וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק עסקים יומי: סניף חדש לטיב טעם ברמת אביב

8.2.2021 / 11:38

הסניף החדש, שיפעל בפורמט 24/7, ייחנך ברחוב איינשטיין בתל אביב. אקסיליון פתחה את המסחר בבורסה, DELL משיקה סדרת מחשבים חדשה. אשת תיירות נכנסת קיבלה את האוסקר העולמי של תיירות התמריץ. ועידת מחקר מקוונת בין האקדמית גורדון לאוניברסיטה האמריקאית בדובאי

רשת טיב טעם פותחת השבוע סניף בצפון מערב ת"א שיפעל בפורמט 24/7 - טיב טעם DELI שהינו קונספט המשלב בין סניף דגל לסניף מקומי. הסניף החדש ממוקם בשדרת החנויות במרכז המסחרי ברחוב איינשטיין 10 בת"א, משתרע על שטח של כ-350 מ"ר ונפתח בהשקעה הנאמדת בכ-6 מיליון שקלים.

סניף טיב טעם DELI יכלול את כל הקטגוריות והמוצרים המיוחדים של רשת בטיב טעם ומחלקות הליבה, בינהם: מחלקות טריות- קצביה, מעדניית גבינות ונקניקים, דגים טריים ארוזים, ירקות ופירות, בית מאפה, מכולת, מקרר מצוננים, מוצרים קפואים, מחלקת יין ואלכוהול ועוד. כמו כן, מבלבד הקופות ה"רגילות" הוצבו בסניף החדש גם קופות בשירות עצמי.

חגי שלום מנכ"ל ומבעלי טיב טעם מסר: "הסניף החדש מצטרף ל- 17 סניפי הפורמט העירוני. הוא נפתח במטרה להרחיב את פריסת הרשת לרווחת לקוחותינו באשר הם וכן לתת מענה לתושבי השכונות הגרים בסמוך למרכז המסחרי: עבר הירקון, כוכב הצפון, רמת אביב ב', ל' הישנה, ל' החדשה, נופי אביב, אזורי חן, רמת אביב ג', נווה אביבים, רמת אביב החדשה ויתר השכונות באזור".

לרגל פתיחת הסניף יעלה קמפיין תחת הסיסמא: "לאנשים עם טעם - סניף חדש של טיב טעם הגיע לאזור", שיכלול: שילוט חוצות, דיגיטל, מודעות בעיתונים, אינסטגרם, והפצת "דלתונים" עם המבצעים הרלוונטיים.

סניף טיב טעם ברחוב איינשטיין בתל אביב. יחצ,
טיב טעם/יחצ

תוכנית ההאצה, SAP.iO Foundry, של ענקית התוכנה SAP, תשתף פעולה עם Publicis Sapient - חטיבת השירותים הטכנולוגיים של ענקית הפרסום Publicis. העבודה המשותפת בין החברות תהיה במסגרת המחזור הקרוב של SAP.iO שצפוי להתמקד בפתרונות שיווק ומסחר אלקטרוני המאפשרים למותגים לשפר את המערכת היחסים עם הצרכנים, במיוחד בתקופה שתרבות הצריכה עברה שינוי מהותי. הסטרטאפים הנבחרים יציעו את השירותים שלהם ללקוחות SAP ו-Publicis.

שיתוף הפעולה הגלובאלי, שנרקם ומובל ע"י צוותי החדשנות של SAP ו-Publicis בישראל, יתמקד במחזור הקרוב של התוכנית שיחל באפריל 2021, וישתתפו בו 5-10 חברות הזנק שיבחרו מכל העולם. במהלך 12 השבועות של התוכנית יעבדו הסטארטאפים הנבחרים יחד עם SAPעל הגדרת הפתרון המשותף לשוק ועל אינטגרציה לפתרונות השיווק והמסחר האלקטרוני של SAP. במסגרת העבודה המשותפת, Publicis תהיה מעורבת בתהליך בחירת החברות לתוכנית ותעניק לסטארטאפים, יחד עם SAP, גישה נוחה וישירה ללקוחות המשותפים של שתי החברות בעולם.

התוכנית מיועדת לחברות לאחר גיוס Seed או Round A, המפתחות פתרונות תוכנה בתחומי: שיווק מבוסס תוכן ופתרונות פרסונליזציה, דרכים חדשות לצרכנים להיחשף ולנסות מוצרים, יצירת קשר עם לקוחות ברשתות החברתיות, שיפור ניתוח ופילוח קהלי יעד, שיפור חווית המשתמש, מודלים עסקיים חדשים שתומכים במסחר ישיר בין מותגים לצרכנים וכן רעיונות חדשניים לאינטגרציה עם חברת השיווק בענן Emarsys, אחת הרכישות האחרונות של SAP.

"לסטארטאפים המפתחים פתרונות רלוונטיים, מדובר בהזדמנות כפולה", מציין ליאור ויצמן, שמוביל את פעילות SAP.iO Foundry בישראל. "מעבר ליצירת שותפות ארוכת טווח בין SAP ו-Publicis, שהיא הישג עסקי ואסטרטגי בפני עצמו, החברות שישתתפו בתוכנית והפיתוחים המשותפים שיצאו ממנה יוצגו ע"י SAP ו-Publicis ללקוחותיהן המשותפים, ומדובר במותגים המובילים בעולם. החשיפה הראשונית תהיה לחברות מוצרי הצריכה הגדולות, שם אנו מזהים צורך מובהק לחזק את הקשר עם הצרכן הסופי, שעבר שינוי מהותי והפך לאקטיבי יותר במהלך השנה האחרונה. 88% מחברות מוצרי הצריכה שברשימת Global 2000 של פורבס מריצות פתרונות של SAP, כך שמדובר פה בהזדמנות משמעותית עבור סטארטאפים שרוצים לחדור לשוק הגלובלי".

"לסטארטאפים בישראל יש מגוון מדהים של תוכניות האצה וחדשנות ארגונית לבחור מהן", אומר עודד לביא, סמנכ"ל חדשנות ויצירת ערך בפובליסיס ישראל, "כשליאור ואני התחלנו לבחון את שיתוף הפעולה, הבנו שהשילוב הייחודי, של טכנולוגיה וביזנס, ורשת הלקוחות שלנו, יכולים להיות מקפצה משמעותית לסטארטאפים. אנו שמחים מאוד על ההזדמנות לעזור ללקוחותינו המשותפים, שכוללים כמה מהחברות הגדולות בעולם, להטמיע פתרונות חדשניים שעונים על הצרכים העסקיים, ומייצרים ערך מיידי".

זאת לא הפעם הראשונה ש-SAP בוחרת בישראל להוביל תוכנית חדשנות המתמקדת בפתרונות לתעשיית מוצרי הצריכה. לפני כשנה, בתחילת 2020, הכריזה החברה על תוכנית דומה בישראל בה השתתפו 7 חברות הזנק, ובהן TVPage, Pecan, Hexa, Trendemon, Sampler, Aiola שלאחרונה אף השיקו ב-SAP העולמית דוח תעשייה שהציג כמה מהאתגרים המובילים איתם מתמודדות חברות מוצרי צריכה וכיצד הפיתוחים המשותפים עם אותם סטארטאפים מאפשרים ל-SAP להציע ללקוחותיה פתרונות רלוונטיים. החברות שיבחרו לתוכנית החדשה צפויות לעבור מסלול דומה, ובסופו ייהנו מחשיפה לשוק הגלובלי.

מבחינת פובליסיס, זו הפעם הראשונה שהיא שותפה בתוכנית האצה מסוג זה, לאחר שנתיים וחצי בהן היא עבדה עם חברות הזנק וחיברה אותן ליחידות העסקיות של הקבוצה, ולקוחותיה ברחבי העולם.
למידע נוסף על התוכנית ולהגשת מועמדות: https://sap.io/tlv-apply/. ההרשמה לתוכנית תיסגר ב-26 בפברואר.

עודד לביא, סמנכ"ל חדשנות, פובליסיס ישראל; וליאור ויצמן, SAP.iO Foundry בישראל. יחצ,
עודד לביא, סמנכ"ל חדשנות, פובליסיס ישראל; וליאור ויצמן, SAP.iO Foundry בישראל/יחצ

משרד התקשורת נותן אור ירוק להשלמת עסקת המיזוג בין HOT ל-IBC אנלימיטד. מחברת IBC נמסר: "החברה מודה לשר התקשורת, בני גנץ ולדרגים המקצועיים בממשלה על האמון הרב שנתנו בה וכעת חובת ההוכחה היא עלינו - להרחיב את פריסת רשת הסיבים המתקדמת שלנו ולחולל תחרות אמיתית בענף עבור הצרכנים".

מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין: "אני מברכת על החלטת משרד ושר התקשורת לאשר לנו להיכנס כשותפים ב-IBC. השלמת העסקה היא יום של בשורה לצרכנים, לתחרות בענף ולקבוצת HOT. זהו הישג שמבשר על תחילתו של עידן חדש , כניסת HOT ל-IBC תפתח עולם של אפשרויות ובחירה עבור לקוחות HOT ותגרום לכך שבשורת הסיבים האופטיים והאינרטנט המהיר יגיעו לאזרחי ישראל בלוח זמנים קצר".

מנכ"ל סלקום אבי גבאי: "העסקה היא בשורה מצוינת ללקוחות סלקום שייהנו מגישה מהירה לסיבים אופטיים כמעט בכל מקום במדינה, במחיר אטרקטיבי וברמת שירות מעולה".

ירון קסטנבאום, קרן תש"י: אנו מברכים את הוט על כניסתה ל-IBC ושמחים על החלטת משרד התקשורת. מאז כניסת הקרן להשקעה בחברה, IBC מבססת את מעמדה כחברת תשתיות תקשורת מובילה הפועלת לפריסת רשת סיבים אופטיים בפריסה רחבה. תשתית סיבים אופטיים הינה תשתית קריטית לפעילות המשק והתקופה האחרונה מוכיחה זאת. כניסת הוט כשותפה למיזם מהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה. IBC הינה חברה סיטונאית עם בסיס לקוחות מהותי ופועלת להנגשת תשתיות התקשורת שלה ללקוחות נוספים.

יפתח רון-טל, יו"ר חברת החשמל: "השנה האחרונה, בה רובנו עברנו בעל כורחנו לעבוד וללמוד מהבית, הוכיחה סופית את חשיבותה של תשתית אינטרנט מהירה וזמינה לכל אזרחי ישראל. כחברה שמביאה את החשמל לכל בית בישראל, אנחנו גאים להוביל את המיזם שמביא גם את תשתיות האינטרנט המתקדמות ביותר לכל קצוות המדינה ושמחים בהצטרפותה של HOT אלינו בשליחות החשובה".

אישור העסקה עומד בהלימה עם מדיניות משרד התקשורת להאיץ את פריסת הסיבים האופטיים במדינה, כדי לתת מענה לצורך ברוחבי הפס אשר גדול בצורה משמעותית בשנים האחרונות ובפרט בתקופת משבר הקורונה. פריסת הסיבים האופטיים תציב את ישראל בחזית הטכנולוגיה ותוביל להאצת הצמיחה במשק ולפיתוח מגוון יישומים מתקדמים בכל תחומי הכלכלה ובהם, מערכת הבריאות, התקשורת, התעסוקה, החינוך ותביא לצמצום פערים במדינת ישראל.

ירון קסטנבאום. אייל פרידמן,
ירון קסטנבאום/אייל פרידמן

הבוקר (8.2.21) פתחה הנהלת חברת אקסיליון תחבורה חכמה את המסחר בבורסה לרגל הצטרפותה לבורסה בתל אביב וכניסתה למדד ת"א-90. אקסיליון מצטרפת ל-11 החברות החדשות שהצטרפו לבורסה בתל אביב מתחילת שנת 2021. החברה נכללת בענף ההייטק בבורסה, הכולל 144 חברות בשווי שוק כולל של כ- 319 מיליארד שקל.

חברת אקסיליון הינה חברת בינה מלאכותית (AI) ישראלית המפתחת ובונה ערים דיגיטליות תואמות ומאפשרת להן להפחית זיהום אוויר, להוריד עומסי תנועה, לייעל תחבורה ציבורית ולהגביר את בטיחות הולכי רגל, רוכבי אופניים וקורקינטים. החברה מספקת תשתית עירונית מבוססת תוכנה ואלגוריתמיקה למערכות רמזורים המיושנות ומעניקה להם את היכולת "לתקשר" על מנת לייצר גלים ירוקים בצירים בערים, העדפה ברמזורים לתחבורה ציבורית ומפתחת תשתית מבוססת AI לניהול תשתית הרמזורים כרשת דינמית, מסונכרנת ומותאמת המווסתת את התנועה למגוון אמצעי התחבורה השונים בעיר, כולל רכבים מקושרים ורכבים אוטונומיים.

בתחילת דצמבר 2020 הושלמה הכנסת פעילות אקסיליון לחברת אפיו אפריקה שנסחרת בבורסה. מניות החברה צורפו ב-7 בינואר 2021 למדדי 60-SME ו- 150-SME במסגרת המסלול המהיר למניות ותיקות ולאחר כחודש, החל מ- 7 בפברואר, 2021, החברה נכללת גם במדד ת"א-90 עם שווי שוק של כ- 1.3 מיליארד שקל. דירקטוריון אקסיליון אישר לאחרונה להתחיל בתהליך רישום המניות במסגרת הרישום הכפול עם בורסת נאסד"ק.

אורן דרור, מנכ"ל ויו"ר חברת אקסיליון תחבורה חכמה, אמר כי: "בחרנו להפוך את חברת אקסיליון לציבורית בשוק ההון הישראלי, על מנת להגביר את מודעות הציבור והאזרחים לזמינות טכנולוגיה מבוססת AI לבניית ערים ומדינות דיגיטליות תואמות בענן, על גבי התשתית של חברת מיקרוסופט המאפשרת כבר היום לערים להפחית מאות אלפי טון של זיהום אויר תחבורתי בשנה, להוריד עומסי תנועה ולשפר את בטיחות משתמשי הדרך בארץ ובעולם. רק בשבועות ובימים האחרונים דיווחנו על הסכמי מסגרת עם חברת נתיבי ישראל ונתיבי איילון בישראל וכן על פיילוטים באירופה ובארה"ב.
הכניסה לבורסה בתל אביב מאפשרת לכל אחת ואחד לקחת חלק במהפכה הירוקה והסביבתית שמובילה, לתפישתנו, ההצטרפות לבורסה הישראלית הינה מרכיב מרכזי בראשוניות ובחדשנות שמובילים את העשייה באקסיליון ובתעשיית ההייטק הישראלי בכלל. טכנולוגיית ה-AI Computer Vision וה- Reinforcement Learning AGI של אקסיליון המבוססת מגוון רשתות נוירונים שעוברות אימון של עשרות מיליוני שעות וידאו, היא פרי פיתוח של עשרות שנות אדם של מהנדסים ישראלים עם רקע עשיר מחברות גלובליות אמריקאיות מובילות, ולעיתים אף מקדימה את האקדמיה בתחום. תחום התוכנה השתנה לאין שיעור בשנים האחרונות במעבר ל-AI כאשר בראש נמצאות מדינות כמו סין וארה"ב, אולם אנו שמחים ומודים על יוזמות כמו זו של רשות החדשנות שתמכה באקסיליון לאורך שנים, והבורסה הישראלית שהיטיבה עם חברות היי-טק כמונו וקיבלה את החברה בזרועות פתוחות לשוק ההון הישראלי. בדירקטוריון החברה חברים מגוון דירקטורים המייצגים את תעשיית ההייטק העולמית, ומביאים חדשנות עיסקית וטכנולוגית בתחום התוכנה וה-AI, ועם ניסיון בינלאומי רחב בבנייה של חברות הייטק בינלאומיות גדולות ומצליחות. חברים בדירקטוריון בין היתר לורי הנובר, דני ימין, אלי כרמון, עוזי נבון ו- Kurt Hoppe".

ענת גירון, מנהלת יחידת הקשר עם החברות בבורסה אמרה כי: "הבורסה, כבית של הכלכלה הישראלית, שמחה על הצטרפות אקסיליון למשפחת החברות הנסחרות בבורסה ולסקטור ההייטק הצומח בבורסה בתל אביב. הבורסה מהווה ערוץ מימון משמעותי לסקטור ההייטק ואנו מאמינים כי בחודשים הקרובים יצטרפו לבורסה חברות הייטק נוספות, אשר יאפשרו לציבור הישראלי ליהנות מההצלחה של תעשיית ההייטק המפותחת בישראל".

אקסיליון. יחצ,
אקסיליון פותחת את המסחר/יחצ

Dell Technology משיקה בישראל את סדרת מחשבי הכניסה ה- Inspiron 3000, החל ממחיר 2,790 שקל. מחשבים ניידים בייתים אלה מיועדים לצרכנים הזקוקים למחשב נייד ראשי בעלות נמוכה, מחשב לילדים או מכשיר שני לבית.

הסדרה החדשה נותנת מענה לתלמידים, סטודנטים ובעלי מקצועות שזקוקים למחשב אמין, קל משקל עם מסך גדול ואשר ישמש אותם למשימות רבות ויומיומיות (גלישה באינטרנט, שימוש ב- MFST Office, גלישה במדיה חברתית, דוא"ל, סרטים וכו). בתקופה בה ככל הנראה החזרה למוסדות הלימוד תהיה מדורגת והיברידית וכך החזרה למקומות העבודה.

המחשבים הניידים החדשים מסדרת Inspiron 3000 קלים ב- 9% מהדור הקודם, כוללים מעבדי Intel העדכניים ביותר לביצועים מהירים, כמו גם התכונות החיוניות לעבודה בקצב מהיר. בהמשך יהיו זמינים גם עם מעבדי AMD. המחשבים מושקים בעיצוב מודרני ואפשרויות אחסון רבות, מ- HDD ועד כונני SSD, או כוננים כפולים אופציונליים על מנת להנות משני העולמות. בנוסף, כוללים את פיצ'ר Dell Cinema אשר מאפשר צפייה בסרטים וסדרות עם צבע סאונד והזרמת מדיה באיכות גבוהה. העיצוב המתקדם מצויד גם בשוליים צדדיים צרים לחוויית צפייה רחבה יותר ומבחר אפשרויות צבע במראה טבעי. בנוסף, מערך יציאות המאפשרים להתחבר בקלות למכשירים אחרים.

סדרת ה- Inspiron 3000 תאפשר שדרוגים לשיפור חווית השימוש כגון מקלדת עם תאורה אחורית המאפשרת לעבוד בכל תנאי התאורה. אפשרות לקורא טביעות אצבע לכניסה. שיפור ביצועי הגרפיקה באמצעות כרטיס המסך האופציונלי NVIDIA MX330.

המפרט הטכני כולל בין היתר מעבד Intel Core I3 מהדור העשירי, אפשרות לעד 16G RAM DDR4, יציאת Type-C, עד 2TB HD או 1TB SSD, מסך 15.6 אינץ', משקל 1.9 ק"ג ואפשרות לאחד את המכשירים עם Dell Mobile Connect; שילוב בין המחשב והטלפון החכם ב- Android ו- iOS עם Dell Mobile Connect. אפשרות קבלת וביצוע שיחות טלפון, לקבל ולכתוב טקסטים, להעביר תמונות בין הטלפון למחשב, וקיום אינטראקציה עם הטלפון על גבי מסך המחשב.

לכל מחשבי DELL שירות טכנאי עד הבית בתוך יום עסקים.

Dell Inspiron. יחצ,
מחשב DELL/יחצ

לשכת התיירות של איטליה (ENIT) מעניקה חסות לאליפות העולם בסקי 2021. באליפות העולם בסקי, שתתקיים בקורטינה ד'אמפזו באיטליה בין התאריכים 7-21 בפברואר 2021, ישתתפו יותר מ-600 ספורטאים מ-70 מדינות שיתחרו על 13 התארים העולמיים שיחולקו בתחרות. התחרויות של האליפות, במשך שבועיים, יועברו בשידור חי בטלוויזיה למעל 500 מיליון אנשים מכל רחבי העולם.

באליפות העולם בסקי ייקחו חלק מעל 6,000 איש כולל אנשי מקצוע, מתנדבים, טכנאים, מאמנים אתלטיים, גולשים ומנהלים. האליפות הגדולה היא חלק מתהליך היציאה של איטליה ממשבר הקורונה שהיא מתניעה בימים אלה. מדובר באחד מהאירועים הבינלאומיים המרכזיים שלשכת התיירות של איטליה מעניקה לו חסות ומשתתפת בו כדי לקדם את איטליה, את התובנות שלה ממשבר הקורונה וכמובן להציג את הנפלאות של המדינה. לשכת התיירות של איטליה מיתגה כל חלל התצוגה של האירוע: מרכז התקשורת רומרלו, אולם אלכסנדר ובכל אזורי הישיבות.

במהלך התחרות ייחשף פרויקט שביל המולטימדיה העובר דרך מרכז קורטינה, במסגרתו העיירה תיהפך למוזיאון באוויר הפתוח, שבו שישה מיקומים יעניקו חיים לשישה מופעים שונים, בעזרת מיפוי מושקע ומעמיק שיספר למבקרים את ההיסטוריה של אליפות העולם בסקי בגרפיקה, אפקטים ותכנים בלעדיים. בנוסף, במהלך האליפות המשתתפים ייהנו מהופעות של האופרה של ורונה והקרנבל מוונציה והופעות אקרובטיות ואמנותיות.

לשכת התיירות של איטליה. יחצ,
לשכת התיירות של איטליה נותנת חסות. אליפות העולם בסקי/יחצ

חברת בזק און ליין אחת החברות המובילות בישראל בתחום ניהול מוקדים טלפונים, פתחה מוקד טלפוני חדש עבור משרד הבריאות. המוקד ממוקם בעיר בני ברק אשר לו אופי מיוחד שכן כל עובדיו מהווים תמהיל רחב של נשים מהמגזר החרדי- בנות סמינריון, נשים נשואות וכדומה. המוקד פועל על פי ההלכות וחוקי התורה וזאת על מנת לשמור על אופי החיים של הנשים העובדות בו והצורך במסגרת עבודה מותאמת עבורן. גיוס כוח האדם למוקד הינו בשיתוף פעולה מיוחד בין בזק און ליין למרכז הכוון התעסקותי בבני ברק.

מטרת המוקד הוא לסייע הן לציבור החרדי והן לציבור הכללי במאבק בנגיף הקורונה. המוקד שהחל לעבוד בשבועות האחרונים עבור משרד הבריאות יספק מידע והכוונה לציבור הרחב . מוקד זה מצטרף למוקדים נוספים אותם מפעילה בזק און ליין בו עובדים נציגים חרדיים בין היתר ביניהם כללית, אזרחים ותיקים ועוד.

דוד שטרן, מנהל קשרי מעסיקים בהכוון תעסוקתי בני ברק שניהל את מערך הגיוס למוקד: המיזם הנפלא הזה יצר שיתוף פעולה מועיל לכל עם ישראל. הוא חיבר בין צורך לאומי לבין הון אנושי איכותי במגזר החרדי. אני בטוח שזה קצה הקרחון ושיתוף הפעולה הזה יגדל ויתפשט לתחומים נוספים. בתקופה מאתגרת זו של עובדים רבים שיצאו לחל"ת מרכז הכוון פועל לשילוב עובדים בשוק התעסוקה. העובדת החרדית מביאה אתה איכויות רבות ואני מודה לחברת בזק על שיתוף הפעולה עם מרכז ההכוון שהרימו את הכפפה לגיוס עובדות מהמגזר החרדי בבני ברק תוך שמירה הדוקה על סביבת עבודה מותאמת.

אבי אטיאס, מנכ"ל בזק און ליין: "המאבק בנגיף הקורונה הוא משותף לכולנו וחובה עלינו לשלב את כל המגזרים להתמודד בצורה טובה ביותר עם המגפה. אני מברך על הקמת המוקד החדש שיעזור למשפחות חרדיות רבות לעבור את התקופה הלא פשוטה הזאת תוך כדי סיוע ומתן שירות חיוני לכלל האזרחים. כל הנשים אשר עובדות במוקד ראויות להערצה שכן הן בחרו לבוא ולפעול למען סיוע לאחר. אני בטוח כי בשבועות הקרובים נקלוט עוד ועוד נשים למוקד כך שנוכל לתת מענה לכל אחד ואחת מהמגזר החרדי שירצו לעבוד במוקדים שלנו".

אבי אטיאס. יחצ,
אבי אטיאס/יחצ

אשת תיירות נכנסת קיבלה את האוסקר העולמי של תיירות התמריץ והיא הזוכה היחידה בפרס בקטגוריית המזרח התיכון ואפריקה, עבור ארגון הסיור בישראל של חברת הפיננסים האמריקאית WSB בספטמבר 2019. בסיור, שנחשב לאחד הגדולים שהתקיימו בישראל אי פעם, השתתפו כ - 5000 תיירים שהגיעו ב - 142 טיסות שונות במשך שבועיים, התארחו ב - 19 מלונות שונים והתניידו באמצעות 85 אוטובוסים. תרומתו של הסיור לכלכלת ישראל מוערכת בכ - 30 מיליון דולר, לא כולל טיסות. עבור אשת תיירות נכנסת זוהי הזכייה השלישית בפרס היוקרתי, והיא החברה היחידה בישראל שקיבלה אותו אי פעם.

לדברי אמנון בן דוד, מנכ"ל אשת תיירות נכנסת: "לצד השמחה הרבה על ההכרה העולמית באיכות סיורי התמריץ שלנו, אני חושש שמקומה של ישראל כיעד אטרקטיבי לסיורי תמריץ נמצא בסכנה. למרות שיעור התחסנות הגבוה בעולם, אין מתווה או תאריך יעד לפתיחת ישראל לתיירות נכנסת. מדינות מתחרות כמו מצרים, ירדן, מלטה וסרביה כבר פועלות במרץ להכנסת תיירים, וישראל עלולה לאבד את היתרון התיירותי שלה כמדינה מחוסנת".

למרות משבר הקורונה, אשת תיירות נכנסת מארגנת 3 סיורי תמריץ גדולים בישראל בספטמבר-נובמבר 2021 בהם ישתתפו יותר מ - 1300 תיירים מארה"ב וברזיל. בן-דוד הוסיף כי "כבר כעת נרשמת התעניינות והזמנות ל - 2022-2023, אך התנהלות הממשלה כעת תקבע את גודל תרומתם של סיורי התמריץ לכלכלת ישראל בשנים הקרובות".

seperator

פוורפליט (נאסד"ק ותל אביב: PWFL), מובילה גלובלית וספקית פתרונות IoT אלחוטיים ופתרונות M2M למנויים, לאבטחה, שליטה, מעקב וניהול משאבים ניידים בעלי ערך לארגונים, חתמה על הסכם כלל-ארצי עם McGuire Transportation, חברה אזורית להובלות רגילות, לשדרוג פתרונות ניהול הנגררים שלה.

חברת McGuire בחרה בפתרון ה- LV-300 של פוורפליט על מנת לשפר את נראות הנגררים שלה ולהשיג תועלת מקסימלית מהם, ורכשה 350 יחידות בכדי לצייד את כלל צי הרכבים שלה. McGuire תוכל לשפר את התועלת בשימוש בנכסיה, לשפר את הבטיחות ולספק ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר מסוגו.

"היינו בין הראשונים לאמץ טכנולוגיות כמו רשומות אלקטרוניות ומערכות שילוח ממוחשבות ואנו ממשיכים להוסיף פתרונות טכנולוגיים חדשניים אשר יאפשרו לנו לשפר את מתן המענה ללקוחותינו ולהתייעל", אמר פיל מגוויאר, נשיא McGuire Transportation. "פוורפליט הדגימו את התמחותם בתעשייה והתרשמנו מהדרך בה עבדו איתנו בכדי למצוא את הפתרון הנכון עבור צי הרכבים שלנו".

פתרון ה- LV-300 למעקב אחר נכסים, מספק נראות מתמשכת בזמן-אמת ובתנועה, ודיוק גבוה יותר באשר למידע הנוגע לזמני ההגעה והיציאה של נגררים לטובת תכנון טוב יותר של הקצאת משאבי רשת האספקה. ‎השימוש בתדר רדיו גבוה לדיווחים מבטיח כי לקוחות יוכלו לקבל עדכונים מתמשכים על הסטטוס ומצב המטען החשוב שלהם.

"McGuireבנתה את המוניטין שלה על המחויבות ללקוחותיה ועל היותה מובילת השוק באימוץ טכנולוגיות חדשות," אמר מארק סטנטון, מנכ"ל PowerFleet for Supply Chain. "אנו מחויבים באותה המידה לעבוד עם McGuire על מנת לזהות אפשרויות למקסם את יעילות החברה בזמן שאנו מספקים לה פתרונות פורצי דרך לניהול הנגררים שלה, אשר מספקים תובנות משמעותיות הנוגעות לשיפור שירות הלקוחות והיתרון התחרותי שלהם".

אמנון בן דוד. יחצ,
אמנון בן דוד/יחצ

אנשי הצוות באקדמית גורדון לצד חברי הסגל מהאוניברסיטה האמריקאית בדובאי ביססו "ועידת חקר מקוונת" להחלפת רעיונות לצורך קידום שיטות הוראה יעילות בשתי המדינות בתקופת הקורונה. איחוד כוחות זה נחשב לפורץ דרך מצד גוף אקדמי ישראלי.

בשבוע האחרון התקיימה הועידה הראשונה, אשר עסקה בשאלה כיצד ניתן לקדם את הלמידה באונליין ולעודד מעורבות בתהליך הלמידה. בין המשתתפים: פרופסור קלאודיה פרנוואלד מ- University of Education Upper Austria וד"ר אליס אלטיסימו מ- University of Hildesheim. מטעם האוניברסיטה האמריקאית בדובאי השתתפו פרופ' סוניתא קשטרייה ופרופ' וינוד פאנגרסיוס.
ד"ר רונדה סופר, ד"ר ריטה חורי, ד"ר אלנה מזרחי וגב' דוידה פולק השתתפו מטעם האקדמית גורדון לחינוך.

המפגשים המקוונים צפויים להמשיך ולהתקיים אחת לחודש כאשר בינהם שומרים המשתתפים על קשר ומקיימים תקשורת וסיעור מוחות בפלטפורמות מקוונות. כמו כן, ישנה כוונה לקדם בעתיד גם שיתוף פעולה מחקרי, חילופי סטודנטים וביקורי סגל בין המוסדות.

ד"ר רונדה סופר ראש המחלקה הבינלאומית באקדמית גורדון: "ישנה אווירה חדשה הפותחת אפשרות לקשרים אקדמיים חדשים שלא היו אפשריים עד כה. כמוסד המכשיר מורים המלמדים את הילדים של כולנו, חובתנו להתקדם בסביבה חדשה זו כדי להוות דוגמה אישית. אני מודה על תמיכתם של נשיא המכללה פרופ' יחזקאל טלר, סגן הנשיא ד"ר אלי וינוקור וסגן הנשיא יגאל שייניס וכמובן מודה לנשיא האוניברסיטה האמריקאית בדובאי, פרופסור דיויד שמידט ולצוותו.

פרופ' יחזקאל טלר, נשיא המכללה האקדמית גורדון: "האקדמית גורדון מקיימת קשרים נרחבים ומקדמת פרויקטים משותפים עם מגוון מוסדות אקדמיים בכ- 40 מדינות ברחבי העולם במסגרת המחלקה הבינלאומית. אנו מרחיבים את שיתופי הפעולה ומקיימים מגיעים גם עם מוסדות בבחריין, במרוקו ועוד. אנו מאמינים כי האפשרות החדשה אשר נפתחה כאן לחילופי ידע, תסלול את הדרך להסכם שיתוף פעולה ייחודי אשר יתרום רבות לכל הגופים הרלוונטיים. אני מודה לנשיא האוניברסיטה האמריקאית בדובאיי ולסגל המוסד".

  • עוד באותו נושא:
  • טיב טעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully