וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן טיפנברון מונה לעורך הראשי של וואלה!

6.2.2021 / 23:00

וואלה! הודיעה היום (שבת) על מינויו של טיפנברון לעורך הראשי. טיפנברון הצטרף לאחרונה לקבוצת התקשורת ג'רוזלם פוסט, הכוללת בין השאר גם את מעריב, רדיו 103fm וספורט1

ערן טיפנברון. ברני ארדוב
בהצלחה. ערן טיפנברון/ברני ארדוב

וואלה! הודיעה היום (שבת) על מינויו של ערן טיפנברון לעורך הראשי של אתר התוכן הגדול בישראל. טיפנברון הצטרף לאחרונה לקבוצת התקשורת ג'רוזלם פוסט, הכוללת בין השאר גם את מעריב, רדיו 103fm וספורט 1.

טיפנברון הוא מבכירי תעשיית העיתונות והדיגיטל בישראל. בשנים האחרונות כיהן במגוון תפקידים בכירים בכלי התקשורת המרכזיים בישראל. הוא מסיים בימים אלה את תפקידו כמנכ"ל והעורך הראשי של ערוץ הכנסת. לפני כן היה העורך הראשי של אתר ynet, ובעברו שימש גם סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת RGE, ראש מערכת החדשות של "ידיעות אחרונות" ושליח קבוצת ידיעות אחרונות בברלין.

טיפנברון ייכנס לתפקידו בחודש מרץ במקומו של מעין דגן, שהודיע על עזיבתו את התפקיד בסוף ינואר. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על חיזוק מערכת התוכן של וואלה! וביסוסה כאתר המוביל בישראל.

מנכ"ל וואלה! עידו אשד מסר: "ערן הוא אחד מהעורכים הבכירים בישראל, בעל ניסיון עשיר בדיגיטל. אני שמח וגאה על הצטרפותו ובטוח שהוא יוביל את האתר להישגים משמעותיים ויבטיח את המשך המובילות של וואלה!.

"אני רוצה להודות באופן אישי למעין דגן על עבודתו המסורה והמקצועית ועל תרומתו הרבה להצלחתה של וואלה!".

טיפנברון הגיב למינוי: "אני שמח להצטרף לוואלה!, כלי תקשורת מהמרכזיים והמשפיעים בישראל. ומקווה לתרום מיכולותיי כדי לחזק אותו עוד יותר".

מ-RGE נמסר בתגובה: מודים לערן על תקופה בה הצעיד את ערוץ הכנסת למחוזות חדשים ומאחלים לו הצלחה רבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully