וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי נבחרה ל "נכס הצעצועים המוביל בעולם " לשנת 2020

2.2.2021 / 16:30

חברת מאטל הודיעה כי המותג האיקוני הוכתר על ידי קבוצת NPD, חברת המידע העולמית. החברה חושפת סדרת בובות פאשניסטה חדשה ל-2021

חברת מאטל ברבי. יחצ,
ממשיכה לכבוש את העולם כפי שעושה במשך 75 שנה. ברבי/יחצ

ברבי ממשיכה במסעה לייצוג המגוון הגלובלי במעבר בובות האופנה עם מערך פאשניסטה חדש הכולל מגוון מרהיב של בובות בכל הסוגים, המינים והצבעים.

קו הברבי פאשניסטות הוא המקום בו המותג מספק את מירב הגיוון. מאז הקמתו הציגה ברבי למעלה מ- 175 בובות ומציעה לבנות מגוון גווני עור, צבעי עיניים, צבעי שיער ומרקמים, מבני גוף ואופנות.

ליסה מקנייט, סגנית נשיא בכירה וראש גלובלי של ברבי ובובות בחברת מאטל, ציינה: "כאשר ברבי מואצת לגבהים חדשים כנכס הצעצועים העולמי מספר 1 ומחזיקה כרכוש בובות אופנה, המסר ברור כי מותג ברבי רלוונטי מתמיד. בתור קו הבובות האופנתי המגוון ביותר בשוק, אנו לוקחים אחריות רבה על השתקפות טובה יותר של העולם הסובב אותנו ויודעים שיש יתרונות חיוביים רבים לחשיפת ילדים לבובות עם גווני עור שונים, סוגי שיער, יכולות ועוד. אנו גאים להציע מגוון רחב עוד יותר של אפשרויות מגוונות עם קו ברבי פאשניסטה האחרון, כך שילדים רבים יותר רואים את עצמם משתקפים בקו הבובות שלנו".

מאטל הינה חברת צעצועים מהמובילות והגדולות בתחום הילדים המתמחה בעיצוב וייצור של צעצועים איכותיים ומוצרי צריכה. מוצרי מטאל מיובאים ומשווקים בישראל על ידי חברת אי.אפ.אן יונייטד בע"מ. החברה יוצרת מוצרים חדשניים וחוויות המעודדים, לבדר ולפתח ילדים באמצעות משחק. בין המותגים המובילים של החברה: ברבי, פישר פרייס, הוט ווילס ועוד. החברה, שהוקמה ב-1945, מוכרת מוצרים ביותר מ-150 מדינות בשיתוף עם חברות הקמעונאות והטכנולוגיה המובילות בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • ברבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully