וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיוס הון מוצלח לאקסל סולושנס בביקושים גבוהים

2.2.2021 / 9:08

החברה השלימה גיוס הון בסך 20.4 מיליון שקל במניות ובכתבי אופציה. ההנפקה הסתיימה מעל מחיר המינימום בביקושי יתר בסך כ-24 מיליון שקל: "הבעת אמון של קהל המשקיעים"

רונן שור. יחצ,
רונן שור/יחצ

אקסל סולושנס השלימה אתמול גיוס הון מוצלח בסך של 20.4 מיליון שקל במניות וכתבי אופציה. ההנפקה כללה 8 מיליון מניות ו-2 מיליון כתבי אופציה למימוש עד 31 בינואר 2025 תמורת תוספת מימוש של 3.7 שקל למניה. ההנפקה בוצעה בדרך של מכרז על מחיר והסתיימה מעל מחיר המינימום בביקושי יתר בסך של כ-24 מיליון שקל. את הגיוס ליוו אוריון חיתום והנפקות וכן משרד עו"ד נשיץ ברנדס אמיר ושות'.

רונן שור מנכ"ל אקסל אומר: "הגיוס המוצלח הוא הבעת אמון נוספת של קהל המשקיעים שלנו. מיום הפיכתנו לחברה ציבורית בראשית 2020 גייסנו כ-45 מיליון ש"ח שהושקעו ברובם בצמיחת החברה ובמיזוגים ורכישות. הסכום שגוייס מחזק את ההון העצמי של הקבוצה ומאפשר לנו להמשיך ולממש את האסטרטגיה עליה הצהרנו, אשר כוללת בין היתר גם התפתחות לפעילות בחו"ל והמשך הרחבת פעילות הקבוצה".

בשבועות האחרונים דיווחה החברה על השלמת רכישת השליטה בחברת אי.בי.אי אקטיב ועל הסכמים לרכישת השליטה בדאנת תקשורת ובחברת צ'יפ.פי.סי תמורת מניות ומזומן.

אקסל עוסקת בפיתוח, הפצה, אינטגרציה והשקעה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה, ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית ואופטית, מוצרים לתקשורת סלולארית, מוצרי אינטרנט של הדברים (IOT), שירותי אבטחת מידע, שירותי ענן ופתרונות אוטומציה מתקדמים.

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully