וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כלכלה ירוקה והשקעות ESG יהיו המגמות המרכזיות של השנים הקרובות"

4.2.2021 / 15:13

טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים, הרחיב בכנס השנתי ללקוחות החברה על הצורך בהשקעות אלטרנטיביות. הסקטורים שייהנו מצמיחה בשנה הקרובה: הבנקים, הנדל"ן והתיירות

טל קדם מנכ"ל הראל פיננסים. מיה כרמי דרור,
טל קדם/מיה כרמי דרור

הראל פיננסים קיימה אתמול את שני הכנסים השנתיים הגדולים שלה ללקוחות עסקיים וללקוחות פרטיים, בהשתתפות מעל 1,000 לקוחות. בניגוד לשנים קודמות הכנס התקיים השנה באופן דיגיטלי וכלל הפקת אולפן מושקעת, הרצאות ופאנל מקצועי.

טל קדם מנכל הראל פיננסים הציג את המיקוד בהשקעות של החברה ל2021 וציין בעיקר את תחומי הכלכלה הירוקה וה-ESG. הוא הרחיב על הצורך בשילוב תחום ההשקעות האלטרנטיביות בתיק, שהוכיח את עצמו גם בשנת 2020 כשבניגוד לתנודתיות החדה בשוקי המניות והאג"ח שמר על ביצועים קבועים.

מנהל ההשקעות הראשי של הראל פיננסים, כפיר חסין, העריך כי הריביות בעולם לא יעלו לפחות בשנה הקרובה ודיבר על הסקטורים המרכזיים שצפויים ליהנות מתהליך ההתחסנות והחזרה לשגרה, בהם הבנקים, הנדל"ן והתיירות. הוא העריך כי אחרי שפיגר ב2020 אחרי העולם, שוק המניות המקומי צפוי השנה לסגור פערים והמליץ לשמור על חשיפה נאה לשוק זה.

קרן דנציגר מנכ"לית הראל ניהול תיקי השקעות הציגה את המוצרים החדשניים שפיתחה החברה במיוחד על רקע משבר הקורונה. בין היתר הוצג התיק הממוקד בהשקעות במניות טכנולוגיה שהיו האפיק המנצח של 2020 וכן הציגה מסלול השקעות ייחודי ללקוחות כשירים.

בהראל שמים דגש על פתרונות יצירתיים ללקוחות כשירים ומסווגים. גבי מושייב, מנכל פעילות האלטרנטיב של החברה, ציין כי המיקוד של החברה בתקופה זו הוא בעיקר בקרנות חוב לנדל"ן לנוכח ההזדמנויות באפיק זה ורמות סיכון מוגבלות. הוא הדגיש כי דווקא ב2020 ראינו לא מעט מגזרים שתפקדו מצוין כולל מרכזים לוגיסטיים, מולטי פמילי ועוד.

המנצחים הגדולים: הלקוחות שלא שינו את מבנה התיק

בכנס הציגה הראל תחזיות מאקרו ל-2021, במסגרתם צפויה האצה בפעילות הכלכלית בישראל וברוב העולם, עם התקדמות תהליך החיסונים.

את הכנסים הנחו מיכל אולשטיין סמנכ"ל לקוחות עסקיים ודובי ספירו סמנכ"ל לקוחות פרטיים שהודו ללקוחות על האמון בהם השנה וציינו כי אותם לקוחות שהשכילו לא לשנות את מבנה התיק במהלך חודשי השנה הם המנצחים הגדולים של 2020.

על רקע אתגרי הקורונה בהשקעות ובחיים עצמם, בכנסים התארח ההיסטוריון הציבורי יובל מלחי, שדיבר על הדרכים היצירתיות שהובילו להמצאות הגדולות של המאה האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully