וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפת צבועה באדום בוהק, אבל הצימרים פתוחים: "חייבים להתפרנס"

4.2.2021 / 11:10

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה התראיין ליוסי מזרחי ברדיו צפון 104.5 והתייחס לכך שהצימרים עובדים: "המשטרה צריכה לאכוף". בעלת צימר: "צריכים להאכיל את הילדים". האזינו לריאיון

דירות בצפת. ראובן קסטרו
"חייבים להתפרנס". צפת נותרת פעילה/ראובן קסטרו

ראש עיריית צפת, שוקי אוחנה, אמר הבוקר בריאיון ליוסי מזרחי ברדיו צפון 104.5 כי העיר אדומה בשל השתוללות המוטציה הבריטית, אך עם זאת, העירייה פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לצמצם התקהלויות מחד, ולפקח על תלמודי תורה שפועלים הניגוד להנחיות, ולהגביר את קצב החיסונים, מאידך:

"צפת היא פסיפס של כל הזרמים וצריך לתמרן בין כולם", הסביר אוחנה, "לצערי, מי שעושה בדיקת קורונה, לא נדרש להיכנס מיידית לבידוד, כך שאותו אדם מסתובב בקהילה עד לקבלת התשובה, ורק אם הוא נמצא חיובי, מתחילים להתחקות אחרי שרשרת ההדבקה. בעיה נוספת שאנו מתמודדים איתה היא העובדה שאין אכיפה של הסגר בין הערים, כך שכל מי שרוצה נכנס לצפת. אנחנו עוצרים מקרים כאלה, אבל אני מניח שלא מצליחים להגיע לכולם".

בעלת בית הארחה בצפת אמרה למערכת "חד וחלק" כי, המתחם שהיא מנהלת פתוח לקהל וכי היא מקבלת הזמנות לכ- 40 -50 אורחים: "אפשר להגיע עד 12 זוגות. בעוונותינו הרבים אנחנו עובדים, כי חייבים להתפרנס, אנשים צריכים לחתן את הילדים, צריכים להאכיל את הילדים, אין לנו ברירה והשם שומר, שומר פתאים השם". יצוין, כי שני צימרים נוספים בעיר ניאותו לקבל הזמנות לאירוח לסופי השבוע הקרובים.

בהתייחסו לדברים אמר אוחנה: "אני לא מופתע ועם זאת, אין התקהלויות, ואני לא מתכוון לצימרים. באשר להם, עצם העובדה שהם פתוחים - זה כשלעצמו אינו תקין וצריך שמשטרת ישראל תאכוף, לפקחי העירייה אין סמכות לסגור צימרים, אלא אם הם פועלים ללא רישיון. הסגר הזה, לכל אורכו, הוא לא הרמטי, הוא לא רציני ולכן אני לא מופתע. ואני חוזר וקורא לממשלה: תנו לי ולראשי הערים האחרים את הסמכויות הנדרשות, ואנחנו נדע לאכוף את כל ההנחיות, כמו שצריך. אם היו לי סמכויות, הייתי סוגר את הצימרים הפתוחים מיד, אנחנו לא משחקים כאן".

  • עוד באותו נושא:
  • צפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully