וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האשראי שייך לצעירים: הכירו את הטרנד שכובש את העולם

בשיתוף בנק הפועלים

19.9.2021 / 8:00

הצעירים של ימינו חיים בעולם מודרני, קצבי ומעניין ורוצים תמיד להיות מלאי סטייל. זה בא לידי ביטוי גם בשימוש בכרטיסי אשראי מגניבים ומתאימים לצעירים, כאלו שמציעים הטבות וטכנולוגיה ייחודית. ככה זה נראה

אשראי bit. בנק הפועלים,
כרטיס אשראי מגניב ומלא בסטייל - בדיוק מה שהצעירים מחפשים/בנק הפועלים

כולנו יודעים שהעולם שייך לצעירים והטרנד החדש שכובש את העולם הזה הוא כרטיסי אשראי מגניבים ומלאי סטייל, שנועדו בדיוק עבורם. הדור החדש חכם, חי בקצב מודרני והמודעות שלו לכל תחום הפיננסים המתקדמים והכלכלה הדיגיטלית גדולה מאי פעם. הצעירים היום רוצים כרטיסי אשראי שיראו טוב, כאלה שיאפשרו להם לשלם עם ארנק דיגיטלי, ולא פחות חשוב מכך, שיציעו להם תגמולים מעניינים ויהפכו את החיבור הזה למשתלם במיוחד.

יש לכם אפליקציית ביט? הזמינו עכשיו ביט כארד ותתחילו ליהנות מהטבות>>

אז איך מייצרים חדשנות כזו ומושכים את הקהל הצעיר? כרטיסי האשראי מתרעננים כיום ביחס ישיר לחידושים אחרים בעולם הטכנולוגיה והפינ-טק ומציעים יותר "אקשן" והטבות. ברחבי העולם אפשר גם לראות היום כרטיסי אשראי דיגיטליים (כן, כמו הדרכון שלכם), כאשר כל רכישה דרכם מאושרת בעזרת טביעת האצבע של בעל הכרטיס, מה שמגן עליו מפני גניבות ומאפשר לכרטיס להכיל מידע ברמת סיכון גבוהה מהרגיל. בונוס - לא צריך לזכור את הסיסמה!

דגש נוסף שניתן כיום הוא כאמור על העיצוב, ולא תתקשו לזהות כרטיסים שנראים עתידניים, כמו כרטיסים שקופים למשל או כאלו העשויים מטיטניום. העיצוב מושך את העין שלנו כמובן והגדיל לעשות לפני כמה שנים בנק בקזחסטן, שהציע ל-100 הלקוחות העשירים ביותר שלו כרטיס אשראי עשוי מזהב אמיתי ומשובץ ב-26 יהלומים.

דוגמה נוספת? ב-1999 יצא ה"סנטוריון", המכונה גם "הכרטיס השחור" ונחשב לכרטיס האשראי היוקרתי בעולם. לא ניתן לבקש אותו בעצמכם, אלא רק כאשר פונים ומציעים לכם אותו. עלות ההצטרפות היא 7,500 דולר וניתן לבצע באמצעותו רכישות ענק. כך למשל, לפני כמה שנים שילם עם ה"סנטוריון" המיליארדר ליו ייצ'ין על ציור שרכש בעלות של 170.4 מיליון דולר.

אבל ממש לא מדובר בעשירי העולם בלבד שמחפשים כרטיס אשראי מיוחד, יצירתי ומקורי. כך למשל, אפשר למצוא כיום בארצות הברית או באירופה כרטיסי אשראי ייעודיים לחובבי ספורט. ליגת ה-NBA מקדמת באופן רשמי כיום כרטיס שמעניק מגוון הטבות לאוהדים, כמו הנחות משמעותיות בחנות המרצ'נדייז הרשמית, אפשרות לצבור נקודות לטובת רכישת כרטיסים למשחקים, השתתפות בהגרלות ועוד.

מחקר של חברת "Deloitte" הראה כי לא פחות מרבע ממחזיקי כרטיסי האשראי יהיו מוכנים לעבור לכרטיס אחר, אם זה יציע להם אפשרויות יצירתיות יותר. מבין הצעירים שענו על המחקר הזה, המספר של אלו שישמחו לבצע את השינוי כבר זינק ליותר משליש מהמשיבים. בנוסף, כ-75 אחוזים מהאנשים שאמרו שהם מעדיפים שימוש בכרטיס אשראי על פני כסף מזומן הודו גם שתגמולים, הנחות והצעות אחרות הם גורם בולט במיוחד, שניצב בפניהם כאשר הם בוחרים את הכרטיס החדש שלהם.

לצד הסטייל וההטבות, כאשר ניגשים לבחור כרטיס אשראי חדש ניתנת בימים אלו חשיבות רבה גם לכרטיסים ללא מגע וכרטיסים דיגיטליים, כך עולה מתוך סדרת ראיונות על הטרנדים החמים ביותר, שקיימה רשת CNBC עם בכירים בעולם האשראי. על פי אותה כתבה, אחד השדרוגים הבולטים מכל כיום הוא השילוב בין כרטיס האשראי לבין המכשיר שמלווה אותנו כמעט לכל אורך היום - הסמארטפון. במקום להחזיק בכרטיס אשראי פיזי, רבים פונים היום לאופציה הנוחה והמוצלחת הזו - כרטיס אשראי דיגיטלי, שמאפשר לנו גם גישה קלה אליו וגם מעקב פשוט ואיכותי אחר ההוצאות שלנו.

ביטקארד בנק הפועלים. בנק הפועלים,
שילוב של הטבות ועיצוב. ה-bitcard החדש/בנק הפועלים

מי שמובילה את המהפכה בתחום בארץ היא "bit" של בנק הפועלים, המציעה bitcard, כרטיס אשראי שמאפשר לכם לשלם עם bit ללא מגע בחנויות ובנוסף, ליהנות ממגוון הטבות - השילוב האולטימטיבי לצעירים שמחפשים ריגושים ומודרניות בכרטיס האשראי שלהם.

המצטרפים החדשים ל-bitcard מקבלים שנתיים פטור מדמי הכרטיס, מתנת הצטרפות של 250 ש"ח ב-BUYME, כמו גם 150 ש"ח ברכישה ראשונה בכרטיס ו-100 ₪ נוספים בביצוע רכישה חודשית מעל 555 ש"ח, זאת לצד הנחה קבועה של 10% עד 250 ₪ בשנה במגוון מותגים: Gett, Wolt ארומה תל אביב, story בגוד פארם, גולף, סטימצקי וגם הנחה קבועה בברים ומסעדות של קבוצת NOX - אמש, מנדלימוס, ביר גרדן ועוד.

כאמור, לצד כל ההטבות יש ברחבי העולם דגש גדול מאוד גם על העיצוב, וה-bitcard ידבר מאוד לצעירים בזכות הסטייל המיוחד שלו. הכרטיס, שמונפק תוך דקות בודדות באפליקציה מגיע גם בגרסה פיזית עם שליח עד הבית, בצבע טורקיז שבהחלט יבלוט מבין שאר הכרטיסים שלכם בארנק.

גם חכם, גם נוח וגם נראה מצוין - אל תחכו. זה הרגע להצטרף לעולם החדש של כרטיסי האשראי עם bitcard.

כל הפרטים על הכרטיס ועל ההטבות מחכים לכן כאן

ביטקארד בנק הפועלים. בנק הפועלים,
באריזה מהודרת/בנק הפועלים

בכפוף לתקנון, לתנאי השימוש ולפרטים האתר. למנפיקי כרטיס bitcard: אי עמידה בפירעון ההלוואה (או בפירעון האשראי בכרטיס אשראי), עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. שם המלווה (מעמיד האשראי): כרטיסי אשראי לישראל בע"מ.

הטבת זיכוי עד לסך 150 ₪ ללקוח ומוגבלת ל-10,000 לקוחות ראשונים בתקופת המבצע. בכפוף לתנאי התקנון באתר הבנק.

תשלום ללא מגע במכשירי אנדרואיד תומכים ובכרטיסי חיוב שאושרו לשימוש. כפוף להסכם ההנפקה, לתנאי השימוש בכרטיס ושל bit.

בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully