וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טסלה קונה 1.5 מיליארד דולר בביטקוין ומתכננת לקבל אותו כתשלום

8.2.2021 / 15:49

המהלך הוביל לזינוק בערך המטבע. "אילון מאסק מוכיח שהוא לא רק האיש הכי עשיר בעולם, אלא גם האיש הכי חכם בעולם", מדגיש, שגיא בקשי, מנכ"ל חברת הפינטק Coinmama

אילון מאסק. GettyImages
סנונית ראשונה ושמנה, יש לומר. אילון מאסק/GettyImages

טסלה הודיעה היום (שני) ל-SEC כי רכשה ביטקוין בשווי של 1.5 מיליארד דולר. עוד ציינה החברה כי תתחיל לקבל ביטקוין כאמצעי תשלום עבור מוצריה וכמו כן שתתחיל לקבל תשלומים בביטקוין בתמורה למוצריה. מהלך פורץ דרך זה יהפוך את טסלה ליצרנית הרכב הגדולה הראשונה שקיבלה זאת. עוד לאחרונה, המנכ"ל אילון מאסק גורם להעלאת מחירי המטבעות הקריפטוגרפיים, כולל הביטקוין, באמצעות הודעותיו בטוויטר. הביטקוין נותר בראש הרשימה מבין מטבעות הקריפטו ועומד כעת על למעלה מ-43 אלף דולר ואף נושק ל-44 אלף דולר.

שגיא בקשי, מנכ"ל חברת הפינטק Coinmama מדגיש: "אילון מאסק מוכיח שהוא לא רק האיש הכי עשיר בעולם, אלא גם האיש הכי חכם בעולם. אחרי שירדה לעומק הנושא, טסלה הבינה את הסיכון בהיצמדות לדולר. הביטקוין הוא כלי הגידור מספר אחד כיום בעולם, חברות נוספות יצטרפו בעקבות טסלה. כל מנכ"ל בעולם צריך היום לשאול את עצמו האם הוא יכול להרשות לעצמו אפס חשיפה לביטקוין. בעיניים שלי זה לא פחות מחוסר אחראיות, גם ברמה האישית, גם ברמת החברה וגם ברמת המדינה. ביטקוין הפך היום דה-פקטו לכלי לגיטימי לשמירת ערך והוא בדרך לעקוף את הזהב בשווי שוק" (זהב מוערך בכ $10T, ביטקוין רק ב-$0.75T ).

שי דתיקה, מייסד שותף ונשיא חברת הקריפטו INX מדגיש: "ראלי הביטקוין יימשך. כניסה של משקיעים מוסדיים וחברות ציבוריות כגון טסלה ומיקרוסטרטג'י, במקביל לאימוץ טכנולוגיית הבלוקצ'יין ויישומיה ע"י רגולטורים מובילים בעולם (רשות ניירות הערך האמריקאית SEC), מחזקת את ההוכחה, פעם אחר פעם, כי הביטקוין והבלוקצ'יין כאן בשביל להישאר. כל אלו מוסיפים לבניית האמון בקרב המשקיעים הפרטיים והמוסדיים. להערכתינו, ערך הביטקוין צפוי להמשיך לשבור שיאים וזאת כמובן תוך שינויים ולעיתים ירידות, שיכול להיות חדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully