וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל העולמית ממנה שישה ישראלים לתפקידים בכירים

4.2.2021 / 13:12

לאחר הפרסום על ייצוא שיא באינטל ישראל, הודיעו בחברה העולמית על שישה מינויים בכירים לתאגיד העולמי: "המינויים החדשים מצביעים על ההערכה שיש באינטל העולמית להון האנושי באינטל ישראל"

אתמול הציגה אינטל ישראל את הנתונים הכלכליים שלה ב-2020, מהם עלה כי הייצוא גדל בשנה החולפת והגיע ל-8 מיליארד דולר, סכום שיא במעל 45 שנות פעילות החברה בישראל. ההצלחה לא נעלמה מעיניהם של ראשי אינטל העולמית, שהיום הודיעו על מינוי חמישה ישראלים לתפקידים בכירים.

מרכז הפיתוח של אינטל. יחצ,
ההצלחה חלחלה החוצה. אינטל ישראל/יחצ

המינויים

  • אורי פרנק, שמנהל את ארגון הנדסה של אינטל בקבוצת הפיתוח Core & Client , מונה לסגן נשיא תאגידי
  • רן ברנסון , האחראי על פיתוח ליבת המחשוב הבאה של אינטל, ימונה לסגן נשיא בקבוצת הפיתוח Intel Core & Client Development
  • אופיר אדליס, שמוביל כיום את פעילות הארכיטקטורה בקבוצת המחשוב האישי, ימונה ל- Intel Fellow (דרגת ה-Fellow מקבילה לדרגת סגן נשיא)
  • אילן ברסלר, שמוביל את קבוצת התקשורת האלחוטית, ימונה לסגן נשיא בקבוצת המחשוב האישי
  • ד"ר אופיר בוכובזא-דגני, שמחזיק בראשותו 50 פטנטים ועוסק בפיתוח מוצרי תקשורת אלחוט עתידיים, ימונה ל-Intel Fellow
  • יהונדב משה, שמוביל את פיתוח ה-Thunderbolt, ימונה לסגן נשיא בקבוצתIP Engineering

"לקדם תהליכים ולהשפיע על המוצרים"

אורי פרנק מונה לסגן נשיא תאגידי באינטל. זוהי אחת הדרגות הבכירות ביותר באינטל העולמית. פרנק משמש כיום כמנהל ארגון הנדסה של אינטל בקבוצת הפיתוח Core & Client. הוא מנהל כיום כ-2,000 עובדים שנמצאים בישראל, הודו וארה"ב. בתפקידו הוא אחראי להגדרת ופיתוח מוצרי ה- Client(מחשוב אישי) וה- Core עבור מחשבים ודאטה סנטר. לאורך השנים לקח חלק בתפקידי ניהול בכירים במוצרי דגל כגון סנדי ברידג', אייסלייק ועוד. לאורי תואר ראשון ושני בהנדסת חשמל מהטכניון.

רן ברנסון ישמש סגן נשיא (VP) בקבוצת הפיתוח Intel Core & Client Development. בתפקידו הנוכחי רן אחראי על פיתוח ליבת המחשוב הבאה של אינטל. בימים אלו הוא מוביל עם קבוצת הפיתוח שלו שינוי מהפכני בליבת ה-Core שתהיה הבסיס למעבדי אינטל העתידיים. בפרוייקט זה ניתן דגש מיוחד לקיצור קבועי זמן הפיתוח, יעול ושיפור תהליכי וכלי העבודה. מאז הצטרפותו לאינטל בשנת 2000 כסטודנט ברנסון עבר דרך כל תפקידי התכנון השונים, וניהל מגוון קבוצות פיתוח. בתפקידו האחרון ניהל רן את פיתוח מעבדיי הקליינט (Mobile and desktop) של אינטל שיצאו לשוק בקרוב. לרן תואר ראשון בהנדסת מחשבים מהטכניון.

אינטל ממשיכה לקדם גם מומחים טכנולוגיים; אופיר אדליס מונה ל- Intel Fellow (דרגת ה-Fellow מקבילה לדרגת סגן נשיא). אופיר ישמש כ-Fellow בקבוצת המחשוב האישי. הוא מוביל כיום את פעילות הארכיטקטורה של פלטפורמות ומעבדי אינטל העתידיים למחשוב אישי בישראל. לאדליס למעלה מ-25 שנות ניסיון בארכיטקטורה, פיתוח ואינטגרציה של מערכות מורכבות על שבב (SoC) למגוון רחב של מוצרים. בשנים האחרונות היה אחראי לפרויקטים כגון מעבדי אייס לייק שיצאו לשוק הלפטופים ב-2019, מעבדי רוקט לייק שעתידים לצאת ברבעון הקרוב עבור שוק הדסקטופים ומעבדי אלדר לייק, שיצאו בהמשך השנה לשוק.

אופיר הצטרף לאינטל לפני כ-23 שנים, החל את דרכו המקצועית בחטיבת הסלולר, עבר לקבוצת פתרונות תקשורת אלחוטית, משם לקבוצת הארכיטקטורה, התוכנה והגרפיקה של אינטל וכיום הוא חלק מקבוצת המחשוב האישי. לאופיר תואר ראשון בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל אביב ותואר מוסמך במנהל עסקים מביה"ס למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב.

אילן ברסלר, ימונה לסגן נשיא בקבוצת המחשוב האישי. ברסלר מוביל את פיתוח טכנולוגיות ומוצרי תקשורת אלחוטית, המספקים פתרונות WiFi, Bluetooth, וסלולר למחשבים הניידים של אינטל. הוא עומד בראש ארגון גלובלי האחראי על תכנון, הגדרה, פיתוח, והשקה של מוצרי התקשורת האלחוטית המובילים של אינטל. השנה הארגון שהוא מוביל הוציא לעולם את טכנולוגיית Wi-FI6E , הדור הבא של ה-WiFi. ברסלר הצטרף לאינטל בשנת 2002 כמהנדס תוכנה ותרם לפיתוח מוצרי ה- WiFi הראשונים של אינטל שהושקו בפלטפורמות הסנטרינו. לפני תפקידו הנוכחי הוא מילא שורה של תפקידי ניהול בכירים בחטיבת התקשורת האלחוטית. לברסלר תואר ראשון במדעי המחשב מהטכניון.

ד"ר אופיר בוכובזא-דגני ימונה ל- Intel Fellow. אופיר מוביל מחקר וחדשנות בטכנולוגיות של מעגלי רדיו וגלים מילימטרים משולבים בטכנולוגיות סיליקון למערכות תקשורת אלחוטיות. אופיר הצטרף לאינטל ב 2005 ומאז הוביל מספר מהפכות בטכנולוגית שבבי הרדיו של אינטל שהובילו למוצרי Wi-Fi פורצי דרך וראשונים מסוגם בתעשיה. בשנים האחרונות אופיר מוביל פיתוח של מעגלי רדיו דיגיטליים חדשניים דלי הספק ורחבי סרט המתאימים לתקנים אלחוטיים עתידיים. לאופיר תואר ראשון כפול בהנדסת חשמל ופיזיקה, תואר שני ודוקטורט בנושא מערכות מיקרואלקטרומכניות ממוזערות מהפקולטה להנדסת חשמל שבטכניון. אופיר היה ממקבלי המלגה היוקרתית לדוקטורנטים מקרן צ'רלס קלור. הוא פרסם כ-85 מאמרים מדעיים וטכניים, ומחזיק בכ-50 פטנטים בתחום התקשורת האלחוטית, טכנולוגית מעגלי הרדיו והמיקרו מערכות.

יהונדב משה, ימונה לסגן נשיא בקבוצתIP Engineering . יהונדב מנהל כיום את קבוצתClient Connectivity Division , במסגרתה הוא מוביל פיתוח של IPs ומוצרים שונים בתחום ה- Client connectivity, כולל פיתוח של Thunderbolt/USB4 וטכנולוגיות Ethernet. הקבוצה שבניהולו אחראית לאספקת מוצרים בהיקף רחב לכל יצרניות המחשבים.

יהונדב הצטרף לאינטל בשנת 2000 כמהנדס VLSI לקבוצת Cable Modem. מאז ביצע מספר תפקידי הובלה שונים בניהול קבוצות בעולמות הסיליקון מארכיטקטורה ועד לייצור. הוא הינו בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מאוניברסיטת בן-גוריון שבנגב ובעל תואר-שני בהנדסת חשמל עם התמחות בתקשורת ומדיה מאוניברסיטת תל-אביב.

מהנהלת אינטל ישראל נמסר: "המינויים החדשים מצביעים על ההערכה שיש באינטל העולמית להון האנושי באינטל ישראל. סגני הנשיא החדשים והמובילים הטכנולוגיים בדרגת Intel Fellow של אינטל ישראל עובדים על האתגרים הטכנולוגיים המורכבים ביותר ומשפיעים על הצלחת החברה העולמית. אנחנו גאים להיות מקום עבודה שבו ניתנת הזדמנות לקדם תהליכים ולהשפיע על המוצרים שהחברה מפתחת ומייצרת".

  • עוד באותו נושא:
  • אינטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully