וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

9.2.2021 / 0:38

הראל מחלצת מאתיופיה, יעל שלביה בקמפיין לזר פור יו, השקה מחודשת עם קמפיין לסדרת מוצרי היגיינת הפה לייסר מספרד ועוד. כל מה שקרה בעולם העסקים בחלק הראשון של השבוע

חברת הביטוח הראל מחלצת נוסעים מאתיופיה/הראל ביטוח ופיננסים

בסרטון: חברת הביטוח הראל שלחה מטוס איירבס 320 רפואי, לצפון אתיופיה בכדי לחלץ טייל ישראלי, בשנות החמישים לחייו, שלקה בליבו.

המבוטח חש ברע במהלך טיול עם מדריך בעיר דר שבצפון אתיופיה. בדיקה מהירה העלתה כי הוא סובל מהתקף לב פעיל ובשל כך, היה מוכרח לעבור פרצדורה רפואית מצילת חיים אשר לא ניתן לקיימה בהיעדר שירותים רפואיים מתאימים באיזור, בחברת הראל הוחלט מיד לשלוח צוות רפואי, מוטס באמבולנס אווירי מיוחד, כדי להשיב את המבוטח לטיפול רפואי בארץ.

בשל הסגר, והצורך בפעילות רפואית מיידית וטווח טיסה רחוק המורכב ממספר תחנות ביניים, הוחלט בהראל לחכור מטוס מסוג איירבוס 320 ולשגר בו צוות רפואי, מטעם חברת IMA. הצוות המיוחד כלל רופא בעל ניסיון בתחומי הקרדיולוגיה והטראומה לצד צוות רפואי תומך. הדרמה התעצמה כשבמסגרת החילוץ נאלצו גם להתמודד עם תנאי מזג אויר סוערים במיוחד באתיופיה. עם נחיתת המבוטח בנתב"ג הוא הועבר להמשך טיפול רפואי בטיפול נמרץ במרכז הארץ.

בהראל הדגישו כי במיוחד בתקופה מורכבת זו חשוב מאוד כי אזרחים העוזבים את הארץ יצטיידו בביטוח רפואי מלא בעת היציאה לחו"ל "אנו שמחים כי היכולות והניסיון שלנו אפשרו הגעתו של המבוטח בשלום ארצה לטובת המשך טיפול רפואי". בנוסף, הדגישו בהראל את שיתוף הפעולה המשמעותי לו זכו ממשרד החוץ ומחברת ישראייר וביקשו להודות להם על כך.

קמפיינים

לאחר שנבחרה כ"אישה היפה ביותר בעולם" נבחרה יעל שלביה לפרזנטורית של "זר פור יו" והצטלמה לקמפיין ולנטיין עם המון סידורים וזרי פרחים, כיאה ליום המאוהב ביותר בשנה.

למרות שאהבתה של יעל נמצאת רחוק מעבר לים, היא סיפרה שהיא מקפידה על שיחות פייסטיים עם ברנדון לפחות פעמיים ביום. המחווה הרומנטית ביותר בעינייה, ולא רק בוולנטיין, היא פרחים וכמה שיותר - יותר טוב. היא גם אומרת שאין אפלייה בעניין, וגם נשים אמורות לשלוח פרחים לבן הזוג ולא להיות רק בצד המקבל.

יעל שלביה נבחרה להיות פרזנטורית של "זר פור יו" לצד ירדן הראל, שתמשיך ללוות את המותג בעיקר בדיגיטל ובמדיה החברתית.

יעל שלביה. שי ארבל,
יעל שלביה/שי ארבל

Yellow, רשת חנויות הנוחות הגדולה בישראל מקבוצת "פז", תעלה בקמפיין המשך רחב היקף תחת הכותרת Winter Days - חגיגת מבצעי חורף על שלל מוצרים שינעימו את השהייה בבית מזג האויר החורפי.

הקמפיין שעלה השבוע, מלווה בפרסומת טלוויזיה, בסגנון מחזות הזמר מברודווי, בכיכובו של במאי התאטרון האגדי, צדי צרפתי שמלמד את הפרזנטורית המיתולוגית של Yellow, 'מירב' העז לשיר, לרקוד, לעמוד על הבמה ובעיקר להוציא ממנה את המיטב. כל זאת שהיא מבצעת את שיר הקמפיין המתבסס על לחן השיר "חי" של עופרה חזה שייצג את ישראל באירוויזיון בשנת 83' ושהגיע למקום השני.

הקמפיין כולל גם סרטונים קצרים בהם רואים שיח מצחיק והיתולי בין צדי ומירב, כאמור במטרה לסייע לה לקראת הופעתה הגדולה על הבמה לצד הרקדנים שאיתה בפרסומת.

קמפיין זה של רשת Yellow, ממשיך להציע ללקוחותיה ימי מבצעים קונספטואליים, זאת בדומה לרשתות הקמעונאות והשיווק הגדולות. בקמפיין הנוכחי יורחב מגוון מוצרי החורף לנהג הישראלי ולכל המשפחה בחנויות, לצד מוצרים קיימים במחירים אטרקטיביים. Winter Days הינו השלב השלישי, לאחר מבצעי ה- Summer Days בקיץ ו-Cars days.

הקמפיין עלה לאוויר השבוע בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל.

צדי צרפתי. יוסי מויאל,
צדי צרפתי/יוסי מויאל

תרבות ומוסדות

נחשפות תוצאות הניסוי המוזיקלי הבינלאומי שבחן לראשונה את כוחה האדיר של השירה והשפעתה על האדם והטבע. הניסוי, שבדק את השפעת השירה והצלילים על התדרים בגוף והשפעתם על החיוניות, ריפוי הגוף והתודעה וההשפעה על הטבע והסביבה, חושף תוצאות חיוביות המציגות שינויים חיוביים בירידה ברמת הסטרס, השיפור ואיזון המצב האנרגטי.

מדיקל קר - המרכז לרפואה אינטגרטיבית בשיטת InHeal לקח חלק בניסוי המוזיקלי האנרגטי הבינלאומי שהתקיים במקביל במדינות רבות ברחבי העולם ותוצאותיו נמדדו בישראל, דובאי, הודו, סנט פטרסבורג ואנגליה.

הניסוי הבינלאומי נערך און ליין, בשיתוף עם הבמאית ציפי רז והמלחין והמבצע הקנדי רוברט קוקסון, במסגרתו אלפי משתתפים בישראל ובעולם שרו במקביל את השיר "Be You Be Love" שהלחין קוקסון, ששימש כפסקול סרט התעודה "השדה האחד" שביימה ציפי רז.

לדברי שאולי פז יניב, מנכ"ל ומבעלי מדיקל קר בשיטת InHeal: "ההשתתפות בניסוי הינה חלק מהפעילות הגלובלית של המרכז ושיתופי הפעולה שלנו עם המומחים המובילים בישראל ובעולם בתחום הרפואה האינטגרטיבית. אנו נרגשים לחשוף את תוצאות הניסוי הבינלאומי, שמציג תהליך פורץ דרך וראשוני בתחום וחושף את יכולת ההשפעה שיש לכל אחד מאיתנו על החיבור שבין גוף רוח ונפש ועל שינוי גלובלי חיובי מהותי, וכן את החשיבות שיש לרפואה האינטגרטיבית כחלק בלתי נפרד מהטיפול במכלול ובעצמנו".

ניסוי מוזיקלי. יחצ,
הניסוי המוזיקלי הוכתר בהצלחה/יחצ

יום הפיצה הבינלאומי המצוין ברחבי העולם מדי שנה ב-9 לפברואר, מהווה הזדמנות נהדרת להשיק פרויקט שמצדיע כולו למאכל האיטלקי האהוב. לרגל השקת "קמח שמרים פיצה" אשר פותח בשיתוף פעולה לאפיית פיצה בניחוח איטלקי בקלות ובמהירות, סוגת אתגרה אמנים, מעצבים, סטייליסטים, שפים ואנשי קולינריה לעצב פיצה שהיא יצירת אמנות.

בפרויקט #פיצה_זאת_אמנות, אשר יוצג ברשתות החברתיות, לקחו חלק הצלמת תמר קרוון, המעצבת שירנקה ובעלה השף עומר מילר, המאיירת שירה ברזילאי KOKETIT, גילת אורקין יוצרת עמוד האינסטגרם Year of the sandwich, הקרמיקאית עדי ניסני, הסטייליסט איתי בצלאל, אושיית האופנה ליאת לוי קופלמן ואושיות הקולינריה רחלי קרוט, אפרת אנזל ואפרת ליכטנשטט, שעמלו ויצרו פיצות מעוצבות כיצירות אמנות אכילה, המעוצבות כיד הדמיון ובסגנונם הייחודי.

לדברי יעל פודולסקי, מנהלת השיווק של סוגת: "החלטנו להשיק פרויקט אומנותי דווקא בימים שבהם עולם האומנות והקולינריה מתמודדים עם תקופה קשה כל כך, כדי לתת במה לביטוי וליצירה, גם כאשר "בד הציור" הוא יריעה של בצק פיצה. פיצה היא אחד המאפים הכי אהובים ומשמחים ואנחנו מקווים שהפעילות והתוצאות שלה יוסיפו טעם ותקווה לימים טובים יותר".

"קמח שמרים פיצה", אשר מהווה פתרון להכנה מהירה ונוחה במיוחד של פיצה בניחוח איטלקי בקלי קלות, מכיל תערובת חדשנית לאפיית בצק פיצה, בתפיחה מהירה, ללא צורך בניפוי. לתערובת אשר כוללת קמח ושמרים, רק מוסיפים מים (אפשר גם שמן), מתפיחים ואופים. מהתערובת המתאימה גם לאפיית פוקצ'ות, ניתן להכין 6 פיצות ואף להקפיא את הבצק לשימוש במועד אחר, היא אינה מכילה מוצרים מן החי ונבדקה בקפידה על ידי השף והאופה המוביל ארז קומרובסקי.

פיצה זאת אמנות. יחצ,
אכן, אמנות/יחצ

יוזמות

רגע לפני שהסתיים סגר #3, תלמידי שכבות ז' ו-ח' מבית הספר לטבע, סביבה וחברה בתל-אביב יצאו בסוף השבוע לחלק עוגות שאפו לקשישים המתגוררים ברחבי העיר. במהלך השבוע, איתרו התלמידים עשרות קשישים המתגוררים בסביבת מגוריהם, יצרו איתם קשר כדי לתאם את הביקור וביום שישי, לפני כניסת השבת, חילקו את מאכלי הבית, העוגות והמאפים שהכינו עבור שכניהם. מבצע החלוקה הוא חלק מפעילות ההתנדבות השוטפת של תלמידי חטיבת הביניים בבית הספר, שהמשיכה גם בתקופות הסגר בשנה האחרונה.

מאיה גבעון, מנהלת בית הספר לטבע, סביבה וחברה, התייחסה למשמעות הפעילות עבור התלמידים "הנתינה היא ערך מוביל בבית ספרנו ואנו רואים בו מפתח לחינוך לאזרחות טובה. כשהנערות והנערים תורמים למען האחר, הם מתמלאים בגאווה ומשמעות, שבימים אלה, בהם רובנו סגורים בבתים, הופכות לחשובות מתמיד. אני מאמינה כי הקשר, שהתחיל בין התלמידים לקשישים, יימשך והצעירים והצעירות ימשיכו לחמם את לב שכניהם גם בעתיד".

תלמידי טבע מחלקים מאפים. יחצ,
תלמידי טבע מחלקים מאפים/יחצ

מפגש זום מרגש במיוחד התקיים בסוף השבוע עם כוכבי מכבי תל אביב בכדורגל- דן גלזר ויונתן כהן, ששיתפו בסיפורם האישי כ-280 מחניכי ופעילי עמותה מנהיגות קולעת. במפגש סיפרו השחקנים על התפתחות הקריירה שלהם, ההתמודדות שלהם עם הצלחות וכישלונות וחווית הכדורגל בתקופת הקורונה. בנוסף השחקנים ענו על שאלות שנשאלו על ידי ילדי העמותה והוסיפו באשר לשאלה איך זה מרגיש להיות שחקן מקצועי במכבי תל אביב.

דן גלזר :"זה כיף גדול. אני קם כל בוקר בתחושת סיפוק, כל מה שעבדתי בשבילו כל החיים התממש. יחד עם זאת, אני יודע שאסור לי לנוח ואני חייב כל יום לעבוד קשה ולכוון למטרה הבאה".

יונתן כהן: "זו גאווה גדולה, אבל, ויש אבל גדול - אנחנו לא מסתפקים בזה. אנחנו צריכים להוכיח את עצמנו כל פעם מחדש ושואפים לצאת ולשחק מחוץ לגבולות ישראל".

יונתן כהן. יחצ,
יונתן כהן במפגש הזום/יחצ

הנטורופטית אלמוג גולד, המתמחה בניהול אסטרטגיות אכילה בחברות וארגונים, דוגמת מנדי, ebay, מייקורוספט ואינדיביה, משיקה בימים אלה סדרת סדנאות תזונה אונליין המיועדת לחברות גדולות במשק. הסדנאות, המתפרסות על פני מספר שבועות, מיועדות לעובדי החברות, והן יתמקדו בקשר בין אכילה לריכוז במהלך יום העבודה ובהתאמת הרגלי התזונה לעבודה מהבית. ענקית הטכנולוגיה SAP הצטרפה לאחרונה לסדרת הסדנאות, ולרגל יום המשפחה המצוין השבוע, סדנא מיוחדת תוקדש בענקית הטכנולוגיה לתזונת ילדים, לחיזוק המערכת החיסונית ולשמירה על משקל בריא של משפחות העובדים.

"בתקופת משבר הקורונה, בה עובדים משוועים למסגרת תומכת ומקלה, לחברות וארגונים יש תפקיד מרכזי בהקלה על רווחת עובדיהן ובני משפחותיהם", אומרת אלמוג גולד. "תזונה נכונה והקניית הרגלי אכילה בריאים הם אחד הכלים העשויים לשפר את המצב הנפשי והגופני של העובדים ומתבקש שחברות שיותר חברות יגלו אחריות כלפי עובדיהן", הוסיפה.

אלמוג גולד. שני נחמיאס,
אלמוג גולד/שני נחמיאס

נטע ויל, יזמית חברתית ואשת תוכן יצירתי, הקימה בתקופת הקורונה, עסק חברתי בשם Sharing Hearts IL, אתר ובו היא מציעה למכירה פריטי אמנות בעיצובה, 'חנות לבבות' - צילומים אומנותיים עם מוטיבים של לב. מכל מכירה היא תורמת 10 ₪ למען עמותת "הצל ליבו של ילד" המטיסה ילדים מכל העולם לארץ כדי לעבור ניתוח לב. המשוואה פשוטה: להציל לב של ילד = 15,000$ = 53,000 שקל = מכירת 5,300 מוצרים מהחנות החברתית.

בין המוצרים בחנות החברתית ניתן למצוא צילומי לב ממוסגרים, לוח השראה שנתי - מארז מעוצב של 12 גלויות השראה עם צילומי הלבבות שלה ובהן מקום לכתוב את המטרות והיעדים לכל חודש, שומר מסך מעוצב, הדפסים על קנבס ועוד.

לדברי נטע ויל: "המטרה שלי לחבור לחברות מסחריות, גופים ציבוריים וחינוכיים ולייצר שיתופי פעולה בפן החברתי. במיוחד עכשיו, כאשר העולם מתמודד עם השפעות הקורונה והשפעות הבידוד החברתי והמרחק הפיזי, אני מוצאת את ההשפעה הרחבה והחיובית של מיזם זה. כולנו מתגעגעים למגע לחום לקרבה וזקוקים לאהבה. אני רוצה לעשות שינוי".

מאחורי כל לב בתמונות ישנו סיפור. המסע האישי של נטע ויל החל בשנת 2013. את הלב הראשון פגשה בדרום תל-אביב, מאז פגשה הרבה לבבות ומיד צילמה אותם, מן אינסטינקט שכזה שאמר לה לתעד ולנצור את הרגע. באפריל 2020, סגר הקורונה הראשון, נטע החליטה לקחת את המסע האישי שלה ולשתף את העולם עם הלבבות שהיא פוגשת, היא הקימה קבוצת פייסבוק בה החלה לפרסם את צילומי הלבבות שהיא מצלמת החל משנת 2013 והזמינה אנשים להצטרף. הקבוצה גדלה עם עוד ועוד עוקבים שמפרסמים לבבות באהבה גדולה.

לדבריה: "מסע הלב מחבר אותי לאהבה שלי לצילום, אהבה שהתעצמה כאשר קיבלתי במתנה מצלמה מאחי יובל ז"ל, הוא ביקש ממני "לכי צלמי חלומות." הלכתי ללמוד צילום ומאז אני מתעדת הרבה חלומות, כאלו שיובל לא הגשים". "זהו מסע בו אני פתאום פוגשת לבבות במרחב הציבורי. הרגע הזה, בו אני מוצאת לב בהפתעה באמצע היום, משמח אותי כל פעם מחדש. זה כמו למצוא אוצר קטן מבלי שתכננת".

שנת 2020 הייתה עמוסה באירועים ברמה החברתית וברמה האישית. "האירוע המשמעותי ביותר היה ניתוח הלב של אבא שלי. ביום שהייתי איתו בחדר מיון, החלטתי שאני רוצה לסייע לחולי לב ובעיקר לילדים חולי לב הזקוקים לניתוח. 2021 נפתחה עם השקת האתר ויציאה למסע יזמות בו אני מעבירה כתרומה חלק מרווחי חנות הלבבות לעמותת "הצל ליבו של ילד".

לוח השראה Sharing Hearts. יחצ,
לוח השראה Sharing Hearts של נטע ויל/יחצ

יום המשפחה מהווה עבור רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place סיבה נוספת לחגיגה והמשך חיזוק תחושת הקהילתיות בקרב הממברים במתחמים השונים. ברשת חשבו כיצד ניתן להרים את המורל בתקופה מורכבת זו, בה הסגרים מגיעים בזה אחר זה. הם מצאו פתרון יצירתי, מהנה ומאחד כאחד. חגיגות יום המשפחה בסגנון צעד תימני. מאות הממברים חגגו בהתאם להנחיות באמצעות מאכלים תימנים, מוזיקה תימנית ובעיקר הרבה אווירה טובה משולבת עם תרבות.

רומן לוי, מנכ"ל ומייסד שותף ברשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place, מציין: "קהילתיות היא ערך עליון עבורינו ושימורה בייחוד ביום המשפחה מהווה צעד חשוב. כולנו למדנו בשנה האחרונה שההנאה מהרגעים הקטנים והפשוטים של החיים היא חלק חשוב בצמיחה האישית שלנו. הממברים אצלנו הם משפחה לכל דבר ונמשיך לדאוג להם בימים מורכבים אלו".

כזכור מאז פרוץ הקורונה ברשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Placeביצעו התאמות ארגוניות מואצות בהתאם לתקופה - בדמות חוזה הצטרפות גמיש שהיווה פתרון חברתי וכלכלי כאחד: לחברות, יזמים ואנשי עסקים רבים אשר זקוקים למענה אידיאלי בתקופה מורכבת זו - ומלבד זה, לאחרונה יצאו בקמפיין פנימי של דרבון לחיסונים על מנת שהממברים במתחמים השונים ירגישו תחושת ביטחון בזמן עבודתם.

יום המשפחה אורבן פלייס. יחצ,
יום המשפחה באורבן פלייס/יחצ

לקראת יום הרופאה והרופא השנתי שיחול ביום חמישי ה-11 בפברואר קבוצת הראל ביטוח ופיננסים, חברת ביטוחי הבריאות הגדולה בישראל, ערוץ קשת 12 והר"י (ההסתדרות הרפואית בישראל) יוצאים בקמפיין הצדעה לרופאות, לרופאים ולכל הצוותים הרפואיים בישראל. השנה יותר מתמיד, ישנה חשיבות גדולה לתת דגש ולהוקיר תודה על המאמצים העילאיים של הרופאות, הרופאים והצוותים הרפואיים שעשו לילות כימים עבור בריאות כל תושבי מדינת ישראל ושעבורם 2020 הייתה מאתגרת ומורכבת במיוחד. מטרת המהלך הינה לייצר תחושת גאווה אצל הרופאות, הרופאים והצוותים הרפואיים, שהעם כולו מוקיר תודה ומצדיע להם על פועלם בכלל ובתקופת הקורונה בפרט.

כדי לציין את חשיבות יום זה, חברה קבוצת הראל לערוץ קשת 12, לאתר מאקו, ולאתר החדשות N12 ובעזרתם יצרו קמפיין רחב היקף שיעלה לאוויר החל מהיום , יום ראשון 7.2.21 ויכלול: תשדירים, מעברונים ופילרים בערוץ קשת 12, בנוסף יוקם מתחם מיוחד באתר מאקו הכולל כתבות תוכן, סרטים. ולכל הנ"ל תצטרף חשיפה נרחבת גם באתר החדשות N12.

הפעילות הינה חלק מפעילות קבוצת הראל בתחום האחריות התאגידית לאורך כל השנה ומתוקף היותה חברת ביטוחי הבריאות בישראל הגדולה בישראל. מהראל נמסר: "אנו גאים לצאת בקמפיין שכל מטרתו הינה להגיד תודה לאנשי השנה שלנו - הרופאות, הרופאים וצוותי הרפואה".

הראל מצדיעה לרופאים. יחצ,
הראל מצדיעה לרופאים/יחצ

על רקע הירידה התלולה בימים האחרונים במספר הישראלים אשר ניגשים להתחסן, יוצא ארגון לתת יחד עם פלאפון, yes ובזק בינלאומי במבצע לעידוד התחסנות בשם "נותנים כתף". לפי הפרסומים האחרונים ישנם מוקדי חיסון אשר כבר עתה עומדים ריקים, קופות חולים מדווחות על מוטיבציה יורדת בציבור, ויחד עם זאת מספר הנדבקים היומי ואחוז הנדבקים, מסרבים לרדת.

במסגרת מבצע "נותנים כתף" שיעודד התחסנות לצד תמיכה באוכלוסיות החלשות ביותר בישראל, פלאפון, yes ובזק בינלאומי, יעבירו תרומה על סך 30 ש"ח לרכישת ארוחה חמה לטובת משפחות, קשישים וניצולי שואה נזקקים, נתמכי ארגון לתת, עבור כל אחד מ-4000 העובדים של שלושת החברות, אשר יתחסן נגד קורונה (חיסון ראשון ושני). בנוסף, ארגון לתת קוראים לחברות נוספות לאמץ את הרעיון ולעודד את עובדיהן ללכת ולהתחסן בהקדם האפשרי, ובכך לאפשר חזרה לחיים שפויים ככל הניתן, ובמקביל לתמוך בעשייה חברתית בצל המשבר הכלכלי.

דגנית קרמר, משנה למנכ"ל פלאפון, yes ובזק בינלאומי: "בהמשך לעשייה הטובה של החברות במהלך השנה האחרונה להתמודדות עם נגיף הקורונה, שכללה בין היתר תרומת מכשירים והתנדבות של עובדים לקיום קשרים חברתיים מרחוק עם אוכלוסיית הגיל שלישי, החלטנו ליזום את מבצע "נותנים כתף" יחד עם ארגון לתת. ככל שנמשיך ונקדים להתחסן, כך נוכל לחזור לשגרת עבודה ולחיים שלנו ונצלח את המגיפה בדרך הטובה ביותר. אני מאמינה שהמבצע יסייע להגדיל את מספר המחוסנים בשלוש החברות כי בסופו של דבר כולנו נרוויח מכך: עובדי החברה, הלקוחות ואלו שיקבלו ארוחה חמה".

ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת: "מברכים על היוזמה של חברות עסקיות לעודד התחסנות של עובדיהן באמצעות תרומה לנזקקים נתמכי ארגון לתת. מהלך זה משיג מטרה כפולה: תמיכה במשימה הלאומית ובמאבק בבלימת התפשטות הנגיף, וסיוע לאוכלוסיות שנפגעו מהמשבר הכלכלי".

ערן וינטרוב. שלומי מזרחי,
ערן וינטרוב/שלומי מזרחי

בימים אלה, כשהצוותים הרפואיים עובדים מסביב לשעון וממעטים לפגוש עם בני משפחותיהם. במטרה להוקיר את עבודתם של הצוותים הרפואיים, הקימה עמותת "יוניסטרים" בתמיכת 'טבע' וארגון 8400 תוכנית המשלבת עשייה משפחתית ויזמות רפואית יחד.

200 בני נוער מכלל המגזרים בחברה הישראלית, נפגשו וחשבו על רעיונות מקוריים לפיתוח מיזמים הקשורים בתחום ההייטק, הרפואה ונגיף הקורונה הפוקד את העולם. באירוע הגמר של מהלך ההוקרה השתתפו רבים מעולם הרפואה, ההייטק והיזמות ביניהם: סגן שר הבריאות יואב קיש, פרופ' סיגל סדצקי, ד"ר ערן הררי סמנכ"ל במו"פ הגלובאלי של חברת טבע, אסף ויס מנכ"ל יוניסטרים, וליאת בן דוד מנכ"לית מכון דוידסון הזרוע החינוכית של מכון ויצמן ועוד.

הרעיונות החדשניים של הילדים עשויים לסייע להוריהם במאמץ הלאומי למלחמה בקורונה. המיזם המנצח הוא אפליקציית ניווט שתאפשר לכל אדם שמגיע לבית החולים להתמצא בקלות ולהגיע למקום אליו הוא מעוניין בתוך בית החולים. רלוונטי במיוחד בתקופת הקורונה, ששוטטות בבתי החולים הפכה לחשש עבור רבים.

ד"ר ערן הררי סמנכ"ל במו"פ הגלובאלי, של חברת טבע: "לתוכנית הייחודית ופורצת הדרך שלנו שלוש מטרות עיקריות: הוקרת תודה לצוותים הרפואיים המסורים שעושים לילות כימים כדי להבטיח את בריאותנו (במיוחד בימים אלה של מגיפת הקורונה). תרומה לעיצוב דור העתיד של היזמים והחוקרים בתחומי המדע והרפואה, ומתן השראה לבני נוער רבים ככל הניתן שפועמת בקרבם רוח היזמות הרפואית. התכנית מספקת לילדים טעימה מאותן אפשרויות בלתי מוגבלות הקיימות בישראל כיום וכאלה שתתפתחנה בעתיד בתחומי הטכנולוגיה הרפואית, הפארמה, הביוטק והרפואה. כולי תקווה שהתכנית תעורר את סקרנותם והתלהבותם הן של הילדים המשתתפים בה והן של חבריהם שישמעו מהם אודותיה".

אירוע גמר ביוטק. יחצ,
אירוע גמר ביוטק 2/יחצ

חברות וטכנולוגיה

Editor X, פלטפורמת עיצוב אתרים מקצועית עבור מעצבים וסוכנויות לבניית אתרים, אשר גרסת הבטא שלה הושקה לפני כשנה ומשמשת עד כה למעלה מ-200 אלף משתמשים ברחבי העולם, מושקת היום בגרסתה המלאה והרשמית. לגרסה זו נוספות כעת יכולות עריכה שיתופיות של מספר משתמשים בו זמנית, כך שכמה מעצבים יכולים לעבוד יחד על אותו האתר, מתחנות עבודה שונות. יכולת זו מהווה אבן דרך משמעותית עבור סוכנויות וצוותים העובדים ביחד על בניית אתר, והופכת את Editor X לפלטפורמת עיצוב אתרים השיתופית הראשונה והיחידה בעולם.

חברת ריסקיפייד (Riskified) החליטה שרק בגלל שבתי הקולנוע סגורים זה לא אומר שאי אפשר ליהנות מחוויית צפייה בסרט עם כל המשפחה גם בבית. החברה, המונה כ-450 עובדים בארץ, שלחה לכלל העובדים מארז סרטים VIP מיוחד הכולל שתייה, פופקורן, ממתקים וערכה להכנת נאצ'וס בדיוק כמו בקולנוע. כמו כן, צורפו למארז כרטיסי קולנוע מדומים עם שמות של סרטים מומלצים לצפייה. יתרה מכך, החברה דאגה לשמור על תרבות החברה הייחודית שלה גם מרחוק במהלך השנה האחרונה עם פעילויות מיוחדות. מארזים מפנקים שנשלחו לעובדים לביתם בחגים ובימים מיוחדים, כגון מארז קיץ לים, בקבוק יין ודבש לראש השנה, סופגניות לחנוכה, קפוצ'ון לחורף, הרצאת מיינדפולנס, עציצים לט"ו בשבט וכן שובר לקניית ציוד משרדי ביתי וחופשה מרוכזת בסוף דצמבר.

רותם אמתי, סמנ"כלית משאבי אנוש בחברה: "בתקופה זו, בה העובדים שלנו, כמו רבים בחברות אחרות בארץ ובחו"ל, עובדים מהבית, חשוב לזכור גם חגים משפחתיים כמו יום המשפחה ולחגוג יום זה בפעילות משפחתית מגבשת. אנו מאמינים כי איזון נכון של בית ועבודה מוביל לשביעות רצון, יעילות ועבודה פוריה יותר".

מארז VIP של ריסקפילד. יחצ,
מארז VIP של ריסקיפייד/יחצ

את חגיגות יום המשפחה, החליטו בחברת Sisense (סייסנס), העוסקת בעולמות של בינה עסקית, לציין בדרך פרסונלית, אשר תתאים לכל עובד. ההבנה היא שבשנת 2021, הגדרה של מהי משפחה היא הרבה יותר רחבה ויש מקום לפרשנות אישית.

לירון פריזנט, Director of People בחברה: "אנחנו יודעים שבתקופת קורונה, לאור אילוצי הסגרים השונים, יש חשיבות רבה לקהילה, לחברויות שנוצרות בקרבת המגורים, ולנו היה חשוב לתת לעובדים לבחור את ציון היום הזה בבחירת מתנה אשר מתאימה להם. יצרנו מעין אתר מתנות, לבחירה אישית, ובו מגוון של אפשרויות- משלוח פרחים לכל מי שהעובד בחר, ציור משפחתי על ידי אומנית מוכשרת, מארז של מתוקים ובירות ואף מארז לחיות המחמד בבית".

מתנות של סייסנס ליום המשפחה. יחצ,
מתנות סייסנס/יחצ

חברת SafeBreach, מצאה את הדרך שלה לציין את היום המיוחד. החברה ארגנה פעילות מיוחדת בזום בשיתוף עם כל העובדים ובני משפחותיהם, במסגרתה ישחקו משחק זיהוי שירים שנקרא "השיר הזה"- מנחה תשמיע כמה אקורדים של השיר והמשפחות יצטרכו לנחש. בנוסף, החברה תשלח לכל העובדים שוברים להזמנת פיצה לחגיגה טעימה.

רחלי ברוך-חייק סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה: "יום המשפחה הוא יום מאוד מיוחד בשבילנו מכיוון שסייפבריצ' היא חברה משפחתית. דווקא בשנה האחרונה פגשנו יותר מאי פעם בעבר את המשפחות של העובדים שלנו עוברים מאחוריהם בפיג'מה, יושבים על הברכיים שלהם באמצע פגישה, או צועקים ברקע מהחדר הסמוך. הרגשנו שהגיע הזמן להיפגש ולהכיר באמת, והכי חשוב, לומר להם תודה על השותפות והתמיכה. בתקופה שכזאת הם חלק בלתי נפרד מההצלחה והעשייה שלנו".

חברת Safebreach. יחצ,
חברת Safebreach/יחצ

מתקן טכנולוגי חדשני לשטיפת ידיים בעיר רחובות ימדוד עלית חום גוף על מנת לזהות מבעוד מועד תסמיני קורונה וכך יעניק הגנה נוספת לבדיקת החום שיש לבצע בבוקר בבית.

עיריית רחובות נערכה לחידוש הלימודים והתקינה בקרית החינוך רון ארד תחנות היגיינה חכמות פרי פיתוח ישראלי של Soapy Care מבוססות ראייה ממוחשבת שיעודדו את התלמידים וצוותי ההוראה לשטוף את ידיהם בדרך נכונה כדי להקטין את סכנת ההדבקה. המתקן יתריע בפני הנהלת בית הספר אם תלמידים ומורים אינם שוטפים ידיים כראוי עם סבון כדי לבצע רענון של הוראות משרד הבריאות.

עמדות ההיגיינה החדשניות "קלין-משין" כוללות חיישני תנועה שסורקים את הידיים תוך כדי שטיפה ומספקים ניתוח בזמן אמת של איכות השטיפה לשוטף על מנת שיוכל להשתפר. המסך החכם מקרין את התנועות הנכונות שצריך לבצע על מנת לשטוף את הידיים ביסודיות לאורך כ-30 שניות. טמפרטורת המים היא חמימה והופכת את התהליך לנעים, במיוחד בעונת החורף. האלגוריתם של המתקן בודק שהמשתמש מבצע לפחות חמש תנועות שטיפה שונות, כולל מתחת לציפורניים, בפרקי היד ובצד האחורי כדי להבטיח את הניקיון. שטיפת ידיים עם סבון גורמת להמסת השכבה השומנית שבאמצעותה החיידקים ונגיפי הקורונה נצמדים אל היד והם נשטפים ובכך נמנעת הידבקות באותם נגיפים בשל נגיעה מקרית בפנים או באחד החברים

מקס סימנובסקי, מפתח המתקן: "לשטיפת ידיים עם מים וסבון באופן יסודי חשיבות עליונה בהגנה על הבריאות ומקטינה דרמטית את כמות החיידקים והנגיפים שנותרים על היד. שטיפה לקויה של הידיים היא אחד מהגורמים המרכזיים למחלות בעיכול ובדרכי הנשימה ומסוכנת במיוחד בתקופת הקורונה. למרות זאת רבים אינם מקפידים על כך וחושפים את הסביבה ואת עצמם לתחלואה. בחלק מבתי הספר הבעיה חמורה במיוחד בשל סביבה לא נעימה בחדר השירותים. המשוב שמקבל המשתמש מגביר באופן טבעי את המוטיבציה לבצע את הפעולה בדרך נכונה."

תחנת ההיגיינה פותחה על ידי הסטרטאפ הישראלי Soapy Care שזכה על כך בפרסים בינלאומיים. ניתן להזין בה סבון או אלכוג'ל לפי הבחירה. התחנה חסכונית מאוד בחשמל וחוסכת עד 95% מהמים ו-60% מהסבון או האלכוג'ל. המערכת מתאימה גם למקומות עבודה, מטבחים גדולים, מוסדות רפואיים, אולמות ספורט, תחנות רכבת ואוטובוסים ושדות תעופה.

קלין משין. יחצ,
קלין משין/יחצ

GROO (לשעבר גרופון), אתר הדילים של ישראל, משיק ערוץ ברשת הטלגרם, בו יוכלו העוקבים להתעדכן בלייב בכל הדילים שעולים לאתר וייהנו מהטבות בלעדיות, מחירים מעולים ועוד הפתעות שוות ובלעדיות. כבר במהלך השבוע עלו לערוץ הטלגרם של GROO שתי עסקאות אליהן רק דרכו: סט מצעים 100% סאטן אל קמט במגוון דגמים מ- 69.90 במשלוח חינם, פוף שפיץ מלייקרה מ-149 שקל ל-48 שעות.

seperator

מנטור הכושר והתזונה DIMA FIT משיק בימי אלה תוכנית אימון במחזורים של 6 שבועות המותאמת לתקופה וניתנת לתרגול בבית או בפארק הקרוב. התוכנית הינה בעומס שעולה בהדרגה משבוע לשבוע ומותאמת לכל מתאמן לפי רמת הכושר האישית בה הוא נמצא. התוכנית מתורגלת באמצעות סרטוני הדרכה והדגמה לכל תרגיל. בין התרגילים המשולבים בתוכניות האימון: תרגילי ידיים, בטן, רגליים, כתפיים וחזה. כל אחד יכול לבחור את שגרת האימונית המתאימה עבורו ( 2-6 אימונים בשבוע) ולהתאימה לחיי היומיום.

ההתקדמות באימונים מלווה בטבלת אקסל שממלא כל מתאמן מיד בתום האימון. הצטרפות באתר: www.dimafit.co.il. מחיר: 279 שקל

דימה פיט. יחצ,
דימה פיט/יחצ

חברת הסטארט אפ "UPSTEP" שבבעלות האחים לימור כץ, אביעד רז, ואורן רז מרחיבה את המרכז הלוגיסטי של החברה בניו ג'רזי בארה"ב בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, וההחלטה להרחיב את המרכז הלוגיסטי של החברה בארה"ב נובעת מגידול במכירות בכ-210% בתקופת משבר הקורונה בשנת 2020.

Upstep הוקמה בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר פיתוח, במהלך 3 שנות הפעילות בשוק האמריקאי הפכה החברה לאוטוריטה רפואית אונליין מס' 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים. לאחרונה הרחיבה החברה את המפעל באופן משמעותי, כחלק מפעילות הרחבה בכל החברה, על כל מחלקותיה. המפעל החדש, במלואו, הוא בגודל של 300% ביחס למפעל שהיה בעת ההקמה. לצורך פעילות ההרחבה, שכלל גם הוספת מכונות, מכשור רב נוסף וגיוס כ"א, הושקעו 5 מיליון שקל.

הזמנת המדרסים נעשית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי, מבלי לצאת מהבית לאורך כל התהליך. הלקוח עונה על מספר שאלות באתר החברה, על סגנון חייו בעיות רפואיות והתחום אליו הוא נזקק למדרסים ומקבל אליו הביתה קופסת דריכה, מטביע את כפות רגליו ושולח למרכז הלוגיסטי של החברה. צוות פודיאטרים מומחים, מהמעלה הראשונה, מתכננים עבור כל לקוח מדרס מותאם אישית, בהלקח כל הפרטים הנדרשים, ובמטרה לפתור את כאבי הרגליים ולהעצים את איכות החיים של הלקוחות. לאחר כחודש מקבל הלקוח לביתו את המדרסים. עלות המדרסים המותאמים אישית של Upstep זולה בכ-50% מעלות מדרסים הנרכשים בצורה המסורתית ונמכרת עם אחריות מלאה.

לימור כץ, מנכ"לית חברת Upstep: "במהלך החודשים הקרובים החברה תשיק מספר מיזמים חדשים בתחום טיפול בכאבי רגליים וטיפוח כף הרגל . בחודשים הקרובים תחל החברה במהלך גיוס משקיעים אסטרטגים במטרה להרחיב את הפעילות בארה"ב".

אביעד רז, אורן רז ולימור כץ UPSTEP. יחצ,
אביעד רז, אורן רז ולימור כץ/יחצ

Wonders of Nature, הסטארט אפ הישראלי החדש בתחום תחליפי הבשר, נותן לישראלים הזדמנות לטעום ראשונים ממוצריו, רגע לפני שהוא הולך לנגוס בשוק האמריקאי. וונדרס הוא סטרטאפ ישראלי חדש, שהוקם במטרה לפרוץ לשוק תחליפי הבשר העולמי ולתת ביס לשחקנים כמו BEYOND MEAT ו- IMPOSSIBLE, משיק סדרת מוצרים בישראל תחילה, ממש רגע לפני ההשקה בחו"ל.

לדברי מנכ"לית וונדרס, רונית דוידוביץ: "צרכנים בכל העולם מחפשים אלטרנטיבות מתקדמות לבשר המבוססות על חלבונים מהצומח, ומביעים רצון להתחבר למהפכה החברתית, התזונתית והסביבתית של תעשיית תחליפי הבשר. יחד עם זאת, עדיין לא נמצא פתרון מספק, שעונה על כל צרכיהם, ולכן מרביתם, למרות אחוז התנסות גבוה, לא ממשיכים לצרוך תחליפי בשר באופן קבוע. בכדי לתת להם מענה טוב יותר, לאחר פיתוח שנמשך קרוב לשלוש שנים, ובעלויות של מיליוני שקלים, אנחנו סוף סוף שמחים להציע לאותם צרכנים תפריט מרשים ומגוון, בעל ערכים תזונתיים גבוהים ובטעם מושלם כמו שהם מחפשים".

וונדרס של זוגלובק. יחצ,
וונדרס/יחצ

Epson ישראל משיקה את ה-SureColor SC-F10000, מדפסת dye-sublimation התעשייתית הראשונה של החברה בקו מדפסות הפורמט הרחב שמדפיסה עד לרוחב של 76 אינץ'. המדפסת פותחה במיוחד לתחום הדפסות הטקסטיל, שם יש צורך בתפוקה גבוהה, מהירות, אמינות ואחידות התוצר הסופי, כשבין קהלי היעד ניתן למצוא מעצבים, בתי אופנה, חברות ריהוט לבית, שילוט רך ומוצרי קידום מכירות.

המערכת החדשה מציגה יכולות מרשימות במיוחד, בהן, מהירות הדפסה של עד 225 מ"ר לשעה, שימוש בטכנולוגיית Epson Precision Dot (שמשלבת 3 טכנולוגיות dye-sub), טעינת מדיה מהחזית ומאחור, שימוש במצלמת RGB להתאמה אוטומטית, מייבש חדש, בקר אוטומטי להשגחה על המדיה המוטענת, מכלי דיו ענקיים להחלפה מהירה, מערכת בקרת ניצול הדיו, מערכת טעינת נייר ומסך מגע לניהול ההדפסה.

מדפסת אפסון. יחצ,
המדפסת החדשה של אפסון/יחצ

ברוח חג הפורים הקרב ובא, משיקה חברת אלוני סדרות חדשות של אריחים במגוון רחב של גדלים, צורות, וגוונים בצבעוניות שמחה ונועזת.

לדברי בתיה מורנו, מנהלת רכש תחום קרמיקה בחברת אלוני: "שילובי צבע יכולים להיות מרתקים ולהוסיף עניין ונופח בחלל. מדובר בסדרות אריחים במגוון גדול של מידות, צורות, גוונים ששוברים את החוקיות ומספקים אתגר וכיף אמתי בעיצוב הבית. לפי תפיסת המזרח, צבע הוא תדר אנרגטי וכולנו מגיבים אליו, אם במודע ואם שלא במודע. צבע משפיע על תחושת הנוחות ומצב הרוח שלנו, ומעורר רגש. עיצוב החלל הוא עיצוב התפאורה של חיינו ואחת לכמה זמן כדאי לחדש, לרענן ולהוסיף צבע".

בין סדרות האריחים המוצעות ניתן למצוא אריחים מלבניים בצהוב, כתום, אדום, אריחים מרובעים בורוד, אריחי משושים בגווני בורדו, תכלת, צהוב, אריחים עם דפוסים אתניים צבעוניים ועוד.

מחיר: החל מ- 116 שקל למ"ר, להשיג ברשת אלוני

אלוני אריחים לריצוף. יחצ,
אלוני אריחים לריצוף/יחצ

חג הפורים ייחגג השנה בסוף פברואר ועדיין לא ברור באיזה מתכונת. הוודאות היחידה המסתמנת היא שגם השנה ככל הנראה לא נחגוג בחגיגות המוניות או בתהלוכות עדלאידע ברחובות הערים. שנה לפרוץ מגיפת הקורונה, ניתן לומר שזו האחרונה נותנת ללא ספק את אותותיה גם על התמהיל של התחפושות הנרכשות מהאתר. לאחר שנה ללא השקות סרטים חדשים בקולנוע רואים ב eBay כי ילדי ישראל בוחרים בכוכבי דיסני המוכרים ואהובים כאשר בראש רשימת התחפושות המובילות נמצאת הנסיכה אלזה שמחזקת את מעמדה שנה אחר שנה.

מגמה מעניינת שעולה מקניות באתר מגיעה מצד המבוגרים שרכשו אלפי חליפות וואנזי, עלייה של כ-20% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. בנוסף, לראשונה לרשימת חמשת התחפושות המובילות בהזמנות מבוגרים נכנסה דמות האחות שתעניק בפורים הזה ייצוג לצוותים הרפואיים שהיו בראש הכותרות השנה. עלות ממוצעת לקניית תחפושת - 26.4 דולר.

איליה קרטוב מנכ"ל eBay למדינות השווקים המתפתחים (ביניהן: מזרח אירופה, ישראל, רוסיה ואפריקה) אמר: "משבר הקורונה שמלווה את העולם כבר כמעט כשנה ניכר היטב בתמהיל התחפושות שהוזמנו על ידי ישראלים הן לילדים ולהן למבוגרים. השנה האחרונה שאופיינה בסגרים, ביטול כל אירועי התרבות, השקת סרטים וכד' גרמה לכך שלא 'נולדו' גיבורי תרבות חדשים שניתן לחקות, והילדים בוחרים בגיבורי דיסני האהובים כאשר הנסיכה אלזה עומדת בראש הטבלת ברכישות והפכת לנסיכה הנצחית והאהובה על הילדים.

"תופעה מעניינת שלא ניתן להתעלם ממנה היא הזמנת אלפי חליפות וואנזי מצד מבוגרים שנערכים לחגיגות בתוך התא המשפחתי ובכך מחזקים את המגמה שראינו עם פרוץ המשבר ולאורך כל השנה האחרונה במעבר לקטגוריות קנייה שמכוונות לשהייה בבית דוגמת משחקי קופסא, פריטים לטיפוח ועיצוב הבית, מוצרי כושר לבית ועוד. כך שמבחינה זו אזרחי ישראל ללא ספק נערכים לחגיגות פורים באווירה ביתית".

תחפושת אחות בית חולים. יחצ,
תחפושת אחות בית חולים ב-eBay/יחצ

ועוד פורים: בצל הסגר השלישי: בעוד שבקבוצת USHOPS מזהים עלייה בקניית תחפושות לילדים, הרי שבכל הקשור למבוגרים שמתחפשים פעם בשנה ניכרת ירידה בהזמנת תחפושות - כך כמות ההזמנות לתחפושות לפורים נותרה ללא שינוי בהשוואה לשנה שעברה

לדברי ירון בן אלי מנכ"ל קבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מארה"ב: "בימים בהם אנו מציינים כמעט שנה לפרוץ המגיפה מעניין לראות כי ההורים והילדים בישראל לא ויתרו על חגיגות הפורים. כמאמר החג, נהפוך הוא, פורים ייחגג באווירה ביתית והמסיבות הגדולות יתקיימו באינסטגרם, כשאנו רואים עלייה בקניית תחפושות לילדים שרבים מהם ייהנו מיותר מתחפושת אחת".

חג הפורים יחול בעוד כחודש ולראשונה החג יתקיים בצל של מגיפה עולמית שמלווה אותנו כבר כשנה. למרות אי הוודאות הנוגעת לקיום אירועי פורים וחגיגית החג בגנים ובבתי הספר בקבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מארה"ב מדווחים כי הצרכנים הישראלים כבר החלו לקנות תחפושות לילדים וחודש לפני החג אפשר לומר כי כמות משלוחי התחפושות עומדת ללא שינוי ביחס לשנה שעברה.

בן אלי מוסיף: "נתוני הקניות שנותרו בעינן ביחס לשנה שעברה מוכיחים כי הישראלים מתכוונים לחגוג את פורים בכל מצב שהוא ונערכים לזה גם אם החגיגות יתקיימו בבית. דווקא בשל כך אנו רואים כי הורים רבים רוכשים השנה יותר מתחפושת אחת לילדים כאשר המסיבות הגדולות יתקיימו ב-ZOOM, באינסטגרם וברשתות החברתיות. כך שהישראלים לא מוותרים על החג אלא מעבירים אותו לערוצים האינטראקטיביים והדיגיטליים. מצד המבוגרים ראינו פחות השקעה בתחפושות בשל הצפי כי המסיבות הגדולות לא יתקיימו".

אתר USHOPS מציע לקראת החג מבצע שילוח מיוחד של תחפושות מארה"ב שיעניק עד 50% הנחה על מחיר השילוח בשימוש בקופון PURIM50, כאשר מחיר מינימום לתשלום 20 דולרים. המבצע בתוקף עד 1.3.21 , בכפוף לתנאי המבצע.

תחפושת קפטן אמריקה ביושופס. יחצ,
תחפושת קפטן אמריקה, אפשר להזמין דרך יושופס/יחצ

סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, אשר עומדת מאחורי ההצלחה הטכנולוגית של האיים הירוקים באילת ובים המלח, הקימה מחלקת אירועים לקראת פתיחת עולם התרבות ויתר הענפים על פי התו הירוק (הדרכון הירוק). צוות המחלקה המנוסה אשר בקיא בהנחיות משרד הבריאות ובנה את הפרוטוקולים שבוצעו ביעילות באיים הירוקים, יעבוד מול תעשיית התרבות, האירועים והעסקים במטרה לחזור לשיגרה לצד מגבלות הקורונה.

המטרה היא להנגיש בדיקות סופיה מיידיות לכ - 40 ישראלים בשעה, מאושרות FDA ומשרד הבריאות ולאפשר לא רק למתחסנים, להיות חלק מתרבות הפנאי. תוכנית התו הירוק שהוצגה בוועדת החוקה כוללת פתיחה הדרגתית של מוסדות תרבות, אירועי ספורט, מוזיאונים, בתי מלון, בתי קולנוע וחתונות, כנראה גם קניונים, חדרי כושר, מסעדות, בתי קפה, בריכות שחייה ואולי גם בתי כנסת. פתיחת המשק מתבצעת באופן הדרגתי וזהיר לצד המשך מבצע החיסונים האופטימי בנקודת הזמן המוערכת שבה כ - 2 מיליון ישראלים כבר יהיו מחוסנים. מספרם אומנם ילך ויגדל אך עדיין יהיה צורך במתן מענה של בדיקות מהירות ליתר הציבור שטרם התחסן וירצה להיכנס לפעילות. שכן על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נכון לשנת 2021 אוכלוסיית ישראל נאמדת בכ-9.291 מיליון תושבים.

השירות ניתן לחברות עסקיות, רשויות מקומית וגופי הפקה במטרה לבנות חווית משתמש זריזה וקלה לציבור הנבדקים מכל מגזרי האוכלוסייה כולל בחברה הערבית ובמגזר הדתי - חרדי על בסיס הניסיון הרב שצברה הטכנולוגיה עם מיליוני בדיקות מאז אישורה כבדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם. בנוסף צפוי גם ענף החתונות והאירועים להיפתח באופן זהיר והדרגתי. בהתאם לכך עתידה כל חתונה לאכלס אורחים שכבר מחוסנים ולאפשר גם לאורחים שיבצעו בדיקות מיידיות, להיות חלק מהאירוע. את הפתרון לצורך הזה כבר מספקות חברות מנוסות לשירותי רפואה אשר מגיעות עם צוות דוגמים ומכשירי סופיה ניידים ומקימות מערך בידוק מהיר ומקצועי כחלק מהפקת החתונה, כאשר כל מכשיר יוכל לבדוק כ - 40 מוזמנים בשעה.

מכשיר בדיקת קורונה. סופיה ישראל,
מכשיר בדיקות נייד של סופיה/סופיה ישראל

בשבוע שעבר נערך אירוע סיום למחזור הראשון של "העסק של כולנו", בהשתתפות נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני ויו"ר נשיאות המגזר העסקי והפורום הכלכלי-חברתי, דובי אמיתי. "העסק של כולנו" הינו פרויקט לאומי לצמצום הפער הדיגיטלי בקרב העסקים הקטנים, שפועל בהובלת פייסבוק ישראל והפורום הכלכלי-חברתי. במחזור הראשון השתתפו כ-100 עסקים משני אשכולות בפריפריה, בגליל העליון ובנגב המזרחי, וכן מהערים באר שבע ובת ים.

מבדיקה שנערכה בתחילת הפרויקט עלה כי ל-57% מהעסקים שהשתתפו בפרויקט לא היה אתר אינטרנט במועד תחילת התוכנית וכי ל-78% מהם כלל לא הייתה יכולת לבצע מכירות דיגיטליות. כעת, עם סיום התוכנית, יותר מ-65% מבעלי העסקים הקטנים מעידים כי עמדו בחלק נכבד או בכלל היעדים שהציבו לעצמם בתחילתה. העסקים התבקשו לדרג עד כמה הם מתכוונים להשקיע בערוצים הדיגיטליים בהמשך הדרך והתוצאה הממוצעת עמדה על 9.4 מתוך 10.

אירוע הסיכום, שנערך במתכונת וירטואלית, כלל ברכה מנשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין ונאומים מטעם השותפים שלקחו חלק בפיילוט. במהלך האירוע שיתפו בעלי עסקים וסטודנטים על התהליך שעברו וכן כלל המשתתפים זכו לתעודות הוקרה על ההשתתפות במיזם. במעמד האירוע נאמה מנכ"לית פייסבוק ישראל, עדי סופר תאני. לדבריה, "עם פרוץ המגפה זיהינו איך לצד המשבר ישנה גם הזדמנות אדירה. המעבר לדיגיטל הוא מנוע הצמיחה החשוב ביותר עבור עסקים קטנים במאה ה-21 - העסקים הקטנים שנמצאים איתנו היום קפצו למים הקרים וניצלו את התקופה הזאת לטובת שינוי חשוב. אנחנו נרגשים משביעות הרצון שלכם מהתוכנית ויותר מכך, לומדים כיצד המיזם באמת עזר לכם לשבור את המחסום הדיגיטלי".

"העסקים הקטנים והבינוניים הם לא סטטיסטיקה, אלא המציאות שבתוכה אנחנו חיים," אמר יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי. " במסגרת הפרויקט ראינו עסקים שנכנסים לראשונה למסחר הדיגיטלי ומגלים קהל לקוחות חדש לגמרי. בשביל אותם עסקים זהו אוויר לנשימה - ובשבילנו זהו שינוי חברתי וכלכלי, שבדיוק עבורו אנחנו כאן".

בנאומים הודו לכלל השותפים שלקחו חלק בתכנית, ובתוך כך לחברות הסטארט-אפ שלקחו חלק בבניית תכני ההכשרה, התאחדות הסטודנטים, מרכז השלטון המקומי ויושב הראש חיים ביבס - שלוקחים חלק בשלב הבא של הפרויקט. השלב הבא של התוכנית עתיד לצאת לדרך בחודשים הקרובים ובמסגרתו יפעל הפרויקט בכ-20 רשויות מקומיות ברחבי הארץ.

עדי סופר תאני. יחצ,
מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר תאני/יחצ

מותגים

LACER סדרת משחות השיניים המובילה בספרד יוצאת מחוץ לעמדת הרוקח ומשיקה בהשקה מחודשת את הסדרה הטיפולית למניעת ריח פה- Lacer Fresh. בתקופה האחרונה, כשהפה והאף מכוסים במסכות, ריח פה לא נעים הוא תופעה שאנו יותר ויותר מודעים אליה, אם בגלל שהוא דבק במסכה (במידה ולא מוחלפת או מכובסת) או נושמים אותו במרווח שבין המסכה לפנים. בכל מקרה, התוצאות - לא נעימות במיוחד. הסיבות לריח פה מגוונות ויכולות לנוע בין היגיינת פה לא מספיקה, דלקות בחלל הפה, יובש כרוני בפה, עישון, תזונה, תרופות ועוד. הבדיקה פשוטה - נשיפה קלה על פרק כף היד והרחתו.

הסדרה מכילה שמנים אתרים המסייעים לרענון הנשימה, מנטרלים את ריח הפה ומעניקים תחושת רעננות וריח נעים לאורך זמן. בסדרה שני מוצרים: משחת שיניים 75 מ"ל הכוללת סודיום פלואוריד במינון אופטימלי להגנה מפני עששת- מחיר 26 שקל. שטיפת פה ללא אלכוהול, 500 מ"ל למניעת תחושת יובש או צריבה - מחיר 48 שקל.

חברת תרו - תעשייה רוקחית בע"מ, המשווקת הבלעדית של מוצרי לייסר, משיקה קמפיין החדרה תחת הסלוגן "מסתכלים לכם בלבן של השיניים" בעלות של כ-3 מיליון שקל. הקמפיין נועד ללוות את המהלך השיווקי של החברה, מעבר של מוצרי LACER מעמדת הרוקח למדפי הפארם במחלקה הכללית (היכן שממוקמות רוב משחות השיניים ושטיפות הפה ). הקמפיין שיעלה באמצעות חברת הפרסום אדיקט ישראל יכלול מס' תשדירים אשר ישודרו בטלוויזיה ובדיגיטל במהלך כל חודש פברואר ובהמשך השנה, במטרה להחדיר את שם המותג לתודעת הצרכנים ולמתגו לקהל הרחב כמותג מקצועי המומלץ על ידי רופאי השיניים והשינניות.

הסלוגן שנבחר לקמפיין נולד מתוך חוזקות המותג המשלב איכות, אמינות, לובן ובריאות הפה. אתי ציילר, מנהלת המותג Lacer: "בסקרים שערכנו מצאנו כי רוב רופאי השיניים והשינניות ממליצים על מוצרי לייסר ומאמינים בהם, לעומת זאת הצרכנים לא מכירים מספיק את סדרת המוצרים ולא יודעים לבטא במדויק את שם המותג. הקמפיין נועד ללוות את המהלך השיווקי של מיתוג נקודות המכירה ולהחדיר את שם המותג, והמענה המקצועי שמציעה הסדרה למגוון ההתוויות".

אורן מאיר מנהל הקריאייטיב הראשי- "שחקן מקצועי חדש מגיע מעמדת הרוקח לקדמת הבמה המרכזית.יצרנו את סדרת הסרטונים ההומוריסטית על מנת לייצר שפה אסוציאטיבית חדשה: בכל פעם שעולה השאלה צחצחתם שיניים? ללא קשר מי שואל היכן ומתי, התשובה צריכה להיות רק אחת - ליי סר, שהיא בעלת צליל דומה ל- yes sir!

מנהל קריאייטיב ראשי: אורן מאיר, מנהל לקוח ראשי: איל בלכמן, מנהלת לקוח: עדי ספקטור , מנהל קריאייטיב ודיגיטל: אוהד צארום , ארט: קרן פינחסיק, מעצבת: קורל אוקסמן, אליסה שובייב, ניר מלכא: דירקטור מכירות ושיווק, אתי ציילר: מנהלת מוצרי OTC ותמרוקים

הפרסומת החדשה של לייסר

פרסומת חדשה של לייסר/לייסר

חברת מפעיל, המשווקת טכנולוגיות הדפסה חכמה לארגונים, תשווק בישראל את סדרת HP Latex 700/800 בפורמט רחב (ברוחב 64 אינטש ) של חברת HP. מדפסות אלו מספקות מגוון חסר תקדים של אופציות הדפסה עם הטכנולוגיה הכי מתקדמת. סדרת HP Latex 700 ו- 800 מביאה מגוון של תכונות המאפשרות עבודה מהירה יותר והתמודדות עם פרויקטים שאפתניים יותר ויכולת הדפסת עבודות בעלות ערך גבוה.

סדרת HP Latex החדשה כוללת ארבעה דגמים- HP Latex 700 ו- 800 ו- HP Latex 700 W ו- W 800 המציעים לראשונה בקטגוריה זו יכולת הדפסה בדיו לבן שאינו מצהיב לאורך זמן, והמאפשר להדפיס על חומרי גלם שקופים וצבעוניים בצבעים חדים ועזים.

סדרת ה-700/800 מציעה ביצועים משופרים ומאפשרת לספקי שירותי הדפסה להגדיל את הפרודוקטיביות במעל ל- 50% לעומת דגמי HP קודמים, בזכות יכולות הדפסה מהירות יותר. יתרה מכך, מדפסות אלו הם ידידותיים לאיכות הסביבה , בזכות השימוש בדיו על בסיס מים שמאפשר פעולה נוחה כולל עמידות לתנאי חוץ ועמידות בפני שריטות , כמו כן השימוש בדיו לטקס ובמחסניות קרטון הייחודיות מקטין את פליטת הפחמן בשיעור של 60% והשימוש בפלסטיק ב -80%.

בנוסף לפלוטר, מציעה HP גם את החותכים HP Print and Cut Plus החדשים הכוללים מערכת אופטית משופרת המאפשרות לזהות ולחתוך עבודות הדפסה בצורה מדויקת יותר. מבחינה תפעולית, אפליקצית ה- HP PrintOS מאפשרת בקרה ושליטה בהדפסה מכל מקום ובכל זמן.

רז דרבי, מנכ"ל חברת מפעיל: "אנחנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם חברת HP המובילה את תחום ההדפסה בעולם. מדפסות חדשות אלו הן שיא הטכנולוגיה והחדשנות ואנחנו גאים לספק ללקוחות שלנו את הטוב ביותר" .

מדפסת HP. יחצ,
מדפסת הלטקס של HP/יחצ

יכין החלה לשווק בימים אלו מוצר חדש - "תירס מהשדה"- תירס ישראלי מתוק בלי תוספת סוכר (מתיקות טבעית). תירס מהשדה נקצר ונארז תוך שעות ספורות וכך נותר טרי ועסיסי 100% רכיבים טבעיים ללא חומרים משמרים.

זן התירס המיוחד- SUPER SWEET הוא זן בעל מתיקות טבעית, נזרע בשדות בישראל עבור יכין. התירס עובר בישול קצר על מנת לשמור על ערכיו התזונתיים ונארז תוך שעות ספורות מרגע הקציר-כך נותר טרי ועסיסי.

כמו כל מוצרי יכין גם תירס מהשדה הינו ללא חומר משמר, הודות לתהליך עיקור, שמשמיד את כל החיידקים ומאפשר למוצר לתירס להישמר לאורך זמן. תירס מהשדה בעל ערך קלורי נמוך יחסית- 45 קלוריות ל-100 גרם, לא מכיל חומר משמר (כמו כל מוצרי יכין) הודות לתהליך עיקור, שמשמיד את כל החיידקים ומאפשר למוצר לתירס להישמר לאורך זמן. המוצר זכה ל"סימון הירוק" מטעם משרד הבריאות המעיד על היותו המלצה לתזונה.

משווק באריזות של 550 גרם, מחיר מומלץ לצרכן 6.90 -7.90 שקל, משווק בכל רשתות השיווק וחנויות מזון בפריסה ארצית.

רויטל בן שחר מנהלת השיווק של זנלכל-יכין: " אנחנו מפתחים מוצרי ירקות כמענה למגמת הבריאות שנמצאת בשיאה בארץ ובעולם ומעודדת הגדלת צריכת ירקות בתזונה היומית והפחתת סוכר. "תירס מהשדה" מהווה אלטרנטיבה בריאה וזמינה להגדלת הירקות בתזונה היומית שלנו- כשאין לנו זמן או יכולת להשיג תירס טרי".

חברת "אחוה" משיקה סדרת עוגות חדשה באריזה אישית: עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, במילוי פרג ודניש קינמון, עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, עוגת שמרים אישית במילוי פרג ועוגת שמרים אישית דניש קינמון, עשירות במילוי וארוזות באריזה אישית נוחה ושומרת טריות.

יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק ומכירות של "אחוה": "הקורונה הביאה לדרישה גוברת למוצרי מזון ארוזים באריזה אישית ואנו שמחים לתת לכך פתרון"ץ

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים. מחיר מומלץ לצרכן: כ- 2.5 - 3.5 שקלים לעוגה אישית באריזת 120 גרם.

עוגת שמרים אחווה. יעל האן,
עוגת שמרים אחווה/יעל האן

רבים מאיתנו מרגישים בימים אלו את השפעת הטמפרטורות הנמוכות על עור הידיים שהופך יבש מאד עד כדי גירוי ממשי לאור שטיפת הידיים התכופה והשימוש המוגבר באלכוג'ל. אז איך ניתן לשמור על עור הידיים בתקופה הזו כדי שהידיים יחזרו להיות נעימות למגע ואיך לשמור עליהם גם מפני נזקים עתידיים.

שרונה רומנו לזר, בעלת מותג הטיפוח האורגני ecoLove (אקו לאב), מעניקה מספר עצות שימושיות לשמירה על עור הידיים כולל האטת תהליך ההזדקנות של עור כפות הידיים:

  • ממה להימנע - חומרים אגרסיביים שקיימים בעיקר בחומרי ניקוי , הדברה ואפילו בירקות כמו פלפל חריף או לימון. גל אלכוהול לחיטוי אינו מומלץ לשימוש בידיים שהגיעו למצב של עור מגורה מרוב יובש.
  • מה השגרה המומלצת - העדיפו שטיפת ידיים מאשר שימוש גל אלכוהול לחיטוי. שטפו ידיים בסבונים עדינים עדיף טבעיים שאינם מגרים את העור.
  • הקפידו - על קרם ידיים עשיר בלחות והזנה לטיפוח עור הידיים לפי הצורך ובמיוחד בלילה כדי שיפעל לאורך זמן.
  • טיפ פשוט וחשוב לאניאייג'ינג לכפות הידיים - במידה ואתם מחוץ לבית ובשמש, השתמשו בקרם הגנה על עור הידיים כדי להימנע משיזוף העור שעלול לגרום ליובש, כתמים וקמטים. ככל שכפות הידיים יבשות יותר, רצוי להשתמש בלחות מעושרת יותר ולמרוח בכמויות ובתדירות גבוהה יותר.
  • מותג הטיפוח ecoLove מציע לחורף 2021 קרם ידיים וקרם גוף המועשרים בתמציות ענבים אוכמניות ולבנדר אורגניות. המוצרים מזינים את עור הידיים והגוף בלחות, בשמני שיאה קלנדולה וזרעי ענבים אורגניים, מעניק רכות מלטפת לעור ומועשר בניחוח לבנדר נפלא.
  • מחיר קרם ידיים (100ml) עכשיו במבצע 15.90 שקל (במקום 19.90 שקל)
  • מחיר קרם גוף (100ml) עכשיו במבצע 27.90 שקל (במקום 34.90 שקל)
  • המבצעים בתוקף עד 28.2.2021
קרם ידיים יבש אקולאב. יחצ,
קרם ידיים של אקו לאב/יחצ

לרגל יום האהבה, המותג ליראק פריז במבצע שיגרום לך להתאהב: קרם עיניים טיפולי למראה רענן במתנה בקניית קרם אנטי אייג'ינג לחזה ולאזור המחשוף + סרום אקטיבי למיצוק הגוף. משלוחים ללא תשלום עד לבית.

מותג הטיפוח LIERAC PARIS (ליראק פריז) יוצא במבצע מיוחד לרגל יום האהבה, במסגרתו בכל קניית קרם אנטי אייג'ינג לחזה ולאזור המחשוף + סרום אקטיבי למיצוק הגוף מקבלים קרם עיניים טיפולי למראה רענן. שווי המתנה -129 שקל, ובנוסף- משלוחים ללא תשלום עד לבית.

המבצע יתקיים בין התאריכים: 07.02.21 ועד 28.02.21 או עד גמר המלאי. המבצע יתקיים באתר ליראק ישראל ואצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק.

מבצע יום האהבה ליראק פריז. יחצ,
ליראק פריז/יחצ

התקופה האחרונה בה בילינו זמן רב בבית, לימדה אותנו שחשוב לעשות הפסקה מכל הלחץ מסביב ולקחת רגע להשקיע בעצמנו. מחקרים מראים שהשקעת מספר דקות ביום בטיפוח העור היא הדרך הטובה ביותר להפגת לחצים. אולם בתוך שגרת החיים העמוסה, לא לכולנו יש זמן רב להשקיע בכך ולכן אנחנו מחפשים אחר פתרונות יעילים ואפקטיביים.

לשם כך מרחיבה ד"ר פישר את סדרת אפקטיב קר ומשיקה סדרת קרמי ידיים מועשרים בשמני כותנה, אבוקדו, קוקוס וארגן. בנוסף, סדרת קרמי הגוף מתרחבת עם קרמי הגוף החדשים המועשרים בשמן המפ ובחמאות קקאו. כלל התכשירים נבדקו במעבדות אירופאיות מובילות ונמצאו מעשירים את העור בלחות אפקטיבית ל-72 שעות. כמו כן, תכשירי הסדרה היפואלרגניים וללא פראבנים.

סדרת אפקטיב קר כוללת פורמולות ייחודיות בעלות פעילות משולשת (Triple Active): 1. לחות אופטימאלית. 2. הזנה מוגברת 3. מניעת יובש.

  • אפקטיב קר מועשר בשמן המפ: שמן המפ, עשיר בחומצות שומן אומגה 3 ואומגה 6 הידועות כבעלות השפעה שיקומית על העור. מכיוון ששמן ההמפ מכיל חומצות שומן שדומות לחומצות השומן המצויות בעור, הוא מזין את העור ומותיר אותו רך וגמיש. אפקטיב קר שמן המפ משלב את היתרונות של שמן ההמפ במרקם עדין שנספג במהירות להקלה מיידית לעור יבש-יבש במיוחד. תכולה: 450 מ"ל | מחיר: 24.90 שקל.
  • אפקטיב קר מועשר בחמאת קקאו: נוסחה ייחודית ממעבדות המחקר והפיתוח של ד"ר פישר המשלבת ביעילות את תכונותיה הייחודיות של חמאת הקקאו ובעלת יכולות ריכוך, הזנה וסיוע בשמירה על מאזן הלחות של העור. חמאת הקקאו עשירה באומגה 9 ואומגה 6 לסיוע בשיקום והזנת עור יבש. הקרם במרקם עדין שנספג במהירות וללא תחושה שומנית. תכולה: 450 מ"ל | מחיר: 24.90 שקל
  • קרמי הגוף מסדרת אפקטיב קר המועשרים בשמן המפ ובחמאת קקאו מכילים פרו וויטמין B5 וויטמין B3 להענקת לחות ורכות ולסיוע בשמירה על גמישות העור וויטמין E - אנטיאוקסידנט המסייע בהגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים ונזקי אקלים.
  • סדרת קרמי הידיים החדשה כוללת ארבעה תכשירים המועשרים בשמנים, במרקם עדין שנספג במהירות. התכשירים מכילים פרו ויטמין B5 וויטמין B3 להענקת לחות ורכות וויטמין E אנטי-אוקסידנט המסייע בהגנה על העור מפני רדיקלים חופשיים ונזקי אקלים. קרמי הידיים המועשרים בשמן ארגן, כותנה ואבוקדו מכילים גם חומצות שומן (אומגה 9 ואומגה 6) אשר ידועות כבעלות השפעה שיקומית על העור. למראה עור בריא ולתחושת רכות קטיפיתית, בניחוח מרגש.
קרם ידיים קומוניקט אקטיב ד"ר פישר. יחצ,
קרם קומוניקט אקטיב של ד"ר פישר/יחצ

רשת רהיטי הילדים, הנוער והתינוקות עצמל'ה מרחיבה את קולקציית כיסאות הישיבה ומשיקה כיסאות גיימינג ייחודים לילדים ונוער לשדרוג חווית הישיבה הממושכת על הכיסא. לאור הביקוש הגובר לכיסאות גיימינג, החליטה רשת עצמל'ה, כרשת המומחית לחדרי ילדים ונוער, להרחיב את קטגורית כיסאות הישיבה ולהשיק קולקציית כיסאות גיימינג הכוללת 2 דגמים של כיסאות- דגם COBRA ודגם ELITE:

כיסא גיימינג דגם COBRA בעל עיצוב טרנדי המתאים לגיימרים וגיימריות בכל מבנה גוף. הכיסא מתכוונן בהתאמה לגובה וכולל משענות לידיים.

כיסא גיימינג דגם ELITE בעל עיצוב ייחודי וכולל כריות ראש וגב נוחות במיוחד. הכיסא מתכוונן בהתאמה לגובה, ובעל משענות יד הניתנות גם הן לכיוונון לגובה. הכיסא בעל יכולת הישענות לאחור, מאפשר נעילת תנוחה ומתאים לכל מבנה גוף.

מוצרי הקולקציה מעניקים נוחות מקסימלית לישיבה ליד השולחן לכל צורך, אם במסגרת הלמידה מהבית או במסגרת זמן הפנאי של משחקי מחשב,יצירה ועוד

מחיר השקה:

דגם קוברה- 399 שקל (במקום 499 שקל)
דגם עלית- 699 שקל (במקום 799 שקל)
תקף במהלך חודש פברואר
ניתן לרכוש את הקולקציה באתר האונליין של רשת עצמל'ה

כסא גיימינג של עצמלה. יחצ,
כסא גיימינג של עצמל'ה/יחצ

ג'מבו סטוק מכניסה קטגוריה חדשה ומשיקה שטיחי סלון מעוצבים בגדלים שונים- פריט עיצובי שמוסיף מגע של סטייל לשדרוג הסלון במחירים נגישים ביותר. השטיחים קיימים במגוון רחב של עיצובים ובדלים שונים:

ענק- 290X200 ס"מ - 399.90 שקל ובינוני- 160X220 ס"מ - 299.90 שקל.

קולקציית שטיחי הסלון החדשה מתווספת לקטגוריית עיצוב הסלון הרחבה שמציעה הרשת הכוללת כיסאות, הדומים, שולחנות צד, עציצים, ועוד. להשיג ברשת חנויות ג'מבו סטוק ברחבי הארץ ובחנות האונליין: www.jumbo-stock.co.il

ג'מבו סטוק שטיחי סלון. יחצ,
שטיח של ג'מבו סטוק/יחצ

לקראת פורים 2021 משיקה רשת SACARA קולקציה ססגונית ואיכותית של מוצרים לפורים, במחירים נגישים. בין הפריטים החדשים ניתן למצוא: סט צבעי פנים וגוף מטאלי ורגיל ב-39.90 שקלים, איילנרים צבעוניים ב-20 שקל, סט מברשות לפנים ולגוף ב-39.90 שקל, צבעי שיער זמניים שעולים רק 17.90 שקל, מייקאפ פריימר לבן ומייק אפ במגוון צבעים מרהיב ב-29.90 שקל כל אחד, שפתונים בצבעים פורימיים נועזים שעולים 5 שקלים, שימרים וברונזרים נוצצים לגוף ולפנים החל מ-17 שקל, ריסים מלאכותיים ב-14.90 שקל, ציפורניים מלאכותיות ב-7.90 שקלים ועוד.

מאפרת הבית של SACARA, שני יפרח, מסבירה כיצד ליצור את הלוקים המובילים לפורים 2021: דמויות קומיקס גבר וקומיקס אישה, אשת גלקסיה ופיה קסומה, באמצעות קולקציית האיפור לפורים של SACARA.

סקארה אישה וגבר. עידו לביא,
סקארה קומיקס/עידו לביא

MOROCCANOIL חברת הטיפוח הבינלאומית משיקה שני מוצרים חדשים המתווספים למגוון: VOLUMIZING MIST- להענקת נפח לשיער ו-LEAVE IN CONDITIONER - מרכך ללא שטיפה.

Volumizing Mist הוא תרסיס בעל פורמולה קלילה, המגביר נפח בשיער ביותר מ- 50% מהמצב הטבעי שלו ומשיב את החיוניות לשיער דק ועמום. הוא אינו מכביד עליו ולא מותיר שיירים. מוצר זה מתווסף לסדרת הווליום והוא יעניק לשיער מראה מלא ושופע יותר, ללא תחושה דביקה לאחר השימוש. הוא מאפשר לשיער לנוע בחופשיות ויחד עם זאת מעניק לו אחיזה גמישה מהשורשים ועד לקצוות. מבוסס על פורמולה מועשרת בשמן ארגן וחומצות אמינו שמקורן באורז, העוזרות לחזק את השיער ובנוסף מלח מים המלח, הבונה את הנפח ותורם למרקם קופצני בשיער .

"סדרת המוצרים בקטגורית הווליום, חשובה לנו מאוד. מצאנו הזדמנות לפתח מוצר המשלב טכנולוגיה שתעניק את הפתרון האידיאלי לשיער דק עד בינוני המחפשים תוספת נפח בשיער. אנו נרגשים להציג את Volumizing Mist כמוצר החדשני ביותר בקטגוריה זו", אומרת כרמן טל, מייסדת החברה. "השימוש במוצר זה פשוט ונח ליישום. מי לא אוהבת להעניק תוספת נפח בעיצוב השיער", מציין קווין היוג' המנהל האומנותי של Moroccanoil.

תרסיס מגביר נפח של moroccanoil. יחצ,
תרסיס מגביר נפח של Moroccanoil/יחצ

ד"ר דבור מציגים: סדרת טיפוח טבעית לעור לגבר.

  • שמן גוף לגבר, עדין לטיפוח ושמירה על גמישות העור. מעשיר בלחות, מזין, מרגיע ומעניק תחושה נינוחה ורגועה לגוף ולנפש. על בסיס שמנים טבעיים, נספג במהירות ואינו מותיר תחושה שומנית על העור. מעשיר את העור בלחות, שומר על הגמישות ומונע היווצרות יובש, קרעים ומתח בעור. מיד לאחר המריחה העור מרגיש נינוח, רווי בלחות וגמיש.
  • מכיל תמציות ריח טבעיות ממבחר פרחי גליל: יסמין, ורד, גרניום, לבנדר ומרווה. לתמציות יכולת הרגעה ארומטית ובישום עדין הנותר על העור לשעות ארוכות. מתאים במיוחד להזנת העור בשעות הלילה לשמירה על גמישות ורכות. תכולה: 250 מ"ל. מחיר 89 שקל
  • סבון גילוח טבעי. סבון מפנק ומקציף ויוצר חוויית גילוח אחרת כמו פעם, על בסיס מרכיבים טבעיים.
  • מכיל צמחים הידועים כאנטי בקטריאליים, בעלי תכונות חיטוי וריכוך העור בתוספת ויטמין E ובניחוח מדהים של שמנים אתריים שגם להם תכונות חיטוי נוגדי אדמומיות, פצעים וגירוי. תכולה: 100 גרם. מחיר: 49 שקל.
  • קרם לחות לאחר גילוח מעניק נינוחות, הרגעה ורעננות מידיים לעור הפנים מיד לאחר הגילוח. הקרם העדין מבוסס על צמחים טבעיים המרגיעים אדמומיות ורגישויות. מזין ומחזק את מרקם העור שעובר גילוח תכוף או יומיומי. מחליק את מרקם העור, משיב לחות לעור לאחר ההסרה של הגילוח ועוזר למנוע סימני הזדקנות. מבושם בניחוח טבעי ורענן, נספג במהירות ומתאים לכל סוגי העור. שומר על רעננות הפנים למשך שעות. ארוכות. תכולה: 50 מ"ל. מחיר: 99 שקל.
דוקטור דבור אחרי גילוח. יחצ,
ד"ר דבור - להקלה לאחר הגילוח/יחצ

עדיין לא ברור האם יוטל סגר נוסף על תושבי המדינה במהלך חג החנוכה, אבל מה שבטוח זה שאת החג נעביר בחיק המשפחה, הורים ביחד עם ילדיהם. לשם כך הביאה לישראל לראשונה חברת "אלפיט טויס (אקספלור)", מקבוצת "חגים נחלים", יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, את שיגור לחלל (Drone Home), הלהיט שסחף המוני ילדים והורים ברחבי העולם.

שיגור לחלל (Drone home): משחק מושלם להעביר שעות בבית תוך הנאה רצופה של הילדים וההורים המשלב רחפן מעופף אמיתי. המשחק מתאים ל-2-4 משתתפים. המטרה היא לגלגל את החייזרים במורד הרמפות ולנחות במדויק בתוך הרחפן. ברגע שאחד המשתתפים מצליח לעשות זאת, יש לשאר המשתתפים כמה רגעים לנסות להפיל אותך. במידה והמשתתף מצליח להישאר בתוך הרחפן, והחייזר שלך בורח בשיגור, אתה צעד אחד קרוב יותר לניצחון. על מנת לנצח, יש להיפטר מכל החייזרים.

למשחק יש קצב מהיר ומתאים לכל המשפחה. חודש בלבד לאחר השקתו בעולם, הוא העפיל לגמר מוצר השנה בתחרות TOTY (toy of the year awards) של Toy Association's לשנת 2021.
גילאים: 8 ומעלה מחיר מומלץ לצרכן: 119.90 שקל. להשיג בכל רשתות הצעצועים והחנויות המובחרות.

לרגל יום המשפחה החל מדי שנה ב-12.2, מותג הטיפוח האורגני ecoLove (אקו לאב) משיק מארז משפחתי של מוצרי טיפוח טבעיים: ecoLove FAMILY - המוצרים במארז מתאים לכל המשפחה: לילדים מעל גיל חצי שנה ולמבוגרים.

המארז כולל 4 מוצרים אורגניים, טבעיים, בינהם: סבון גוף, שמפו ומרכך (המתיר קשרים) ומתאימים לכל סוגי השיער מהסדרה הירוקה. המוצרים מכילים תמציות ירקות אורגניים: מלפפון, פטרוזיליה ותרד. הסדרה עשירה בויטמין C וויטמינים מקבוצת B הידועים כאנטיאוקסידנטיים. בנוסף, המארז כולל קרם ידיים לעור יבש מהסדרה הסגולה, המועשר בתמציות ענבים, אוכמניות ולבנדר אורגניות. הקרם מרווה את העור בלחות ומזין אותו בשמני שיאה קלנדולה וזרעי ענבים אורגניים בניחוח לבנדר נפלא.

השמפו, מרכך וסבון הגוף מגיעים בגודל משפחתי (1 ליטר) וכן קרם הידיים וארוזים בקופסאת קרטון מיוחדת. המוצרים ללא SLS, ללא פראבים וללא פטרוכימיקלים, VEGAN100%, כל המוצרים באישור vegan friendly העמותה הישראלית לטבעונות ומיוצרים בישראל לתמיכה ועידוד התעסוקה המקומית.

מחיר מיוחד לרגל יום המשפחה: 149.7 שקל במקום 169.6 שקל. בתוקף המל מ 7.2.2021 עד 28.12.2021

מארז משפחתי אקו לאב. יחצ,
המארז של אקו לאב/יחצ

יום האהבה הוא תזמון מעולה לתיעוד החוויות המשותפות על קיר מעוצב ומרהיב. חברת Picabook החברה המובילה בישראל להפקת אלבומים דיגיטליים, הרימה את הכפפה ומשיקה קוביות פיקסל, הפתרון הפשוט והאיכותי לעיצוב הקיר והמתנה המושלמת שתחמם את הלבבות.

תמונות "פיקסל" לעיצוב הקיר של חברת Picabook הן קוביות המודפסות באיכות מעולה ונדבקות לקיר על ידי פסי דבק מיוחדים הנצמדים לקיר בלחיצה וניתן להדביק ולהסיר ללא פגם לקיר. בין אם בחרתם לשים אותן בריבוע או בתפזורת, העיקר שתדפיסו אותם עם התמונות הקסומות של אלה שאתם אוהבים ותוכלו ליצור את הקיר שיעלה לכם חיוך על השפתיים בכל פעם שתחלפו על פניו. התמונות מגיעות בגודל של 20 על 20, עם מסגרת מבליטה, השומרת על התמונה. יש אפשרות למסגרת לבנה או למסגרת שחורה וכן, למסגרת פנימית.

חברת Picabook היא החברה הראשונה בישראל בתחומה, מאחוריה ניסיון של 15 שנה בהפקת אלבומים דיגיטליים בהתאמה אישית. החברה מתגאה במוצרים האיכותיים ביותר ובשירות היעיל והנוח ביותר עבור לקוחותיה. חברה פורצת דרך, המביאה את החידושים והפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר בתחום אלבומי התמונות הדיגיטליים בהתאמה אישית. המוצרים המובילים של החברה הם אלבומים דיגיטליים בכריכה קשה במגוון עשיר, במבחר גדלים וסגנונות, לוחות שנה במגוון דגמים ואופציות לעיצוב והתאמה אישית וכן, הדפסות ענקיות על בד קנבס ההופכות לתמונות על הקיר, באיכות ובחדות כמו בתמונה המקורית. למוצרי הליבה נוסף לאחרונה שירות של עריכת סרטונים מתמונות אלבום וקטעי וידאו -PIC-A-CLIP.

פיקאבוק. יחצ,
פיקאבוק/יחצ

סוף החורף ותחילת עונת האביב המתקרבים במהירות על פי לוח השנה, הם אחד מהסימנים המובהקים לפתיחת עונת המרוצים והמרתונים שאומנם יתקיימו השנה במתכונת מעט שונה, אך עדיין ימשכו אליהם מספר רב של חובבי ספורט. לקראתם, משיק מותג BE KIND חטיפי חלבון טעימים, מאוזנים ומשביעים העשויים ממרכיבים איכותיים וסיבים תזונתיים המיטיבים עם הגוף לפני ואחרי הפעילות הספורטיבית. כל אחד מחטיפי החלבון, חטיף בוטנים עם ציפוי בטעם חמאת בוטנים, וחטיף בוטנים ושקדים עם ציפוי בטעם קרמל, מכיל 12 גרם חלבון מן הצומח ועשיר באגוזים ושקדים המהווים למעלה מ-50% מהמוצר.

הקשר החיובי בין חלבונים לעשייה ספורטיבית איננו חדש ומחקרים רבים מראים כי בסמיכות לפעילות הגוף רוצה לחדש את תאי השריר וזקוק לחלבונים שנחשבים לאבני היסוד שלו. חטיפי החלבון של BE KIND מספקים את מנת החלבון הרצויה, מבלי לוותר על טעם נפלא, שכן המותג מקפיד לשמור על איזון בין הטעם האיכותי לכמות החלבון. בכדי למקסם את יכולת בניית השריר, אפשר בנוסף לחלבון למצוא בחטיפים של BE KIND גם פחמימות ונתרן בצורה מאוזנת ההופכים אותם למזון הנכון לגוף, לפני או אחרי אימון.

מאיר קוצין, מנהל השיווק של BE KIND ישראל: "במהלך תקופת הקורונה, למרות סגירת מכוני הכושר והחוגים, נוכחנו לראות שאנשים שמרו על שגרת אימונים ויתרה מזאת - כאלה שבעבר לא התאמנו החלו לשלב פעילות גופנית כחלק מאורח חיים מאוזן ובריא יותר, פעילות שאפשרה להם לצאת מהבית ללא מגבלות המרחק ושיפרה את מצב רוחם הכללי. מעבר לכך, המודעות לצריכת מזון המכיל חלבון לבניית השריר גם בקרב מתאמנים 'קלים', עלתה - לפי נתוני StoreNext המבצעים מחקרי שוק ואסטרטגיה, ניתן לראות שבזמן שקטגוריית חטיפי הדגנים (שחטיפי החלבון כלולים בתוכה) ירדה בשנת 2020 ב-12%, קטגוריית חטיפי החלבון הבודד צמחה ב-240%.

אנו שמחים להשיק בישראל את חטיפי החלבון של BE KIND, המותג המדורג במקום הראשון במכירות בקטגוריית חטיפי הבריאות בארה"ב, שכשמו כן הוא - מותג שמטרתו הפצת טוב לב ואדיבות, כי אנחנו מאמינים שכאשר אתם KIND (אדיבים) לגוף שלכם, אתם יכולים להיות גם KIND (אדיבים) לאחרים ולעולם".

חטיפי פרוטאין של Be Kind. יחצ,
חטיפי פרוטאין של בי קיינד/יחצ

חברת "יופיקס" סטארט-אפ ישראלי עטורי פרסים, המפתחת תחליפי חלב מן הצומח, פיתחה לאחרונה עבור השוק הבריטי סדרת יוגורטים פרוביוטית חדשה על בסיס צמחי, תחת המותג YO'RIDGE - THE REAL FOODISTS. לאור הצלחת הסדרה הוחלט להשיק אותה גם ברשתות השיווק בארץ. מדובר בסדרת יוגורטים חדשה מן הצומח עם חתיכות שיבולת שועל, שילוב של יוגורט (Yogurt) ודייסה (Porridge), המיוצרים רק מרכיבים איכותיים ביותר. היוגורט אינו מכיל סוכר לבן, מייצבים, חומרים משמרים וצבעי מאכל ומכיל חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט חלבי ואחוז גבוה של פרי. מוצרי הסדרה מאופיינים במרקם קצת יותר סמיך ומכילים חתיכות של שבולת שועל, ובכך מהווים פתרון מושלם לארוחת ביניים או לארוחת בוקר קלה ומזינה והם ישווקו בסניפי GREEN של רשת שופרסל.

סדרת YO'RIDGE (יורידג') כוללת בשלב זה שלושה מוצרי יוגורט ללא חלב, בטעמים שונים שעשויים ממרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספת מייצבים או חומרים משמרים. רכיבי היוגורט כוללים 4 מוצרים בלבד - קוקוס, שומשום, שיבולת שועל ועדשים. הסדרה כוללת 3 טעמים: בננה מייפל ופולי קקאו, תפוח עץ חמוציות וקינמון, ואוכמניות פטל ודומדמניות שחורות. אחד מאפיינים הייחודיים של המוצר הוא שיש בו חתיכות שיבולת שועל רכות שלמות מה שנותן להם מרקם ייחודי ועוזר למוצר להיות עשיר ומזין. יורידג' הינו מוצר CLEAN LABEL, מבוסס דגנים אשר גידולם הנו בר קיימא.

יופיקס היא חברת סטארט-אפ ישראלית שיזם ופיתח רונן לביא, הראשונה במיזמי חממת THE KITCHEN של קבוצת שטראוס. החברה בעלת טכנולוגיה ייחודית מייצרת את מוצריה במפעל החברה בנתיבות. לאחרונה החלה החברה לייצא את סדרת YO'RIDGE לשוק הבריטי תחת המותג THE REAL FOODISTS והם נמכרים בשלב הראשון בכ-80 חנויות נוחות ובחנויות טבע ובריאות בלונדון. לאור ההתקבלות הטובה, המוצר עתיד להימכר גם ברשתות המזון הגדולות בבריטניה.

מוצרי יורידג' של יופיקס. יחצ,
מוצרי יורידג' של יופיקס/יחצ

ולנטיין

שוגיס, מותג האקססוריז הצעיר והמצליח שמוכר בזכות העיצובים הייחודיים ובלתי שגרתיים שלו, הפך בחודשים האחרונים לתופעה שכבשה את הרשת וגם את מובילי הטרנדים בזירה הישראלית. ברשתות מציעים את מגוון המוצרים המוכרים והאהובים עם עיצובים ייחודיים ליום האהבה המתקרב.

בשוגיס כל אחד יכול להזמין כל פריט עם הפרצוף שלו, של האדם האהוב עליו, חיית המחמד שלו או כל אחד שרוצים להפתיע בצירוף גרפיקה מיוחדת מוכנה מראש להזמנה עד הבית בתוך ימים אחדים. בין המוצרים בספיישל וולנטיין: גרביים, מצעים, בקבוק מים חמים, כובע טמבל, בוקסר, מסכה, מטריה, מגן לסמארטפון, חם צוואר, מחברת, בלוק עץ, כובע גרב, תיק פייטים ועוד. והכל מגיע עם הדפס של הפרצוף של כל אדם או חיה שתרצו.

המחירים נעים בין 49 ל-370 שקל. ניתן לרכוש באתר: shugis.com

בוקסר ולנטיין שוגיס. יחצ,
בוקסר של שוגיס/יחצ

הגבולות בין אופנת גברים ונשים מאד גמישים ואין כמו הוולנטיין, יום של זוגיות ואהבה למבצע של לו ולה. כי אם לחלוק משהו אז למה לא ביום הרומנטי ביותר בשנה. דגמי היוניסקס של קרולינה למקה ברלין בעיצובים טרנדיים, מחמיאים לו ולה. עיצובים קלאסיים, המעניקים מראה מתוחכם וסופר שיקי שאפשר לחלוק, להחליף מתי שבא ולדעת בלב שאתם תמיד מסונכרנים.

לכבוד הולנטיין בקרולינה למקה ברלין מבצע זוגי בלעדי באתר - 1+1 על כל משקפי השמש והראייה - 10% מכל רכישה יועבר לעמותת "חיבוק ראשון". המבצע עד ה-14.2.

קרולינה למקה יוניסקס. יחצ,
משקפי שמש של קרולינה למקה/יחצ

חברת Premier By Dead Sea Premier בהטבה מיוחדת לרגל ה- Valentine's day באתר האונליין. 25% הנחה על מגוון מארזי טיפוח לאשה ולגבר. https://www.premier-deadsea.co.il/

תוקף ההטבה : 11.2-18.2

פרמייר ים המלח לטיפוח העור. יחצ,
פרמייר ים המלח/יחצ

חוגגות וולנטיין עם קולקציית הסקסי של אינטימה. פריט שני ב-50% הנחה על קטגוריית ה"סקסי" בקולקציה החדשה באתר האונליין.

בין הפריטים מהקולקציה החדשה ניתן למצוא: בייבידולס סקסיים, מגוון כותונות נוצצות, סטים בשילוב תחרה, חלוקים ועוד.

תאריכי המבצע 11-14.2.21 על הדגמים המשתתפים במבצע, ללא כפל מבצעים, כפוף לתקנון, ט.ל.ח

אינטימה. יחצ,
חוגגים ולנטיין עם אינטימה/יחצ

יום האהבה הבינלאומי ה valentine's day כבר מעבר לפינה ואיתו החיפוש אחר המתנה הרומנטית והמושלמת עבור בן או בת הזוג. מותג הטיפוח והלייף סטייל SABON מציג קולקציית מארזים עם מבחר הניחוחות האהובים המציעים חוויה רומנטית ,קסומה וחלומית. המארזים משלבים מגוון מוצרים וכל אחד יוכל לבחור עבורו את המארז המתאים ביותר.

מארז ולנטיין של SABON. רונן מנגן,
מארז ולנטיין של SABON/רונן מנגן

יחסי ציבור

משרד goodnews יחסי ציבור, בבעלותה של רותם שדה, קיבל לידיו תקציבים חדשים: עמותת מעל"ה - מרכז עוז להחלמה ושיקום למטופלים אשר צרכו קנאביס רפואי ברישיון, אך ללא תכנית שיקום אישית וללא הכוונה, דילן דרור - יוטיובר אקסטרים המשלב פעילות חברתית בעשייה שלו, חוות תקוע המגדלת ומשווקת מגוון רחב של ירקות ופירות מיוחדים, עמותת אסופי הפועלת למען הלומי קרב, יקב היוצר אשר חזר למשרד לקראת חג הפסח.

על התקציבים החדשים מסרה רותם שדה, מנכ"לית ובעלים של משרד goodnews: "אנו שמחים ונרגשים מאד על הלקוחות החדשים והבחירה שלהם ללכת איתנו בדרך משותפת".

בין לקוחות goodnews: רשת נוי השדה, חברת הזרע, מסעדת טש וטשה, קבוצת מאטל, אילנית יבואנית ומשווקת LEGO, קאוצ'שלי - אפליקציה בתחום הכושר, קבוצת מגדלי איתי, עמותת קבוצת שורשים, מלכת הג'לי ועוד. אתר המשרד: http://www.goodnews-pr.co.il/

רותם שדה. דיקלה חוסטיק,
רותם שדה/דיקלה חוסטיק

"דוניצה תקשורת", חברת יחסי הציבור המתמחה בטכנולוגיה של נחום דוניצה, נבחרה לנהל את מערך יחסי הציבור של אפליקציית ההיכרויות הפופולרית OkCupid.

OkCupid מקבוצת Match האמריקנית, נוסדה ב- 2004 ומאז אחראית על מיליוני חיבורים בין בני אדם בלמעלה מ-110 מדינות. על פי דיווחי החברה, 50 אלף מפגשי היכרות מתבצעים באמצעותה מדי שבוע ו-91 מיליון קשרים מתרחשים במסגרתה מדי שנה. OkCupid היא אפליקציית ההיכרויות היחידה שמפעילה מערך של אלפי שאלות רקע והאלגוריתם של החברה משתמש בתשובות שמספקים המשתמשים כדי להבין לעומק מה חשוב להם, במה הם מאמינים, מתעניינים ומה ההעדפות שלהם.

"דוניצה" מתמחה ביחסי ציבור וייעוץ תקשורתי, בעיקר לחברות מוטות טכנולוגיה, עם מיקוד בתחומי ה-IT, מחשוב נייד, הדפסת תלת מימד, ביומד, רובוטיקה ואוטומוטיב. בין התקציבים הבולטים בהם מטפל המשרד: זום, רד, HARMAN, אסטרוסקייל, Epson, דיינבוק, Universal Robots, TSMC, XJET, קבוצת GoTech, ננו-פבריקה ואחרות.

נחום דוניצה. רוני פרל,
נחום דוניצה/רוני פרל
  • עוד באותו נושא:
  • חברות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully