וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התקופה הזו חיזקה את הדרישה למוצרים שלנו"

2.2.2021 / 1:15

הרבלייף השיקה את CR7 DRIVE - משקה חדש לספורטאים בהשראת כריסטיאנו רונאלדו והוציאה ספר מתכונים לבישול עם מוצריה, ויש לכך סיבה טובה. בימים אלה החברה מציינת שלושה עשורים של פעילות בישראל, והמנכ"ל רון פורת משוכנע: "יש המון כיוונים שאנחנו יכולים רק לצמוח בהם"

לקראת סוף שנת 2020, כידוע שנה מאתגרת במיוחד, השיקה חברת הרבלייף את "מבשלים דרך חיים", ספר מתכונים בשילוב מוצרי החברה, המקדם למעשה תזונה מאוזנת ואורח חיים בריא ופעיל- הרעיון ברוחו פועלת החברה ואותו היא מתרגמת הלכה למעשה בפעילותה השוטפת.

בשנים האחרונות רשמה החברה בישראל גידול מרשים בהיקף פעילותה, הרבה בזכות העובדה שהעומדים בראשה ידעו לזהות מגמות שונות באורח החיים של האוכלוסייה שתורגמו לסדרות מוצרים ממוקדות ומצליחות.

רון פורת. יחצ,
משוכנע שיש לאן להתקדם. מנכ"ל הרבלייף רון פורת/יחצ

"בשש השנים האחרונות הכפלנו פי ארבע את הפעילות שלנו בישראל, כיוון שהבנו גם מהמפיצים שלנו וגם מהדרישה בשטח של המוצרים שלנו, שקיימים נושאים שיש לתת עליהם מענה", מסביר רון פורת, מנכ"ל הרבלייף. "ואני מתכוון לנושאים כמו השמנת יתר, עלייה בתוחלת החיים, ההשפעה שיש לחילוף החומרים בגוף ועוד. יש עלייה בהוצאה של הציבור הפרטי בתחום הבריאות בכלל והבריאות המשלימה בפרט".

פורת (45), יליד רמת גן ובוגר תואר ראשון במנהל עסקים במכללה למנהל, הגיע לחברת הרבלייף לפני שבע שנים, לאחר קריירה מצליחה בתחום המכירות. ההתחלה הייתה בחברת דיפלומט כסוכן שטח, ובהמשך כסמנכ"ל המכירות של חברת פרוקטר אנד גמבל בישראל, ותקופה קצרה בסודה סטרים שם ניהל את מערך המפיצים החיצוניים בנקודות שונות בעולם.

"כשפנו אליי מהרבלייף הבנתי שמדובר באתגר ניהולי חסר תקדים. חברה עם פוטנציאל גדול, שעובדת במודל פחות מוכר, ושאותה חשוב להנגיש לכמה שיותר צרכנים, ובעיקר להציג את הפתרונות המעולים שיש ברשותה, פתרונות שמדברים כמעט לכל אחד", הוא מספר.

"הצורך בפעילות ספורטיבית תמיד יפעל לטובתנו"

מה קרה בהרבלייף מאז כניסתך לתפקיד?

"עברנו שבע שנים מעולות ורואים את זה במספרים. המחזור הכספי גדל פי ארבעה וזה כמובן בזכות תשתיות ומערכים שלמים שבנינו. מעבר למספרים מדובר בתחום מרתק ומאתגר - עבודה בחברה בינלאומית לצד אנשים מכל גווני האוכלוסייה בארץ. יש לנו היום יותר מ- 12,000 מפיצים עצמאים, מדן ועד אילת, שמביאים איתם ערך מוסף. הם מוכרים רק את המוצרים שלנו ובתחום מסובך כמו מזון בריא, הם מביאים איתם אלמנט של פרסונליזציה והתאמה אישית. כאילו הלקוח נכנס לסופרמרקט ומישהו מתאים לו אישית את המוצר שהוא זקוקה לו בכל היבט, זה יתרון ענק. רוב המפיצים אגב הכירו אותנו כשהם בעצמם היו לקוחות שעברו דרך ואימצו אורח חיים בריא, והיום לצד העובדה שהם עוזרים לאחרים להיכנס לעולם הזה, יש להם גם אפשרות להשתכר מזה".

מה כוללים המוצרים שהרבלייף מציעה?

"הרבלייף מציעה מספר קטגוריות, כשהגדולה בהן היא תחליפי הארוחה המציעה מוצרים כמו שייקים, אבקות שונות וחטיפים. אלה בעצם מוצרים שצריכת מנה שלהם שקולה לצריכת ארוחה, כלומר הם מכילים את כל הוויטמינים והמינרלים הדרושים לארוחה בריאה ובכמות קלוריות לא גבוהה. בנוסף יש לנו סוגים שונים של משקאות, אלוורה או תה שמשפיעים לטובה על מערכת העיכול ועל חילוף החומרים. קטגוריה נוספת היא תוספי התזונה, התוספים הקלאסיים מולטי ויטמין, אומגה שלוש, שיזנדרה ועוד בצורת קפסולות כמובן. יש לנו סדרה נוספת שהיא נקראת הרבלייף 24 הכוללת מוצרים המתאימים לספורטאים מקצועיים. כאן אפשר למצוא שייקים מיוחדים מבוססי חלבון המכילים לדוגמה יותר מגנזיום ומרכיבים נוספים שחשובים לעוסקים בספורט. וכמובן קטגוריית הקוסמטיקה, כי בסופו של דבר העור הוא האיבר הכי גדול שגם לו צריך לדאוג".

מה עשתה להרבלייף תקופת הקורונה?

"התקופה המאתגרת הזו העצימה וחיזקה את הדרישה למוצרים שלנו. כל המענה לצרכים שהתחזקו בשנים האחרונות, כמו השמנת יתר, העלייה בתוחלת החיים והמודעות לאורח חיים בריא, קיבלו משנה תוקף בחודשי הקורונה. לדוגמה זה שאוכלים יותר בבית משחק לטובתנו, כי המוצרים שלנו נצרכים יותר בבית מאשר בחוץ. גם המודעות לאורח חיים בריא שעלתה משמעותית - כי כשמדברים על מגיפה, מחלות רקע והצורך בפעילות ספורטיבית זה תמיד יפעל לטובתנו. דבר נוסף שחיזק אותנו הוא בעצם ההזדמנות העסקית שהרבלייף מציעה. להרבה אנשים שהיו עצמאיים או כאלה שהם יזמים באופיים וביום בהיר אחד איבדו את פרנסתם לצערנו, כאן נפלה בחלקם הזדמנות פז לפתוח עסק בלי הרבה הון עצמי. כל הגורמים האלה ללא ספק העצימו אותנו ואני צופה שאת השנה נסיים בלפחות 60% גידול".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
כריסטיאנו רונאלדו הרבלייף. יחצ,
לוקח את הבריאות עד הסוף. כריסטיאנו רונאלדו/יחצ

מדוע בעצם לא למכור את המוצרים על המדף?

"העובדה שיש לנו יותר מפיצים יוצרת עוד נקודות קמעונאית ואנחנו יותר מונגשים לקהל, לדוגמה ברשתות חברתיות. גם אני מגיע מהקמעונאות הקלאסית של חנויות ודרגסטורים וכל מה שמשתמע מזה, אבל בסופו של דבר כשאני מסתכל על תחום מורכב כמו תחום התזונה הבריאה, שבו לכל אדם יש צרכים שונים ואופן צריכה שונה, הליווי האישי הוא יתרון אדיר וזה היתרון שהמפיצים שלנו מביאים איתם".

כיצד אתה רואה את המשך ההתפתחות והצמיחה של הרבלייף בשוק הישראלי?

"בשנה הבאה אנחנו מתכננים להיכנס לקטגוריות ליבה שיכללו מוצרי מזון רגילים ובימים אלה אנחנו עובדים על האישורים בתחום. שתי קטגוריות חדשות שניכנס אליהן ב-2021 הן קפה קר וחטיפים מלוחים, כמו גם תפריטים שלמים ולא רק מוצרים בודדים. כמובן שנמשיך לפעול למיצוב החברה בכל הקשור לתזונה בריאה ולאורח חיים בריא. ישראל עשתה כברת דרך משמעותית כשיותר ויותר אנשים מודעים למה הם מכניסים לגוף, כמה הם ישנים וכמה הם עוסקים בפעילות גופנית, והרבלייף נותנת את המענה לכל התחומים האלה. שבע השנים שלי בתפקיד זו רק ההתחלה ויש עוד המון כיוונים שאנחנו רק יכולים לגדול ולצמוח בהם".

רונאלדו והרבלייף

שמירה על תזונה ופעילות גופנית כערכי היסוד של הרבלייף מחברים באופן טבעי את החברה עם ספורט בכלל וספורטאים בפרט. "הביקוש למוצרי הרבלייף בקרב ספורטאים הגיע מהספורטאים עצמם. אנחנו משתפים פעולה עם הוועד האולימפי הישראלי ולקחנו חסות על כמה ספורטאים. לפני חודשיים השיקה הרבלייף את CR7 DRIVE, משקה ספורט לאספקת אנרגיה ושיפור ביצועי הסיבולת, קמפיין בו מככב כריסטיאנו רונאלדו, כוכב הכדורגל, שאף פיתח את המשקה יחד עם מומחים בתזונת ספורט מחברת הרבלייף", מספר פורת.

מדובר במשקה היפוטוני בטעם אסאי, התומך בסגנון חיים פעיל ומיועד לשימוש לפני, לאחר ובמהלך פעילות גופנית עצימה וממושכת כמו: כדורגל, רכיבה על אופניים, ריצה, שחייה וכו'. המשקה מכיל פורמולה ייחודית ובה אלקטרוליטים חיוניים, כגון: אשלגן, נתרן ומגנזיום, החשובים לפעילות תקינה של מערכת העצב-שריר ומונעים התכווצות שרירים בזמן המאמץ ואחריו. כמו כן, מכיל ויטמינים B12 ו-B1 התורמים למטבוליזם תקין ולתהליכי הפקת אנרגיה בגוף. בנוסף, מכיל תערובת קלה לעיכול של 4 סוגי פחמימות המספקות לגוף גלוקוז לאנרגיה מיידית ומתמשכת.

  • עוד באותו נושא:
  • רון פורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully