחים כי במהלך שנת 2020 אומצו בעמותה סה"כ 1078 בעלי חיים, מתוכן 852 כלבים ו-226 חתולים. בתקופת הסגר הראשון, הורגש בעמותה זינוק בכמות האימוצים, אולם עם תום הסגר שבה הכלביה להתמלא בכלבים וחתולים הזקוקים לבית חם.

יעל ארקין, מנכ"לית תנו לחיות לחיות הוסיפה: "בימים בהם משבר הקורונה פוגע כה רבות בבעלי החיים, אנו רוצים להודות לרויאל קנין על כך שהתגייסו לעזור לבעלי החיים ולעמותות, ההתגייסות הזאת מחממת את ליבנו וממלאת את הבטן של הכלבים והחתולים שלנו".

בעמותת צער בעלי חיים ר"ג והסביבה מדווחים כי במהלך שנת 2020 אומצו בעמותה סה"כ 469 בעלי חיים, מתוכן 317 כלבים ו-152 חתולים. למרות הביקוש הגדול לאימוץ בעלי חיים, העמותה הקפידה על מדיניות אימוץ קשיחה על מנת למנוע נטישות בעלי חיים בחזרה לשגרה. יובל נבון, מנכ"ל צער בעלי חיים ר"ג והסביבה הוסיף: "שיתוף הפעולה עם רויאל קנין מחזק את חזון העמותה המקדם מעורבות קהילתית רחבה למען חסרי הקול. אני רוצה להודות מעומק הלב לחברת רויאל קנין, בשמי ובשם דרי בית המחסה. הירתמותכם מרגשת! תודה!".

רויאל קנין. יחצ,
למען האנשים, למען בעלי החיים. רויאל קנין/יחצ

איילון חברה לביטוח קיימה אירוע הוקרה דיגיטלי לעובדי החברה ובני משפחותיהם ששודר והועבר בשידור חי בזום בהנחיית המנטליסט ואמן החושים ליאור סושרד. לקראת האירוע קיבלו כל עובדי החברה מארז משפחתי ומיוחד שכלל: כיבוד קל ובקבוקי בירה למהלך המשדר ולא פחות חשוב - חפיסת קלפים לקראת הופעתו של סושרד שהצליח להמם ולהערים על כולם עם מגוון אשליות מפתיעות וחידון טריוויה נושא פרסים.

בהמשך הערב, קיים סושרד ריאיון אחד על אחד" עם מנכ"ל איילון, אריק יוגב שסיפר בין היתר על השינויים הגדולים שעשתה איילון במהלך שנת הקורונה האחרונה ועל התוכניות לשנה זו וכן הודה לעובדי החברה על מסירותם הרבה ומחויבותם להצלחתה. עוד במסגרת האירוע חולקו תעודות הוקרה לעובדות ולעובדים המצטיינים והוותיקים של איילון בליווי זרי פרחים - ישר עד הבית. באירוע צפו למעלה מ-2000 איש.

מנהלת אגף משאבי אנוש, רוני ליכטנשטיין-שני שהובילה את הפקת האירוע, הודתה לעובדים על פעילותם בשנה המאתגרת וחשפה קליפ מרגש בו לקחו חלק עובדי האגפים השונים באיילון לצד חבריי ההנהלה וצולם באופן עצמאי ע"י המשתתפים. האירוע נחתם בהרמת כוסית לשנה העסקית החדשה.

אריק יוגב, רוני ליכטנשטיין שני וליאור סושרד. יחצ,
אריק יוגב, רוני ליכטנשטיין-שני וליאור סושרד/יחצ

באירוע הגמר של מהלך הוקרה לצוותים הרפואיים השתתפו רבים מעולם הרפואה, ההייטק והיזמות. ד"ר ערן הררי, סמנכ"ל במו"פ הגלובאלי של חברת טבע, אסף ויס מנכל יוניסטרים, סגן שר הבריאות יואב קיש, פרופ' סיגל סדצקי וליאת בן דוד מנכ"לית מכון דוידסון הזרוע החינוכית של מכון ויצמן הם רק חלק מהשמות שלקחו חלק באירוע

בימים אלה, הצוותים הרפואיים עובדים מסביב לשעון וממעיטים לפגוש עם בני משפחותיהם. במטרה להוקיר את עבודתם של הצוותים הרפואיים, הקימה עמותת "יוניסטרים" בתמיכת 'טבע' וארגון 8400 תוכנית המשלבת עשייה משפחתית ויזמות רפואית יחד. ב-7.2 ייחשף המיזם המנצח.

200 בני נוער מכלל המגזרים בחברה הישראלית, נפגשו וחשבו על רעיונות מקוריים לפיתוח מיזמים הקשורים בתחום ההייטק, הרפואה ונגיף הקורונה הפוקד את העולם. הרעיונות החדשניים של הילדים עשויים לסייע להוריהם במאמץ הלאומי למלחמה בקורונה. בין הבולטים בהם מיזם של מערכת אוורור לחליפות המיגון לצוות הרפואי, מסכה שמפיצה ריח, פרפרית אינפוזיה לשימוש ללא צוות רפואי ועוד רבים.

פוסט שופטים. יחצ,
ב-7.2 ייחשף המיזם המנצח/יחצ

לפני עשר שנים החל פול מארינא לרוץ בחצי מרתון חיפה. בשנה האחרונה הוא מתגורר בניו זילנד, אך המתכונת הדיגיטלית שהותאמה לימות הקורונה, תאפשר לו לרוץ בניו זילנד ולהרגיש בחיפה.

חצי מרתון חיפה, המושך אליו מדי שנה אלפי משתתפים מהארץ והעולם, יתקיים השנה בין התאריכים 26-27.02.2021 (שישי-שבת), במתכונת דיגיטלית, שתאפשר להשתתף במרוץ בכל מקום על פני כדור הארץ. המשתתפים יוכלו לבחור לרוץ לבד או בקפסולות [על פי הנחיות הממשלה] בכל מסלול בו יבחרו בטבע, בעיר או בחופי הים בחיפה, בארץ או בעולם.

בין הספורטאים שכבר הודיעו על השתתפותם במרוץ נמצא גם פול מארינה [36], יליד חיפה המתגורר מזה כשנה בניו זילנד. לדבריו, את אהבתו לספורט רכש מאביו שלימד אותו שחיה בגיל צעיר. את מסע הריצה שלו החל פול לפני כעשר שנים, לאחר שנפצע במהלך רכיבה על אופניים ועבר להתאמן על מכשיר ריצה בחדר כושר ומשם הדרך למסלולים פתוחים ולמירוץ חיפה, שהתקיים באותם ימים על רכס הכרמל, הדרך הייתה קצרה. מאז אותו מירוץ ראשון, לא הפסיק פול לרוץ ולהשתתף בעשרות מרוצים, ביניהם: אליפות אירופה בריצת הרים, אליפות ישראל בריצת הרים בה זכה במקום השני ומירוץ הלילה של חיפה בו זכה במקום הראשון בקבוצת בני גילו.

פול, כמו כל יתר משתתפי המרוץ בארץ ובחו"ל נרשם לחצי מרתון חיפה באמצעות אתר המירוץ - :.https://haifahalfmarathon.gold-fish.co.il בו ניתן לבחור באחד מבין המקצים הבאים: 21 ק"מ - חצי מרתון. 15 ק"מ. 10 ק"מ. 5 ק"מ ו - 2.5 ק"מ. בפנייתו למנהל רשות הספורט בעיריית חיפה כתב: "אשמח להשתתף בחצי מרתון חיפה כאן בניו זילנד ולהרגיש כמו בבית".

ביום המירוץ יתחברו הרצים לאפליקצייה, שעם הפעלתה יזוהו על פי הרישום המוקדם ותחל מדידת המרחק והזמן אותו הם עוברים במסלולים בהם יבחרו לעבור בכל מקום על פני כדור הארץ.

עיריית חיפה. יחצ,
פול מארינה/יחצ

מאיר קלוגהפט, יו"ר ענף הצעצועים ומוצרי תינוקות באיגוד לשכות המסחר, שיגר ביום שלישי מתנה לחברי קבינט הקורונה - מסכות לחג הפורים.

לדבריו, "חג הפורים חל השנה בתאריך 25-26 פברואר. זו התקופה שבה מתקיימת פעילות מוגברת במיוחד במכירת צעצועים ותחפושות לילדי ישראל, אך חנויות הצעצועים חייבות להיוותר סגורות בתוקף התקנות הקיימות היום, אותן לא תיקנתן עד היום, והן מנועות מלשווק את המוצרים המסורתיים שלהן. אבל לדאבוננו חנויות אחרות עושות זאת על אף שהאישור לפתיחתם אינו למטרת שיווק תחפושות וצעצועים אלא למכירת מוצרים חיוניים בלבד".

כידוע, בית המשפט העליון כבר קיבל ביום 9.11.2020 החלטה המחייבת את המדינה לנמק מדוע לא יתוקנו תקנות שעת החירום באופן שיתיר לעסקים שהוגדרו כחיוניים למכור את המוצרים שהוגדרו כחיוניים, ומוצרים אלו בלבד. "תיקון זה בתקנות טרם בוצע מחמת דיונים משפטיים שטרם הסתיימו, והטיפול שבוצע או לא בוצע על-ידכם. כך נוצר אי צדק משווע מול חנויות שהתמחותן היא במכירת תחפושות וצעצועים. הנזק וההרס לחנויות אלה הוא רב ממדים".

קלוגהפט אף מוסיף כי "הצענו לממשלה לפעול בקו חיובי ולאפשר לנו לפתוח מידית, כדי למכור מוצרים לקראת חג הפורים, וכך למנוע את הנזק שמוצרי התמחות שלנו ימכרו מחנויות שיועדו למטרה אחרת או מספקי חוץ בייבוא אישי".

על כן, מציין קלוגהפט, "מתוך התחשבות שאולי מי מחברי הקבינט ירצה לקנות תחפושת או מסיכה לו או לבני משפחתו לקראת חג הפורים, מצורפים 2 מסכות. כך ימנע מכם חלילה לפעול בניגוד להחלטת הבג"צ ולפגוע אישית בענף כלכלי שלם".

מאיר קלוגהפט. יחצ,
מאיר קלוגהפט עם התחפושות/יחצ

ראש עיריית חדרה, צביקה גנדלמן, פתח את השבוע בביקור במתחם החיסונים של מאוחדת בעיר, במרפאת הרצל. מנהלת מרחב חדרה וואדי ערה, פנינה דולב, מנהל שיווק מחוז צפון, אורי דרור, ומנהל המרפאה, דורון רובין, קיבלו את פניו של ראש העיר, ערכו לו סיור במקום והציגו סקירה מפורטת של מבצע החיסונים שממשיך במאוחדת בכל הכח, כולל מתן החיסונים למרותקי הבית. גנדלמן התרשם מאוד מקצב העבודה של המוקד, שלמרות ההכנות האינטנסיביות למעבר למתחם 'ויוה', מחסן מדי יום מאות רבות של מטופלים.

ב-7.2.21 תשיק מאוחדת מרכז רפואי ענק המתפרס על פני 5,000 מ"ר במתחם 'ויוה' בחדרה, המרכז הרפואי ההיברידי הגדול ביותר בישראל שיעניק ללקוחות הקופה תמהיל שירותים מגוון.

דורון רובין, צביקה גנדלמן ואורי דרור. יחצ,
מימין לשמאל: דורון רובין, צביקה גנדלמן ואורי דרור/יחצ

בשבוע האחרון של חודש ינואר 2021 השתתפו תלמידי ביה"ס "מתתיהו" במגוון פעילויות במסגרת "שבוע בריאות". על אף שהלמידה היתה מקוונת, הרי שהתלמידים גילו עניין ואפילו ההורים, שהשתתפו בשמחה בחלק מהפעילויות", הסבירו רכזת מדעים והמורה המובילה שולמית צברי וצוות מדעים בביה"ס, שהובילו את המיזם.

כהכנה לשבוע בריאות, ביה"ס נערך עם מארז חגיגי לכל תלמיד לכבוד ט"ו בשבט, גיליון פעילות, "ראש דשא" ודלגית. במסגרת הלמידה הרב תחומית בביה"ס, שולב נושא הבריאות בתחומי דעת שונים: מתמטיקה, שפה, אנגלית, מדעים, כישורי חיים וחינוך גופני.

במסגרת שיעור מתמטיקה למדו התלמידים על חקר נתונים מתוך דיאגרמות עם שאלות סקר שונות, מדידת כמויות ומשקל, תפריט לארוחת בוקר בנושא שברים. כמו כן התלמידים חקרו את המרכיבים בחטיף אנרגיה.
במסגרת שיעור אנגלית למדו התלמידים על מאכלים בריאים על ידי משחק kahoot, האזנה להרצאת "טד" בנושא חשיבות השמירה על הבריאות.

במסגרת שיעור שפה למדו התלמידים על טקסט מפעיל והכינו זר פירות לכבוד החג, כתיבת פיסקה בעד ונגד בנושא אכילת מזון בריא מול מזון מהיר. בנוסף, כתבו התלמידים מאמר עמדה בנושא: "טעים, אך מזיק במאה ה21" ומשחקי מיון לפי קבוצות מזון.
במסגרת שיעור מדעים למדו התלמידים על פירמידת המזון והכינו כריך בריא/ ארוחת בוקר בריאה, הכינו עוגיות טחינה בריאות יחד עם המורות ויצרו מנדלות יפות מחומרים טבעיים והשתתפו ב"חדר בריחה" בנושא המזון.
במסגרת חינוך גופני התלמידים קיבלו דלגיות מבית הספר וכל תלמיד שלח תמונה או סרטון בו הוא מציג "מופע" קצר עם הדלגית.

בביה"ס אמרו: "בתום שבוע של בריאות גדוש ומהנה זה אנו חשים כי התלמידים חוו למידה מהנה ומשמעותית והצליחו לאכול בריא גם 'מרחוק'. אין לנו ספק כי למידה רב תחומית וייחודית זו הותירה בתלמידים חותם ורושם עמוק אשר גם בבגרותם יסייע להם לסגל אורח חיים בריא לבריאותם ולבריאות המשפחה כולה. תודה גדולה להורים ולצוות שהתגייס לחלק במושבים".

ראש מינהל החינוך, ניב בר גיא: "הפעילות שהתקיימה בבית הספר 'מתתיהו' השבוע מקיימת את ההוויה החיונית של קהילה המחנכת את בניה ל'נפש בריאה בגוף בריא'. מנעד הפעילויות הקשורות בתזונה בריאה, באורח חיים מקיים בריאות, בשילוב עשייה ספורטיבית , בשילוב הקהילה ובהטמעה בין תחומית, הינו המתכון המנצח לחינוך קהילתי לבריאות הגוף המשולבת עם בריאות הנפש. יישר כוח להנהלת מתתיהו, לצוות המורים לקהילה וכמובן לילדים".

ראש המועצה, ניב ויזל: "העלאת המודעות לבריאות ואורח חיים בריא חשובה תמיד ובעיקר כעת, בתקופת הקורונה. ישר כוח לתלמידים שהשתתפו במגוון השיעורים בביה"ס בנושא זה, להורים, לצוות המורים שהתגייסו לטובת פרויקט חשוב זה".

שבוע מודעות במטה יהודה. יחצ,
שבוע בריאות במטה יהודה/יחצ

ביום שני השבוע אירח ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל, את שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר ואת ח"כ תהלה פרידמן לנטוע עץ בשטח של "רכס לבן". זאת, במחאה על התוכניות להפיכת הריאה הירוקה לשכונת ענק.

ועדת הערר הארצית לתכנון ולבנייה דחתה לפני כשלושה שבועות את ההתנגדויות להקמתן של כ-5300 יחידות דיור על שטח המתפרש על כ-800 דונם באזור המכונה "רכס לבן". התכנית המדוברת, שמתוכננת בשטחה השיפוטי של המועצה האזורית מטה יהודה, קודמה במוסדות התכנון בטענה כי מדובר בצורך בהפיכתה ל"קרקע משלימה" לטובת התחדשות עירונית. החלטה זו פוגעת למעשה בניצול שטחים לבנייה בתוך ירושלים לטובת התחדשות עירונית ומהווה למעשה פגיעה בערכי הטבע: עקירתם של אלפי עצים, השפעה על מקורות מעיינות טבעיים והריסת מקור המחיה של חיות בר, בראשן הצבי הארץ ישראלי.

טקס הנטיעות התקיים שעה לפני ישיבת וועדת משנה להתנגדויות בוועדה המחוזית. זה המקום לציין שתכנית זו תלויה בין היתר באישור תכנית אחרת, הפרדה מפלסית בצומת אורה ובמידה והיא תאושר, גם תכנית רכס לבן תוכל לצאת אל הפועל.

שר החקלאות ופיתוח הכפר, אלון שוסטר: "הנופים הירוקים המקיפים את הכניסה לעיר ירושלים מרהיבים ביופיים. העצים הללו, המקשטים את הרי ירושלים, מעניקים גם חמצן נקי וצל בימי שמש לתושבי הבירה, לסביבתה ולמטיילים באזור. חודש שבט, שבו חל ראש השנה לאילנות, הוא עת מצוינת להזכיר שאסור לנו לפגוע בטבע באופן בלתי מידתי, כפי שמבקשת תכנית הבנייה ברכס לבן, לפיה יש לכרות כ-11,000 עצים. מי שישלם על התכניות הללו הם לא רק אנחנו, אוהבי הטבע והסביבה, אלא גם הדורות הבאים, בריבית דריבית. אמשיך לעשות ככל שבסמכותי ובכוחי כדי לשמור על השטחים הפתוחים במדינת ישראל".

ח"כ תהלה פרידמן הגיעה לתמוך, נטעה עץ ואמרה: "ירושלים צריכה דירות, אבל באמצעות התחדשות עירונית ובנייה לגובה ולא באמצעות הרס הריאות הירוקות. בקורונה יותר ויותר אנשים גילו את אוצרות הטבע של רכס לבן, כשחיפשו מקום עם אוויר נקי לטייל בו. אנחנו זקוקים לריאות הירוקות האלה ועכשיו הן זקוקות לנו, שנגן עליהן".

יעל אלישר, מהחברה להגנת הטבע: "החברה להגנת הטבע, סבורה כי הרי ירושלים, הם נכס אקולוגי, ציבורי וחברתי, מהמעלה הראשונה, של תושבי ירושלים והסביבה. בעידן של משבר האקלים, חובה עלינו לשמור על השטחים הפתוחים, להנגישם לציבור, לאפשר לכולנו להמשיך ולחיות כאן ולצורך כך, יש לשמור על השטחים הפתוחים ולחזק את העיר מבפנים. אנחנו קוראים לוועדת הערר, שלא לאשר ולבטל את תכנית ההפרדה המפלסית בצומת אורה וכך תבוטל מעצמה תכנית רכס לבן. זו הדרך לעצירת הרס הרי ירושלים".

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל: "נטיעת עצי פרי בארץ ישראל היא בגדר מצווה והיום אנו מצווים, יותר מתמיד, לשמור על המרחב הכפרי שלנו במועצה האזורית מטה יהודה מפני טעויות תכנון שעלולים לגרום לנזק בלתי הפיך ותפגע במועצה, ביישוביה ובהרי ירושלים - מנכסי צאן הברזל של מטה יהודה. אני מודה לשר החקלאות אלון שוסטר ולח"כ פרידמן, אשר השתתפו היום בטקס הנטיעות ומחזקים את מאבקה של המועצה לשימור צביון רכס לבן. נילחם עד תום נגד מימוש התכנית להקמת שכונת מגורים ברכס לבן".

פעילות במטה יהודה. דוברות מטה יהודה,
נוטעים עץ בשטח "רכס לבן"/דוברות מטה יהודה

לקראת חג פורים המתאפיין בנתינה לאחר, ב"יחד למען החייל" מזמינים את הציבור הרחב לתרום עבור משלוחי מנות שיחולקו ללוחמי צה"ל המשרתים במוצבים השונים בכל רחבי הארץ מהחרמון ועד אילת. לצד התרומה הכספית ניתן גם לצרף ברכה שתצטרף למשלוחים. את התרומה שיכולה לעמוד על סכומים שונים ניתן להעביר דרך אתר הארגון בכתובת: www.ufis.org.il או באמצעות אפליקציית פייבוקס.

משלוחי מנות למען החייל. יחצ,
משלוחי מנות למען החייל/יחצ

חברות וטכנולוגיה

משרד הפרסום LESS IS MORE מבית BDO מקדם קמפיין חדש "יש אנשים שבשבילם המגפה נגמרה" עבור בדיקות קורונה ובדיקות סרולוגיות בבית ובמקומות העבודה, וזאת ללא צורך בהפנית רופא. הבדיקות מאפשרות לזהות הידבקות בקורונה או הימצאות נוגדנים בדם המקנה פטור מבידוד, חזרה לשגרת עבודה והגברת השקט הנפשי לנבדק ולסובבים אותו.

שירות LAB2DOOR לביצוע בדיקות קורונה (PCR) במשרדי חברות ובבתים פרטיים, משיק כעת עריכת בדיקות סרולוגיות שיערכו אף הן במועד ובמיקום שיבחר הלקוח: משרדי חברה, בית המשפחה או כל מיקום אחר ברחבי הארץ. הבדיקות מתבצעות בנוחות, ללא עמידה בתורים וללא צורך בהפניית רופא. השירות הינו פרי שיתוף פעולה של פנג'יה עם איחוד הצלה ומעבדות איילקס, מהמובילות בארץ בתחום האבחון הרפואי.

קבוצת Pangea הינה ספקית עולמית מובילה של פתרונות דיגיטליים לאומיים וביניהם זהות דיגיטלית, אבטחה ותשלום אלקטרוני המשרתת מיליוני אנשים וממשלות רבות ברחבי העולם. פנג'יה מתמחה בהטמעה של טרנספורמציה דיגיטאליות של שירותים ממשלתיים ופעילות עסקית ארגונית.

"איחוד הצלה" הינו אירגון המושתת על מתנדבים הנותנים מענה רפואי ראשוני ומקצועי בפריסה ארצית אשר מטרתו להציל חיים. לאיחוד הצלה ניסיון רב במאבק נגד נגיף הקורונה מתחילת המגפה, ואחראי על ביצוע חלק משמעותי מהדגימות שמתבצעות מידי יום בישראל. האירגון מוכר ע"י משרד הבריאות כגורם מסייע רשמי בשעת חירום.

seperator

עמותת התאחדות הספורט המוטורי בישראל (IMSF - Israel Motorsport Federation), הגוף הרשמי המייצג של הספורטאים אל מול הרשויות ומשרד הספורט - התקבלה להיות המייצגת של ישראל בפדרציה הבינלאומית לאופנועים (ה-FIM), הגוף המארגן של מרוצי האופנועים בעולם, וחברה בה. ההחלטה התקבלה לאחרונה, באופן וירטואלי בעקבות הקורונה, באסיפה הכללית השנתית של הפדרציה. את ההתאחדות ליוו בהליך עוה"ד גיל עטר, עמית מור ועומר גיא ממשרד נשיץ ברנדס אמיר. ניב צורי, מנכ"ל ההתאחדות: "מהלך זה הינו יריית פתיחה מדהימה ל-2021. יש לנו את ההזדמנות והאחריות לעשות את קפיצת המדרגה הבאה של הספורט המוטורי בישראל ברמה המקומית והעולמית. הייצוג והחברות בפדרציה מאפשרים להתאחדות להנפיק רישיונות בינלאומיים לספורטאים, לשלוח ספורטאים ישראליים לתחרויות בינלאומיות, לארגן מרוצים בינלאומיים בישראל, ועוד".

התאחדות הספורט המוטורי. ניר עמוס,
ניב צורי/ניר עמוס

חברת AID GENOMICS הישראלית- הונג קונגית, מקימה מתחם 'היבדק וסע' לבדיקות קורנה במתחם הנתיב המהיר בכביש ירושלים-ת"א. החברה הקימה לא מזמן גם את מעבדת בדיקות הקורונה בירושלים, בהר חוצבים. מעבדת הקורונה של AID, שהיא היום המעבדה הגדולה בישראל ערוכה לבצע כ-50 אלף בדיקות קורונה ביום.

seperator

Fiverr, החברה המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, משתפת פעולה עם מסעדת ההמבורגרים המדוברת GDB Burger של קבוצת We like you too וצמד הקצבים ג'ורג' עבדו וארתור קושניר (מקצביית הבוטיק ג'ורג' דה בף) לקראת שידור הפרסומת של החברה במהלך משחק הסופרבול LV שיתקיים ב- 7 בפברואר, 2021. זוהי השנה הראשונה בה Fiverr תפרסם במשחק הסופרבול, מהלך זה ממצב אותה כמותג גלובלי מוביל.

The Fiverr Touchdown special GDB- ספיישל של המבורגר GDB בלחמנית בריוש עם כיפה ירוקה - הצבע של לוגו Fiverr, העשויה מאבקת שום ירוק מעודן, רוטב פלפלים ציפוטלי, אורגלה, רוטב שום, 3 יחדות פלפלים ממולאים בגבינת צ'אדר וגאודה, בייקון אנטריקוט מעושן וקריספי. ההמבורגר מוגש בלווי צ'יפס ופלפל חלפניו מטוגן.

מנת ה The Fiverr Touchdown special GDB תוגש בימי פעילות של המסעדה בזמן משחקי הסופר בול, החל מיום שלישי ה 2/2/21 ובימים 3/2, 4/2 וה- 7/2 - גמר הסופרבול. התשדיר בן ה- 30 השניות של Fiverr צפוי להיות משודר ברבע השלישי של המשחק ויציג את Four Seasons Total Landscaping - חנות הגינון הקטנה בפרברי פילדלפיה, שזכתה לפרסום מפתיע בעקבות מסיבת עיתונאים של צוות הקמפיין של דונלד טראמפ שהתכנסה במקום זה במקום מלון היוקרה Four Seasons. פרסומת הסופרבול שמה זרקור על העסקים הקטנים המהווים את עמוד השידרה של אמריקה.

מחיר 67 שקל, בארוחה 83 שקל. לקוחות אשר יעלו תמונה של ספיישל ההמבורגר לרשתות החברתיות ויוסיפו את התיוג #GoBigWithFiverr ישתתפו בהגרלה יומית נושאת פרסים שווים כמו - Apple Watch, Apple ipad ומצלמת GoPro.

מהו בעצם המבורגר GDB? ב GDB עושים המבורגרים מבשר שמיושן עבור ההמבורגרים מינימום 21 יום בתהליך של יישון יבש המדגיש את טעמי הבשר. קציצה שהיא נטו בשר ישראלי מבקר הולשטיין איכותי. הקציצה היא למעשה מעיין סטייק טחון/קצוץ והיא אינה עוברת אף תהליך למעט תיבולה כאשר היא כבר על הגריל.

GDB, רחוב אבן גבירול 22, תל אביב. הזמנות דרך וולט.

טאצ'דאון fiverr. יחצ,
טאצ'דאון Fiverr/יחצ

קמעונאות

רשת מסעדות טאטאמי, רשת המסעדות האסייתיות המצליחה ביותר בצפון המגישה תפריט פאן-אסיאתי ובו מנות קלילות ומהנות המבוססות על צחומרי גלם איכותיים ומתאימים גם לטבעוניים, נמנעים מגלוטן ונשים בהריון, ממשיכה להתרחב בצפון הארץ, בעקבות דרישת הקהל, עם סניף חדש בקניון שער הצפון בקריית אתא.

המסעדה החדשה אשר תפתח במיקום אסטרטגי, בכניסה לאיקאה ובשטח של 250 מ"ר ותכלול אזור ישיבה חיצוני עם סגירת חורף מקורה ואפשרות לישיבה באוויר הפתוח בחודשי השנה שיאפשרו כך. חוזה השכירות נחתם לתקופה של 4 שנים בתוספת 4 שנים כאופציה. המסעדה תגיש אוכל כשר בכשרות הרבנות.

רשת טאטאמי תמנה יחד עם סניף איקאה קריות 5 סניפים - טאטאמי מרכז הכרמל , טאטאמי חיפה הכשרה, אזומאמי - הבר האסייתי בסביוני דניה; טאטאמי תל אביב וצפויה לכלול עד סוף 2021 7 סניפים.

מאחורי הקונספט הקולינרי של הרשת, עומד המסעדן הוותיק והמוערך ערן לוי, שמביא את הרקע, הניסיון ואהבתו למטבחים מהמזרח הרחוק. מעבר לתפריט המסעדה בסניף החדש יוצעו שלל אופציות עבור קהל הרגיש/נמנע מגלוטן, וכן לנשים בהריון, להן הותקנה עמדה נקיה להכנת סושי רק בעבורן. להשלמת החוויה, יוגשו במקום משקאות יפניים מסורתיים כמו סאקה, שוצ'ו, לצד בירות תאילנדיות וקוקטיילים ברוח המזרח הרחוק.

"קניון שער הצפון שמח לצרף לנבחרת המותגים של הקניון את טאטאמי, זאת כחלק מאסטרטגיה כוללת של הרחבת אפשרויות הבילוי לצד תמהיל מגוון ועדכני של מותגים ורשתות מתחומי האופנה, הפנאי ועיצוב הבית" מסביר דותן שלום מנכ"ל הקניון.

קניון שער הצפון, נמצא בבעלות חברת שיכון ובינוי וקבוצת ברונפמן פישר, מתפרש על פני 60,000 מ"ר וממותג כ"קניון המשפחות של הצפון" והינו הקניון הראשון והיחיד בישראל הכולל בתוכו סניף ענק של איקאה. מיקומו האסטרטגי על ציר מרכזי לצד תמהיל הרשתות הרחב שבו, מאפשר לו להיות קניון על אזורי ולשרת אוכלוסייה של מעל למיליון תושבי הצפון והקריות.

ערן לוי עם דותן שלום. אבי כהן,
ערן לוי מרשת טאטאמי עם מנכ"ל קניון שער הצפון דותן שלום (צילום: אבי כהן)/אבי כהן

מותגים

חג פורים קרוב ובא, וזה הזמן להצטייד בתחפושת עבור התינוקות. במקרה של הגיל הרך חשוב שהתחפושת תבחר בקפידה, כזו שתהייה נוחה, מתאימה, בטוחה לשימוש ואיכותית. מותג התינוקות והילדים מארה"ב - Carter's משיק בימים אלה קולקציית תחפושות חדשה, מפתיעה, מושקעת, קסומה ונעימה ללבישה, לתינוקות ולפעוטות (מגיל 6 חודשים עד שנתיים).

הקולקציה כוללת תחפושות מקוריות העשויות מפליז, מחממות ומרופדות. בין הדמויות החדשות ניתן למצוא: תחפושת חד קרן, אננס, חיפושית, אבוקדו, כריש, פנדה, כלב דלמטי, דרקון, דינוזאור, חד קרן מהים, אריה ועוד. בקרטר'ס חשבו על הבטיחות והנוחות אל מול מגע עורו העדין של התינוק, לצד העיצוב והמקוריות. התחפושות מצטיינות באיכות ונוחות, ועומדות בתו התקן המחמיר של ארה"ב כמו יתר הבגדים של המותג .

התחפושות עשויות מיקרו פליז נעים, נוחות ללבישה ומורכבות ממכנס וקרדיגן עם רוכסן וולקרו לבנים ואוברול עם חולצה וגרביון לבנות, בשילוב כובע-ראש מדליק המאפיין את התחפושת - כך הופכת התחפושת לפריט שימושי, למשחק של אחרי הצהריים.

עכשיו במבצע: 99.90 שקל לתחפושות וברכישת 2 תחפושות: 159.90 שקל בלבד. המבצע ייערך החל מה-3.2.20221 עד ה-28.2.2021.

קרטרס. יחצ,
קרטר'ס/יחצ

המציאות החדשה טלטלה את עולמנו, והשפעותיה מתבטאות בכל תחומי החיים. עבור אנשים רבים מדובר בתקופה קשה ומאתגרת בהם הם מתמודדים עם מצב רוח הפכפך, נדודי שינה, מתח נפשי , בדידות וריבוי דאגות.

חברת תוספי הבריאות SOLGAR , המומחית העולמית בייצור ושיווק תוספי תזונה וויטמינים, מציגה את ה-5HTP הידרוקסי טריפטופן. 5HTP היא נגזרת פעילה של החומצה האמינית טריפטופן המעלה את רמת הסרוטונין ותורמת לאיכות השינה.

סרוטונין הינו מוליך עצבי האחראי לוויסות מצב הרוח, במחקרים רבים נמצא כי רמות תקינות של סרוטונין, הידוע גם בכינוי "הורמון השמחה", משפיעות באופן נרחב על איכות החיים. כפועל יוצא, להגדלת ייצור הסרוטונין בגוף עשויים להיות יתרונות רבים. הסרוטונין מיוצר מפעילות של מספר רכיבים, ובעיקר מחומצת האמינו החיונית טריפטופן. חומצה זו, אינה מיוצרת באופן טבעי על ידי הגוף, לכן חשוב לכלול אותה בתזונה שלנו באמצעות סוגי מזון או תוספי תזונה ייעודיים.

המוצר 5HTP בעל מקור הפקה טבעי המוגן בזכויות יוצרים (Propriety)

מחיר לצרכן: 30 כמוסות 69.9 שקל, ניתן לרכוש ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים

סופהרב. יחצ,
5-HTP של סולגאר/יחצ

חברת SUPHERB ,יצרנית תוספי הבריאות הגדולה בישראל, מציגה בימים אלה את כורכומין ליקוויד ג'ל המשלב ריכוז גבוה של כורכומינואידים ושמנים חיוניים של שורש הכורכום (Turmerones). טבליות הג'ל הייחודיות עשויות על פי פטנט מקורי ®BCM-95, היחיד שמספק 100% תמצית כורכום עם הריכוז הגבוה ביותר של כורכומין ושל כורכומינואידים ,בדומה להופעתו בטבע.

שמני שורש הכורכום המצויים בכמוסות מסייעים להגברת ספיגתו וזמן שהייתו של הכורכומין בדם- לשהייה מוכחת של 8-12 שעות בגוף. כמו כן, פטנט הכורכומין הייחודי הוכח מחקרית כבעל זמינות ביולוגית טובה ב-1000% יותר בהשוואה לתמצית כורכומין תקנית המכילה 95% כורכומין. המוצר פותח על בסיס עשרות מחקרים קליניים שפורסמו בכתבי עת רפואיים מובילים, מוכר כבטוח לשימוש (GRAS) וקיבל את אישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA).

מחיר לצרכן : 30 כמוסות 129 שקל, 60 כמוסות 219 שקל. ניתן להשיג באריזות של 30 ו-60 כמוסות ג'ל רכות, ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים.

כורכומין סולגאר. יחצ,
כורכומין של סופהרב/יחצ

הסקוטית מבית ישרקו המייבאת ומשווקת מוצרי מזון, מהמובילים בעולם, חולקת מתכון קוקטייל לוולנטיין דיי - מיסטרל ג'ין רוזה ורוד. ניתן להשיג בטיב טעם, בחנויות המובחרות ובמסעדות.

הסקוטית מבית ישרקו. יחצ,
מיסטרל ג'ין רוזה של הסקוטית מבית ישרקו/יחצ

כיום הצרכנים הישראלים מחפשים את המוצרים הטובים ביותר לבריאותם. יותר ויותר צרכנים ישראלים עוברים למזון אורגני. השוק האורגני נמצא בצמיחה של 10.9%+ מול 2019 (ללא ירקות, פירות ובתי מרקחת). מחקרים בארץ ובעולם מראים ששימוש במזון אורגני מגדיל את השיכחות למחלות כרוניות, הפרעות קשב וריכוז, אלרגיות, מגרנות ואף מחלות סרטן.

פומפדור, מותג התה והחליטות, מהמובילים בעולם, משיק לראשונה בישראל, סדרת חליטות אורגניות, ב 3 טעמים מובילים. הסדרה עשוייה מרכיבים טבעיים ואורגנים, המגיעים מאזורי הגידול האיכותיים בעולם ובסטטנדרטים הגבוהים ביותר. התה האורגני של פומפדור גדל בסביבתו האקולוגית הטבעית, ללא שימוש בחומרי הדברה או דשן כימי.

הסדרה האורגנית מושפעת מהלך הרוח במהלך היום : חליטת סטארט יור די - חליטה מושלמת לפתיחת היום שילוב של מאטה עם טעם המרענן של לימונית ונענע, ג'ינגר לימון - שילוב מרענן של ג'ינגר , כורכום, לימונית וקליפת לימון זה הזץ המיוחד הזה שלפעמים פשוט צריכים במהלך היום , וקאלם אנד רילקס - שילוב מנצח לסגירת היום עם קמומיל, מליסה ויערת הדבש.

מחיר מומלץ לצרכן 19.90 שקל לאריזה של 20 שקיקים.

חליטות אורגניות פומפדור. יחצ,
תה פומפדור/יחצ

מותג האיפור קטריס CATRICE COSMETICS, הנמכר בלעדית ברשת הפארם Be, משיק קולקציית שפתונים עמידה במיוחד. לא משנה אם זה אדום בוהק, ורוד עדין או ניוד- שפתון מרגש ומפתיע שנשאר לאורך זמן.

לכל אוהבי השפתונים, חשוב שהשפתון יחזיק בכל מצב, מארוחות לנשיקות, כשמורידים את המסכה או בזום. שפתון CATRICE Matt Pro Ink Non-Transfer Liquid Lipstick סופר עמיד, עם חמאת מורינגה, הוא בן הזוג האידיאלי ליום ארוך. מתאים לשימוש יומיומי או לאירועים מיוחדים, בזכות הנוסחה הייחודית העמידה "ללא העברה". השאירו רושם, לא עקבות - עם CATRICE. ניתן להשיג ב-10 גוונים שונים, החל מגווני ניוד לגווני האדום של אביב קיץ 2021. מחיר: 21 שקל

מותג האיפור קטריס CATRICE נמכר ברשת הפארם Be ובאתר GUILTY https://www.guilty.co.il/

קטריס. יחצ,
קטריס/יחצ

ולנטיין

מועדון צרכנות "שלך" ו- "שלך לגמלאי" מציעים מופע מלא באהבה של האחת והיחידה ריטה מארחת את עברי לידר.

השנה כולנו נחגוג את ולנטיין דיי בבית והופעות עדיין רחוקות מלהיפתח, לכן מעבר לארוחה טובה יש צורך גם לדאוג לבידור והופעה. מועדון צרכנות "שלך" בהובלת המנכ"לית הילה קניסטר בר דויד החליטה שאת חג האהבה נחגוג בשמחה ובשירה ובריקודים.

"גם בתקופות כאלו יש צורך לחגוג ולשמוח ולציין בקול גדול את המילה אהבה, כל אחד מאתנו מפרש אחרת אהבה, אהבה של ביחד, אהבה של זוגיות, אהבת המשפחה. המציאות של כולנו השתנתה ועד שנחזור לשגרה שכולנו הכרנו חשוב גם לשמוח ולחגוג ואין מתאימים יותר מריטה ועברי לידר לתפקיד, חג אהבה שמח", אמרה בר דוד. עוד נשאו ברכות (בתמונה) - עו"ד גיל בר טל, יו"ר הסתדרות המעוף, ויגאל חי להב, ראש מועצת קרני שומרון ויו"ר מועדון "שלך".

חוגגים ולנטיין באהבה. יחצ,
מימין לשמאל: עו"ד גיל בר טל, הילה קניסטר בר דוד, עברי לידר, ריטה, יגאל חי להב/יחצ

JUVENA, מותג הטיפוח השוויצרי יוצא בחגיגת מבצעי Valentine's Day: בכל קנייה ב-100 שקל ומעלה מכל מוצרי המותג מקבלים 30 שקל מתנה למימוש מיידי. בכל קנייה ב-249 שקל מכל מגוון המוצרים, מקבלים תיק במתנה. תוקף המבצעים: 28.2.2021

מבצע Juvena לוולנטיין. יחצ,
Juvena/יחצ

לרגל השקת מלחיה חדשה המכילה מלח הימלאיה ורוד דק המופק מסלעי מלח מהרי ההימלאיה, חברת "מלח הארץ" חברה לרביביה וסיליה, לחגוג את חג האהבה הבינלאומי. במסגרת שיתוף הפעולה, רביבה וסיליה יציעו מהדורה מיוחדת של עוגת בראוניז שוקולד עם מלח הימלאיה ורוד, שילוב מושלם של מתוק עם מלוח- ממש כמו מרבית סיפורי האהבה, של הפכים משלימים.

לרגל חג האהבה רביבה וסיליה יציעו הרכבת מארזים, אשר יכללו את בראוניז מלח ההימלאיה וכמובן את מגוון המאפים והמתוקים המוכרים והאהובים. יוצעו גם מלחיות ומטחנות מלח של מלח הארץ ויחולקו מתנה מלחיות מלח הימלאיה דק.

המלחייה החדשה המכילה מלח הימלאיה דק, באה לאור הצלחתה הגדולה של סדרת ההימלאיה של מלח הארץ והביקוש הרב לה היא זוכה, זאת במקביל למגמה הקולינרית העולמית בה המלח הורוד נחשב למלח ייחודי ומוערך על-ידי שפים וחובבי הבישול והקולינריה. כעת, המלחייה החדשה, המכילה מלח הימלאיה דק, מאפשרת שימוש נוח ונגיש בבישול עם המלח האהוב.

בראוניז מלח הימלאיה. יחצ,
בראוניז ומלח הימלאיה/יחצ

רשת האופנה black&white יוצאת במבצע לוולנטיין - \מבצע על כל קולקציית הנעליים של חורף 2021. זוג ראשון 199 שקל, זוג שני 99 שקל, עד גמר המלאי באתר האונליין https://blackandwhiteisrael.co.il/

מגף מדלן בלאק. יחצ,
מגף בלאק אנד וייט/יחצ

לקראת חג האהבה, מותג הטיפוח והאיפור היוקרתי שייסידו יוצא במבצע מיוחד: כל מי שרוכש/ת ב- 199 שקל ומעלה ממוצרי האיפור של שיסיידו מקבל/ת במתנה שפתון מסדרת: VISIONAIRY GEL (עלות השפתון 150 שקל). המבצע יתקיים ברשת: סופר פארם בין התאריכים: 01.02.2021 - 03.03.2021

שיסיידו מבצע לוולנטיין. יחצ,
שפתון שיסיידו/יחצ

לקראת ולנטיין דיי, חברת טבע נאות משיקה מארזי שי חמימים ומפנקים לגברים ולנשים. מארזי הלנטיין די "טבע נאות" לנשים/ וגברים משווקים בשתי גרסאות של מארז קיפי וולנטיין ומארז כפכפי וולנטיין.

את מארזי ולנטיין של טבע נאות ניתן לרכוש:

דניאלה- 052-4833224 | danielam_teva-naot.co.il
יובל- 052-4096660 | youvalB@teva-naot.co.il

המארזים כוללים

  • מארז קיפי ולנטיין גברים, המכיל בתוכו נעלי בית מדגם קיפי האהוב עם אפשרות לבחירה מבין הצבעים השונים (כחול וחום), גרביים מפנקות, חבילת שוקולד, תה ויסוצקי במארז מיוחד, עציץ אישי ומסגרת לתמונה - המחיר 250 שקל.
  • מארז קיפי ולנטיין נשים, המכיל בתוכו נעלי בית מדגם קיפי האהוב בצבע ורוד, גרביים מפנקים, חבילת שוקולד, תה ויסוצקי במארז מיוחד, קרם ידיים ורגליים, נר ומסגרת לתמונה - המחיר 250 שקל.
  • מארז כפכפי בית ולנטיין נשים, המכיל בתוכו נעלי בית כפכפים צמריריים ונעימים במיוחד בצבע ורוד, גרביים אופנתיות, תה ויסוצקי במארז מיוחד, עציץ אישי, מסגרת לתמונה, חבילת שוקולד, ספל מזכוכית ונר ריחני -המחיר 250 שקל.
  • מארז כפכפי בית ולנטיין גברים, המכיל בתוכו נעלי בית כפכפים צמריריים ונעימים במיוחד בצבעים כחול או שחור, גרביים אופנתיות, תה ויסוצקי במארז מיוחד, עציץ אישי, מסגרת לתמונה, חבילת שוקולד, וספל מזכוכית- המחיר 250 שקל
ולנטיין גברים. יחצ,
מארז ולנטיין של טבע נאות לגברים/יחצ

לרגל ה Valentine's Day, מותג הטיפוח האורגני ecoLove (אקו לאב) משיק מארז טיפוח טבעי במחיר מיוחד. מארז האהבה מיועד לזוג, מתאים לאישה ולגבר, מפנק וכולל 4 מוצרים אורגניים, טבעיים, בינהם: ג'ל ניקוי פנים ומסכת בוץ מינרלי - מקולקציית ניקוי הפנים המכילה תמציות אורגניות: אלוורה, מלפפון וקמומיל. סבון גוף וקרם ידיים- מהקולקציה הסגולה - המכילה תמציות פירות אורגניים: אוכמניות ענבים ולבנדר.

המוצרים ללא SLS, ללא פראבים וללא פטרוכימיקלים, VEGAN100%. מנקים ומטהרים את העור בזכות פורמולה ייחודית מאוצרות ים המלח ואמא אדמה - מתנה זוגית מושלמת המתאימה גם לגבר וגם לאישה שניתן להנות ממנה גם ביחד וגם לחוד.

המוצרים ארוזים במארז מיוחד, אריזות הקרטון של המוצרים ידידותית לסביבה ומאושרות בתקן לניהול יערות בר קיימא, אריזות השפופרות מקנה סוכר ממקור טבעי ומתחדש. כל המוצרים באישור vegan friendly העמותה הישראלית לטבעונות ומיוצרים בישראל לתמיכה ועידוד התעסוקה המקומית.

מחיר מיוחד לרגל החג: 129.9 שקל במקום 164.6 שקל. המבצע בתוקף המל מ 3.2.2021 עד 28.12.2021

מארז אקו לאב. יחצ,
המארז של אקו לאב/יחצ

מייקל קורס מעניקים הטבה לרגל הולנטיין דיי: תיק איפור מתנה בכל קנייה ב- 500 שקל ומעלה מהקולקציה החדשה של מייקל קורס. המבצע יתקיים באתר FACTORY54: https://www.factory54.co.il/designers/michael-kors. המבצע בתוקף עד גמר המלאי.

תיק מייקל קורס. יחצ,
תיק של מייקל קורס במתנה/יחצ

לקראת יום האהבה הקרב ובא רשת SACARA מציעה סדרת ליפגלוסים איכותית ומפנקת מקולקציית PRINCESS. הסדרה ליום האהבה מעוטרת בלבבות ובכיתוב: lovely princess ונראית כמו תכשיט בתיק האיפור.

ליפגלוס PRINCESS ליום האהבה בוהק, מדגיש את השפתיים ומוצע במגוון של 12 גוונים מרהיבים ואופנתיים ביניהם: לבנבן שקוף, ורדרד, צבע אפרסק, ורוד, אדום, סגלגל, ניוד ועוד ומעניק תחושה נינוחה שאיננה דביקה ובעלי פיגמנטים עשירים במיוחד המשווים לשפתיים מראה קורן ורב מימדי.

הליפגלוס בגודל אידיאלי המתאים ומשתלב בתיק האיפור ואפילו בארנק! כך שתוכלי לרענן את צבעוניות השפתיים במהלך היום. מתאים מאוד כמתנה ביום האהבה וכפינוק אישי.

מחיר ליחידה: 9.90 שקל

ליפגלוס פרינסס סקארה. יחצ,
ליפגלוס פרינסס של סקארה/יחצ

רשת אפרודיטה עם סדרת חלוקים מבד סטן קרפ בשילוב תחרה ובגדי גוף סקסיים ב- 50% הנחה. המחיר 99.95 שקל. במבצע מספר דגמים.

  • דגם: SW2002 - חלוק מבד סאטן קרפ איכותי במגע משי. שילוב של תחרה בחלקו העליון יוצר מראה רומנטי ועשיר. החלוק נראה נהדר מעל לכותונת סאטן או בייבי דול וכן ניתן ללבושו מעל סט של חזייה ותחתון נשיים.
  • דגם: SW3001 - בייבי דול של גופייה עם מכנסון קצר מבד מיקרופייבר מלטף ואיכותי בשילוב תחרה אלסטית. הבד האלסטי מאפשר להרגיש נשית וסקסית בכל מידה.
  • דגם: BOR901 - בגד גוף סקסי חוטיני שחור בשילוב תחרות ורשת נקודות, למראה עשיר ודרמטי. כל המוצרים מחיר מקורי 199.90 שקל מחיר מבצע 99.95 שקל.
ולנטיין דיי באפרודיטה. יחצ,
ולנטיין באפרודיטה/יחצ

השנה, ברוח התקופה, אתר האופנה הבריטי NEXT מציע מגוון רחב של מתנות לו ולה שהם רומנטים ובמחיר שווה לכל נפש. בין הפריטים שניתן לרכוש באתר next.co.il : תכשיטי לבבות, צמידים מעוטרי לבבות, שרשראות לב עם פנינה, עגילים עם זרקונים ועוד.

למי שרוצה להיות פחות אישי ניתן למצוא באתר כלי מטבח ובית כמו צלחות לב לאירוח, ספלים עם כיתובי אהבה, פסלים מעוצבים ופריטים דקורטיביים עם מוטיבים רומנטיים. קטגוריה נוספת שהיא אהודה לקראת היום הרומנטי היא ההלבשה תחתונה, שם ניתן למצוא מגוון רחב של פיג'מות עם לבבות, ולנועזים מגוון של סטים של תחתון וחזייה בצבעים רומנטיים כמו אדום, שחור, לבן ומנומר.

סט תבניות באתר NEXT. יחצ,
סט תבניות באתר NEXT/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully