וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסתכל על הכבישים ואני המום מהפייק סגר. ביום ראשון נפתח ויהי מה"

4.2.2021 / 17:11

אסף גמליאל, סמנכ"ל מכירות ברשת מגנוליה, אמר לליאת רון ב-103fm: "בשנה האחרונה היו 180 ימים סגורים, אנו אומרים די למצב הזה". רמי בז'ה: "חוזרים להתקפה, אין ברירה"

בווידאו: נתניהו וגנץ בפתח ישיבת הממשלה שדנה בהארכת הסגר/צילום: לע"מ ואיתמר שאול משרד הביטחון

אסף גמליאל, סמנכ"ל מכירות ברשת מגנוליה, התראיין היום בתכנית "איפה הכסף" בהגשת ליאת רון ב-103fm על הסגר, וטען כי ביום ראשון החברה תפתח את חנויותיה ויהי מה. "אני מסתכל על הכבישים ואני פשוט המום מהפייק סגר בחוץ", אמר גמליאל, "רק המסחר סגור. במהלך השנה האחרונה 180 ימים סגורים, והנזקים עצומים, אנו אומרים די למצב הזה, ונערכים ביום ראשון לפתיחה".

אתה יודע שאתה מפר הנחיות וצפוי לחטוף קנס.

"אנחנו נערכים לפתיחה כי המצב הזה לא יכול להימשך, הקניונים הם מקום בטוח, אנו עובדים לפי ההנחיות, היה פיילוט שהצליח ולא ברור לנו למה אנו בתוך הסיפור הזה צריכים להמשיך להיות סגורים. כל עם ישראל בחוץ, הכבישים עמוסים גם ביום כזה גשום, אנו ילדים טובים וממושמעים. אני חושב שגם עסקים פתוחים, גם אנשים לא מקפידים על ההנחיות, וכל הניהול סביב משבר הקורונה, אנשים אומרים שאין ניהול ואני אומר יותר גרוע - שהניהול פשוט כושל. אין עתיד, לא ברור מה הולך לקרות, והחלטנו שאנו פותחים בראשון ויהי מה, בכל מקום שאנו יכולים לפתוח בו, אנו נפתח".

האזינו לריאיון המלא ב-103fm

רמי בז'ה, יו"ר פורום העצמאים בהסתדרות, הוסיף: "אני מצטרף לקריאה של כולם, אנו קוראים ואומרים לממשלה, תקופת ההמתנה הסתיימה, אנו חוזרים להתקפה כי לא נותרה לנו ברירה, אנו לא לוקחים את הכוח לידיים אלא את האחריות, הם איבדו אותנו מזמן ויש גבול לזלזול שלהם. גל הצונאמי עוד לא הכה בחוף, הקטסטרופה תלך לפתחו של רה"מ הבא שירכיב ממשלה מאוד מסובכת. גם כשהיינו מעטים מול רבים, כשהיינו יחד הצלחנו לנצח. כל עוד יש משבר אמון שכזה בין הציבור לבין ההנהגה שלו, לא יצמח דשא בשום מקום. אנו מתכוונים לקרוא לצאת החוצה ולפתוח את העסקים ביום ראשון. נגרום לאקלים הפוליטי לדבר אך ורק כלכלה".

  • עוד באותו נושא:
  • עצמאים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully