וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק יומי: כל מה שקורה בעולם העסקים

עודכן לאחרונה: 3.2.2021 / 16:29

הסכם חדש לחברה הישראלית Else Nutrition Holdings, פנאקסיה מעבירה הילוך בשוק הגרמני, קומוולט זכתה במכרז להחלפת תשתיות הגיבוי של בזק

במקביל לדיבורים על סיום הסגר, ארגונים, עסקים ומוסדות מתחילים לחשוב על חזרה בטוחה לעבודה, מתוך הבנה שצפויים אתגרים לא קלים במודל העבודה ההיברידית (עבודה מהמשרד ועבודה מרחוק). כדי לסייע במעבר, הכריזה חברת זום על שורה של חידושים ב-Zoom Rooms, שיאפשרו לארגונים ולעסקים לחזור בבטחה למשרד, תוך שמירה על המודל החדש של 'עבודה בכל מקום'. על פי החברה, יותר ויותר ארגונים המירו את מקום העבודה המסורתי במודל בו, בגלל מגבלות בריאות והנחיות חדשות, 'חללי העבודה' עברו למגוון רחב של מיקומים חדשים, בין אם מדובר במשרד, בעבודה מאתר מרוחק, מהבית או מחלל עבודה ציבורי. הפלטפורמה של זום מאפשרת לארגונים לשים את בריאות העובדים וביטחונם במרכז אסטרטגיית החזרה לעבודה.

Zoom Rooms היא מערכת לקיום ועידות וידאו מרובות משתתפים המיועדת לסביבת העבודה. ניתן להשתמש בה לניהול פגישות עם משתתפים מרוחקים שיכולים להצטרף מחדר אחר, משולחן העבודה שלהם, או מהמכשיר הנייד שלהם.

"החידושים בפלטפורמה שלנו תומכים בצרכים של עולם שמתכונן ל'פתיחה מחדש', בין אם מדובר בעסקים, מוסדות חינוך, מתקני בריאות ציבור ומשרדי ממשלה, ששואפים לפעול בצורה בטוחה ואחראית", אומר עודד גל, סמנכ"ל מוצר בכיר בזום. "אנשים הם בלבו של כל עסק והשמירה על בריאותם כשהם מקושרים ופרודוקטיביים היא בקדימות עליונה".

בין החידושים

  • השימוש ב- Zoom Rooms במצב "קיוסק מידע" וחיבור למסך מגע, מאפשר לאורחים ועובדים שמגיעים מחוץ למשרד ליהנות מחוויית כניסה שאינה דורשת לבוא במגע עם פקיד קבלה אנושי. את הבאים מקבל נציג החברה שיושב במיקום מרוחק והוא יכול לכוון את האורח ליעדו בתוך החברה, כשישנה גם אפשרות לאוטומציה מוקלטת מראש של כל תהליך הכניסה והרשאתה.
  • החל מגירסה 5.5, זום מאפשרת לכל בעל סמארטפון לסנכרנו עם מערכת ה-Zoom Rooms, כך שניתן להיכנס בקלות לכל ישיבה, או פגישה, היישר מהנייד. החיבור מאפשר גם שליטה על כל הבקרים ואמצעי ההפעלה בתוך החדר עצמו. כך כל משתתף - גם מרחוק - יכול לשלוט על חוויית ה'שהייה' בחדר.
  • בשילוב מצלמות הממוקמות בחדר הישיבות ניתן לראות מתוך האפליקציה עצמה, כמה אנשים מצויים פיזית בחלל העבודה בזמן אמת - לפני הכניסה לחדר ולוודא שיש עמידה בהנחיות.
  • רכיב Neat Sense שמשולב במערכת Neat Bar, וכולל חיישנים מובנים מאפשר לבדוק את איכות האוויר, הלחות, ריכוז CO₂ ואף את כמות הרכיבים האורגניים המזיקים בחלל הפגישה. את הנתונים ניתן גם לראותעל מסך גדול מחוץ לחדר' כמו גם ממערכת הבקרה של החדר.
  • אנשים המצויים בישיבה יכולים לחלוק תכנים שמשתפים המשתתפים על 'לוח מגע' עם אנשים שנמצאים בביתם, באמצעות צ'אט או מייל ובאמצעות שימוש במחשבי פיסי, מק או מסכי זום ייעודיים, ניתן לצפות בתמלול בזמן אמת של הנאמר בפגישה.
  • בימים אלה נבחנים בשלב ביטא, חידושים נוספים בתחומי ההפעלה הקולית וכן השימוש באלקסה לטובת כניסה למערכת מרחוק באמצעות פקודה קולית.
seperator

CLEW Medical, חברת סטארטאפ ישראלית שהוקמה על ידי היזם הסדרתי גל סולומון ושותפו אביגדור פאיאנס, מדווחת היום (ד') כי פלטפורמת הבינה המלאכותית פורצת הדרך שפיתחה לניטור חולים וזיהוי מוקדם של הידרדרות במצבם הרפואי, קיבלה אישור FDA לפתרון שלה לזיהוי מוקדם של חוסר יציבות לחץ דם בחולי טיפול נמרץ בוגרים. זהו האישור הראשון של ה-FDA למערכת מסוג זה, אשר הונפק בהמשך לאישור החירום (EUA) שהוענק בחודש יוני 2020 למודל של CLEWICU לזיהוי הידרדרות נשימתית לצורך תיעדוף הטיפול בחולי קורונה וחולי טיפול נמרץ אחרים.

עומס המטופלים חסר התקדים שיצרה מגפת הקורונה הציף את הצורך בקבלת החלטות מהירה ומדויקת במחלקות טיפול נמרץ. הערכת סיכונים אפקטיבית לצורך אבחנה איכותית של מטופלים והתאמה של תוכניות הטיפול מחייבת שימוש בכלים מתקדמים המספקים תחזית מפורטת ומקיפה, שתסייע לצוות הרפואי לזהות אילו חולים מועדים יותר להידרדרות, ואילו פחות.

באמצעות ניטור רציף, מערכת CLEWICU מסווגת את המטופלים לפי רמות סיכון ומספקת לצוות הרפואי מידע פיזיולוגי המצביע על היתכנות חוסר יציבות של לחץ הדם במטופל. המערכת מפיקה התראות על הידרדרות קלינית עד שמונה שעות מראש, המאפשרות הערכה והתערבות מוקדמת במתן טיפול מניעתי. המערכת מזהה גם מטופלים בסיכון נמוך, שמצבם אינו צפוי להידרדר, ובכך מאפשרת שימוש יעיל ומיטבי במשאבים של מחלקות טיפול נמרץ.

עם פרוץ משבר הקורונה בישראל, הותקנה המערכת במחלקות הקורונה של בתי החולים שיבא ואיכילוב, על מנת לסייע להם להתמודד עם העומס הצפוי כתוצאה מהתפרצות הנגיף. הטכנולוגיה של CLEW תשולב במגדל הפיקוח החדש של בית החולים איכילוב, המשמש לשליטה ובקרה על כלל מחלקות ומיטות האשפוז בבית החולים.

"אנו גאים על קבלת אישור משמעותי זה מה- FDA ועל האפשרות להציע מוצר ראשון מסוגו לתעשייה, המספק לצוות הרפואי את המידע הקריטי הנחוץ לו למניעת מצבים מסכני חיים", אמר גל סולומון, מנכ"ל קלו מדיקל.

"בינה מלאכותית יכולה להביא לשינוי משמעותי בתחום הרפואה, באמצעות הערכה מהירה של נתוני מטופלים והתראה מוקדמת על הידרדרות אפשרית, התומכות בקבלת החלטות קליניות מושכלות ומשפרות את התוצאות במחלקות הטיפול הנמרץ", אמר ד"ר דייויד בייטס, מנהל רפואי של תחום ניתוח קליני ואיכותי במערכות מידע במערכת הבריאות של Mass General Brigham, וחבר בוועדה המייעצת של קלו מדיקל.

קלו מדיקל. יחצ,
קלו מדיקל/יחצ

השבוע החלה ההכשרה של LICBT מתנדבי המחזור הראשון ב'עידן חדש', אג"ח להפגת בדידות קשישים, כשמעל 50 מתנדבים (מתוך צפי של 200) יחלו לפעול בפרויקט להפגת בדידות קשישים בעיר תל אביב - יפו.

המתנדבים קיבלו הכשרה לכלים מעולם ה-CBT באמצעותם יציעו לקשישים מיומנויות לניהול חייהם החברתיים. מעבר להפגת בדידות, המטרה המרכזית היא לסייע לקשישים להחזיר מיומנויות כך שיוכלו להיות פעילים בקהילה ולשפר את איכות חייהם.

הפרויקט מתבצע ביוזמת SFI בשיתוף פעולה מקצועי עם עמותת מטב, שמנהלת את מערך המתנדבים והעו"ס, חברת יוניפר שמעניקה את הפלטפורמה הדיגיטלית בפרויקט, ומכון פסגות שמכשיר את המתנדבים בתחום ה-CBT. פיתוח המודל בוצע בסיוע קרן דליה ואלי הורביץ.

זוהי האג"ח החברתית המוניציפאלית הראשונה בארץ והיא מתבצעת ביחד עם עירית ת"א וקרן תל אביב.

מתנדבים עידן חדש. יחצ,
העידן החדש של המתנדבים/יחצ

חברת Else Nutrition Holdings Inc, חברה ישראלית הנסחרת בקנדה וארה"ב, המייצרת מוצרי תזונה צמחיים העשויים מרכיבים נקיים בלבד לתינוקות, פעוטות וילדים, מודיעה היום כי חתמה על הסכם עם קמעונאית האונליין האמריקאית Thrive Market בתחום מוצרי הבריאות (wellness), התזונה ומוצרי מזון נבחרים. ההסכם פותח בפני Else Nutrition דריסת רגל נוספת בשוק המזון הטבעי האמריקאי.

הורים ברחבי ארצות הברית המחפשים אלטרנטיבות בריאות יותר של מוצרי תזונה צימחיים עבור ילדיהם, יוכלו למצוא את מוצרי התזונה הצימחיים לפעוטות של Nutrition Else ב-Thrivemarket.com.

חמוטל יצחק, שותפה מייסדת ומנכ"ל Else Nutrition: "אנחנו נלהבים מהשותפות עם Thrive Market הממשיכה ומקדמת את אסטרטגיית ה-E-commerce של החברה. Thrive Market מתאימה מאוד למותג שלנו, בכך שאנו חולקים ערכים משותפים של תמיכה באורח חיים בריא, באמצעות תזונה מלאה, נקייה, מאוזנת ונגישה, תוך התחשבות בקיימות כדור הארץ".

מוצרי Else Nutrition יהיו זמינים בפברואר 20 לחברי Thrive Market.

חמוטל יצחק. יחצ,
חמוטל יצחק/יחצ

כללית משיקה תוכנית חדשה אשר מתגמלת על עמידה ביעדי בריאות: לקוחות כללית מושלם יוכלו להתחבר לאפליקציית 'אקטיב' המסייעת בניהול אורח חיים בריא ולקבל תגמולים על עמידה ביעדי בריאות כמו פעילות גופנית, עמידה במספר צעדים יומי, שתיית כוסות מים, הפסקת עישון, ירידה במשקל ופעילות מקדמת בריאות. עמידה ביעדים אלה תזכה את הלקוחות ב"מטבעות בריאות" שניתן יהיה לממש בהטבות שונות ורכישת מוצרים מעולם הבריאות כדוגמת אביזרי כושר, שעון חכם, שוברים לרכישת מוצרי ספורט ובריאות, הנחה בטיפולי רפואה משלימה ועוד.

התוכנית מופעלת באמצעות אפליקציית 'אקטיב' שפותחה בשיתוף חברת יוביטל וחברת מובמנט ((movment ומוצעת ללקוחות 'כללית מושלם' מעל גיל 18 ללא עלות בשנת ההשקה הראשונה. ביצועי המשתמשים יאספו באמצעות האפלקציה דרך מיכשור לביש ודיווחים אישיים של המשתמשים.

פרופסור אהוד דודסון מנכ"ל כללית התייחס לתוכנית החדשה ואמר כי " כארגון הבריאות הגדול בישראל, אנו שמחים להוביל את המגמה של ניהול אורח חיים בריא ולכן אנו משיקים תוכנית שמגייסת את הלקוחות להיות שותפים פעילים בניהול בריאותם באמצעות אפליקציה פשוטה להפעלה שתסייע לשפר ולקדם את בריאותם ולהתמיד בכך. השקת התוכנית חשובה במיוחד בתקופה זו של התמודדות עם מגיפת הקורונה, תקופה בה האפשרות לשפר את תוצאי הבריאות באמצעות אפליקציה הנגישה לכל מטופל במכשיר הנייד מותאמת במיוחד למציאות הנוחכית ומאפיניה".

בבסיס תיכנון האפליקציה עומדת התפיסה של מתן הטבות עבור ביצוע פעילות גופנית ושמירה על אורח חיים בריא. לתפיסה זו מגיעה תימוכין רבים במחקרים מתחום הכלכלה ההתנהגותית. מחקרים אלה מעלים כי מתן תמריצים מניב תוצאות במיוחד כאשר התמריץ אינו חד פעמי, אלא ניתן בהדרגה ולאורך זמן. עוד עולה כי לתמריץ יש השפעה חיובית בקרב אנשים שמאמינים ביכולת שלהם לאמץ את השינוי - התוכנית מחזקת את תחושת המסוגלות ומעודדת לבצע את 'הצעד הראשון' לשינוי ובהמשך מתחזקת את המוטיבציה ומשמרת את ביצועים באמצעות תגמולים ותמריצים מעולם הבריאות.

מדד מים. יחצ,
מדד המים באפליקציית אקטיב/יחצ

קומוולט (Commvault), מובילה עולמית בתחום ניהול והגנת נתונים בסביבות מקומיות, ענניות והיברידיות, זכתה לאחרונה יחד עם חברת בילוקאל (Belocal),שותף עסקי מוביל של חברת קומוולט בארץ, במכרז להחלפת תשתיות הגיבוי של ענקית התקשורת בזק. בזק תטמיע את פתרון הדגל של החברה, Commvault Complete Backup & Recovery לניהול, גיבוי והגנת נתונים. את ההטמעה תבצע חברת בילוקאל והיא עתידה להתחיל מיידית ולהסתיים בחודשים הקרובים.

פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ ("פנאקסיה ישראל", ת"א: פנאק PNAX) יצרנית מוצרי הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל, דיווחה היום על שני אירועים משמעותיים. הראשון, מכירות מסחריות קמעונאיות ראשונות למטופלים של מוצרי הפרימיום של החברה תחת המותג Naxiva-Panaxol, המשותף לה ולענקית הפארמה האירופאית Neuraxpharm בגרמניה. השני, בחירתה כספק של שמני קנאביס רפואי פרי פיתוחה על ידי מממשלת קפריסין.

כבר מספר חודשים ש- Neuraxpharm פועלת מול הרופאים המורשים ומבססת את היכרותם עם המותג החדש באמצעות מערך השיווק והתועמלנות שלה. בעוד שבישראל הרופא המטפל רושם למטופל מרשם לקנאביס רפואי הכולל את המינון המומלץ ואחוז החומר הפעיל הדרוש לו, ובכך מתאפשר לו לבחור בבית המרקחת כל אחד מבין המוצרים המכילים את התרכובת הספציפית לבחירתו, הרי שבגרמניה, בשונה מישראל, המטופל מקבל מרשם עם שם המוצר והמותג הספציפי ורק אותו יכול הרוקח לספק בבית המרקחת.

השיווק החל אצל רופאים המתמחים במחלות הקשורות במערכת העצבים, לרבות כאב, וצפוי להתרחב לתחומים נוספים בשבועות הקרובים. שיווק המוצרים בקרב הרופאים המוסמכים להנפיק למטופלים מרשמים למוצרי קנאביס רפואי שהינו תחום מומחיותה של Neuraxpharm, הינו תנאי סף להצלחה במדינה שנחשבת לשוק הקנאביס הרפואי הגדול והצומח ביותר בעולם מחוץ לארה"ב, ומונה כיום כ- 120 אלף מטופלים. טרם תחילת המכירות ,בהגיעם לגרמניה, עברו המוצרים בהצלחה בדיקות מעבדה קפדניות ולאחרונה אושרו להפצה ומכירה בבתי המרקחת ברחבי המדינה.

נכון להיום ישנן חברות ספורות בלבד המשווקות שמני קנאביס רפואי בגרמניה כך שהשוק המקומי, שעל פי הערכות צפוי תוך 4 שנים לצמוח ולהוות כ-1%-2% מהאוכלוסייה (800 אלף מטופלים), אינו רווי שחקנים, מה שמאפשר לכל חברה פוטנציאל מכירות גדול יותר. הסיבה לכך טמונה בין היתר, ברגולציה מחמירה ומערכת בריאות קפדנית הדורשת בין היתר ייצור על פי דרישות תקן EU-GMP בסטנדרטים פרמצבטיים מחמירים.

ההוצאה החודשית הממוצעת של מטופל קנאביס רפואי בגרמניה עומדת על כ- 400-500 אירו לחודש, בהשוואה להוצאה חודשית ממוצעת של כ- 500-800 שקלים למטופל בישראל, כאשר על פי הדוחות העדכניים, כ - 60% מהחולים מקבלים כיסוי ביטוחי מלא לרכישת מוצרי קנאביס רפואי.

על פי הערכות, היקף מכירות מוצרי קנאביס רפואי למטופלים עם ביטוח בריאות ציבורי בגרמניה במחצית הראשונה של 2020 הסתכם בכ- 75 מיליון אירו, לא כולל מכירות ששולמו על ידי מטופלים עם ביטוחי בריאות פרטיים. הצפי הוא שתוך שנים ספורות היקף שוק הקנאביס הרפואי בגרמניה יעמוד על כמה מיליארדי אירו. הערכות אלו גורמות לכל תעשיית הקנאביס בישראל ובעולם לשאת עיניים לגרמניה, כשוק עם פוטנציאל הרווח הגדול ביותר, בעודו מתבסס כיום על ייבוא בלבד. נכון להיום, פנאקסיה הינה החברה היחידה בישראל המחזיקה בתקן EU-GMP והחברה הישראלית היחידה שקיבלה היתרי שיווק למוצריה בגרמניה, מטעם רשות בריאות גרמנית.

טוביאס לודר, רוקח ובעלים של בית המרקחת הגדול בגרמניה בתחום הקנאביס הרפואי, Lux99: "אנחנו גאים להרחיב את מגוון המוצרים מבוססי הקנאביס הרפואי למטופלים. שמענו רבות על החדשנות שמביאה עימה חברת פנאקסיה הישראלית בעולמות הקנאביס הרפואי, ואנחנו נרגשים לעדכן שכבר כעת ניתן להשיג את סדרת הקיטים של Naxiva-Panaxol גם בבית המרקחת שלנו".

ד"ר ברנרד גרונברג, רוקח ובעלים של רשת בתי המרקחת הגדולה במינכן בתחום הקנאביס הרפואי, Apotheke Forum Schwanthalerhöhe: "לאחר שנתיים של ציפייה אנו מברכים על הגעת מוצרי Naxiva-Panaxol לבתי המרקחת במינכן ומצפים להגעתם של מוצרים חדשניים נוספים של פנאקסיה בהמשך. שוק הקנאביס הרפואי בגרמניה ממשיך בצמיחה מואצת ומגוון המוצרים שאנו יכולים להציע למטופלים גדל בהתאמה."

ד"ר ברנרד רוזנברג. יחצ,
ד"ר ברנרד גרונברג/יחצ

משה לסמן, מנכ"ל גלובל דטה סנטר, נפגש עם רמי גרינברג, ראש העיר פתח תקוה, לדיון ומעקב אחרי הקמת הדטה סנטר החדש שבונה בימים אלה גלובל דטה סנטר בפארקטק קרית אריה בפתח תקוה בהשקעה של 100 מיליון שקל. הדטה סנטר בפתח תקווה, שנבנה על פי דרישות האופייניות לדטה סנטרים מתקדמים העומדים ברגולציות העולמיות ב-Tier 3 Uptime, יתפרס בשלב הראשון על שטח של 6,000 מ"ר וצפוי להתחיל להתאכלס ביולי 2021.

המתקן שמוקם בימים אלה בפתח תקוה הוא הדטה סנטר השני של גלובל דטה סנטר, שמפעילה דטה סנטר מתקדם בלב אזור ההיי-טק של הרצליה פיתוח. בין החברות שמשתמשות בשירותי המתקן בהרצליה נמנות קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, כלל ביטוח, בית ההשקעות IBI, וכן חברות היי טק דוגמת אינפינידאט, ורוניס, זרטו, SolarEdge ו-DSP Group, חברות רב לאומיות, גופים ממשלתיים וארגונים רבים נוספים. גלובל דטה סנטר הוקמה ב-2013 על ידי משה לסמן בשיתוף ובגיבוי פיננסי של קבוצת ויולה וחברת ההשקעות גלנרוק של ליאון רקנאטי. לסמן כיהן בעבר כמנהל חטיבת ה-Outsourcing ב-IBM ישראל וכמנהל HP Global Services בישראל.

רמי גרינברג עם משה לסמן. שלמה בנימין,
רמי גרינברג עם משה לסמן/שלמה בנימין

חברת ארצ'ליק, מהיצרניות המובילות של מכשירי חשמל לבית, בהם מותגים גלובליים כמו Beko, דורגה במקום ה-34 במדד Global 100 של Corporate Knights לשנת 2021. דירוג זה מציב את ארצ'ליק כחברה המובילה בעולם בייצור בר-קיימא של מכשירי חשמל לבית.

מדד Global 100 לשנת 2021, המתפרסם זאת השנה ה-17 ברציפות, מדרג את 100 החברות בנות הקיימא המובילות בעולם. לדירוג אחראית חברת Corporate Knights הבוחנת בקפידה את ביצועיהן של 8,080 חברות עם הכנסות העולות על מיליארד דולר. המדד בוחן את החברות לפי מספר מדדי ביצועים סביבתיים, חברתיים וניהוליים (ESG). הדירוג הסופי מציין לשבח את החברות בנות הקיימא ביותר המספקות ביצועים פיננסיים מעולים במקביל להובלה במרוץ ליצירת כלכלה עם אפס פליטות פחמן (net zero).

ארצ'ליק, הפועלת בקרוב ל-150 מדינות, אימצה את הקיימות כחלק מהמודל העסקי שלה וחזון האומר "לכבד את כדור הארץ ולזכות בכבוד עולמי" ("Rspecting the World, Respected Worldwide"), הגיעה להישגים חשובים במאמצי הקיימות שלה. ב-2019 ו-2020 השיגה החברה אפס פליטות פחמן במפעלי הייצור שלה. בעקבות כך, דורגה החברה כ"מובילת התעשייה" במגזר המוצרים הבלתי מתכלים למשק הבית במדד הקיימות של דאו ג'ונס זו השנה השנייה ברציפות. היעדים של ארצ'ליק לצמצום פליטות גזי החממה אושרו על-ידי יוזמת היעדים המדעיים (Science Based Targets Initiative - SBTi) ותואמים את יעדי "well-below 2°C" שנקבעו בהסכם פריז.

האקאן בולגורלו, מנכ"ל ארצ'ליק, הגיב על מדד Global 100 ואמר כי, "אנו נרגשים מדירוגנו במקום ה-34 במדדCorporate Knights ל-2021 ומההכרה המחודשת בארצ'ליק כאחת החברות המקפידות ביותר על קיימות בעולם. זהו הישג משמעותי עבורנו כעסק ואנו גאים בהצלחה שאותה הישגנו עם כל עובדינו. אנו שמחים מאוד לראות שארצ'ליק ממשיכה להתקדם להשגת סטנדרט הקיימות האולטימטיבי ולהוות דוגמה לחברות נוספות בתעשייה שלנו. אנו נמשיך להתאים את גישת הקיימות שלנו ליעדי האו"ם לפיתוח בר קיימא עם מוצרים ידידותיים לאקלים המשתמשים בפחות משאבים ובשיפור הנגישות אליהם כדי לעודד אורח חיים בר קיימא".

ארצ'ליק דורגה פעם נוספת בין החברות ששומרות על הסביבה. יחצ,
מכובד. ארצ'ליק זוכה במקום ה-34/יחצ

הצעות עבודה

חברת הסייבר CyberQuant שנרכשה לאחרונה ע"י מאסטרקארד, ממשיכה לפעול במתכונת של סטארטאפ ומגייסת לשורותיה ראש/ת צוות פיתוח. ראש/ת הצוות אחראי/ת על הובלה ופיתוח של המוצר המרכזי, לרבות הוספת פיצ'רים מרכזיים from scratch וניהול צוות של מפתחים ומפתחות מנוסים/ות. נדרש ניסיון בשילוב hands on עם ניהול ומעורבות במלא מחזור הפיתוח ואחריות כוללת לתוצאות. מאסטרקארד, כחברת טכנולוגיה בינלאומית גדולה וצומחת, מאפשרת הזדמנויות התפתחות אישית וקריירה מעולות ובוררת בקפידה את המנהלים והמנהלות הנבחרים/ות להצטרף אליה. המשרדים נמצאים בשרונה, ת"א. להגשת מועמדות לחצו על הקישור.

  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully