וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול: שתי חברות הייטק ישראליות יפרסמו באירוע

6.2.2021 / 23:51

הסטארטאפ גונג הודיע כי ישתלב במהלך יום השידורים המיוחד לקראת המשחק הגדול, במהלכו ואחריו: "מיום הקמתה החברה נקטה בפעולות שיווק שונות". מוקדם יותר בינואר הודיעה גם Fiverr כי תשתלב בפרסומות במהלך האירוע

פרסומת של גונג לסופרבול 55/גונג

סופרבול 55 ייערך הלילה (בין ראשון לשני), ותהיה בו גם נציגות ישראלית נכבדת - לפחות בזווית של הפרסומות, כששתי חברות - הסטארט-אפ הישראלי גונג (Gong.io) ו-Fiverr ייטלו חלק ברצועת הפרסומות של האירוע.

הסטארטאפ גונג יעלה את פרסומת הסופרבול הראשונה שלו. הפרסומת תשודר 10 פעמים במהלך יום השידורים המיוחד. שניים מהספוטים ישודרו במהלך המשחק עצמו ושמונה ספוטים ישודרו בתכניות הפופולריות מיד לפני המשחק ולאחריו, כמו תכנית הלילה של סטיבן קולבר.

גונג בחרה לשדר את הפרסומת שלה בשווקים הרלוונטיים ביותר עבורה, שם מרוכז מספר גדול של לקוחותיה: אזור המפרץ של סן פרנסיסקו, ניו יורק וסיאטל. החברה השקיעה כחצי מיליון דולר במדיה ובקריטאיב, בהובלת סמנכ"ל השיווק של החברה, אודי לדרגור.

"מיום הקמתה, גונג נקטה בפעולות שיווק שונות מרוב חברות ה-B2B שאנחנו מכירים כמו פרסום חוצות כדי לברך עובדים מצטיינים, כולל על גשר הסירה בהרצליה, וקמפיין חוצות בתל-אביב וברמת-גן כדי לחגוג את פתיחת המשרד שלנו במתחם הבורסה. אנחנו מאמינים ששיווק הוא תמיד מאדם לאדם. עסק אף פעם לא קונה שום דבר. תמיד יש אדם שמקבל החלטה כזו ואליו או אליה צריך לפנות באופן רגשי ושכלתני". על הקריאטיב אחראים סטודיו PictureLab.

מוקדם יותר בינואר הודיעה גם Fiverr כי תשדר פרסומות במהלך האירוע. הנוכחות השיווקית של שתי החברות תקבל ביטוי רציני בעקבות החשיפה באחד מאירועי הספורט הנצפים והחשובים בעולם. "מבחינה שיווקית ופרסומית אין במה ראויה יותר מהסופרבול. אנו מאמינים שזוהי הזדמנות אדירה עבורנו להציג לעולם את Fiverr בדרך ייחודית ויצירתית. התשדיר יציג את הדרך בה Fiverr תומכת בעסקים ברחבי העולם ואנחנו נרגשים להציג לצופים את הפרסומת שיצרנו", אמרה אז גלי ארנון, סמנכ"לית השיווק של Fiverr.

  • עוד באותו נושא:
  • סופרבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully