וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות חדש בגוש דן: הכירו את "וולט של בתי המרקחת"

2.2.2021 / 1:21

Now2now - מיזם אינטרנטי חדש, הוקם לאור החוסר בשירותי משלוחים מבתי מרקחת ובא לבצע מהפכה בעולם הפארם, כשייעודו הוא לספק את המוצרים עד שעתיים מרגע ההזמנה מבלי שתצטרכו לעזוב את הבית

מודי. יחצ,
עכשיו גם מוצרים מבית המרקחת יגיעו אליכם לדלת/יחצ

שירות חדש הושק לאחרונה בגוש דן - "וולט של בתי המרקחת".

Now2now הוא מיזם אינטרנטי שבא לבצע מהפכה בעולם הפארם ובתי המרקחת. המיזם שעלה לאוויר בחודש אפריל האחרון מציב סטנדרט שירות חדש בעולמות מוצרי הפארם ובתי המרקחת. המיזם מאפשר לרכוש את כל מוצרי הפארם ולקבלם באופן מיידי - עד שעתיים ולפתח הבית.

כאשר אתם חולים, עסוקים או סתם לא רוצים להמתין ולעמוד בתור לבית המרקחת, אתם תבצעו את ההזמנה והצוות מ-Now2now אמור לספק לכם את כל התרופות, מוצרי התינוקות, הקוסמטיקה והטיפוח בתוך פחות משעתיים.

השירות נולד מצורך אישי של חלק מהיזמים, הורים טריים ואנשים מהשורה שנאלצו לבזבז זמן רב על קניות ברשתות הפארם או חוו תקלות לא צפויות כמו חיתולים שנגמרו, חום לילדים או כאב ראש. היזמים בדקו וראו שהדרך היחידה לקבל את התרופות והמוצרים הללו היא באצעות קניה פיזית ברשתות הפארם.

שוק הפארם בישראל מוערך ביותר מ 10 מיליארד שקל בשנה, כאשר רוב רובן של המכירות עדיין מתבצע באמצעות החנויות הפיזיות (בתי המרקחת, רשתות הפארם). עפ"י חברת הייעוץ TASC, חלקו של האון ליין בשוק הפארם הוערך בכ-8% בלבד, וכל זאת לצד קיבעון מסוים ברמת שירות. בתקופת הקורונה חלה האצה משמעותית אף בשוק זה וצרכנים רבים החלו לאמץ את המעבר לאון ליין, זאת ללא שינוי משמעותי ברמת השירות לצרכן.

Now2nowפועלת על מנת לספק לצרכן אלטרנטיבה אמיתית לרכישה בסניפים הפיזיים תוך שימת דגש על הצורך המיידי שלנו בקבלת המוצרים. בפעילותה היא מציבה רף חדש לנוחות הרכישה, תוך 3-4 קליקים והמשלוח ממתין מחוץ לדלת. ההזמנה באתר מיועדת להיות נוחה, מהירה ופשוטה, ובכל נושא ניתן להתייעץ בקלות ובמהירות עם רוקח.

בימים אלו השירות מוצע לתושבי תל אביב, רמת גן וגבעתיים ובעתיד הלא רחוק השירות יתרחב לערים נוספות.

  • עוד באותו נושא:
  • שליחויות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully