וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג לעובדים ולספקים: מי שלא יחוסן, לא ייכנס למשרדים שלנו

שני מוזס

7.2.2021 / 17:39

"החל מ-15 במרץ אדם שלא יציג אישור שחוסן בשני חיסונים לא יוכל להיכנס למשרדי החברה בהרצליה" - כך כתבה חברת מרכזי הקניות בהודעה שנשלחה לעובדים ולספקים. ילדים, נשים בהריון ומי שיחזיק אישור רפואי שאוסר עליו להתחסן, יוחרגו

בווידאו: מתחמי ביג נפתחו בשיטת טייק אווי ובניגוד להנחיות, מכוני היופי והמספרות שבו לפעילות/צילום: שלומי גבאי, יותם רונן, ראובן קסטרו עריכה: עמית שמחה

מערך החיסונים נגד קורונה בישראל פועל כבר למעלה מחודש, אך לא קיימת חובה חוקית להתחסן. במקביל לקמפיין של משרד הבריאות שמעודד את הציבור להתחסן, גם בעלי העסקים פועלים לייצר לחץ על העובדים ועל הספקים שלהם כדי שיתחסנו - חלקם בתמורה לתמריצים, וחלקם באמצעות סנקציות.

לאחר שחברות שונות במשק הצהירו כי יתמרצו את עובדים במענק כספי בתנאי שיתחסנו, קבוצת ביג הודיעה בימים האחרונים לעובדים כי החל מ-15 למרץ, "אדם שלא יציג אישור שחוסן בשני חיסונים, לא יוכל להיכנס למשרדי החברה בהרצליה".

במכתב ששלח מנכ"ל קבוצת ביג, חי גאליס, הוא אף הבהיר כי ההנחיה הזו מתייחסת לא רק לעובדי הקבוצה, כי אם גם לספקים חיצוניים ולאורחים אחרים, למעט מי שיחזיק אישור רפואי שאוסר עליו להתחסן. "החיסון הוא, בשלב זה, כנראה הדרך היחידה לצאת מהמשבר שתקף אותנו", כתב גאליס.

היוזמה הזו כאמור מצטרפת לחברות שכבר הודיעו כי יתמרצו את העובדים שלהן אשר התחסנו, בתמורה למענקים כספיים. כך למשל, בישראל מיטב דש הציעה מענקים של 500 שקל לעובדים שיחוסנו, וגם בארה"ב רשת הסופרמרקטים האמריקאית קרוגר קראה לעובדיה: "התחסנו - וקבלו בתמורה 100 דולר".

  • עוד באותו נושא:
  • ביג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully