וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי פתח כבר את עונת הגלידות?

רונית מטיאס

7.2.2021 / 11:44

וגם: מביאים את הטבע לגבעתיים, רשת טאטאמי מתרחבת, בישום אוויר שתורם לסביבה וגאווה כחול לבן באיכילוב

ערב מתוק

ישי מנדיל, עדי רגב, חנוך לופו, שלום מיכאלשווילי ומיכל תמרי. זוהר בנדלר,
ישי מנדיל, עדי רגב, חנוך לופו, שלום מיכאלשווילי ומיכל תמרי/זוהר בנדלר

הקיץ אמנם רחוק אך ב"גלידת שטראוס" לא שוברים מסורת ופותחים את עונת הגלידות. את האירוע הענק בו כולם מתחככים ומלקקים, החליף טקס דיגיטלי שהועבר למאות מפיצים, מנהלי אזורים ואנשי מכירות. להפקה גויס שלום מיכאלשוולי, ממנחי "בובה של לילה שראיין את ישי מנדיל, סמנכ"ל השיווק, ואת עדי רגב, סמנכ"ל המכירות.

מנדיל אמר כי השנה המאתגרת היוותה עבורם הזדמנות לצמיחה בעולמות הצריכה הביתית, עם התובנה שהגלידה הפכה לפיצוי הלאומי תחת משבר הקורונה, הוא הביע אופטימיות ואמר כי הוא צופה שגם ב2021 ועם כל המורכבות ימשיכו להוביל ולחדש בכל הקטגוריות. מיכל תמרי, מנהלת השיווק של גלידת שטראוס, הציגה את החדשנויות הצפויות השנה ובראשן השקת סדרת מגנום פיינטס המדוברת שיצאה לדרך בחודש ינואר. הצופים נהנו משידורי שטח של דודו ארז, שיצא לבדוק כיצד מתמודדים מפיצי הגלידה בתקופת הקורונה ושרו עם שרית חדד.

seperator

נוי סוגרת מעגל

נוי הדס. נוי השדה,
נוי הדס/נוי השדה

רגע לפני הוולנטיינס, נוי הדס, מנכ"לית ובעלים רשת "נוי השדה", פתחה בגבעתיים סניף חדש, ה-8 במספר, בהשקעה של 750 אלף ₪, הדס סיפרה כי בתחילת דרכה מכרה את התוצרת שלה בשוק האיכרים בגבעתיים, וכעט מרגיש לה כמו סגירת מעגל, מה שמרגש אותה מאד לפתוח כאן סניף. התאריך תוזמן לעונת התותים אותם המשפחה מגדלת ב-60 דונם שבבעלותה. הסניף משתרע על שטח של 160 מ"ר, ומציע מגוון רחב של פירות וירקות מכל המינים והסוגים, כולם מחקלאים ישראליים שנבחרו בקפידה.

בסניף ניתן למצוא מוצרים משלימים מבית שטראוס, ארקפה ועוד. בנוסף הדס שוקדת על פינוקים לוולנטיין דיי. בימים אלה השיקה הרשת שבבעלותה מארז אהבה מלא בכל טוב הכולל את כל פינוקי הטבע באיכות הטובה ביותר: פלטת פירות זוגית של נוי, מיץ תפוזים סחוט של נוי, יין שרדונה לבן, זוג כוסות יין, גבינת קממבר, מארז פרלינים, זוג מרציפנים, בונדוק פירות יער ועוגיות שוקולד צ'יפס מבית ארקפה. הדס אמרה כי המוטו שלה הוא סיפור אהבה רומנטי עם הטבע מה שיתבטא במארזים.

seperator

אוכלים ומתרחבים

ערן לוי  דותן שלום. אבי כהן,
ערן לוי דותן שלום/אבי כהן

רשת מסעדות טאטאמי האסייתית ממשיכה להתרחב בצפון הארץ, ובעקבות דרישת הקהל, יפתח סניף חדש בקניון שער הצפון בקריית אתא. המסעדה החדשה תפתח במיקום אסטרטגי, בכניסה לאיקאה בשטח של 250 מ"ר ותכלול אזור ישיבה חיצוני עם סגירת חורף ואפשרות ישיבה באוויר הפתוח. חוזה השכירות נחתם ל-4 שנים בתוספת 4 שנים כאופציה.

זהו הסניף החמישי לרשת שעד סוף 2021, תמנה 7 סניפים. מאחורי הקונספט הקולינרי של הרשת, עומד המסעדן ערן לוי, בעל רקע, ניסיון ואהבה למטבחי המזרח הרחוק. במקום יוגשו גם משקאות יפניים מסורתיים כמו סאקה, שוצ'ו, לצד בירות תאילנדיות וקוקטיילים ברוח המזרח הרחוק.

הקניון בבעלות חברת שיכון ובינוי וקבוצת ברונפמן פישר, ממותג כ"קניון המשפחות של הצפון" והינו הקניון הראשון והיחיד בישראל הכולל בתוכו סניף ענק של איקאה, מיקומו האסטרטגי על ציר מרכזי לצד תמהיל הרשתות הרחב שבו, מאפשר לו להיות קניון על אזורי ולשרת אוכלוסייה של מעל למיליון תושבי הצפון והקריות.

seperator

מבשמים את הבית

בעולם בו נושא הקיימות הולך וצובר תאוצה, מותג מבשמי האוויר הבינלאומי אירוויק, משיק תת מותג חדש בשם בוטניקה המבוסס על רכיבים טבעיים עם אריזות הניתנות למחזור, במטרה לעודד אחריות סביבתית. ענקית מוצרי הצריכה רקיט בנקיזר היא בעלת המותג אירוויק-בוטניקה, לחקלאים שקטפו את חומרי הגלם.

בהשקת המותג פעלו איירוויק בוטניקה בשת"פ עם תמי"ר-תאגיד מחזור האריזות, ולראשונה בישראל מותג מסחרי יקדם מחזור אריזות לפח הכתום כבר בנקודת המכירה.

דנה אבנרי, מנהלת מותג אירוויק אמרה כי השקת הסדרה החדשה המבוססת על מוצרים טבעיים, הינה צעד חשוב המנגיש את הקטגוריה גם לצרכנים בעלי מודעות סביבתית גבוהה. השת"פ עם תמי"ר נולד מתוך כוונה לעודד את הצרכנים שלנו למחזר ולתרום לסביבה, ערכים שהינם חלק מרכזי מהמותג.

seperator

תבלינים ונהנים

אברהם מימון. באדיבות המצולמים
אברהם מימון/באדיבות המצולמים

אברהם מימון, מנכ"ל ומבעלי חברת "תבליני מימון" חברת תבלינים ותיקה ובעלת מותג "מימונס", החל לשווק בישראל את פריכיות האורז של המותג הבינלאומי Rice-up המיוצרות בבולגריה ונמכרות במעל ל-60 מדינות בעולם. הפריכיות מושקות בישראל תחת מותג EXTRA, והן פותחו במשותף עבור הצרכן הישראלי.

עם כניסתה לקטגוריה, הופכת "תבליני מימון", ליבואנית הבלעדית והרשמית של מוצרי Rice-up בישראל, מהלך בו הושקעו מעל ל-7 מיליון שקלים. מימון אמר כי מדובר במהלך יוצא דופן בגודלו, בהתפתחות טבעית של החברה, וחדירה לעולמות קולינריים חדשים המשתלבים בחזון ובערכים שלה, וציין כי שוק תחליפי הלחם ובתוכו פריכיות האורז עובר מהפיכה, ממוצר זניח ולא ממותג הוא הפך למוצר מרכזי בתזונת המשפחה.

השת"פ עם מותג Rice-up מאפשר להביא לצרכנים את הפריכיות הטעימות, הקריספיות והבריאות אשר כבשו 62 מדינות בהן הן משווקות.

seperator

בחור נדיר

נדיר ארבר. המרכז הרפואי איכילוב,
נדיר ארבר/המרכז הרפואי איכילוב

שמחה וגאווה נרשמו בסוף השבוע במרכז הרפואי איכילוב, בתום מחקר שהוביל פרופ' נדיר ארבר - מהרופאים והחוקרים הבולטים של בית החולים, נוסתה על חולים המאושפזים במרכז הרפואי, תרופה חדשנית כחול - לבן לקורונה, שנוסתה בהצלחה על 30 מטופלים קשים, אצל 29 מתוכם המצב הרפואי השתפר תוך יומיים שלושה ומרביתם השתחררו הביתה תוך 3-5 ימים. החולה ה-30 החלימה אך במשך זמן ארוך יותר, התכשיר מיועד לחולים בינוניים-קשים, על מנת למנוע את התדרדרות למצב קשה.

פרופ' נדיר ארבר, שאמון על פיתוח התרופה ושבמעבדתו פותחה התרופה, אמר כי גם אם החיסונים ימלאו את תפקודם, וגם אם לא תיווצרנה מוטציות, חדשות, בצורה זו או אל אחרת, הקורונה תישאר איתנו, לכן פתחו את התרופה הייחודית, כחצי שנה מרגע הגית הרעיון.

פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב תל אביב אמר כי פרופ' ארבר הוא חוקר ורופא מוכשר, והמחקר שמבוצע במעבדה שלו הוא חדשני ומתוחכם ויתכן שמציל חולי קורונה. תוצאות המחקר בפאזה ראשונה היו מצוינות ונתנו לכולם הבעת אמון בשיטה שהוא חוקר במעבדה שלו באיכילוב כבר שנים רבות. הוא הוסיף כי הוא מסייע לארבר בהמשך קבלת האישורים מול משרד הבריאות להמשך המחקר בצורה יסודית.

גמזו אמר שחשוב מאוד לפתח תרופות מתאימות למחלה וכעת מתקיימת פעילות מחקרית רבה בנושא והוא גאה שבאיכילוב כבר עכשיו, מהראשונים בעולם, הם פועלים בשדה המחקרי ומביאים אולי תחילתה של בשורה כחול לבן למגיפה עולמית איומה.

seperator

מחליקים אותה

ירמי מזרחי  ועודד נעים. באדיבות המצולמים
ירמי מזרחי ועודד נעים/באדיבות המצולמים

ירמי מזרחי , מנכ"ל א. משי תעשיות קוסמטיקה ועודד נעים, מנהל ההדרכה הבינלאומי של מון פלטין פרופשיונל ענקית מוצרי טיפוח לשיער, השיקו במסיבת זום את החלקת השיער Soft & Smooth מסדרת Hyloren, החלקה המהווה פריצת דרך חדשה בתחום החלקות השיער, מבוססת על חומצה היאלורונית המחלקת את סיבי השערה, ומעניקה מראה ומגע רך ובריא. השניים הסבירו על יתרונותיה, והציגו סרטון של לפני ואחרי.

באירוע נחשף סקר שערכה גיאוקרטוגרפיה במהלך תהליך המחקר והפיתוח בקרב מדגם ארצי מייצג של בנות 18 שהעלה כי רוב המשתתפות לא היו מרוצות מההחלקות שעשו. בתהליך פיתוח ההחלקה, השתתף ד"ר איתן ברמן, מומחה ברפואת עור.

seperator

הפרזנטורית

מירב פלדמן. באדיבות המצולמים
מירב פלדמן/באדיבות המצולמים

השחקנית ויוצרת התוכן מירב פלדמן נבחרה כפרזנטורית של קבוצת MORAZ צמחי מרפא הפועלת בעולמות Wellbeing וה- Wellness , מתמחה בפיתוח ובייצור מוצרים פרא-רפואיים וקוסמטיים, לטיפול וטיפוח העור והשיער. מורז גם פעילה בתחום תוספי התזונה באמצעות המותגים "גרמזה" ו"טננבלוט".

פלדמן מצטרפת ליזם אנדי רם שנבחר לאחרונה כפרזנטור של הקבוצה, והיא צפויה להצטלם בחודשים הקרובים לקמפיין החברה, בהשקעה המוערכת במאות אלפי שקלים. מאיה גרינברג, מנהלת שיווק חברת מורז אמרה כי היא שמחה על הצטרפות פלדמן לקבוצת מורז שחיה ונושמת את העולמות התוכן בהן קבוצת מורז פעילה, והחיבור הינו טבעי ונכון.

seperator

בחורה ממש זהב

עינת שרוף אלה מולר. מינה ארד,
עינת שרוף אלה מולר/מינה ארד

עינת שרוף ביקרה בבית גיל הזהב תל-אביב במסגרת פרויקט "עידוד בבידוד", הדיירים נהנו מההופעה של שרוף שנערכה באוויר הפתוח. שרוף סיכמה כי באה לעודד ויצאה מעודדת. אלה מולר, מנכ''לית בית גיל הזהב תל-אביב הודתה לשרוף ואיחלה בריאות ושמחה לכל עם ישראל.

seperator

גלובלייים

Techstars, פלטפורמה גלובלית להשקעות וחדשנות, שלה כ-60 תוכניות בינלאומיות בוורטיקלים שונים, ערכה ועדת קבלה דיגיטאלית לבחירת הסטארט-אפים המשתתפים באקסלרטור העתיד להיפתח באפריל 2021. מתוך מאות רבות של חברות אשר הגישו את מועמדותם לתכנית, נבחרו 10 חברות.

ועדת הקבלה ארכה כ-10 שעות והשתתפו בה 14 מנהלים של Techstars מרחבי העולם, וגם גאגאן בהאטיע, מנהל כלל התוכניות ב-EMEA ; וקייט קמהי, סגן נשיא של החברה. בדיון המיפויים נכחו מנהלי השקעות בכירים ושותפים ביניהם: נועם קייזר, דירקטור בכיר באינטל קפיטל ומועמד למשקיע השנה בתחרות "גיקטיים" היוקרתית; רז בכר, מנהל Microsoft for Startups ; יעל אלעד מקרן הון סיכון אלף; הדר אבטליון מאמזון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully