וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע

10.2.2021 / 0:38

חברי מליאה חדשים ברשות לניירות ערך, סמנכ"לית סחר באבן קיסר, חילופי מנכ"לים בפריוריטי סופטוור, שותפים חדשים בריינהולד כהן ועוד. כל המינויים של השבוע האחרון

רשות ניירות ערך צירפה חברי מליאה חדשים. חברי המליאה מתמנים על ידי שר האוצר והם מייצגים אוכלוסייה מגוונת, חלקם מקרב הציבור, מקרב עובדי המדינה; אחד הינו עובד בנק ישראל. חברי המליאה החדשים הם רו"ח חוסאם בשארה, רואה חשבון ודירקטור בחברות ציבוריות, המשמש נציג ציבור וד"ר ליאור פור-דוד, נציג משרד האוצר, המשמש כסגן בכיר לחשב הכללי המנהל את חטיבת המאקרו והתקציב.

מליאת הרשות מתכנסת על פי רוב אחת לחודש ובמסגרת פעילותה השוטפת, עוסקים חבריה באמצעות ועדות, בין היתר, בנושאים הבאים: בקשות למתן היתר לפרסום תשקיפים; עניינים הנוגעים לפיקוח על הבורסה ועל זירות הסוחר; כספי הרשות ותקציבה; ביקורת פנים; מתן רישיונות והיתרים על פי חוק הקרנות, חוק הדירוג וחוק ייעוץ השקעות; עיצומים כספיים; ומימון תביעות ייצוגיות ונגזרות.

להלן פירוט חברי המליאה: יו"ר רשות ניירות ערך - ענת גואטה, נציג הציבור - רו"ח ועו"ד האני חאג' יחיא, נציגת ציבור - עו"ד פנינה גיא (לשעבר מנהלת אכיפה ברשות), נציג בנק ישראל - מר מיקי קהן, יועצת משפטית של משרד ראש הממשלה - עו"ד שלומית ברנע-פרגו, יועץ משפטי של רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון - עו"ד ברוך לוברט, המשנה ליועמ"ש משרד האוצר - עו"ד מיכל עקביה.

רו"ח חוסאם בשארה. תמר מצפי,
רו"ח חוסאם בשארה/תמר מצפי
ד"ר ליאור פור. יחצ,
ד"ר ליאור פור/יחצ

מנכ"ל פריוריטי סופטוור, אנדרס ריכטר הודיע היום כי יסיים את תפקידו וזאת לאחר 7 שנים בחברה. במהלך כהונתו שהחלה מעט אחרי שהחברה נרכשה על ידי קרן פורטיסימו בשנת 2014, צמחה פריוריטי באופן משמעותי וכיום החברה מעניקה את שירותיה ל-75,000 חברות וארגונים.

בשנים האחרונות, הוביל ריכטר מהלכי חדשנות, בניית מותג, וצמיחה של פי 4 הן מבחינת מחזור החברה, והן מבחינת מספר העובדים המונים כיום כ-230 איש. בין הישגיו המרכזיים: הרחבת החברה בעולם ופתיחת משרדים בארה"ב, אנגליה ובלגיה, גידול מסיבי בפעילות הבינלאומית של החברה וניהול עסקאות רכישה של מספר חברות מובילות, מודרניזציה של המוצר וכתוצאה מכך, הגדלת מספר הלקוחות המשתמשים במערכת ה-ERP בענן והרחבה משמעותית של מאגר הלקוחות האסטרטגיים של החברה כמו אשטרום, דנאל, ברינקס Monday.com, Checkmarx, איילון ביטוח, קרביץ, בנק יהב, ארקיע ועוד.

במכתב לעובדים כתב ריכטר: " הגעתי לפריוריטי לפני שבע שנים, עוד כשקראו לה "אשבל", ומצאתי מוצר מעולה וצוות איכותי, המורכב משחקני נשמה אמיתיים. יחד גדלנו, המשכנו לפתח את המוצר, רכשנו חברות, פתחנו משרדים בחו"ל, גייסנו שותפים, חלמנו והגשמנו. זכיתי להוביל את החברה בתקופה של צמיחה מטאורית להשגת יעדים, אשר נראו בהתחלה כמעט בלתי אפשריים. הכנסות החברה גדלו פי ארבעה, כמות הלקוחות הוכפלה, והפעילות הבינלאומית צמחה ממשהו כמעט שולי, לכמעט 40% מהכנסות החברה. עדות להצלחה שלנו, ובהחלט אחד השיאים מבחינתי, הגיעה עם רכישתה של TA Associates, קרן השקעות בינלאומית מובילה בעולם, כ- 50% ממניות פריוריטי. אני מסתכל לאחור ומסכם את התקופה הזו בגאווה גדולה ובסיפוק עצום. אף אדם לא יכול להגיע להישגים כאלה בכוחות עצמו, זה הכל הודות לעבודת צוות. אני זכיתי להכיר ולעבוד עם צוות יוצא דופן של עובדים ומנהלים חכמים, יצירתיים, חרוצים, נחושים ומחויבים מאין כמותם. כל אחת ואחד מכם - פשוט משהו מיוחד".

בתחילת מרץ יצטרף לחברה שגיב גרינשפן ויחל את תפקידו כמנכ"ל פריוריטי סופטוור. כיום גרינשפן מכהן כמנכ"ל פינסטרה ישראל. במסגרת תפקידו ניהל גרינשפן את הפעילות העולמית של מוצר התשלומים הבין בנקאיים. בין לקוחותיו נמצאים מאות מהבנקים הגדולים בכל רחבי העולם - בארה"ב, אירופה, אפריקה אסיה, אוסטרליה וגם הבנקים הגדולים בישראל. על מוצרי התשלומים מועברים מעל 23 טריליון דולר ביום. בפעילות התשלומים של גרינשפן עובדים מעל 700 אנשים, כ-300 מתוכם בישראל. תחת הנהגתו, תחום התשלומים גדל משמעותית ונכנס לשווקים חדשים ובנוסף מערכת התשלומים עברה מהפך טכנולוגי במעבר לענן בארכיטקטורה מתקדמת.

לפני פינסטרה - כיהן גרינשפן במספר תפקידי ניהול בכירים בחברת אמדוקס במשך למעלה מעשור, במספר משרדים בארצות הברית וכלל ניהול שתי חטיבות שכללו פיתוח מוצרים, רכישת מספר חברות, כניסה לשווקים חדשים, וניהול לקוחות מפתח בצפון אמריקה, דרום אמריקה ואירופה.
במסגרת תפקידו כמנכ"ל פריוריטי, גרינשפן יהיה אמון על חיזוק האצת הצמיחה של פריוריטי בישראל, הגדלת הנוכחות הבינלאומיות של פריוריטי, המשך ההתפתחות הטכנולוגית, חיזוק הצמיחה המאסיבית, הגידול האורגני וניהול הרכישות העתידיות של החברה בישראל ובעולם.
"אני מצטרף למשפחת פריוריטי בשל ההשפעה העצומה שיש לחברה על מספר אדיר של עסקים וחברות בישראל ומחוץ לישראל אך בעיקר בשל הפוטנציאל העצום הקיים בחברה. הקורונה האיצה תהליכים דיגיטליים שמשפיעים על עשרות אלפי לקוחותינו ותפקידנו כספק מערכות ליבה לעסקים אלה הוא לאפשר האצה שלהם לעבר העתיד ולאפשר להם להיות יעילים יותר ומובילים בתחומם בעזרת הטכנולוגיה והחדשנות שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנדרס ריכטר. עומר מירון,
אנדרס ריכטר/עומר מירון
שגיב גרינשפן. אלן צ'פלסקי,
שגיב גרינשפן/אלן צ'פלסקי

Plus500 חברת הפינטק הישראלית, הנסחרת ברשימה הראשית (ה-Main Market) של הבורסה לניירות ערך של לונדון, ובעלת שווי שוק של כשני מיליארד דולר, מתכבדת להודיע על מינויה של סיגליה חפץ לדירקטוריון החברה באופן מיידי, ועל מינויה של תמי גוטליב לכהונה כדירקטורית חיצונית בחברה בכפוף לאישור אסיפת בעלי המניות של החברה אשר צפויה להתכנס במהלך חודש מרץ הקרוב.

לגוטליב רקע נרחב ונסיון עשיר כדירקטורית בחברות ציבורית ופרטיות, לרבות במגזר הפיננסי ישראלי. כיום, הגב' גולטיב מכהנת כדירקטורית חיצונית בבנק לאומי וחברה בועדת הביקורת של הבנק, כיו"ר הדירקטוריון של חקלאות עסקים אחזקות וניהול שפיים אגש"ח בע"מ, כדירקטורית חיצונית בחברתLimited Extell, בחברת ערד השקעות ופיתוח תעשיה ובדירקטוריונים של חברות נוספות. הגב' גטוליב בעלת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני בכלכלה מאוניברסיטת אינדיאנה.

סיגליה חפץ אשר מונתה היום לדירקטוריון החברה, מכהנת כדירקטורית בנשר - מפעלי מלט ישראליים בע"מ, כלל תעשיות ביוטכנולוגיה בע"מ, קבוצת גולף א.ק בע"מ, תמר פטרוליום בע"מ ובדירקטוריונים של חברות נוספות. הגב' חפץ בעלת תואר ראשון בכלכלה ובראיית חשבון מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני (MBA) מבתי הספר למנהל עסקים של INSEAD ושל אוניברסיטת טסינגואה.

Plus500 אשר מפתחת ומפעילה פלטפורמה למסחר בחוזי הפרשים (CFDs), עוסקת בתחום הפינטק ואמונה, בין היתר, על פיתוח פלטפורמת המסחר, יכולות שיווק טכנולוגיות, אופטימזציה של שלל אמצעי תשלום ועוד מגוון שירותים מתקדמים בתחום הפיננסי. החברה הודיעה לאחרונה על הקמת מרכז פיתוח חדש, שיפעל בלב תל אביב ויתמקד בחדשנות ופיתוח טכנולוגיות מתקדמות לצד מוצרים חדשים.
דוד צרויה, מנכ"ל Plus500 מסר: "הצטרפותן של סיגליה ותמי לדירקטוריון החברה מהווה נדבך נוסף בחיזוק הממשל התאגידי תוך מתן דגש על ערכי המדיניות החברתית (ESG) של החברה והמשך גיוון הרכב הדירקטוריון שלPlus500 . ניסיונן העשיר יסייע לחברה להמשיך לצמוח ולהתפתח, הן מבחינה תפעולית והן מבחינה פיננסית".

סיגליה חפץ. יחצ,
סיגליה חפץ/יחצ
תמי גוטליב. יחצ,
תמי גוטליב/יחצ

שופרסל הודיעה הבוקר (רביעי) על מינויים של ניר מטוסביץ למשנה למנכ"ל ומנהל אגף סחר ושיווק ועל קידומו של דוד לרון לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל אגף תפעול ושרשרת האספקה.

איציק אברכהן, מנכ"ל קבוצת שופרסל מסר: "אני שמח על הצטרפותו של ניר מטוסביץ לשופרסל. אני משוכנע שניסיונו המקצועי רב השנים של ניר בתחומי הסחר, המכירות והשיווק במגוון רחב של תחומי צריכה, לצד יכולותיו האישיות, יאפשרו לו להצליח בתפקידו החדש ולתרום להמשך מובילותה וחיזוקה של שופרסל". אברכהן איחל גם ללרון הצלחה בתפקיד: "אני בטוח כי קידומו של דוד לתפקיד המשנה למנכ"ל והצטרפותו של ניר מטוסביץ' יתרמו יחד להמשך מובילותה והצלחתה של החברה".

מטוסביץ (54), מצטרף לשופרסל עם ניסיון רב שנים בתפקידים בכירים בחברות מובילות בתחום המזון ומוצרי הצריכה. בתפקידו האחרון שימש ניר כמנכ"ל אסם סחר. קודם לכן, שימש כסמנכ"ל מכירות בחוגלה קימברלי ולפני כן שימש כמנהל חטיבת המכירות בתשלובת המזון של תנובה לאחר שמילא שורת תפקידים ניהוליים. ניר הנו בעל תואר שני במנהל עסקים. ניר ייכנס לתפקיד במהלך חודש אפריל 2021 ויחליף את אורי קילשטיין אשר סיים את תפקידו בחברה לפני כחודש.

כמו כן, לרון (58) ימונה לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהל אגף תפעול ושרשרת אספקה. דוד משמש כסמנכ"ל תפעול ושרשרת אספקה בשופרסל משנת 2015. קודם לכן מילא שורת תפקידים בכירים בחברות שונות כגון דלק ישראל, תנובה, סלקום ושטראוס. במהלך שנים אלו, דוד הוביל בהצלחה את אגף התפעול ושרשרת האספקה להישגים משמעותיים, בתחום התפתחות הסניפים, בתחום האונליין (לרבות הקמת מרכזי השילוח האוטומטיים), בתחום הלוגיסטיקה וההפצה ובקידום יישום התכנית האסטרטגית של החברה.

ניר מטוסביץ'. סיון פרג',
ניר מטוסביץ/סיון פרג'
דוד לרון. יחצ,
דוד לרון/יחצ

ריינהולד כהן, קבוצת הקניין הרוחני המובילה בישראל, ממנה שתי שותפות חדשות: רייצ'ל לו, שותפה במחלקת ההייטק ומרכזת את פעילות הקבוצה בסין, עורכת הפטנטים היחידה בישראל הרשומה כבעלת רישיון לעריכת פטנטים בסין. לו עוסקת בעריכת בקשות לפטנט במגוון תחומי ההייטק ביניהם: בינה מלאכותית ולמידת מכונה, סייבר ואלקטרוניקה. בהשכלתה, לו היא בעלת תארים ראשון ושני בהנדסת מידע ובמדעי המחשב במוסדות המובילים ביותר בסין.

עו"ד מיכל קינן היא שותפה ומנהלת מחלקת לקוחות חו"ל. קינן, בוגרת התואר למשפטים, עסקה בתפקידיה הקודמים בעריכת דין בתחום הליטיגציה האזרחית והמסחרית, ולאורך שנות עבודתה בקבוצה איישה תפקידים ניהוליים מגוונים. ערן ברקת, שותף מנהל קבוצת ריינהולד כהן: "אנו מתגאים בקידומן של רייצ'ל ומיכל. משרדנו מקפיד לטפח מצוינות מקצועית, והבנה עסקית של צרכי לקוחותינו. אנו מתחדשים באופן עקבי, וגאים במיוחד שהשנה שתי השותפות החדשות הן נשים. לאורך השנים, הקפדנו לשמר סביבת עבודה תומכת המאפשרת לשלב קידום מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, ביחד עם חיי משפחה מאוזנים. אנו שמחים להמשיך וליהנות מפירות התרבות הארגונית שלנו, המקדמת שוויוניות מלאה ואמיתית בכל רמות העבודה והניהול".

רייצ'ל לו, מיכל קינן - ריינהולד כהן. דיוויד גארב,
רייצ'ל לו ומיכל קינן/דיוויד גארב

שני מינויים מעוררי גאווה הוכרזו לאחרונה במכללה האקדמית ספיר. אורית נוטמן שורץ, פרופ' חבר במחלקה לעבודה סוציאלית במכללת ספיר מונתה על ידי המועצה להשכלה גבוהה לפרופ' מן המניין ועינת לחובר מרצה בכירה במחלקה לתקשורת מונתה על ידי המועצה להשכלה גבוהה לפרופ' חבר.

פרופ' אורית נוטמן שורץ סיפרה בהמשך למינוי: "בשנת 2003, לאחר קבלת תואר דוקטור בעבודה סוציאלית, הוזמנתי להקים את בית הספר לעבודה סוציאלית במכללת ספיר וכיהנתי כראשת בית הספר בעשור הראשון לקיומו. העבודה באזור הנגב המערבי ועובדת היותו חשוף לאיום טרור מתמשך הפכו לשדה המחקר המרכזי שלי. המחקר הניב תובנות תיאורטיות חדשות, לצד שיטות התערבות תואמות לרוח הזמן, שבאו לביטוי ב- 80 פרסומים מדעיים שזכו להכרה בישראל ובעולם. לקבלת המינוי חשיבות כפולה בעיני - כאישה הראשונה בספיר בכלל בתפקיד כזה וכביטוי למי שביססה את כל הקריירה האקדמית שלה במכללת ספיר".

פרופ' עינת לחובר סיפרה בהמשך למינוי: "העשייה האקדמית שלי נטועה בנקודת מבט פמיניסטית. האתגר המרכזי עבורי לאורך השנים הוא המאמץ לצמצם את הפער בין הרעיונות, הפרקטיקות והפדגוגיה הפמיניסטיים לאלה של האקדמיה, שלעיתים קרובות עומדים בסתירה. למדתי שזה אפשרי, אם מייצרות סולידריות ומרחב משותף".

פרופ' שי פלדמן, נשיא המכללה האקדמית ספיר: ברכות לפרופ' אורית נוטמן שוורץ ולפרופ' עינת לחובר על מינוייהן. הן מהוות דוגמה ומופת למצוינות מחקרית פורצת דרך, ולא זאת בלבד, עשייתן האקדמית מחוברת לחברה ולקהילה. כמכללה שחרטה על דגלה לפעול למען חברה טובה וצודקת יותר, אנחנו גאים מאד במינוייהן .

אורית נוטמן שוורץ. יחצ,
אורית נוטמן שוורץ/יחצ
עינת לחובר. יחצ,
עינת לחובר/יחצ

הבוקר דיווחה חברת אלעד ישראל מגורים החדשה לבורסה לניירות ערך על מנויים של רו"ח יאיר שלהב ומיכל כספי שפירא לדירקטוריונים חיצוניים בחברה.

שלמה גוטמן, יו"ר דריקטוריון אלעד ישראל מגורים החדשה אמר הבוקר: "אני שמח ומודה על הצטרפותם של מר יאיר שלהב וגברת מיכל כספי שפירא לדירקטוריון החברה. אני סמוך ובטוח שניסיונם העשיר יתרום לנו רבות וביחד נוכל להגיע לפסגות והישגים חדשים לפיתוח המגורים במרכז הארץ".

שלהב, בעל ניסיון עסקי רב, הוא בעלים של משרד פרטי לייעוץ כלכלי וחשבונאי משנת 2004. בעברו היה שותף בכיר ב-KPMG וראש מסלול החשבונאות באוניברסיטת חיפה. משנת 2019 ואילך שימש שלהב כחבר הועד המנהל של אוניברסיטת חיפה ויו"ר ועדת הכספים של האוניברסיטה. בנוסף, שלהב הינו חבר דירקטוריון ב"עד 120"- רשת לדיור מוגן ובחברת מגה אור החזקות בע"מ. הוא רו"ח ובעל תואר MBA במנהל עסקים ומימון בהצטיינות ע"י האוניברסיטה העברית ובעל BA בחשבונאות וכלכלה באוניברסיטה העברית.

מיכל כספי שפירא בעלת משרד 'כספי שפירא' העוסק בשמאות מקרקעין וייעוץ פיננסי. בנוסף, מיכל משמשת מנכ"לית משותפת בחברה הייצ .קיי .אמ . ניהול נדל"ן בע"מ. בשנים 2016- 2012 שימשה מיכל מנהלת אגף נדל"ן ותשתיות בחטיבה העסקית בבנק דיסקונט. כספי שפירא היא חברת דירקטוריון בחברת אטריאו שוקי הון וקרן אפיק -אינטו. מיכל כספי שפירא בעלת BA במדעי המדינה מטעם אוניברסיטת תל אביב ובעלת רישיון בשמאות מקרקעין.

רו"ח יאיר שלהב. יחצ,
רו"ח יאיר שלהב/יחצ
מיכל כספי שפירא. יחצ,
מיכל כספי שפירא/יחצ

אבן קיסר מחזקת את ההנהלה הגלובלית וממנה את אפרת אוסטרובקה רימר לסמנכ"לית סחר ושרשרת אספקה. יובל דגים, מנכ"ל אבן קיסר מסר: "אפרת מצטרפת לצוות ההנהלה הגלובלי של החברה בתקופה של צמיחה והתרחבות, ויכולותיה המוכחות יתרמו ליישום אסטרטגיית הצמיחה. אני מאחל לה הצלחה רבה בתפקיד החדש".

אפרת בעלת ניסיון של 20 שנה בתפעול ובתפקידי שרשרת אספקה אסטרטגיים, ברמה ארצית וברמה גלובלית. במשך 16 שנה עבדה אפרת בחברת HP במגוון תפקידים, ביניהם, סמנכ"לית תפעול ב HP Scitex ומנהלת אסטרטגיית שרשרת אספקה ורכש ב HP . בשנתיים האחרונות כיהנה כמנכ"לית ומייסדת שותפה של חברת טריטמי, סטארט-אפ המפתח כלים לתקשורת ויזואלית ודיגיטציה לעולם הסיעוד ולבני הגיל השלישי. לאפרת תואר B.Sc בהנדסת מערכות מידע ו MBA מאוניברסיטת בן גוריון.

אפרת תוביל את מערך שרשרת האספקה הגלובלי של אבן קיסר, על כל נגזרותיו ובנוסף תוביל אסטרטגיה מסחרית ובניית כלים ומתודולוגיות והטמעתם בתהליכי ההחלטות של החברה.

אפרת רימר: "אני שמחה להצטרף לאבן קיסר בתקופה משמעותית בהתפתחות החברה ונרגשת מהאתגר המקצועי ליצירת מערך שרשרת אספקה גלובלי שירותי ומצטיין, תוך סינרגיה לקבלת החלטות מסחריות בארגון".

אפרת רימר. יחצ,
אפרת רימר/יחצ

קבוצת קלי הודיעה על מינויו של אלדד טלמור לתפקיד סמנכ"ל שיווק ודיגיטל. במסגרת תפקידו טלמור יוביל את מערך השיווק של קבוצת קלי, תוך התמקדות בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון ובקידום המותג וחוויית הלקוח בקרב הקהל הפרטי והעסקי.

טלמור (43), בוגר BA במנהל עסקים, ו MBA עם התמחות בשיווק ופרסום במכללה למנהל, בעל ניסיון רב בתחום השיווק, הפרסום והדיגיטל. בתפקידיו האחרונים שימש כסמנכ"ל שיווק בחברת High Q Global בה ניהל את כל מערך השיווק והמכירות, וסמנכ"ל שיווק בחברת תן ביס במסגרת הפנייה שלה לשוק הפרטי (B2C). כמו כן, שימש בתפקידי שיווק ודיגיטל בבית ההשקעות אקסלנס, MAXואלטושלר שחם.

אבי מור, מנכ"ל קבוצת קלי: "אני שמח על הצטרפותו של אלדד טלמור להנהלת הקבוצה. אני סמוך ובטוח שהניסיון המקצועי שאלדד צבר לאורך השנים יתרום רבות לאסטרטגיה של קבוצת קלי הן בצד שדרוג חווית הלקוח והן בצד הטרנספורמציה הדיגיטלית בתהליכי השיווק והשירות לקהל לקוחותינו".

אלדד טלמור. יחצ,
אלדד טלמור/יחצ

קבוצת Aman, קבוצת IT מובילה המספקת פתרונות טכנולוגיים בתחומי דאטה, סייבר, פיתוח תוכנה, ניהול ידע, דיגיטל וחוויית לקוח ועוד, הודיעה על מינויו של אריאל עוז לתפקיד CTO של הקבוצה. במסגרת תפקידו, מוביל תהליכים טכנולוגיים אסטרטגיים בקבוצה, הדורשים שזירת פתרונות שלובים משלל היחידות בהן Aman מספקת מענה. עוז מביא עימו 17 שנות ניסיון והובלה בתפקידי פיתוח בעולמות הDATA.

טרם מונה לתפקיד, כיהן עוז בתפקיד זהה במשך 10 שנים ב- Eternity אחת מחברות הבת של הקבוצה שנרכשה לפני כ 5 שנים. במסגרת תפקידו החדש עוז משמש כארכיטקט פתרונות רוחביים ביחידות השונות בקבוצת Aman תוך מתן מענה ושזירת פתרונות שלובים לפרויקטים המצריכים היענות רוחבית. כמו כן, סיוע בפעילותDelivery מקצועית בטכנולוגיות מתקדמות וחדשניות ו-open source. בנוסף, מוביל תהליכי platform assessment, תהליכים טכנולוגיים ואסטרטגיים.

לדברי בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת Aman: "בעקבות ההבנה הקיימת היום אצל לקוחות שיש לבצע פרוייקטים אינטגרטיביים הכוללים מנעד רחב של עולמות תוכן, אנו נדרשים למענה מקיף שמכיל בתוכו פתרונות בתחומים שונים עם רמת מורכבות טכנולוגית גבוהה המותאמת לעולמות טכנולוגיים חדשניים. כחברה הדוגלת בקידום פנימי, הוחלט בשמחה רבה ובאמון רב למנות את אריאל, שהוא יזם, מקצועי ומוערך מאוד בחברה ובקרב הלקוחות ולתת לו את ברכת הדרך".

עוז מסר: "חשיבותה של פעילות זאת, אשר חוצה ומשלבת את חטיבות הקבוצה הינה בעלת ערך עצום מבחינת הבסיס הטכנולוגי, התהליכים השלובים, החדשנות והמענה המקיף, מה שמבטא עד כמה שירותים אלה הינם בליבת העשייה של קבוצת Aman מול לקוחותיה ואני נרגש לצאת לדרך".

קבוצת Aman היא חברת ה-IT מהמובילות והגדולות ביותר בישראל ולה חברות בת בישראל וב-7 מדינות בעולם. הקבוצה מעסיקה מעל ל-3,000 מקצועני IT בתחומים שונים ומציעה ללקוחותיה עולם מלא של פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה בעולמות תוכן של דאטה, דיגיטל, פיתוח תוכנה, ניהול ידע, שו"ב, אבטחת מידע וסייבר, FSL מיקור חוץ ועוד. הקבוצה מייצגת בארץ חברות בינלאומיות מובילות בתחומן, ביניהן Networks Citrix, Palo Alto ,informatica Rubrik, Proofpoint, Cyberark, Accellion, Twilio ועוד.

אריאל עוז. אלינור עוז,
אריאל עוז/אלינור עוז

היסטוריה בחברה הערבית בישראל : חופית קלימובסקי-שץ (31) נשואה ואם לפעוט בן שלושה חודשים, נבחרה בימים אלה לתפקיד המכובד והתקדימי : מנכ"לית המועצה האזורית אל-קסום. מדובר במועצה המאגדת תחתיה 7 ישובים בנגב, המטפלת עבור המדינה גם במספר ישובים בדואים בלתי מוכרים.

עד כה כיהנה חופית בתפקיד מנהלת האגף לתכנון אסטרטגי של המועצה. היא תחליף כעת את מנכ"ל המועצה לשעבר, אייל ניזרי, שעזב את התפקיד אחרי שהותקף פיזית על ידי חבורה של בריונים אלימים חבושי כובעי-גרב, שפרצו ללשכתו ותקפו אותו על רקע מהלכים שביצע המועצה לצמצום פשיעה מאורגנת ומנהל לא תקין.

סלאמה אלאטרש: "הדרך לקידומם המהיר של יישובי מועצת אל-קסום מחייבת גיוס טובי האנשים הראויים לתפקידים השונים במועצה". סלאמה איחל הצלחה לחופית ואמר כי העובדה שנבחרה לתפקיד אישה נועדה, בין השאר, לשדר מסר מעצים לנשים בחברה הבדואית.

חופית: "אני מתחברת לחזון של ראש המועצה להביא את יישובי המועצה למצב דומה לזה של הישובים היהודים במרחב. מבחינתי זו ציונות לתת לכל ילד ערבי ביישובי המועצה את אותו סיכוי שמקבלים שאר ילדי ישראל. כדי שהמדינה תוכל להמשיך לרוץ קדימה צריך לעבוד קשה ולצמצם פערים בחברה הישראלית".

חופית קלימובסקי שץ. מאיר אבן חיים,
חופית קלימובסקי שץ/מאיר אבן חיים

אורית לב-שגב צפויה להתמנות לתפקיד מנכ"לית המשכן לאמנות עין חרוד. הוועד המנהל של המשכן לאמנות בראשות יושב הראש רמון ברוידא, אישר את המינוי ואיחל הצלחה לאורית לב שגב.

לב-שגב כיהנה כמנהלת המרכז הלאומי לעתיקות ישראל של רשות העתיקות, בנוסף לכהונתה במשך 8 שנים כסמנכ"לית מוזיאון ארצות המקרא ירושלים. היא חברה בוועדה המשפטית הקבועה של מועצת המוזיאונים העולמית (ICOM), בעלת תואר שני באמנות עם התמחות באוצרות ותואר שני במשפטים. בימים אלה היא שוקדת על עבודת הדוקטורט שלה במשפטים בתחום של משפט, תרבות ואמנות, המתמקדת בבחינת הסדרה משפטית ורגולטורית של האמנות המוסדית בישראל דרך מקרה הבוחן של שדה המוזיאונים הישראלי.

לב-שגב תחליף את יניב שפירא, שכיהן כמנהל וכאוצר הראשי של המשכן לאמנות, ואילה אופנהיימר, כמנהלת שותפה, מאז 2016. יניב שפירא ימשיך בתפקידו כאוצר הראשי וכמנהל האמנותי של המוזיאון.

המשכן לאמנות עין חרוד, המוזאון המוביל והוותיק בצפון, מציג תערוכות אמנות של טובי האמנים בארץ ובעולם. במוזאון אחד האוספים הגדולים של אמנים יהודיים מסוף המאה ה- 19 ותחילת המאה ה- 20 וכן אוסף אמנות ישראלית נרחב וחפצי יודאיקה. מבנה המוזאון הינו יצירה ארכיטקטונית מודרניסטית מרהיבה בתכנונו של האדריכל שמואל ביקלס (1909 - 1975), המבוססת על תאורה טבעית . במוזיאון 14 אולמות תצוגה, חצרות פנימיות קסומות ואוירה ממגנטת המהווה השראה לאמנים ואדריכלים בעלי שם עולמי. במוזאון מתקיימות הדרכות לקהל הרחב, אירועי תרבות ופרויקטים חינוכיים.

המינוי החדש נועד לתת מענה לצרכיו הגדלים של המשכן לאמנות לקראת היעדים והאתגרים העתידיים שהציב לעצמו.

יניב שפירא : "אנחנו מברכים את אורית על הצטרפותה לצוות המשכן לאמנות ומאחלים לה הצלחה רבה. המשכן לאמנות נמצא בהליך של התפתחות וצמיחה והשתלבותה של תתרום רבות למימוש המטרות שהצבנו לעצמנו".

אורית לב שגב: "אני מודה לוועד המנהל ונרגשת על ההזדמנות להוביל את המשכן לאמנות עין חרוד, מהמוזיאונים הטובים, החשובים והוותיקים בישראל. כולנו תקווה שעולם התרבות ישוב ויפתח לקהל הרחב במהרה. היום, אולי יותר מתמיד - חיינו מחייבים אמנות".

אורית לב שגב. יולי שוורץ,
אורית לב שגב/יולי שוורץ
  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully