וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מביאים לכם ירקות ישר מהשדה

רונית מטיאס

3.2.2021 / 13:15

וגם: מותג טיפוח צרפתי חדש, בונים בבת ים, גם מרתון יכול להיות דיגיטלי ובסיבוס שרים למסעדנים

טבעי שתאהבו

אוהד פיינר, אסף סיגאווי ודודו אוחנה. חיות גברי,
אוהד פיינר, אסף סיגאווי ודודו אוחנה/חיות גברי

מזמן הפנמנו ששגרת הקורונה הכניסה לחיינו משלוחי מזון. שמחנו כשחברת 'נטורזה' החליטה להיכנס לראשונה לקטגוריית ירקות טריים ארוזים וחתוכים, תחת המותג 'נטורזה-טבעי שתאהב', מותג המתמחה בגידול ובשיווק תוצרת חקלאית ישראלית.

מאחורי החברה עומדת שותפות בין י.ל. חקלאים מהדרום ומהמרכז לבין משק נטורזה שבבעלות 3 משפחות ממושב עידן ועין תמר שבבעלותם גם מפעל 'נטורזה' במושב עידן בערבה, המספק בין היתר ירקות טריים ושטופים לשוק המוסדי ולמפעל ההזנה של משרד החינוך ולרשתות קמעונאיות ופרטיות.

דודו אוחנה, חקלאי ושותף בחברת 'נטורזה' אמר כי הם הקימו את 'נטורזה' כחקלאים שמאמינים בחיבור בין האדמה לצרכן הסופי, והם מביאים את התוצרת הטובה ביותר עם איכות וטריות, כשהירקות והפירות מגיעים היישר מהשדות לנקודות המכירה ומשם למטבח הביתי, טריים ומוכנים לבישול ולאכילה. עוד הוסיף כי שוק הירקות המצוננים מסתכם בישראל ב כ-250 מיליון שקל בשנה. קטגוריית הירקות הארוזים והחתוכים היא קטגוריה צומחת בישראל וניתן לראות גידול שנתי בקטגוריה של כ-15% משנת 2017-2020 (עפ"י נתוני סטורנקסט).

בשלב ראשון יופצו הירקות הארוזים והקצוצים ברשתות המזון בשוק הפרטי, בכ-200 נקודות מכירה ברחבי הארץ, ביניהן רשת יוחננוף, קשת טעמים, דב"ח, סופר בונוס, מחסני השוק, אושר עד, רמי לוי בשכונה וחנויות פרטיות וכמו כן, יימכרו באתר האונליין של החברה.

seperator

אנטי אייג'ינג בזום

ליז ביסמוט, טניה גמליאל, יעל בילט צין ואחינועם איזנברג. לילית קוסמטיקס,
ליז ביסמוט, טניה גמליאל, יעל בילט צין ואחינועם איזנברג/לילית קוסמטיקס

יעל בילט צין סמנכ"לית השיווק של לילית קוסמטיקה השיקה בזום סדרת טיפוח חדשה לטיפול אנטי אייג'ינג של פאיו PAYOT מותג טיפוח צרפתי מוביל, הנחשב למוביל גם בתחום החידושים. בילט-צין סיפרה כי המותג נותן מענה לגיל, ונותן מענה לכל בעיות עור ותחלואותיו, יובש, עודף שומניות, ועוד.

ליז ביסמוט, מנהלת ההדרכה של פאיו בישראל הציגה את הסדרה הכוללת קרם צוואר ייחודי עם גלגלת, ואף הדגימה את דרך השימוש והחשיבות בהפעלת השרירים, קרם לחות וקרם עיניים. ביסמוט סיפרה גם על האריזות שכולן עשויות מנייר ממוחזר ועל הניחוח שהוא של תמצית פרחים נעימה.

לקוחות המותג שהוזמנו להשקה הדיגיטלית, נהנו בסיום האירוע משיעור התעמלות פנים וצוואר שהעבירו טניה גמליאל ואחינועם איזנברג, בעלות המותג FACEMART. השתיים הדגימו אימון לשרירי הפנים והצוואר והבטיחו כי התוצאות מידיות.

seperator

בונים ושמחים

שילה מורי, ליעד חן, ציון אנואר בסול חגי ולנסקי אריאל בן חור, אילן ששון ורוז גרינפלד. רום כנרת,
שילה מורי, ליעד חן, ציון אנואר בסול חגי ולנסקי אריאל בן חור, אילן ששון ורוז גרינפלד/רום כנרת

רום כנרת נכסים והשקעות חתמה עם חברת בונה ריינה הסכם לבניית הקניון בפרויקט BTOWERS במרכז בת ים, צמוד לתחנה הראשית של הרכבת הקלה וצמוד לתחנת המטרו הראשית שתחבר בין בת ים ותל אביב. ההסכם כולל בניית 5 קומות מסחר ומשרדים בשטח כולל של כ-40,000 מ"ר לצד בניית 5 קומות של חניון תת קרקעי ומרתפים.

חברת בונה ריינה תתחיל את בניית הקניון החודש וסיום משוער בעוד כ-24 חודשים. הפרויקטBTOWERS אשר תוכנן על-ידי משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון, יהיה אייקון ארכיטקטוני ייחודי ושונה בנוף האורבאני של גוש דן, ויהווה ציון דרך מקומי בעיר בת ים.

בונה ריינה הינה חברה עתירת ניסיון המתמחה בבניית מבני מגורים, משרדים ופרויקטים של מסחר ופיתוח המבצעת פרויקטים עבור חברות גדולות בתחום הבניה. עו"ד אילן ששון, מנכ"ל ובעלים של רום כנרת נכסים והשקעות אמר כי הם שמחים על תחילת בניית הקניון.

seperator

רצים ביחד

אורי שפי, אופיר וגמן, רונן סלם, עופר שטרית. באדיבות המצולמים
אורי שפי, אופיר וגמן, רונן סלם, עופר שטרית/באדיבות המצולמים

אתמול נערך אירוע השקה דיגיטלי לקראת מרתון סמסונג תל-אביב 2021-אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל שיתקיים ב-19 בפברואר 2021 והפך למסורת בתחום הספורט הישראלי. המרתון ה-13 במספר יתקיים השנה במתכונת דיגיטלית תחת הסיסמה "כולנו רצים יחד וכל אחת ואחד לחוד".

רון חולדאי, ראש עיריית תל - אביב-יפ שלח ברכה, ובאולפן המצומצם התכנסו: אופיר וגמן, סגן מנהל רשות הספורט בעיריית תל-אביב - יפו ומנהל מרתון סמסונג תל-אביב; רונן סלם, סמנכ"ל שיווק סמסונג ישראל; פרופ' עידית מטות, מנהלת מערך הרדמה, כאב וטיפול נמרץ במרכז הרפואי איכילוב; עופר שטרית, יו"ר חברת הפקת "כפיים" המפיקים את האירוע.

את המרתון ילווה קמפיין רחב היקף שממחיש את השינוי והאופן שבו ירוצו השנה המשתתפים, בקמפיין מעודדת סמסונג את כולם לצאת ולרוץ, וכחברה טכנולוגית פורצת דרך השמה את נושא ה-Wellness במרכז. השנה פותחה אפליקציה ייעודית שדרכה ישודר טקס ההזנקה המסורתי, תתאפשר מדידה אינטראקטיבית של המסלול וזמן הריצה, שילוב מסרים מעודדים במהלך המירוץ, פלייליסט ייחודי ואפשרות שיתוף עם משתתפים נוספים. בנוסף, יונפקו תעודות סיום אישיות ומעוצבות לכלל המשתתפים במירוץ.

seperator

קאווה חותמת

שרון כהן. תום סיטון,
שרון כהן/תום סיטון

חברת הלייף סטייל ושירותי הקונסיירז, קאווה גרופ, חתמה על הסכם שירות שנתי עם הבנק הפרטי הגדול בעולם, ג'יי פי מורגן, המחזיק נכסים בשווי של כ-2 טריליון דולר. העסקה נחתמה עם נציגות החברה באירופה שיושבת במילאנו. במסגרת ההסכם תספק קאווה גרופ שירותי קונסיירז להנהלת הבנק הבכירה וללקוחות הפרטיים של הבנק. שרון כהן, בעל השליטה בחברה אמר כי לאחר תקופה ארוכה של פיתוח תשתיות ייעודיות ומשא ומתן ארוך הבשילו התנאים ובימים אלה הם מקימים מועדון לקוחות ייחודי ואקסקלוסיבי עבור ג'יי פי מורגן, וגייסו צוות ייעודי מקומי לטובת העניין, שיישב במילאנו ויחל פעילותו מול הלקוח החדש ב-1 באפריל.

הצוות יעמוד לרשות הבנק 24 שעות ביממה בענייני פנאי, שגרה וחירום ויציע שירותים והטבות יוקרתיות. ההסכם עם ג'יי פי מורגן מתבסס בין השאר על עשרות הסכמי בלעדיות עם חברות לוגיסטיקה, יוקרה ופנאי באירופה, שיעמדו לרשות הלקוחות החדשים. העסקה עשויה לייצר ערך מוסף ומהותי גם ללקוחות בישראל בשל העומק והגיוון שבפעילות.

בישראל מוצע השירות היוקרתי על-ידי קאווה גרופ ללקוחות הפלטינום של בנק הפועלים, כרטיסי העלית של חברת מקס, לקוחות בנק רוטשילד ועוד.

seperator

מתגעגעים ושרים

דניאל כהן, קרן וייזמן ומשה דניאל. יח"צ,
דניאל כהן, קרן וייזמן ומשה דניאל/יח"צ

סיבוס יצאה במחווה מרגשת למען המסעדות במטרה להעלות את מצב רוחם של המסעדנים, שלחה החברה זמר בהפתעה שהגיע למסעדות אהובות וביצע שיר געגוע. את החמשירים כתבו לקוחות סיבוס במסגרת פעילות שעלתה בעמוד הפייסבוק, בה נתבקשו לכתוב שיר געגוע למסעדה שהם אוהבים ומתגעגעים לשבת בה.

מבין 500 השירים שנכתבו, נבחרו 4 שירים שזכו ללחן וביצוע מרגש של זמר בליווי גיטרה, בין המסעדות שזכו: "סנדוויץ' פקטורי הרצליה", "הטריפוליטאית של בכור", "בהדונס רעננה" ו"צ'צ'ו".

seperator

יופי של יועצת

גילה אייזמן נלקנבאום ואילן נקש.. ישראל כהן,
גילה אייזמן נלקנבאום ואילן נקש./ישראל כהן

לוריאל פריז בחרו בד"ר גילה איזמן נלקנבאום, מומחית לרפואת עור, כיועצת מדעית ודרמטולוגית של המותג בישראל. איזמן-נלקנבאום לוקחת חלק פעיל בכנסים רפואיים בארץ ובחו"ל, והיא רופאה בכירה במרכז המשולב לאסתטיקה ובמרפאה לגילוי מוקדם של סרטן העור במערך לרפואת עור בבית חולים מוביל בארץ, ומנהלת תחום רפואת העור במרכז הרפואי פולג.

אילן נקש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל ישראל אמר כי לוריאל הציבה לעצמה כמטרה עליונה לשים את המדע והבריאות של הצרכנים במרכז. הדרך שלהם, מייצור מוצר יעיל שנותן תוצאות גלויות מבלי להתפשר על בטיחות עור הפנים וממשיך בהסבר המדע הרלוונטי העומד מאחורי המוצרים.

seperator

ידידים בביטוח

יסמין ארביב וחלי טטרו. שיר יחצ,
יסמין ארביב וחלי טטרו/שיר יחצ

חלי טטרו, מנהלת תחום אבטחת איכות בביטוח ישיר, הצטרפה למתנדבי עמותת ידידים בחלוקת 1,400 חמגשיות למשפחות מעוטות יכולות הנתמכות על-ידי העמותה. עשרות עובדי החברה הגיעו לחלוקה שנערכה ברמת-גן, חלקם מלווים בילדיהם. הפעילות היא חלק משיתוף פעולה ממושך בין ביטוח ישיר וידידים.

seperator

נוסעים ומתרחבים

עומר מילר אמיר בלייכר. רונן טופלברג,
עומר מילר אמיר בלייכר/רונן טופלברג

שירנקה והשף עומר מילר מתכוננים להרחבת המשפחה. השניים הורים למון וריי, תאומים בני שנה וחודשיים, ממתינים ללידה ומגדילים את הרכב לרכב שטח ניסאן X-Trail עם 7 מקומות ישיבה שיהיה נוח לכל המשפחה. השניים קפצו לסוכנות ניסאן בראשל"צ, שם קיבל את פניהם אמיר בלכר, מנכ"ל ניסאן ישראל, שהעניק להם את המפתח.

seperator

כלכלה אקולוגית

ערן שמרלק. נגב אקולוגיה,
ערן שמרלק/נגב אקולוגיה

ערן שמרלק, מנכ"ל חברת המחזור נגב אקולוגיה, מחברות המחזור המובילות בארץ. הרצה בכנס השנתי לטיפול בפסולת של המרכז לחינוך סביבתי חירייה, שמרלק הרצה על האתגרים בתחום ופתרונות על-מנת שהטיפול בפסולת בארץ יהיה יעיל יותר. בין המשתתפים גיל לבנה, מנכ"ל חירייה. במהלך הכנס דנו כיצד ניתן להצליח ולצמצם את כמויות הפסולת המוטמנות, ולהצליח למחזר יותר בארץ.

seperator

מסיירים ומתכננים

יוחנן לוקר, חדווה אמונה, אילן תיבי וטל אוחנה. יניב אפוטה,
יוחנן לוקר, חדווה אמונה, אילן תיבי וטל אוחנה/יניב אפוטה

יוחנן לוקר, יו"ר שירותי בריאות כללית, ביקר בירוחם וסייר במתחם החיסונים, וקיבל סקירה על נתוני ההתחסנות, ובעיקר על מבצע חיסון מרותקי הבית. לוקר נפגש עם ראש המועצה טל אוחנה, לשיחה על שיתופי פעולה אסטרטגיים בהקשר של חדשנות ורפואה מרחוק, בין היתר הקמת מפעל חיסונים ראשון בישראל שאוחנה מקדמת בשנה וחצי האחרונות, בשותפות Perrigo ואוניברסיטת בן-גוריון.

השלושה פנו לחברת פייזר העולמית עם הצעה להקים תשתית ייצור מקומית הנשענת על הטכנולוגיה של פייזר ויכולות הייצור והשיווק הבינלאומי של פריגו, המעסיקה כ-600 עובדים בירוחם, מתוכם מאה חוקרים בכירים. בנוסף דובר על הקמת מרכז פיתוח וחדשנות בהובלת אוניברסיטת בן-גוריון.

פריגו איתרה מקום ייעודי בשטח המפעל, הדורש התאמות ויוכל להתחיל לייצר תוך זמן קצר. מדינת ישראל קיבלה החלטה עקרונית להקים מפעל חיסונים, שיבטיח את כושר ההתגוננות שלה בעת פנדמיה, שתבצע התאמות ותספק את המכסה הנדרשת לאזרחי ישראל, במקרה בו החיסונים הנוכחיים לא יהיו יעילים כלפי מוטציות חדשות.

seperator

מצחיקים בזום

ישראל קטורזה, יפה בן דויד, עידן עמדי, ארי שטיינברג. אשמורת,
ישראל קטורזה, יפה בן דויד, עידן עמדי, ארי שטיינברג/אשמורת

באשמורת - מועדון ההטבות של הסתדרות המורים ממשיכים להרים לאנשי החינוך וההוראה, הפעם היו אלה ישראל קטורזה ועידן עמדי שאירח את יובל דיין במופע למורים, למורות, ולאנשי ההוראה.

קטורזה עשה דואט עם יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים. ארי שטינברג מנכ"ל אשמורת אמר כי במסגרת המעבר לאונליין וכחלק מהמדיניות שהתוותה בן דויד, הם מביאים את מיטב האמנים בישראל במופעי לייב בזום עד הבית.

seperator

בקטנה

+ מועדוני ההטבות הפכו בקורונה לעוגן משמעותי לפעילויות הנאתיות וחסכוניות לציבור העובדים, ובנוסף עזרו גם לבעלי העסקים הישראלים שמצאו עצמם נפתחים ונסגרים בין סבבי סגרים חוזרים ונשנים: קרנות השוטרים התמקדו בהטבות צרכנות שמשתלמות לכיס, כמו הנחות בגובה אלפי שקלים בקניית רכבים חדשים של סיטרואן, סוזוקי, מיצובישי, אופל, ויונדאי. כאשר הגיע הסגר, החליטו בקרנות השוטרים לפנק את השוטרים בהנחת ענק על מסכי סמסונג 4K 70 אינצ' ב3999 שקלים בלבד ועוד 3.5 אחוזי הנחה נוספים במעמד הקנייה, כולל הובלה והרכבה חינם.

בזמן הסגר השני, קרנות השוטרים בשיתוף רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס עשו אימוני כושר בזום ללא עלות. +באשמורת-מועדון ההטבות של הסתדרות המורים התמקדו במורים עצמם על רקע ההתמודדות המאתגרת של הלמידה מרחוק, וארגנו עבורם פעילויות הנאתיות ומפיגות מתח. כאשר הוחלט על סגירת מערכת החינוך, באשמורת חילקו לאנשי החינוך שוברים לקניית מחשבים ניידים, מיקרופונים ומצלמות אינטרנט בהנחות נדיבות, זאת על מנת שיוכלו להמשיך וללמד במסגרת מתווה הלמידה מרחוק. כאשר עלו האתגרים המשמעותיים שהציבה הלמידה מרחוק, החליטו באשמורת לשים פוקוס על פעילויות פנאי ויזמו סדנאות בישול עם השפים ישראל אהרוני, עומר מילר וקרין גורן; סדנאות טכנולוגיה, סדנאות כושר ובריאות עם ענת הראל וענת ענבר; ומופעים בשיתוף זאפה. +בחבר התרכזו בתא המשפחתי, במהלך הסגר הראשון השיקו את חבר TV, ערוץ טלוויזיה של המועדון ששידר מגוון תכנים לילדים ולמבוגרים, במקביל קיימו הרצאות העשרה להורים.

+אתמול נערך טקס הנחת אבן הפינה למבנה החדש של חטיבת הביניים שז"ר, שתעתיק את מקומה לשכונת עבר הירדן ותבנה בהתאם לסטנדרטים חדשים בחינוך. במהלך הטקס השותפים חתמו על מגילת קלף עם ברכת בית חדש וראוי לחטיבת הביניים שז"ר.

+ עמותת "יוניסטרים", בתמיכת 'טבע' וארגון 8400, יזמו תוכנית המשלבת עשייה משפחתית ויזמות רפואית, 200 בני נוער מכלל המגזרים בחברה הישראלית, פיתחן מיזמים בתחום ההייטק, רפואה ונגיף הקורונה. הרעיונות החדשניים של הילדים, עשויים לסייע להוריהם. בין הבולטים בהם מערכת אוורור לחליפות מיגון לצוות הרפואי, מסכה שמפיצה ריח, פרפרית אינפוזיה לשימוש ללא צוות רפואי ועוד. בנחשפים: ד"ר ערן הררי, סמנכ"ל במו"פ הגלובאלי של טבע; אסף ויס, מנכ"ל יוניסטרים; פרופ' סיגל סדצקי; וליאת בן-דוד, מנכ"לית מכון דוידסון-הזרוע החינוכית של מכון ויצמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully