וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

75 אחוזים מעובדי המשביר לצרכן כבר מחוסנים: "מחזירים את החיים למסלולם"

בשיתוף המשביר לצרכן

7.2.2021 / 17:20

הרשת מתכוננת לחזרה לשגרה ופתיחה חלקה בהתאם להנחיות והבעלים רמי שביט, שנלחם בחודשים האחרונים עבור העובדים, משוכנע ש"בשבועות הקרובים כל עובדי המשביר לצרכן יהיו מחוסנים. אני גאה בהם על הערבות ההדדית"

סניף של רשת המשביר לצרכן. המשביר לצרכן,
חוזרים למסלול במשביר לצרכן/המשביר לצרכן

עם פתיחת המסחר ביום ראשון, לאחר כ-180 ימי סגר מתחילת מגפת הקורונה, המשביר לצרכן מבצעת היערכויות אחרונות לפתיחה חלקה של סניפי הרשת, תוך שמירה על ההנחיות.

הבעלים רמי שביט מסר: "אני לא חושש לפתוח את הרשת, בשל אחוז ההתחסנות הגבוה בקרב העובדים, דבר המראה על אחריות רבה לבני משפחותיהם, לסביבתם וללקוחות המשביר לצרכן. אנו יכולים להתנהל נכון לצד נגיף הקורונה".

רשת המשביר לצרכן עברה כברת דרך ארוכה עד שהגיעה לאן שהגיעה. היא החלה את דרכה לפני קצת יותר מ-70 שנה, בסניף הראשון בירושלים, וכיום התרחבה והפכה למותג מנצח, הטומן בחובו את כל מה שרק חלמתם עליו. היא גדלה לרשת בתי כלבו ענקית, המונה 37 סניפים ומספקת מגוון מוצרים עשיר של מותגים מובילים באיכות בלתי מתפשרת.

ברשת, שהיא הכלבו היחיד בארץ, תמצאו הכל כולל הכל: מוצרי טיפוח וקוסמטיקה מהחברות המובילות בעולם, אופנת נשים, גברים וילדים ממותגי העל, בגדי ונעלי ספורט איכותיות, טקסטיל יוקרתי, כלי בית, נעליים ממותגים בינלאומיים, אביזרי אופנה ואקססוריז מפנקים ועדכניים, הלבשה אישית, מוצרי חשמל, תכשיטים מרהיבים, תיקים מזוודות ועוד.

הסניפים ממוקמים בקניונים ובמקומות מרכזיים בכל רחבי הארץ ולאורך כל השנה האחרונה נלחם הבעלים רמי שביט למען העובדים והלקוחות, הופיע רבות בתקשורת וזעק את זעקתם של העסקים, הקניונים והעובדים. הוא הוכיח כי דווקא קניות במרכזים גדולים, תוך שמירה על ההנחיות, ימנעו קריסת עסקים.

כחלק מהרצון שלו לראות את כל העסקים חוזרים לעבוד במלוא המרץ ולאור העובדה שעובדי הרשת באים במגע יומיומי עם הסביבה בדרכם לעבודה והלקוחות בסניפים, קורא שביט לעובדים שטרם התחסנו, להתחסן בהקדם כדי להחזיר את החיים למסלולם: "אני מאמין שבשבועות הקרובים כל עובדי המשביר לצרכן יהיו מחוסנים ואני גאה בהם על הערבות ההדדית".

רמי שביט הבעלים של המשביר לצרכן. המשביר לצרכן,
נלחם למען הרשת. שביט/המשביר לצרכן
בשיתוף המשביר לצרכן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully