וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fiverr חושפת את פרסומת "Opportunity Knocks" ששודרה בסופרבול

8.2.2021 / 15:09

הפרסומת בכיכובה של בעלת חנות הגינון Four Seasons Landscaping - מארי סירבו', גיבורת אחד האירועים התרבותיים של אמריקה ב-2020

חברת Fiverr, המשנה את הדרך בה העולם עובד יחד, חושפת את תשדיר הפרסומת "Opportunity Knocks" ששודר במהלך הרבע השלישי של גמר הסופרבול LV. הפרסומת בכיכובה של מארי סירבו, בעלת חנות הגינון Four Seasons Landscaping , כשהיא מסיירת באימפריה שבנתה הודות לFiverr. חנות הגינון הקטנה בפרברי פילדלפיה, זכתה לפרסום מפתיע בעקבות מסיבת עיתונאים של צוות הקמפיין של דונלד טראמפ שהתכנסה במקום זה במקום מלון היוקרה Four Seasons. מסיבת העיתונאים הפכה לרגע תרבותי ענק ולאחד הממים הוויראליים ביותר של שנת 2020, החנות מפילדלפיה זכתה לתהילה בינלאומית, וכאשר ההזדמנות דפקה בדלת, מארי לקחה אותה בשתי ידיה והפכה את החברה שלה למותג.

הפרסומת נוצרה בהמשך לקמפיין It Starts Here"" של החברה אשר הושק בספטמבר 2020, והציג עסקים קטנים אשר ביצעו טרנספורמציה דיגיטלית. מטרת הקמפיין היא להעצים עסקים קטנים ובינוניים ולספק להם תמיכה, תקווה והשראה על מנת להמשיך לצמוח גם במהלך המשבר ולאחריו. Four Seasons Total Landscaping מסמלת את מאות אלפי החברות שהשתמשו ב- Fiverr כאשר נאלצו לשנות את דרך עבודתם בעקבות הנסיבות המשתנות שהביאה איתה השנה האחרונה.

דאנקן בירד, סמנכ"ל מותג ודיגיטל: Four Seasons Total Landscaping" ומארי חולקים הרבה מהערכים של Fiverr. המטרה של Fiverr היא לאפשר לכל אחד הזדמנות שווה לבנות את העסק, המותג או החלום שלו, מארי היא בדיוק ההתגלמות של החזון הזה. אנו גאים בהזדמנות שניתנה לנו לעבוד עם מארי והצוות שלה על הפרסומת פורצת הדרך הזו, לספק למארי שירותים דיגיטליים לקדם את העסק שלה על ידי מיטב הפרילנסרים ובמקביל להעצים מיליוני עסקים אחרים הדומים לשלה".

מארי סיבארו, בעלים Four Seasons Total Landscaping "ברגע שנכנסנו לסט, נדהמתי לראות את כמות האנשים העובדים על פרסומת הסופרבול המציגה את העסק המשפחתי שהקמתי בדם, יזע ודמעות. כל כך התרגשתי מההזדמנות ומהתמיכה שקיבלתי. כבעלים של עסק קטן, זה היה מדהים לעבוד עם פרילנסרים של Fiverr על מספר פרויקטים שסייעו לנו להמשיך ולצמוח ולהגיע לקהלים חדשים. אתר האינטרנט שלנו הוקם מחדש וראינו שיפור משמעותי באפקטיביות המדיה החברתית שלנו כתוצאה מעבודתם איתנו".

Four Seasons Total Landscaping ימשיכו לעבוד עם פרילנסרים של Fiverr מעבר לקמפיין הסופרבול על מגוון פרויקטים, כולל פיתוח אתרים, עיצוב גרפי וקידום במדיות החברתיות, בכדי לעזור להם להגביר את הנוכחות הדיגיטלית של העסק.

  • עוד באותו נושא:
  • Fiverr

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully