וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הודעת בזוס: אמזון עקפה את התחזיות

שירות גלובס

2.2.2021 / 23:10

המנכ"ל הודיע על פרישה מהתפקיד עם הדוחות. אמזון עקפה את התחזיות גם ברווח וגם בהכנסות. הרווח למניה הגיע ל-14.9 דולר, לעומת התחזיות לרווח של 7.23 דולר למניה

ג'ף בזוס. GettyImages
החברה המשיכה להכות והוא ימשיך לדרכו. בזוס/GettyImages

ענקית המסחר המקוון אמזון פרסמה הלילה את תוצאותיה לרבעון הרביעי של השנה. אמזון עקפה את התחזיות המוקדמות של האנליסטים ורשמה לראשונה הכנסות של מעל ל-100 מיליארד דולר. בתוך כך, מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס הודיע כי הוא פורש מתפקידו. בזוס יכהן כיו"ר פעיל של החברה.

בזוס יוחלף בידי אנדי ג'סי, מנכ"ל שירותי הענן של אמזון, AWS. במכתב לעובדים בזוס כתב כי "אני מתכוון למקד את האנרגיות שלי ואת תשומת הלב במוצרים חדשים ויזמות מוקדמות. אנדי מוכר היטב בתוך החברה ונמצא באמזון כמעט כמוני. הוא יהיה מנהיג יוצא מן הכלל וזוכה לאמוני המלא".

אמזון עקפה את התחזיות גם ברווח וגם בהכנסות. הרווח למניה הגיע ל-14.9 דולר, לעומת התחזיות לרווח של 7.23 דולר למניה.

אמזון רשמה את הרבעון הטוב ביותר בהיסטוריה שלה מבחינת הכנסות שהגיעו ל-125.56 מיליארד דולר ברבעון הרביעי, לעומת התחזיות שצפו הכנסות של 119.7 מיליארד דולר ברבעון.

קונצנזוס האנליסטים בשוק צפה הכנסות של 119.6 מיליארד דולר ברבעון הרביעי ושל 380 מיליארד דולר במהלך שנת 2020.

המכירות באינטרנט נותרו איתנות, בעוד שההוצאה בחנויות קמעונאיות בארה"ב ירדה ב-0.7% בחודש האחרון של 2020. מגפת הקורונה והמגבלות בניסיון לבלום אותה, גרמו לקונים להימנע מחנויות פיזיות וחיזקו את המכירות באינטרנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully