וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דווקא בתקופת הקורונה החלטנו לפרוץ לתחומים עסקיים חדשים"

4.2.2021 / 0:00

לאחר שהכריזו צמד הסוכנות שרית&לורנס על הקמת מחלקת תוכן חדשה והשיקו את סדרת הדוקו שעוסקת במשפחת טרסוב, משפחת היוטיוברים המצליחה בישראל, מודיעות השתיים על השקת סדרת רשת חדשה המיועדת לחו"ל עם המנטליסט הצעיר בישראל, נבו אבוטבול

שרית ולורנס. יחצ,
שרית ולורנס/יחצ

הצמד שרית ולורנס שהחלו את דרכן לפני כעשור בעיקר בייצוג שחקנים, השיקו בשנה האחרונה מחלקת תוכן חדשה שנוספה למחלקת דיגיטל לייצוג אונליין, חברת בת לייצוג נשים במידות מגוונות (JUICY) בניהולה של הדוגמנית ריי שגב, ומחלקת בוקינג לאמנים היוצרים שמפעילה הסוכנות.

לאחר שהפיתוח הראשון של המחלקה, סדרת הדוקו "משפחת טרסוב" שמשודרת בHOT בידור ומלווה את משפחת טרסוב, בימים אלו יוצא לדרך הפיתוח השני- סדרת רשת שעוקבת אחרי המנטליסט הצעיר בישראל כשהוא מפעיל את כשרונו ומדהים בקריאת מחשבות מגוון מפורסמים, ביניהם השחקן והדוגמן עומר דרור, גורו הספורט והכושר אירה דולפין, אושיית האופנה מור סילבר, השחקן והדוגמן אדריאנו חאובל צמד שחקני "תאגד" ג'רמי פינטו ודיוויד ששוני. הסדרה נמצאת בימים אלו בתהליכי משא ומתן עם כמה גופים בינלאומיים שמעוניינים בזכויות לשידור הפרקים.

נבו אבוטבול, רק בן 16 אבל כבר מזמן זכה לכינוי "היורש של אורי גלר", אחרי שהופיע מול גל גדות בהופעה פרטית בלוס אנג'לס, המשיך בשנה האחרונה, ולמרות הקורונה, לכבוש את המעריצים בארץ ובעולם. בשנת 2020 נבו שבר שיא אישי של למעלה מ100 הופעות, כאשר את רובן המוחלט ביצע מהאולפן שהקים בביתו שבנהריה, בין היתר הופיע מול הצוותים הרפואיים של בי"ח שיבא תל השומר, אלפי סטודנטים יהודים באוסטרליה ששהו בסגר ממושך, עמותות ועוד.

לצד נבו, מיוצגים בסוכנות של שרית&ולורנס שמות גדולים כגון קים אור אזולאי, בני ברוכים, משפחת טרסוב, גאיה גור אירה , נבו אבוטבול , יוסי וואסה ( נבסו) , אירה דולפין, דלית רצשטר, מור סילבר ועוד רבים וטובים. לאחרונה הודיעה הסוכנות על הצטרפותה של הזמרת עדי ביטי לנבחרת הסוכנות לאחר כ-3 שנים בסוכנות יולי.

נבו אבוטבול ויעל שלבייה. יחצ,
נבו אבוטבול ויעל שלביה/יחצ

משרית ולורנס נמסר: "מחלקת התוכן של שרית&לורנס נולדה מתשוקה ואהבה גדולה למיוצגים שלנו, ומתוך הבנה כי הקהל מצפה לחידושים ופריצת גבולות מצדם ומצדנו. אנחנו גאות להגיד שניצלנו את תקופת הקורונה שכוללת בעיקר אי וודאות לחשיבה ופיתוח תכנים חדשים".

הסוכנות של שרית & לורנס הוקמה בשנת 2010 על מנת לתת במה לפנים חדשות ולתת שירות מקצועי למלהקות, במאים ומפיקים. שרית מאירי מפיקת פרסומות ותיקה עם יותר מ 15 שנות ניסיון ניהלה לאורך השנים פרויקטים ייחודיים מהמורכבים והמובילים שהופקו בארץ, תוך כדי עבודה צמודה עם משרדי פרסום, במאים, מלהקות והיכרות עמוקה של כל צרכי התחום. לורנס אלקלעי מגיעה מתחום הניהול והארגון של חברות גדולות בתחום הקמעונאות ועד שהצטרפה לשרית הייתה הבעלים של חברת "סולאריס" חברת משקפי השמש הצרפתית. עם האהבה לתחום מביאות השתיים רוח חדשה , נחישות, ומקצועיות.

  • עוד באותו נושא:
  • יעל שלביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully