וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקושים של מעל 200 מיליון שקל להרחבת הסדרה של הראל פיקדון סחיר

7.2.2021 / 17:48

כמעט שנה אחרי פרוץ מגיפת הקורונה והזעזועים בשווקים, הראל פיננסים היא החברה הראשונה שמרחיבה את סדרת האג"ח שמגובה במלואה בפיקדון בבנקים ישראלים בדירוג AAA. בשלב המוסדי נרשמו ביקושים של מעל 200 מיליון שקל

טל קדם מנכ"ל הראל פיננסים. מיה כרמי דרור,
טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים/מיה כרמי דרור

הראל פיננסים, זרוע הפיננסים של קבוצת הראל השקעות בביטוח ופיננסים, זכתה בסוף השבוע שעבר לביקושים גבוהים מהצפוי בהרחבת הסדרה של הראל פיקדון סחיר. כמעט שנה מאז פרוץ המשבר בשווקים על רקע הקורונה והפדיונות הגדולים מקרנות כספיות, נרשמו אתמול ביקושים של 235 מיליון שקל בשלב המוסדי של ההרחבה והראל הנפיקה כ-208 מיליון שקל. השלב הציבורי התקיים היום.

הראל פיקדון סחיר הוא אג"ח בדירוג AAA בריבית שקלית משתנה, המגובה במלואו בפיקדון בבנקים ישראלים המדורגים AAA. האג"ח סחיר בבורסה ונושא ריבית בנק ישראל בתוספת מרווח של 0.25%, המשקף למזמינים בהרחבת הסדרה אתמול תשואה שנתית של 0.35%. כספי האג"ח מגובים בפקדונות המופקדים בבנקים המובילים בישראל בדירוג AAA בפרופיל סיכון נמוך.

הגיוס הנוכחי מצטרף למגמת הצמיחה בה נמצאת הראל פיננסים בתחומי פעילות שונים בתקופה האחרונה - קרנות נאמנות, קרנות סל וקרנות מחקות, ניהול תיקים ופעילות השקעות אלטרנטיביות. לאחר הגיוס חצתה החברה את רף 55 מיליארד ₪ בנכסים מנוהלים.

הראל פיקדון סחיר בע"מ היא חברה בבעלות מלאה של הראל פיננסים אחזקות בע"מ מקבוצת הראל ביטוח ופיננסים. בתשקיף התחייבה החברה כי שווי הנכסים המגבים את הפיקדונות בבנקים לא יפחת משווי ההתחייבויות למחזיקי איגרות החוב. תמורת ההנפקה תופקד בפיקדונות בבנקים בעלי דירוג AAA, תוך התחייבות כי ההפקדה המירבית בבנק בודד לא תעלה על 50% מסכום הקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully