וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו פריצת הדרך המיוחלת בתחום החלקת השיער?

4.2.2021 / 9:15

מון פלטין מציגה: החלקת שיער בריאה מבוססת חומצה היאלורונית המחזקת את סיבי השערה ומעניקה לו מראה ומגע רך ובריא. באישור משרד הבריאות ו CE האירופי. תוצאות סקר חדש: "יותר ממחצית מהנשים בישראל לא מרוצות מהחלקות השיער שעברו"

מון פלטין, ענקית מוצרי הטיפוח לשיער, המובילה באלפי מספרות בארץ ובעולם, נוסדה מתוך רצון להחדיר לתעשיית השיער בישראל מוצרים איכותיים, מעוצבים ובעיקר בריאים ויעילים.

לאחר 3 שנות מחקר ופיתוח, וברמה הגבוהה ביותר בתעשיית החלקות השיער המקצועיות, משיקה החברה את Soft & Smooth- החלקת שיער בריאה ויעילה, המחזקת את סיב השערה באמצעות חומצה היאלורונית. באישור משרד הבריאות הישראלי ואישור CE האירופאי.

לפני החלקת היילורן מון פלטין. יחצ,
לפני/יחצ
היילורן אחרי החלקת מון פלטין. יחצ,
ואחרי ההחלקה של היילורן/יחצ

החלקת השיער החדשה Soft & Smooth מסדרת HYLOREN - הינה ההחלקה הראשונה בעולם המכילה תרכובת חומצה היאלורונית אמתית, לשמירה על זקיק השערה וחיזוקו. נוסחת ההחלקה החדשה פועלת באופן בו היא אינה שוברת את קשרי המימן בשערה עצמה, בעוד החומצה ההיאלורונית נמצאת בריכוז אופטימלי ופורמת את קשרי המימן בשיער. במקביל, היא חודרת לסיב השיער ומתמקמת בין קשרי המימן ומעניקה לחות בצורה מוגברת, מעבר לרגיל. לכן, התוצאה לאחר ההחלקה תהיה שיער נעים, רך וחלק מתמיד.

לדברי ד"ר איתן ברמן, מומחה ברפואת עור שלקח חלק בתהליך פיתוח ההחלקה: "מדובר בהחלקה אשר בנוסף לפעילותה מחליקת שיער, לא רק שאינה פוגעת בו, אלא אף משקמת את השיער. בשל ההרכב הייחודי של המרכיבים בהחלקה לצד החומצה ההיאלורונית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

יתרונות ההחלקה הבריאה

  • אושרה על ידי משרד הבריאות הישראלי ועל ידי הרגולציה האירופאית כהחלקה לשיער.
  • ההחלקה הראשונה שאינה שוברת את קשרי המימן! ועל כן ניתן לצבוע או לבצע גוונים כבר באותו החודש.
  • נבדקה דרמטולוגית ונמצאה בטוחה לשימוש ב-100% אחוז על השיער ובטוחה לשימוש ב-100% גם במגע עם הקרקפת.
  • ההחלקה הינה בעלת PH גבוה ביחס לשאר ההחלקות הקיימות בשוק.

כמחצית מהנשים שעברו החלקה לא מרוצות

בשנים האחרונות, החלקת שיער הפכה לפעולה מבוקשת כחלק משגרת טיפוח השיער של נשות ישראל. נתונים חדשים שופכים אור על תחום החלקות השיער, בעקבות סקר שבוצע על ידי חברת "גיאוקרטוגרפיה" בקרב מדגם ארצי מייצג של מחליקות השיער בישראל.

מהסקר עולה כי מחצית מנשות ישראל עברו החלקת שיער ב-3 השנים האחרונות. 43% מתוכן עשו החלקה בשנה האחרונה. כמחצית מהנשים שעברו החלקה - לא מרוצות (49.5%). בין הסיבות: נשירת שיער לאחר ההחלקה (33.3%), לא החזיק לאורך זמן (31.5%), שיער דקיק וחלש (25%) ושיער המצריך עיבוד במחליק שיער יומיומי (20.4%).

עוד נחשפו בסקר הפרמטרים החשובים לנשים בבואן לבצע החלקת שיער: הפרמטר שצוין על ידי יותר משני שליש מהנשים כחשוב בהחלקת שיער הינו "מוצר שנבדק על ידי משרד הבריאות", ובמקום השני "שיער חלק לאורך זמן".

69.4% - העידו כי הפרמטר החשוב ביותר עבורן הוא אישור משרד הבריאות. 40.6% - השיבו כי הפרמטר החשוב עבורן הוא התוצאה - שיער חלק לאורך זמן, ואילו בקרב 21.2% מהנשים נמצא שהפרמטר החשוב עבורן הוא מוצר שמומלץ ע"י רופאי עור. מסתבר, שמחיר זול הוא לא פרמטר נחשק, בתחום החלקת שיער, ורק 15% אחוז ציינו אותו כמועדף.

אחד הנתונים המעניינים בסקר, מתייחס להיבט הבריאותי והכספי של החלקת שיער, כ-97% מהנשים היו מוכנות לשלם מעט יותר על החלקת שיער פרימיום שאינה פוגעת בשיער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully