וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השקעה חמישית לאלמדה ונצ'רס, הפעם בוויריליטי מדיקל

8.2.2021 / 16:33

אלמדה ונצ'רס תוביל סבב השקעה של 8 מיליון דולר בחברת ויריליטי מדיקל שפיתחה טכנולוגיה פורצת דרך למניעת שפיכה מוקדמת בגברים. המדבקה של ויריליטי מייצרת גירוי חשמלי המונע שפיכה מוקדמת, בעיה אשר ממנה סובלים כ-25% מהגברים בעולם

אירית יניב. יחצ,
ד"ר אירית יניב/יחצ

אלמדה ונצ'רס (ת"א: אמדה), שותפות מו"פ המשקיעה בחברות בתחומי הבריאות הדיגיטלית, המכשור הרפואי וה-Bioconvergence, הודיעה כי דירקטוריון אלמדה אישר השקעה חדשה בויריליטי מדיקל, חברה חמישית שתצטרף לפורטפוליו החברות המבטיח של הקרן. ויריליטי הפועלת בתחום הבריאות המינית, מפתחת מדבקה המייצרת גירוי חשמלי למניעת שפיכה מוקדמת בגברים, אשר עמדה בהצלחה בניסויים קליניים. קבוצת ארקין תשקיע כ-6 מיליון דולר בויריליטי. ההשקעה תתבצע בפועל רק לאחר חתימת הסכם השקעה בין הצדדים אשר כפוף לתנאים מתלים, שהעיקרי שבהם הוא אישור סבב הגיוס על ידי אסיפת בעלי המניות של ויריליטי מדיקל. הכסף שגויס כעת ישמש את ויריליטי בין היתר להגשת בקשה לאישור FDA והכנת המוצר למכירות בארה"ב.

שפיכה מוקדמת (או שפיכה מהירה) היא אחת ההפרעות הנפוצות ביותר בתפקוד המיני של הגבר. שכיחותה מוערכת בכ-25% מהגברים. השוק העולמי לטיפול בשפיכה מוקדמת צפוי לעמוד על היקף שנתי של כ-3.5 מיליארד דולר בשנת 2026 עם קצב צמיחה של 9%.

"זוהי כניסה ראשונה שלנו לשוק בריאות הגבר עם פתרון טכנולוגי חדשני לבעיית השפיכה המוקדמת, הכ"כ נפוצה, וזאת לעומת הפתרונות התרופתיים הקיימים כיום, אשר נסמכים על טיפול כימי שעלול לגרום לתופעות לוואי", אמרה ד"ר אירית יניב, מנכ"לית אלמדה ונצ'רס. "האסטרטגיה של ויריליטי היא לכוון לקבלת אישור FDA למוצר מדף שיימכר ללא צורך במרשם, ויחסוך את הצורך להתמודד עם חסם הבושה שבפנייה לרופא ואת הצורך בקבלת מרשם תרופתי. אנו מאמינים כי יתרונות אלה יספקו לגברים נגישות מיידית ופשוטה לפתרון טוב יותר מכל מה שקיים בשוק, גם לאלו המטופלים היום באמצעות תרופות וגם כפתרון לגברים שעד כה נמנעו מטיפול בבעיה זו".

עד היום השקיעה אלמדה ונצ'רס בחברות ביופרוטקט, טיילורמד, נוראמי מדיקל, מטהפלו - (לומן) וכעת גם תשקיע 1.5 מיליון דולר בויריליטי, בשתי פעימות.

בעתיד: פתרונות גם לנשים

ויריליטי מדיקל היא חברה פרטית שהתאגדה בישראל בתאריך 2 במאי 2016. הטכנולוגיה שפיתחה מבוססת על גירוי חשמלי המועבר אל צומת העצב-שריר של השריר על מנת למנוע התכווצות מחזורית, להחזיק את השריר מכווץ, ובכך לעכב את השפיכה. הטכנולוגיה הוכחה כיעילה ואפקטיבית בניסויים קלינים שערכה החברה.

המוצר שפתחה ויריליטי מדיקל הוא מדבקה חד פעמית, ללא מרכיב תרופתי, המורכבת מאלקטרודות הידרו-ג'ל, בקר זעיר, סטימולטור וסוללות. בזמן השימוש מיוצר סיגנל חשמלי העובר דרך העור לשריר האחראי לשפיכה, ומונע את התכווצותו המחזורית האופיינית לשפיכה. המדבקה ממוקמת אל מול השריר על פני העור, באזור הפרינאום.

מנכ"ל ויריליטי מדיקל דודי סלטון מסר כי הוא מברך על הצטרפותם של אלמדה ונצ'רס וקבוצת ארקין לחברה וכשותפים למימוש החזון של החברה לשיפור איכות החיים ורווחתם הבריאות והמינית של הגברים והנשים כאחד. החברה מקדמת בימים אלה את פעילותה להשקת המוצר לגבר, ובמקביל שוקדת על פיתוח פתרונות נוספים בתחום הבריאות המינית, הפונים גם לנשים. החברה נמצאת בשלבי אישור רגולטורי מתקדמים באירופה וארה"ב.

  • עוד באותו נושא:
  • גיוס הון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully