וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ הזה טוען: נחזיר לכם מטבעות ביטקוין אבודים

2.2.2021 / 13:08

האחים אור איתי ומיכל ויינברגר הקימו את Brute Brothers המאפשרת לראשונה להשיג גישה לחלק מארנקי הביטקוין שנחשבו אבודים. עד היום חולצו באמצעותם מטבעות ביטקוין ששווים כיום מוערך בלמעלה ממיליון דולר

אור ויינברגר. יחצ,
לא הכול אבוד. אור ויינברגר/יחצ

הרשת געשה השבוע בעקבות סיפורו של המתכנת הגרמני שאיבד את הגישה למטבעות ביטקוין בשווי למעלה מרבע מיליארד דולר. סטארט אפ ישראלי חדש פותר בעיות דומות ומאפשר לחלץ מטבעות מתוך ארנקים שאבדה להם הסיסמה או שהגיבוי שלהם השתבש.

"ביטקוין מאפשר לכל אחד להיות הבנק של עצמו, אבל זה אומר גם שהאחריות על שמירת המטבעות עצמם מוטלת על כל מחזיק, מה שמביא למצבים בעייתיים" מסביר אור ויינברגר, מנכ"ל Brute Brothers "אנשים שוכחים את הסיסמאות לארנקים ומצפים כי השחזור יהיה פשוט, כמו בכל שירות אינטרנטי אחר, אבל במקרה הזה זה מסובך עד בלתי אפשרי".

החברה יצרה פתרון משולב, המאפשר לשחזר חלק מהארנקים ולהשיב את הכסף לבעליהם. את הפעולה הזו הם מבצעים באמצעות שימוש בפריסת שרתי ענן וניחוש של חלק מהסיסמאות. במקרים אחרים, ניתן לאתר את המטבעות אם הועברו למקומות לא נגישים, ובמקרים שונים הצליחו בחברה לחלץ כספים מאפליקציות ארנק מיושנות שחדלו לעבוד. עד עתה נרשמו בחברה סדרה של ניסיונות מוצלחים בהם חולצו מטבעות ששוויים כיום מוערך בלמעלה ממיליון דולר.

"אנשים קנו לפני הרבה זמן ביטקוין, וכיום השברירים הללו שווים מאות אלפי ולעיתים מיליוני שקלים. המטרה שלנו היא לומר לכל אלה - ניתן בחלק מהמקרים להגיע לכסף ולחלץ אותו. אין סיבה לוותר".

  • עוד באותו נושא:
  • ביטקוין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully