וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הסגר: אתרי השילוח מחו"ל עובדים בכל הכוח

5.2.2021 / 10:04

יותר קשה לנחות בנתב"ג, אבל זה לא אומר שאתרי הסחר בחו"ל לא עובדים. מ-eBay ועד וולמארט - יש לא מעט אפשרויות. רק צריך להזמין היום כמה שיותר מהר

לא פשוטים הם חיי הישראלים בימינו. הסגר לא עושה לנו טוב והסגר בנתב"ג מצמצם אפשרויות. ועדיין, זה לא אומר שהחלון הזה נסגר לחלוטין. הקורונה שמלווה אותנו כבר כמעט שנה שינתה לנו את שגרת החיים ודחתה לנו תוכניות רבות כמו חופשות, תחביבים, אירועים ומפגשים משפחתיים וחברתיים. הוולנטיין דיי שמתקרב אלינו בצעדי ענק ויצויין ב- 14.2.2021 הוא בין החגים הבודדים שהזוגיים שבינינו יוכלו לחגוג באופן מלא, אומנם לא בבתי קפה ומסעדות מקושטות בבלונים, אבל לחלוטין בקפסולה הביתית עם רעיונות ופינוקים יצירתיים וכאן השמיים הם הגבול.

אז איך אתם מתכוונים לפנק את בן, בת הזוג שלכם? בארה"ב כבר נערכים במלוא המרץ וניתן לרכוש מגוון ענק של מתנות ופינוקים זוגיים ליום האהבה, כאשר אתרים רבים פתחו מתחמים ייעודיים לקראת החג שמציעים שלל רעיונות להפתיע את בני הזוג. קבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מארה"ב מרכזת עבורכם הצעות למתנות שתוכלו להזמין מהאתרים האמריקאים ויגיעו אליכם עד פתח הבית, ויש לנו כמה המלצות גם מ-eBay.

לפני ההזמנה מחו"ל, כדאי שתבררו את זמן האספקה המתחייב. חלק מהאתרים מציעים אפשרויות שונות (ויקרות יותר) על מנת להאיץ את זמני המשלוח.

זוג צעיר מחובק. ShutterStock
חוגגים בבית, אבל עם מתנות שוות/ShutterStock

אז מה במבצעים?

  • אתר Walmart פרסם לקראת החג קטגוריה ייעודית עם מוצרים לאוהבים ומאפשר גלישה ממוקדת במתחמי מתנות ייעודיים לאיתור מתנות לנשים ולגברים. בין המתנות לנשים ניתן למצוא בשמים, תכשירים קוסמטיים, כלי איפור ותכשיטים. בין המתנות לגברים מוצעים ארנקים, בשמים, מכונות גילוח, ערכות טיפוח , גאדג'טים, אוזניות ועוד.
  • גם באתר Amazon נפתח מתחם ייעודי -Shop Valentine's Day - המציע מתנות במגוון רחב של סגנונות : גאדג'טים מדליקים, ערכות פיקניק מפנקות, שעונים, תיקים אופנתיים ועוד.
  • מי שמחפש רומנטיקה יוכל למצוא באתר Victoria's Secret מגוון רחב של פריטים רומנטיים לנשים החל מהלבשה תחתונה, בשמים מפנקים ועד תחליבים לגוף ואקססוריז מדליקים. באתר נפתחה קטגוריה ייעודית עם הצעות למתנות המאפשרת חיפוש לפי תקציב.
  • ובימים אלו איך אפשר בלי עולם המטבח, חובבי הבישול ואפיה יוכלו למצוא באתר המושקע Williams Sonoma מגוון מוצרים איכותיים ומפנקים שמכניסים הרבה אהבה הביתה: כלי הגשה מעוצבים, כוסות וגביעים ליין , מארזי שוקולד ופרלינים יוקרתיים, סירים, כלי בישול בצורת לב ועוד
  • אתר Bath and body works ריכזו את מיטב המוצרים הריחניים של המותג האהוב ובניהם נרות, קרם גוף, ג'ל רחצה וקרם ידיים לנשים ולגברים.
  • לקוחות USHOPS נהנים מהנחה של עד 30% על משלוח מארה"ב עד הבית בשימוש בקוד הקופון SHOP30 , בתוקף עד 28.2.21 , בכפוף לתנאי המבצע.
  • חבילות במשקל של 500 גרם עד 3 ק"ג ייהנו מ- 10% הנחה, חבילות במשקל של 3.01 ק"ג עד 9 ק"ג ייהנו מ- 15% הנחה, חבילות במשקל 9.01 ק"ג ומעלה ייהנו מ- 30% הנחה
  • ניתן לקבל הערכה לעלות השילוח של המוצרים מארה"ב לישראל בשימוש במחשבון של USHOPS

BuyAmerica (כל המחירים כוללים משלוח)

ערכה לטיפוח הזקן. Buy America,
ערכת טיפוח לזקן - 179 שקל/Buy America
ארנק טומי הילפיגר. Buy America,
ארנק עור לגברים Tommy Hilfiger במגוון צבעים לבחירה במחיר 139 שקל (המחיר מותנה ברכישת שני פריטים באתר)/Buy America
שעון יד ארמאני. Buy America,
שעון יד לגבר Emporio Armani ב-550 שקל/Buy America
תיק צד נשים. Buy America,
תיק צד לנשים Tommy Hilfiger ב-389 שקל/Buy America
מוצרי טיפוח ויקטוריה'ס סיקרט. יחצ,
מגוון תכשירי טיפוח של Victoria’s Secret קרם גוף, ג'ל רחצה וספריי גוף החל מ- 59 שקל (המחיר מותנה ברכישת 3 פריטים בקטגוריה)/יחצ
זוג בקבוקי קונטיגו. Buy America,
זוג בקבוקי קונטיגו שומרי קור וחום במחיר 199 שקל/Buy America

eBay

פאזל לב קריסטלים. ebay,
פאזל קריסטלי תלת מימד בצורת לב להרכבה זוגית (25 שקלים, משלוח חינם)/ebay
כדור תאורה אווירה. ebay,
כדור תאורה לאווירה חמימה המאפשר הקרנת תמונות משפחתיות מחיר: 82 שקל, משלוח חינם/ebay
מדפסת לסמארטפון. ebay,
מדפסת לסמארטפון - 162 שקל, משלוח חינם/ebay
נרות בשלט רחוק. ebay,
נרות במגוון צבעים ובשלט רחוק מחיר: 43 שקל, משלוח: 2.80 שקל, מחיר סופי: 45.80 שקל/ebay
  • עוד באותו נושא:
  • ולנטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully