וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתארגנים מחדש": שינויים, מיתוגים ועוד

11.2.2021 / 0:31

סקרינז לייב עורכת ערב ולנטיין מיוחד, שולחן משולב אופני כושר בד"ר גב והרבה יוזמות של עסקים עבור מתחסנים. כל מה שקרה במחצית השנייה של השבוע

התאחדות אילת נגד אלימות/התאחדות אילת

בסרטון: בעקבות המקרה הנורא האחרון שבו נרצחה דיאנה רז על ידי בעליה, בביתם, ולעיניהם של ילדיהם. התאחדות "אילת" לצד ארגוני ספורט ישראלי נוספים יוצאים בזעקה, וקוראים - די לאלימות נגד נשים!

אסור לחכות למקרה הבא, חייבים לשים לזה סוף עכשיו. אסור שאלימות כלפי נשים תהפוך להיות לנורמה בחברה הישראלית. בהתאחדות "אילת" הכינו סרטון מיוחד, על מנת לעורר מודעות ולהילחם בתופעה מכוערת זו של אלימות הגברים לנשותיהם.

תרבות ואמנות

חדש במתחם פיאנו: גלריית פופ אפ שכולה סטייל ועיצוב לבית. בגלריה יוצגו מגוון עבודות של אמנים ישראלים בסגנונות שונים לעיצוב הבית, כך שכל אחד יוכל למצוא תמונה אהובה לפי טעמו. הגלריה, שכולה חלל של של קסם, הינה יוזמה של מריה טלנוב ארבור אוצרת אומנות מעל 10 שנים בעלת אוסף ייחודי ועשיר של מעל 50 אומנים ישראלים ביניהם: מנשה קדישמן, איתן ויתקון, יוסל ברגנר ו-Anna Signature.

בגלריה יוצגו חלק ניכר מאוסף פרטי האומנות של מריה אבל תהיה אופציה לייעוץ והתאמה אישית לפריטים נוספים ועבודות בעיצוב אישי. הפופ אפ יהיה פתוח בין התאריכים 5.2.2021 - 15.2.2021 במתחם פיאנו עיר ימים נתניה.

פופ אפ מתחם פיאנו. יחצ,
גלריית הפופ אפ במתחם פיאנו/יחצ

סקרינז לייב (Screenz Live) הינה מערכת חדשנית ומתקדמת המחברת בין פלטפורמה המתמחה בשידור דיגיטלי ואינטראקטיבי עם מיליוני משתמשים ברחבי העולם לבין פלטפורמה מתקדמת למכירת כרטיסים המערכת אותה השיקו Eventer ו Screenz- הינה פרי פיתוח ישראלי. המערכת מאפשרת שידור למספר צופים בלתי מוגבל, צ'אט קבוצתי מתקדם וצ'אט צופים פרטי, סוגים שונים של כרטיסים למכירה ומנויים למכירה.

בערב הוולנטיין יתארחו בפלטפורמה למועדים מיוחדים יעל לוונטל שתארח את עידן אלתרמן ודביר בנדק, לראשונה במופע סטנדאפ, עם אורחת מיוחדת, נגה דיאנג'לי.בנוסף, במהלך החודש יתקיימו הרצאות נוספות בנושא זוגיות, אהבה ויחסים ובינהן גם הרצאה כפולה של עדן הראל ועודד מנשה ועוד רבות.

Screenz Live הוקמה במהלך משבר הקורונה, במטרה לספק פרנסה לכל אחד מבלי לצאת מהבית. המערכת מאפשרת לכל אדם, יוצר ומפיק להפוך לגוף שידור דיגיטלי מתקדם דרך יצירה ובנייה של הרצאות, קורסים, כנסים, אירועים, הופעות, סטנדאפ, אירועי ספורט מגוונים, ועוד, וכך להפוך לגוף שידור דיגיטלי עם הכנסות מיידיות. הפלטפורמה מאפשרת שידור וידאו למחשב ולנייד באמצעות ממשק ידידותי ופשוט, הכולל שידורים חיים באמצעות מצלמת רשת, או ציוד מקצועי (RTMP) שידורים מוקלטים מתוזמנים מראש, ו- VOD.

בנוסף, הפלטפורמה מציעה מגוון אפשרויות לשיווק וקידום באמצעות כלי הפצה מתקדמים, מערכת כרטוס וסליקה, מכירת כרטיסים ומנויים, יצירת קהילות צופים נאמנים לתכנים, מעקב אחר דוחות וסטטיסטיקות ומגוון שירותים נוספים.

עדן הראל ועודד מנשה. אסנת רום,
עדן הראל ועודד מנשה/אסנת רום

חברות וטכנולוגיה

בעקבות המקרים החוזרים ונשנים של משקיעים שאיבדו את הלדג'ר שלהם (Ledger), הארנק האלקטרוני המוטבע בדיסק און קי, ובו כל הגישה אל המטבעות הוירטואליים שלהם כביטקוין, אתריום ודומיו. בשל כך, אין כל אפשרות לשחזר את הלדג'ר. מקרים אלו מצביעים על כך שעשרות אלפי ישראלים שרכשו מטבעות וירטואליים, שומרים אותם בלדג'ר.

בלדג'ר כזה יש סכנה שבאם יאבד או ייגנב, לא תהיה כל אפשרות לשחזר את הגישה אל הכספים אשר הושקעו באותם מטבעות קריפטוגרפים. לאחרונה התפרסם מקרה שבחורה ישראלית שאיבדה את הדיסקאונקי שלה ובו כל המידע על חסכונותיה במטבעות וירטואליים (ביטקוין) ואיבדה אותם.

הגישה לחסכונות במטבעות קריפטוגרפים, מתבצעת באמצעות ארנק דיגיטלי שבאמצעות סיסמה או צרוף סיסמאות ניתן לגשת לחשבון האישי ולבצע טרנזקציות בין כל ארנק לארנק בעולם. עו''ד דביר אינדיג, מנכ''ל מתחם הכספות ''בריקסטון'' מציין, שבישראל, כמו במדינות רבות בעולם נוהגים להחזיק את הלדג'ר עם הגישה אל אותם מטבעות וירטואליים, בחדרי כספות מאובטחים. בחודש האחרון כ-200 תאי כספות הושכרו לאחסון לדג'רים במתחם ''בריקסטון'', אשר משמשות את בעליהן לאחסון המטבעות כביטקוין אתריום, לייטקוין ודומיו, כאשר אותם שוכרי תאים מגיעים מדי מספר ימים כדי לבצע עסקאות. כמו כן, במתחם ''בריקסטון'' יש חדר ישיבות מאובטח ושמור בו ניתן לקיים ישיבות או לבצע עסקאות בפרטיות ובביטחון גבוהים.

דביר אינדיג. מורג ביטן,
עו"ד דביר אינדיג/מורג ביטן

כנס ביוזמת קבוצת דראקו מפתחת Classi עם אנשי החינוך הבכירים בארץ על מערכת החינוך החדשה בימים שאחרי הקורונה יתקיים ביום שני הקרוב ב-11:00. הכנס ידון בהזדמנויות החדשות שנוצרו למערכת החינוך מתהליך הלמידה מרחוק. המנחה תהיה יעל אודם, כתבת החינוך של חדשות 12, במעמד שר החינוך יואב גלנט.

מסך כניסה קלאסי. יחצ,
קלאסי/יחצ

חגיגות ה-60 של אחת מהאגדות המוטוריות היותר מוכרות - פורד מוסטנג - עוד יימשכו חודשים רבים כשבמרכזן של הללו השיקה יצרנית מכונית הספורט הנמכרת ביותר בעולם, חברת פורד, שתי מכוניות שמותאמות לעתיד: פורד מוסטנג Mach-E ורכב הקונספט - ה-Mach-E 1400. באגדות החדשות נכללו אופציות להתאמה אישית וטכנולוגיות פורצות דרך, שאחת מהן הגיעה מחברת האוטומוטיב HARMAN המתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם.

HARMAN ששותפה לתכנון, התקינה באב-טיפוס החשמלי Mach-E 1400 את מה שהחברה מכנה "פרופיל סאונד חיצוני". מדובר בטכנולוגיית ניהול הקול של HARMAN - HALOsonic - שמאפשרת ל'שחק' עם הסאונד הן בתוך המכונית החשמלית והן מחוצה לה: במקרה של המוסטנג, ייצרה HARMAN יחד עם זוכה הגראמי T-Pain, צלילי מנוע שמזכירים את הצלילים שייצרה המוסטנג המקורית, במצבי התנעה, עמידה במקום והאצה - צלילים שלרוב אינם קיימים במכוניות חשמליות. את הצלילים שמתואמים עם המנוע החשמלי ניתן להשמיע באמצעות שורת רמקולים חיצוניים בכל נסיעה ולהרשים את הנהגים האחרים על הכביש והצופים מהצד, או לבחור בנסיעה שקטה ונטולת ריגושים. במקביל, המערכת עושה שימוש ברמקולים החיצוניים לטובת השמעת קולות התראה המזהירים את הולכי הרגל שלא רגילים ל'אי-הרעש' של המכוניות החשמליות השקטות.

בתוך המכונית המערכת מזהה כאשר הנוסעים משוחחים ואז מחלישה אוטומטית את עוצמת המוסיקה שמתנגנת ברקע ומעלה עוצמה כשהשיחה מסתיימת. היא גם מאפשרת לבטל את רעשי הרקע של הסביבה בה נוסעת המכונית החשמלית לטובת נסיעה שקטה ונינוחה יותר.

HARMAN מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת סמסונג אלקטרוניקס תמורת 8 מיליארד דולר.

פורד מוסטאנג. יחצ,
עם הרעש המוכר. פורד מוסטאנג/יחצ

יוזמות

חברת אחוזות החוף, הזרוע הביצועית של עיריית תל אביב -יפו המתמחה בניהול פרוייקטים ותפעול חניונים עירוניים במרחב תל אביב יפו, החלה לאחרונה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם "אקולוגיה לקהילה מוגנת", חברת מחזור ממשגב, בה מועסקים כ-80 אנשים עם מוגבלויות בתפקוד נמוך וגבוה כאחד בפעילות של טיפול בפסולת אלקטרונית וחידוש מחשבים ישנים. במסגרת הפיילוט, הוצבו שני מתקנים לאיסוף פסולת אלקטרונית בשני חניונים - חניון התרבות והחניון ברחוב ארלוזורוב 17, במטרה למחזר מוצרי חשמל ביתיים קטנים כגון מפזרי חום, מכשירי מיקרוגל, פלטות חשמליות, טוסטרים, שעונים, מכונות גילוח, מצלמות, נגני מוסיקה, מאווררים, מגהצים, צעצועים אלקטרוניים, מחשבים אישיים, מדפסות, טלפונים ואף נורות וסוללות. איברהים אבו שינדי, סמנכ"ל ומנהל אגף התפעול באחוזות החוף, אומר כי "הפיילוט הוא חלק מראייה ירוקה אותה מובילה אחוזות החוף בשנים האחרונות לטובת הציבור בכלל ובאי החניונים בפרט".

מנתוני "אקולוגיה לקהילה מוגנת" עולה, כי מדי-שנה נמכרים בישראל כ-130,000 טונות של ציוד חשמלי ואלקטרוני, שמהווה כ-3% מכל כמות הפסולת המוצקה אבל מייצרת כ-70% מסך הרעלים המסוכנים באוויר, בקרקע ובמי תהום. לשם המחשה, המשקל הזה שווה לכמעט 1,200 מטוסי בואינג 787 או 2,000 טנקי מרכבה. הפסולת האלקטרונית מורכבת מסוגי חומרים שונים וממרכיבים רבים - כ-50% ממנה עשויים מברזל ופלדה, כ-20% מפלסטיק מסוגים שונים, כ-10% נוספים מורכבים ממתכות אחרות, ועוד כ-3% הם מעגלים מודפסים. ההרכב המיוחד מחייב טיפול מקצועי ובקרה קפדנית על מנת לצמצם את השפעתם הסביבתית. "אקולוגיה לקהילה מוגנת" היא חלק מתאגיד "אקומיוניטי", שחרט על דגלו העסקה של אנשים עם צרכים מיוחדים ולראייה, יותר מ-80 עובדים מועסקים במפעל, בתנאים סוציאליים וביחסי עובד-מעביד מלאים. העובדים עוברים הכשרות שונות ועבור כולם, המפעל - שעובד גם בימים אלו, כיוון שהוגדר חיוני - הוא חלק חשוב בשגרת החיים.

במסגרת הפעילות, מוצרי החשמל מפורקים וחלקיהם ממוינים - השימושיים מורכבים מחדש לטובת מחשבים מחודשים שנמכרים לציבור במחירים מוזלים במיוחד (החל מ-580 ₪ כולל מע"מ לערכת מחשב עם כל הציוד ההיקפי) וחלקם אף נתרמים למשפחות שאין ביכולתן לממן את עלויות המחשב. מקיבוץ שניר שבצפון ועד דרום הארץ, מתקני המחזור שלנו מתמלאים מדי שבוע במוצרי חשמל שיצאו מכלל שימוש, מובלים אלינו למפעל וממוחזרים לטובת הסביבה וקידום העסקת אנשים עם מוגבלות. אנו מייצרים פתרון חברתי, אקולוגי וכלכלי שבמסגרתו כלל ההכנסות חוזרות לקהילה

מתקן מיחזור אחוזות החוף. יחצ,
מתקן מיחזור באחוזות החוף/יחצ

ביום רביעי נערך ביקור חשוב ביותר של נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, במרכז כנרת לחדשנות - KIC השוכן ופועל במכללה האקדמית כנרת ובו מתקיימות עשרות חברות הזנק (סטארט-אפ) הפועלות בתחום האגריטק, פודטק, מים ועוד.

במסגרת הביקור נפגש נשיא המדינה עם נשיא המכללה האקדמית כנרת פרופ' שמעון גפשטיין ויו"ר צמח מפעלים, טל ישועה ומנכ"ל מרכז כנרת לחדשנות אלעד שמיר, אשר הציגו לנשיא את מודל פיתוח חדשנות אזורית ושוחחו עימו על נושא חיבור האקדמיה, תעשייה וחקלאות ליצירת מנוע צמיחה כלכלי לפריפריה הצפון-מזרחית של מדינת ישראל בתחומי האגרוטק, ווטרטק, וקיימות. בנוסף לכך הוצגו לנשיא סטארטאפים פורצי דרך בתחומי החקלאות, מזון ומים הצומחים במרכז, וביניהם הבאים:

  • בי פרי אגרו (Beefree Agro) - שני מגדלי בקר שהפכו סטארטפיסטים. מחוללת שינוי משמעותי בתחום החקלאות, עם מערכת רעייה האוטומטית הראשונה להנעת בעלי חיים באמצעות רחפנים ושיפור הטיפול בבעלי חיים ברחבי העולם.
  • ויטאקטיב - חברת ויטאקטיב, מייצרת חומרים משמרים אורגניים מפסולת חקלאית, כדי להחליף את החומרים המשמרים הכימיים שמשתמשים בהם בתעשיית הבשר.
  • ים אנרג'י - פרויקט סטודנטים אשר הבשיל לחברת הזנק, החברה מפתחת פתרון אנרגיה ירוקה בהספק נמוך לתשתיות הולכת נוזלים באמצעות טורבינה הידרואלקטרית.
הנשיא ראובן ריבלין מבקר במרכז החדשנות. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
ביקור הנשיא במרכז לחדשנות/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

משתתפי ארגון מסע מחו"ל הנמצאים בישראל בתכניות התמחות, התנדבות, לימודים אקדמיים, לימוד אנגלית בבתי"ס בפריפריה ועוד, חיפשו מה עוד ניתן לעשות בישראל של ימי הסגר, על מנת לתרום לקהילה ולחברה הישראלית, ומצאו: מאות מהם יצאו לתרום דם ולהתנדב בעמק הצבאים; מאות אחרים מפעילים קייטנה לילדי רופאים בחיפה; נוספים ארזו ציוד מגן לצוותי מד"א, התנדבו באריזת וחלוקת מצרכי מזון לנזקקים. סך המתנדבים בימים אלו קרוב ל-1000 משתתפי מסע בעשרות מוקדים.

ההתנדבות המתוקה ביותר היתה זו בה יצרו המשתתפים קשר עם אזרחים קשישים בקהילותיהם והביאו עד פתח דלתותיהם את המאכל המתוק האהוב על כל אחד מהם. חלק מהקשישים ביקשו להשאיר את המאכל ליד הדלת ואחרים נפגשו עימם בפתח דלתם, ושני הצדדים הרוויחו מפגש מענין פנים אל פנים. אחד המפגשים הפתיע את משתתפי מסע: בפתח הדלת חיכתה להם הסופרת יעל גליקמן לוי שנתנה להם עותקים מספרה "עורבא פרח בגן מאיר". הם דיברו איתה על כך שהם לומדים עברית במסגרת שהותם כאן עם מסע, והיא חשבה שהם ייהנו לקרוא אותו כיוון שהוא מנוקד וקל לקריאה. המשתתפים שמחו לקבל את התשורה.

משתתפי מסע מסייעים לקשישים. יחצ,
משתתפי המסע מסייעים לקשישים/יחצ

השבוע חגגו את יום המשפחה בבית הספר לחינוך מיוחד שבכפר "עדי נגב - נחלת ערן" - בית חם ואוהב לאנשים עם מוגבלויות שונות ומרכז שיקום מוביל לכל אוכלוסיית הנגב. בשל הגבלות התקופה, ההורים השתתפו במסיבה באמצעות פלטפורמת הזום, בכל אחת מכיתות בית הספר התלמידים הכינו מתנה למשפחתם שכללה ערכה להכנת עוגיות טעימות, ברכות ומשחקים משפחתיים.

מנהלת בית הספר לחינוך המיוחד בעדי נגב נחלת ערן: "בשל המצב, חגגו השנה התלמידים את מסיבת יום המשפחה דרך הזום. התרגשנו לראות את הברק בעיניהם של הילדים כששמעו וראו את משפחתם דרך המסך. תודה להורים היקרים שריגשו אותנו בברכות מקסימות מכל הלב, תודה לצוות בית הספר, המורות, הסייעות ובנות השירות שיודעות להפיק את המיטב מכל מצב והכינו עבור התלמידים יום מהנה ושובר שגרה".

עדי נגב נחלת ערן. יחצ,
עדי נגב נחלת ערן/יחצ

ביום חמישי 11.2 תיפתח לראשונה תערוכה בכיכר הבימה, בשיתוף עם עיריית תל אביב עם הסיפורים והרופאים שהצילו חיי ילדים אחרי תאונות טרגיות שיכלו להסתיים באסון.

במסגרת התערוכה מוצגים 25 סיפורים, מ25 בתי חולים. אחד מהסיפורים בתערוכה - במהלך יום כיפור הגיע לחדר המיון וולפסון ילד בן 6 לאחר תאונת אופניים עצמית, ובשל חבלה חזקה מהכידון המעי נפגע קשה. מיד עם הגעתו למיון נכנס לחדר ניתוח, והצוות הצליח להציל את חייו.

תערוכה 25 בטרם. יחצ,
תערוכת בטרם/יחצ

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, חתמה השבוע על הצטרפותה של חיפה ל"הסכם פריז", העוסק בהפחתת פליטת גזי חממה, במזעור הנזק הקיים ובמימון הטיפול בפליטת גזי חממה על ידי מדינות העולם.

הצטרפותה של חיפה להסכם נעשה בהובלת מנהלת 2030 והיא מהווה המשך לכנס, בו השתתפה ראש העיר בחודש דצמבר 2020 בפריז, אליו הוזמנה על-ידי ראש עיריית פריז, אן הידלגו, אשר נועד לגבש קואליציה של ערים לחתימה על התחייבות לשמירה על אקלים כדור-הארץ.

בחתימתה על ההסכם, מצהירה ראש העיר על ההכרה במצב החירום הנובע ממשבר האקלים ברמה העולמית ובהצבת שיקולי אקלים במרכז תהליך קבלת ההחלטות הנוגעות לפיתוח עירוני. נושא שמירת הסביבה וההגנה על כדור הארץ הינו חלק מהאג'נדה, שמובילה ראש העיר מאז היבחרה לתפקיד והיא פועלת ותמשיך לפעול לקידומו.

בתוך כך, כחלק מהיערכותה להתמודדות אקלימית, זכתה לאחרונה חיפה בקול קורא של משרד האנרגיה, ובכך הצטרפה למאיץ לאומי לבניית תכנית עבודה להיערכות לשינויי האקלים וקידום אנרגיה מקיימת.

התכנית מנוהלת ביחידה לתכנון סביבה וקיימות במנהל ההנדסה, בליווי אסטרטגי של מנהלת 2030. לשם כך הוקמה ועדת היגוי, בה שותפים צוותים ממנהלי ואגפי העירייה השונים שייקחו חלק בביצועה (תפעול, הנדסה, חינוך, רווחה, דוברות, תקציבים ושירות משפטי). בהמשך תורחב העבודה עם בעלי עניין נוספים והציבור בכללותו.

במסגרת זו, תכין העירייה בחודשים הקרובים מיפוי של האיומים הנובעים משינויי האקלים המאפיינים את העיר וכן הצעות אופרטיביות לצמצומם במגוון תחומי החיים. התכנית תעסוק בהיערכות לתרחישי הנובעים משינויי האקלים כגון שריפות, הצפות, אירועי קיצון במזג האוויר, אי החום העירוני ועליית מפלס פני הים. כמו כן, תעסוק התכנית באמצעים שונים לקידום אנרגיה מקיימת והפחתת הפליטות העירוניות למשל ע"י בניה ירוקה, מעבר לתחבורה חשמלית וטיפול בפסולת.

רבים מנושאים אלו מטופלים כבר היום ע"י מחלקות העירייה השונות והתוכנית נועדה להעצים את הטיפול בנושאים אלו ולהעלות אותם לסדר היום הציבורי. כל זאת מתוך ראיה, כי היערכות מתאימה וצמצום הפליטות יוביל, בנוסף לערך הסביבתי, להעלאת איכות החיים של תושבי העיר.

דגש מיוחד הושם בהסכם להיבטים הסביבתיים הייחודיים לחיפה - שימור וטיפוח משאבי הטבע הייחודיים, עידוד מגוון ביולוגי ועוד. במקביל נעשות בשטח פעולות מגוונות לצמצום התופעות האקלימיות: נטיעת עצים, הקמת גגות ירוקים, ניהול מי נגר, צמצום שימוש בכלים חד פעמיים במערכת החינוך ובמרחבים הציבוריים, כמו חופי הים.

חיפה שומרת על כדור הארץ. ראובן כהן,
המפגש בין ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם לראש עיריית פריז, אשר הוביל לחתימת ההסכם/ראובן כהן

חברת "תלבושת" משיקה את האתר החדש שהולך לשנות את חוקי המשחק ולחולל מהפכה בתחום קניית אופנה באונליין בישראל. האתר החדש והמורחבת יציע קולקציית בייסיק עצומה, המתאימה ליום יום וכתלבושת אחידה, לצד פריטים אופנתיים באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים האטרקטיביים ביותר בשוק.

אתר "תלבושת", בגלגולו הקודם, הוקם על ידי חגית ורד וקרין ברקוביץ', שתי אמהות שעייפו מהמרדף אחר חולצות תלבושת אחידה איכותית לבית הספר. מתוך ההבנה שאין סיבה הגיונית לבזבז זמן על שיטוטים אינסופיים בחנויות ועמידה בתורים הארוכים של יולי-אוגוסט יחד עם הבלאי הגבוה של החולצות ומחיריהן הגבוהים, נולד האתר שהפך להיות המוביל בישראל בתחום התלבושת אחידה וכעת מושק מחדש עם מגוון עצום של פריטים ואג'נדה זהה.

לכבוד השקת האתר החדש, אנו מציעים מבצע מיוחד וחסר כל תקדים: רוכשים פריטים בשווי 1,000 שקל ומשלמים 299 שקל בלבד. בחברה צופים וערוכים להסתערות על האתר ולכמות יוצאת דופן של הזמנות כבר בימים אלו עקב המבצע הייחודי.

אתר תלבושת. יחצ,
אתר תלבושת/יחצ

כחלק ממדיניות למניעת אלימות במועצה האזורית מטה יהודה, יזם ראש המועצה ניב ויזל אמנת התחייבות להתנהגות נאותה בהסעות התלמידים. האמנה כוללת את ההתחייבות של כל הגורמים לפעול בנחישות ובמקצועיות בכל יום למיגור ולטיפול בתופעות אלימות בקרב נהגים ותלמידים בהסעות בתי הספר במטה יהודה. את האמנה חיברה והפיצה מחלקת "הרשות לביטחון קהילתי".

על האמנה חתמו כל מנהלי המחלקות הרלוונטיות לטיפול ומניעת האלימות בהסעות: שמעון רונן - מנהל מחלקת התחבורה, שמעון בוסקילה - מנהל מחלקת בטיחות בתעבורה, לירון אהרון - סגן ראש מנהל החינוך ושניר פירו - מנהל מחלקת "הרשות לביטחון קהילתי", אשר אחראי על תחום המוגנות בהסעות.

על האמנה חתמו גם כל מנהלי חברות הקבלן, אשר עובדות עם המועצה: חברות "ציר הסעות", "מטיילי האחים דדון", "כנפי יונה", "גוש עציון", "ברזאני", "מובילי ב.מ", "עוצמה דניאלי", ו"הסעות דיקלה".

משה סוויסה אמר השבוע: "נושא המוגנות בהסעות הינו אחד הנושאים החשובים במועצה, ואני מברך על חתימת אמנה זו כסמל לשמירה על הילדים של כולנו, יחד עם מינהל החינוך להתנהגות ראויה מצד הנהגים שעושים עבודתם נאמנה וגם כלפיהם".

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל: "אמנה זו מהווה סמל לשיתוף פעולה בין עובדי המועצה וחברות הקבלן לשמירה יום יומית על ילדינו. אמנה היא לא רק תעודה לתליה על הקיר, אלא ביטוי למחויבות היום יומית של כולנו לתת את השירות הטוב ביותר עבור תלמידי מטה יהודה".

אמנת הסעות. יחצ,
אמנת ההסעות במטה יהודה/יחצ

עוד ממטה יהודה: בעקבות היציאה מהסגר השלישי השבוע והחזרה המדורגת לשגרה, יזם ראש המועצה ניב ויזל תכנית העשרה ייחודית ומקיפה לתלמידי המועצה בשיתוף מינהל החינוך. מטרת התכנית היא להתמודד בצורה יעילה ורחבה עם הפערים שנוצרו בעקבות הניתוק הממושך שחוו התלמידים ולעודד את השתתפותם, מעבר לתכנית הפדגוגית- חברתית- רגשית שתועבר בבתי הספר. מינהל החינוך שלח מכתב להורי התלמידים על מנת ליידע אותם אודות התכנית ולעודד את רישום ילדיהם. אופי התכנית ייבנה בהמשך למיפוי שייערך לכלל תלמידי בתי הספר. התכנית תוצג לכל הורה המתעניין בתכנית על ידי נציג מינהל החינוך ומורי בית הספר, בו התלמידים לומדים.

התוכנית תופעל על ידי סטודנטים בשיתוף מרכז הצעירים, עוזרי הוראה ומורים בבתי הספר ותוצע במגוון רחב של נושאים תוך הקפדה על מפגשים פרטניים או בקבוצות של עד חמישה תלמידים. התכנית תתקיים בבתי הספר מיד בסיום שעות הלימודים למשך שעתיים אקדמאיות (שעה וחצי), כאשר עלות התכנית לשעתיים אלו 30 ש"ח למפגש בלבד. התכנית תתרכז בעיקר במתן מענה לתלמידי כיתות ה'-י', אשר חוו במהלך הסגר את הריחוק המשמעותי ביותר מבתי הספר. עם זאת, המטרה היא לנסות ולתת מענה גם לתלמידים בכיתות נמוכות יותר א'-ד' ולכיתות י"א י"ב (לפי הצורך).

במועצה הדגישו כי התנאים להעסקת מורים, מדריכים וסטודנטים הם הצגת אישור החלמה/ אישור חיסון ובדיקת קורונה פעמיים בשבוע. הצוותים ילמדו יומיים בשבוע (ב'+ה') בכפוף להצגת אישור שעברו חיסון שני או שקבלו לפני כל שיעור בדיקה שלילית לקורונה 24 שעות לפני השיעור מדי שבוע.

ראש מינהל החינוך, ניב בר גיא, אמר השבוע: "התכנית תופעל בבתי הספר בימים א', ה' ולא תכלול הסעות. אנו מקווים כי רישום התלמידים יאפשר בניית תכנית משמעותית בחודשים הבאים ותעניק לתלמידי ותלמידות מטה יהודה מענה ראוי לאתגרים איתם כולנו מתמודדים בשנה האחרונה".

ראש המועצה, ניב ויזל: "חינוך ילדינו בשגרה ובעת מורכבת זו - נמצאת תמיד בראש סדר העדיפויות של המועצה. לכן, לאור האתגרים החינוכיים וההשלכות הלימודיות, החברתיות והרגשיות שנוצרו בשל הקורונה והלמידה מרחוק, החלטנו להעמיד לרשות תלמידינו את מיטב הכלים בדמות תכנית העשרה להתפתחות אישית -לימודית -חברתית לצמצום הפערים שנוצרו".

seperator

מחלקת "הרשות לביטחון קהילתי", מחלקת הנוער ומינהל חינוך מציינים בבתי הספר במועצה את חודש המודעות הבין לאומי לגלישה בטוחה ברשת החברתית במגוון פעולות המחנכות לגלישה בטוחה. ממחלקת "הרשות לביטחון קהילתי" נמסר כי בשנת 2021 יבוצע פרויקט "פיילוט" בשיתוף תלמידי התיכון בו התלמידים ינהלו חשבון באפליקציית ה "טיק טוק" אשר יופנה למסרים למניעת בריונות ברשת ולאיתור בני נוער אשר נותנים יד לתופעות אלימות אלו.

השנה, יותר מכל שנה ציון חודש זה הינו מורכב מאחר ומרבית בתי הספר לומדים מרחוק. יוכי אקריש, המנחה החינוכית של המחלקה, ציינה כי באמצעות מדריכי המוגנות והצוותים החינוכיים, עלתה המחשבה כיצד יעבירו את המסרים באופן יצירתי ומהנה, אך גם בצורה משמעותית, שתעביר מסר ברור לתלמידים את המסר: "אלימות - לא בבית סיפרנו".

אפק גולן, מדריכת המוגנות ורכזת התקשוב בביה"ס "מתתיהו" הכינה מערך שיעור לגלישה בטוחה, בו שיקפו יתרונות וחסרונות שיש באפליקציות השונות ומה כדאי לדעת לפני שגולשים באתרים לא מוכרים. במהלך השיעורים שולבו סרטונים קצרים ולאחריהם התקיים דיון פתוח עם התלמידים. בסיום השיעור הוצג אתגר לתלמידים: לחשוב על סטטוס שיוכלו לפרסם בשם בית הספר. את הסטטוסים התלמידים התבקשו לרשום על מסך משותף בתכנה האינטראקטיבית "פדלט". הרעיונות היו, לדוגמא: "קישור אנונימי - לא לגיטימי" ו"מחשבה לפני כל פעולה".

בבי"ס יסודי "אלון" טליה רכזת הקהילה של מחלקת "הרשות לביטחון קהילתי", העבירה שיעור בזום לתלמידי ביה"ס היסודי "אלון" ולהורים במסגרת פעילות של בית הספר "זום בהפתעה". הנושא שנבחר הוא "העומד מהצד". התלמידים למדו על דילמות שונות מחיי היומיום ומהמרחב הווירטואלי וכיצד להגיב ולפעול ולא לעמוד מנגד. בהקשר זה, התקיים שיח אודות ההבדלים בין הלשנה לדיווח.

בביה"ס התיכון ברנקו וויס עין נקובא עין ראפה הועברו סדנאות שונות ע"י חוקרי הנוער של תחנת הראל (מבשרת) לתלמידי שכבות ז' ו- ח' בנושא "סכנות ברשת הדיגיטאלית". הסדנאות היו מלוות בסרטונים ונתונים שהעשירו את התלמידים ופקחו את עיניהם לכל נושא הגלישה הבטוחה באפליקציות השונות שברשת. סדנאות אלו הועברו תחת "פרויקט משושה" אותו מנהלת רכזת המניעה של המחלקה שירלי עציון.

ראש המועצה, ניב ויזל, שתמך בתכנית, אמר השבוע: "העלאת המודעות לסכנה ברשת החברתית ולסכנות שיש ל"יד הקלה" על המקלדת עשויים לחסוך תופעות רבות כמו 'שיימינג' וחרם. הענקת תחושת מוגנות לילדים חיונית לא רק בשגרה, אלא בעיקר כעת, בתקופת הקורונה, כאשר ילדים רבים שוהים זמן רב מול מסכים ונמצאים בריחוק חברתי".

שבוע מוגנות ברשת במטה יהודה. יחצ,
שבוע מוגנות במטה יהודה/יחצ

במסגרת פעילות המועצה האזורית מטה יהודה במלחמה למיגור מגיפת הקורונה מתקיימת התמודדות במספר אפיקים בסיוע היקל"ר, המשטרה ועובדי המועצה. הפעולות כוללות הסברה בישובים, אכיפה וגם בדיקות קורונה בישובים באמצעות החירום המועצתי. כחלק מהמאמצים הללו, התקיים השבוע לראשונה, מבצע חיסונים מרוכז באולם הספורט של תיכון "הר - טוב". אל מתחם החיסונים, שהתקיים באמצעות צוותי מד"א המסורים, אשר נמשך 12 שעות, הגיעו כ-800 בני אדם.

ראש המועצה, ניב ויזל: "אנחנו נמצאים במערכה מקיפה כנגד התפשטות הנגיף ופועלים בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת למנוע את התפשטות הקורונה ביחד עם גורמי הממשל והחירום השונים. ברצוני להודות לאנשי מד"א על תפקודם המקצועי מול הקהילה, למחלקת הביטחון והיקל"ר. אני קורא לתושבים שטרם התחסנו- גשו להתחסן. רק כך, במאמץ משותף, נצליח להוריד את התחלואה ולחזור לשגרה המוכרת והאהובה במטה יהודה".

יום התחסנות במטה יהודה. יחצ,
יום התחסנות במטה יהודה/יחצ

"יהודה" מרכז הצעירים באגף חברה וקהילה של המועצה האזורית מטה יהודה מקדם תכנית מלגות חדשה, במסגרתה נפגשים 135 סטודנטים וסטודנטיות עם עשייה ערכית חברתית בקרב אוכלוסיות מגוונות, ביניהן נמנים קשישים וילדים ונוער בעלי צרכים מיוחדים. וכן, מתקיימות פעילויות חברתיות קהילתיות ביישובים השונים במועצה. ראש המועצה ניב ויזל תמך בתכנית החדשנית ובירך את העוסקים במלאכה.

המלגאים והמלגאיות נבחרו בקפידה לאחר מיונים וראיונות התאמה קפדניים על מנת להשתתף בתכנית ואף עברו הכשרה לקראת תחילת פעילותם בקהילה, ההכשרה התקיימה בבית הגלגלים במושב אבן ספיר והפגישה את המלגאים עם עולם המוגבלויות והזקנה. כל קבוצת סטודנטים זוכה לליווי שוטף על ידי רכזים מנוסים בתחום, שמספקים עבורם מקור ידע ותמיכה ומציידים אותם בכלים מגוונים. כמו כן, כל קבוצה נפגשת במליאה אחת לחודש על מנת לשתף את חוויותיהם מהפעילות ולאפשר למידת עמיתים.

בשילוב כוחות של אגף הרווחה ומרכז הצעירים אותרו אוכלוסיות היעד, ילדים וותיקים, אשר לביתם מגיעים הסטודנטים מדי שבוע, לרבות בימי הסגר ומהווים עבורם דמות תומכת ומחבקת, שמסייעת בצרכיהם. בנוסף, 32 סטודנטים משתתפים בתכניות קהילתיות ביישובים השונים במסגרת מלגת "מעורבות בקהילה". התכניות עוסקות, בין התכניות ניתן למצוא מפגשי הכנה לצבא המתקיימים במושב עמינדב, אותם מעבירה אביה - סטודנטית ב"בצלאל" ומדריכת כושר: במושב נס הרים מתקיימים מפגשים לבני נוער בנושא מדע על ידי עדי יפרח - סטודנטית לתואר שני במיקרוביולוגיה של גנטיקה מולקולרית וחקר הסרטן: ביישוב גיזו נהנים הילדים וכלל התושבים מפעילות טניס, המתקיימת על ידיי אורי וודבוז - סטודנט לתואר ראשון ומדריך טניס מקצועי.

הילה הינדי, מלגאית במלגת "והדרת בקהילה", סיפרה כי במסגרת השנה השלישית ללימודי התואר, היא ביקשה להירשם לתכנית מלגות, שתתרום כמה שיותר לסביבה. "כשפגשתי את מלגת 'והדרת בקהילה' מיד התחברתי ושמחתי על כך שנותנים לנו הסטודנטים אפשרות להתחבר לדור הוותיקים ולהפיג להם את הבדידות במיוחד בתקופה זו".

הילה הנדי. יחצ,
הילה הינדי/יחצ

רשת טיב טעם מעודדת שמירה על איכות הסביבה. ויוצאת ביוזמה ייחודית - קיבלתם צידנית במשלוח מטיב טעם בקליק? תמחזרו! במסגרת יוזמה זו תציע, טיב טעם באתר שלה "טיב טעם בקליק" מגוון רעיונות DIY (עשה זאת בעצמך) יצירתיים וסרטונים מה ניתן לעשות מצידניות טיב טעם שקיבלתם במשלוח הביתה במקום לזרוק לפח.

היוזמה הינה בשיתוף פעולה עם דנה ישראלי - יוצרת דיגיטל ויזמית בתחום ה- DIY ('עשה זאת בעצמך') ומשרד הפרסום, באומן בר ריבנאי. המטרה ללמד את הילדים על שמירה של איכות הסביבה, יצירה וגם הנאה משימוש פרקטי וחוזר בצידנית למטרות מגוונות, יצירה משותפת משפחתית וגם לעשות טוב למען שמירה על איכות הסביבה.

בנוסף, על כל צידנית תוצמד מדבקה שניתן יהיה לסרוק את הברקוד שלה ולקבל את המדריך המלא ליצירה באמצעות הצידנית.

הטבות הדרכון הירוק

בעקבות ההאטה במספר המתחסנים בתי עסק מציעים הטבות כספיות למי שיציג דרכון ירוק. יוזמה זו באה בעקבות מסע קונספירציה גדול ברשתות נגד החיסונים שמשפיע על אנשים רבים לא להתחסן ומאט מאוד את המהלך של עצירת סכנת ההידבקות בקורונה. מתחם האופנה T&E (מתחם אופנת הנשים הגדול ביותר בישראל) משפרעם הכריז היום על מבצע שכל מי שיציג דרכון ירוק על קבלת שני החיסונים יוכל להנות מהנחה של 30% בקנייה.

זאיד זאיד מנכ"ל ובעלים מתחם האופנה T&E: "אני קורא לבעלי עסקים נוספים להצטרף ליוזמה זו ולהעניק הטבות כספיות לכל מי שיציג דרכון ירוק כדי לעודד את הציבור ללכת ולהתחסן". במקביל למהלך זה הכריז זאיד על הנחה של 40% על כל קניה של רופאים, אחיות בצוותים הרפואיים ממחלקות הקורונה בכל רחבי הארץ.

זאיד זאיד. יחצ,
זאיד זאיד/יחצ

"טבע נאות" תעניק לכל מי שיציג בקופה דרכון ירוק של חיסוני קורונה הנחה של 10% על כל קניה של נעליים - ההנחה תינתן גם לרוכשים באתר האונליין של הרשת.

מיכאל אילוז, מנכ"ל טבע נאות: "החלטנו לתת הנחה מיוחדת של 10% ללקוחות שיציגו בקופה דרכון ירוק וזאת במטרה לעודד את הישראלים שטרם התחסנו במידה ורשתות רבות במשק יצטרפו לקמפיין זה, נוכל לצאת מהר יותר ממשבר הקורונה ולהחזיר את המשק לעבודה מלאה ובטח למנוע תחלואה גדולה שעשויה שוב להביא לסגר".

מיכאל אילוז בחנות טבע נאות. טבע נאות,
מיכאל אילוז בחנות טבע נאות/טבע נאות

רשת אפרודיטה יוצאת במבצע לעידוד המתחסנים:כל מי שתציג דרכון ירוק תקבל הנחה של 40% על חזיות של אפרודיטה עבור למעלה מ-10,000 מוצרים. רשת אפרודיטה שמחה להצטרף למיזם של בתי עסק ורשתות כדי להוריד את סכנת ההידבקות הקורונה ולהחזיר את המשק לפעילות בתקווה שכל הציבור יתחסן ונמנע סגרים נוספים בעתיד.

seperator

רשת מלונות דן מכריזה כי אורחים אשר יציגו תעודת מתחסן יקבלו הטבה של 200 שקל לחדר עבור אקסטרות במלון במהלך מרץ אפריל (לא כולל פסח). בנוסף, מלונות דן תעניק לעובדי החברה שיתחסנו עד סוף חודש פברואר שובר מתנה לחופשה של 2 לילות במלונות הרשת עם תוקף לשנה.

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן, מסר: "רשת מלונות דן התגייסה מיד למאמץ הלאומי במלחמה נגד הקורונה וכעת אנו נרתמים לקדם את מבצע החיסונים נגד נגיף הקורונה ומציעים הטבה ללקוחות מתחסנים שיזמינו חופשה ולעובדים שיתחסנו. אנו מאמינים שככל שהציבור הישראלי יתחסן ברובו זאת האפשרות הטובה ביותר עבור מדינת ישראל לצאת ממשבר הקורונה בכלל ולענף המלונאות להישאר פתוח ולהתגבר על התקופה הקשה".

מלון דן אילת. סיון פרג',
מלון דן אילת/סיון פרג'

קבוצת רום כנרת נכסים והשקעות מקדמת את מבצע החיסונים בישראל ומציעה ללקוחות שהתחסנו ויציגו דרכון ירוק הנחה של 100,000 שקל על רכישת דירה. ההטבה תינתן על רכישת דירה בפרויקט היוקרתי SEA TOWER 5 בפארק הים על חוף ימה של בת ים.

פרויקט SEA TOWER של קבוצת רום כנרת כולל 5 מגדלים יוקרתיים עם נוף ראשון לים בשכונת פארק בים בבת ים. המגדל החמישי והאחרון בפרויקט SEA TOWER 5 כולל 22 קומות ומציע דירות 3,4,5 חדרים ופנטהאוזים עם סה"כ 82 דירות בפרויקט. המגדל היוקרתי, שעוצב על ידי רן בלנדר אדריכלים מציע SKY LOBBY בקומה ה-17, הכולל בריכה, מועדון כושר ומועדון לדיירים עם נוף המשקיף לחוף ימה של בת-ים ולפארק.

עו"ד אילן ששון, מנכ"ל קבוצת רום כנרת נכסים והשקעות מסר: "אנו גאים להירתם לקידום מבצע החיסונים נגד נגיף הקורונה ומציעים הטבה מיוחדת וחד פעמית ללקוחות שהתחסנו ויציגו דרכון ירוק הנחה של 100 אלף שקל על רכישת דירה בפרויקט סי טאואר 5 בשכונת פארק הים בבת ים. אנו מאמינים שככל שהציבור הישראלי יתחסן ברובו זאת האפשרות הטובה ביותר עבור מדינת ישראל לצאת ממשבר הקורונה בכלל ולענף הנדל"ן להתגבר על התקופה הקשה. אני קורא למנהלים נוספים במשק הישראלי להצטרף ליוזמה הזאת ולעודד את הציבור הישראלי להתחסן נגד נגיף הקורונה".

סי טאוור בת ים של רום כנרת. יחצ,
פרויקט סי טאוור בבת ים/יחצ

גם בנא משקאות יוצאת במהלך ייחודי, במסגרתו החל מהיום תעניק הטבה בלעדית בחנויות הרשת לצרכנים שיציגו אישור על חיסון ראשון או שני ו/או דרכון ירוק. בכל קנייה מכל המוצרים המוצעים ברשת -
משקאות אלכוהוליים, שתייה קלה, מארזים, בקבוקים וכוסות עם חריטה אישית, מתנות, שוקולדים וגבינות ועוד בשווי 50 שקל ומעלה, מקבלים מארז 12 יחידות משקה אנרגיה ZOOZ, בשווי 40 שקל במתנה.

לדברי פני בכר, מנהלת שיווק בנא משקאות: "ההטבה הבלעדית שאנו מציעים בחנויות הרשת הינה חלק ממהלך אסטרטגי רחב של החברה לעודד את מעגל המתחסנים ולהמשיך להעלות את המודעות והחשיבות של נושא החיסון בקרב הציבור הרחב. במיוחד בתקופה זו לאחר הסגר ולקראת חזרה לשגרה חדשה, חשוב לנו לאפשר לצרכנים ליהנות מהטבה נוספת שתעניק ערך מוסף בכל רכישה. זאת בנוסף למבצעים וההנחות המוצעים ברשת שמאפשרים ליהנות ממגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים".

משקה אנרגיה בנא משקאות. יחצ,
משקאות האנרגיה של בנא/יחצ

קמעונאות

סניף חדש של "רמי לוי שיווק השקמה" נפתח במרכז ביג צ'ק פוסט בחיפה. הסניף משתרע על שטח של 3000 מ"ר, ויציע לתושבי האיזור את חווית הקניות והשפע של סניפי רמי לוי במחירים הזולים והנגישים בדגש על איכות, ושירות לצד הטבות ומבצעים מיוחדים לטובת הלקוח, המאפיינים את הרשת.

ביום שלישי התקיים טקס הנחת אבן פינה בכניסה לסניף בנוכחות רמי לוי, טל יבין מנהל אזור הצפון בביג, דורי פריאור מנהל ביג צ'ק פוסט, ערן אמציה סמנכ"ל ניהול ותפעול בביג ודויד שילן מנהל ביג קריות.

טל יבין, דורי פריאור, רמי לוי, ערן אמציה ודיויד שילן. יחצ,
מימין לשמאל: טל יבין מנהל אזור הצפון בביג, דורי פריאור מנהל ביג צ'ק פוסט, רמי לוי, ערן אמציה סמנכ"ל שיווק בביג ודויד שילן מנהל ביג קריות/יחצ

מותגים

ביוני האחרון הושק ברחבי העולם וגם בישראל אייקון השטח הדיפנדר 110 שהקפיד לשמור על כל המאפיינים של הדגם המקורי, החל מהעיצוב המזוהה ועד ליכולות השטח הגבוהות, ובנוסף עם כל מה שאפשר לצפות מרכב מודרני - מעודכן, טכנולוגי, עם שדרוג משמעותי לחווית נהיגה איכותית גם בחיי ביום יום ומהפכה אמיתית ביכולות הכביש שלו מבלי לפגוע בחוויית השטח.

השקת הדיפנדר 110 נחלה הצלחה גדולה בישראל ובימים אלו מצטרף למשפחה הדיפנדר 90. דגמי הדיפנדר, אגב, נקראים 90 ו-110 על פי מרווחי הסרנים באינצ'ים שהיו בדיפנדרים הראשונים והם הפכו לשמות מיתולוגיים בקרב חובבי השטח וההרפתקנות.

דיפנדר 90 - הדגם הקצר בעל שלוש הדלתות וחמשת המושבים משדר חזות מסוקסת וקשוחה. הרכב מצוייד בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת יכולות כביש ושטח מעולות. הוא חכם, קשוח, טכנולוגי, עמיד ורב יכולות בכביש ובשטח. צללית הרכב, שלא ניתן לטעות בה הינה מוכרת וחדשה בו זמנית. הצללית של הדיפנדר החדש מהווה פרשנות מודרנית למקור המפורסם שלא ניתן לטעות בו.העיצוב הינו חזק, מלא ביטחון ומתוחכם.

הרכב נראה קשוח והוא אכן קשוח. הדיפנדר 90 נועד לחובבי השטח והמרחבים הפתוחים האינדיבידואליסטים וההרפתקנים שחיים בדרך שהם בחרו ובלי פשרות. השנה האחרונה הזכירה לנו את חשיבות המרחבים הפתוחים ותחושת החופש ופריצת הגבולות הפכו להיות בחשיבות עליונה כמפלט לחיי השגרה הלא שגרתית . בעת הזאת, הדיפנדר הינו השותף האולטימטיבי לחוויות והתנסויות חדשות.

יום האהבה המתקרב הוא יום מאתגר: מעבר לרכישת המתנה והפרחים הנלווים, יש את סוגיית כרטיס הברכה... אבל, באופן לא מפתיע, הם כולם שבלונים ולא ממש מייצגים את שלל האפיונים הדמוגרפיים וההעדפות המיניות האישיות. אפליקציית ההיכרויות OkCupid שמאז ומתמיד הצהירה שהיא פונה לכל הקהילות ולכל סוגי הקשרים, החליטה לתקן את המעוות. בשיתוף פעולה עם אמנים מקהילות הלהטבא"ק, נוצרו כרטיסי ברכה חדשים שכוללים את מגוון סוגי היחסים.

האוסף המלא הניתן להורדה ולשימוש חופשי למשלוח כגיף או כסרטון והוא נמצא כאן: https://okcupid.com/valentinesday/

גלויות אוקיי קיופיד. יחצ,
גלויות אוקיי קיופיד/יחצ

ד"ר גב מצאו את הדרך למקסם פעילות גופנית גם בזמן העבודה - שולחן עבודה משולב עם אופני כושר, כולל משטח עבודה מרווח, אפשרות כיוונון גובה המושב והשולחן וחיבור Bluetooth לאפליקציה ייעודית למעקב אחר הפעילות. כבר לא צריך למצוא את הזמן לפעילות גופנית, פשוט לשלב אותה בזמן העבודה, עכשיו ברשת חנויות ד"ר גב ובאתר הסחר - במחיר היכרות 1,999 שקל.

שולחן האופניים של ד"ר גב הוא חלק מסדרת שולחנות מתכווננים אותם מוציאה הרשת לשוק כתוצאה מהמציאות החדשה, בה אנשים רבים עובדים מהבית. השולחנות החדשים מאפשרים עבודה בעמידה, בישיבה על כיסא, כורסה ואפילו במיטה, מושלם למי שדינאמיות עושה לו רק טוב.

איך זה עובד?

  • שולחן משולב אופני כושר - שולחן אופניים יתרום לחשיבה, ליצירתיות, לאנרגיות ולאיכות העבודה שלכם. המרצת הדם תעורר אתכם, תהיו פרודוקטיביים יותר, תנצלו את הזמן כמו שצריך, תשפרו את סיבולת לב הריאה - וכל זאת בזמן העבודה.
  • איך השולחן עובד? - פעולת האופניים מתבצעת ע"י המשתמש ובאפשרותכם לדווש קדימה ואחורה ולכוון את דרגת ההתנגדות. מתחשק לכם לדווש בקלות? הורידו את רמת ההתנגדות. מעוניינים בפעילות אינטנסיבית יותר? הגביהו את ההתנגדות. כך או כך, תוכלו להתאים בדיוק את רמת הקושי בהתאם לרצון ולצורך שלכם.
  • שקט, פרקטי, נוח - פעילות הדיווש אינה מרעישה, זה כי השולחן לא עובד על חשמל או סוללה, אתם אלו שמפעילים אותו, מתי שמתחשק לכם, איך שנוח לכם ובשקט.
  • מושב ומשטח עבודה מתכווננים - את משטח העבודה המרווח ניתן לכוונן למעלה ולמטה בהתאם למידות ונוחות המשתמש. גם את מושב האופניים ניתן להתאים בגובה על מנת שתתאפשר ישיבה ופעילות מותאמת אישית.
  • חיבור Bluetooth לאפליקציה ייעודית - לשירותכם אפליקציה ייעודית, בעזרתה תוכלו לעקוב אחר הפעילות ולבחור תוכניות שמתאימות לכם. מצוין גם לילדים ואנשים עם הפרעות קשב. אם קשה לכם לשבת בתנוחה אחת כל היום בעבודה ואם דינאמיות עושה לכם טוב, שולחן אופניים הוא פתרון אולטימטיבי. השולחן מצוין גם לילדים שזקוקים לתזוזה כדי לשמור על ריכוז ומסייע בהתמודדות עם הסחות דעת.
שולחן משולב אופני כושר ד"ר גב. ירון וינברג,
מולטיטאסקינג/ירון וינברג

יש משהו מרגש בלמצוא את השפתון הוורוד המושלם, לא משנה אם את אוהבת את המראה הטבעי או מעזה ומתפרעת עם גוונים. כי בניגוד לכל הצבעים האחרים, וורוד הוא הצבע הזה שכל אחת יכולה לנסות - למשרד, לאירוע, או לדייט, כי שפתיים בגוון ורוד טבעי הן תמיד אקססורי מושלם.

המיני קולקציה החדשה מבית ג'ייד מציגה חמישה גוונים ורודים/ ניודים עמידים, שמצטרפים לסדרת השפתונים המיתולוגיים EVERLASTING LIP COLOR ומותאמים בדיוק לתקופה. הגוונים האופטימיים עוצבו כדי לתת מענה שמתאים לכל אישה, הם אוניברסליים, טרנדיים ונשיים ומשדרגים את מראה האיפור כדי לשמור על מראה זוהר ורענן. כל הגוונים בסדרה עמידים עד 8 שעות, מעניקים לשפתיים גוון עשיר ועמוק עם בוהק זוהר וגימור של גלוס.

  • 85 - CREAM ROSE
  • 86 - SPICY BLUSH
  • 87 - SPICY BLUSH
  • 88 - 8TH MUSE
  • 89 - PURE LOVE
  • מחיר: 69.90 שקל
שפתוני ג'ייד. יחצ,
סדרת השפתונים של ג'ייד/יחצ

קסטרו יוצאת בקולקציית יוניסקס נפלאה - לו ולה תחת הסלוגן Castro Time For Unisex. הקולקציה כוללת טופים בגזרת אוברסייז עם שרוול קצר או ארוך, אליהם מצטרפים מכנסי טייץ רכים וחופשיים בגזרה מיוחדת המשלבת את גזרת התחתונים הגברים עם הגזרה הנשית, כך שהם תואמים לשני המינים.

המכנסיים מגיעים בשני דגמים, ארוכים או מכנסיי בוקסר קצרים באורך ברמודה קצרה. הקולקציה עשויה בדי כותנה רכים ונעימים מאד למגע ובצבעוניות יפהפייה של 4 גוונים שגם הם גווני יוניסקס: חום מוקה כהה, אפור כהה, קאמל טבעי ו-ורוד מעושן. השטיפות הייחודיות של הקולקציה מעניקות לה מראה מעושן של גוונים יפהפיים, המאפשרות לשלב את הצבעים זה בזה.

מחירים: 99.90-139.90 שקל.

קולקציית יוניסקס של קסטרו. דודי חסון,
קולקציית יוניסקס של קסטרו/דודי חסון

תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, מרחיבה את מגוון היוגורטים הלבנים תחת מותג "יוגורט תנובה" ומשיקה שני מוצרים חדשים:

יוגורט תנובה לבן מועשר בויטמין D וסידן, 3% שומן - יוגורט המשלב שני רכיבים הקיימים בחסר בתזונה של רובנו ומעבר לחשיבותם לבניית וחיזוק העצם, מחקרים מראים כי לרמה תקינה של ויטמין D חשיבות בהפחתת חומרת תסמינים ותחלואה בנגיף הקורונה. גביע (200 גרם) מכיל 400 מ"ג סידן ו 3.2 מק"ג ויטמין D שהם למעלה מ- 30% מהתצרוכת היומית מומלצת של סידן ו כ-20% מהתצרוכת היומית המומלצת לויטמין D בקרב מבוגרים.

יוגורט לבן נטול לקטוז-המיועד לצרכנים בעלי רגישות או המעוניינים להפחית צריכת לקטוז ומחפשים חלופה ליוגורט הלבן הרגיל. תכולת הגביע הינה 200 גר'.

היוגורטים החדשים של תנובה מספקים פתרונות לצרכנים המחפשים מוצרים שיתאימו לתזונתם האישית.
ניתן להשיג בנקודות המכירה וברשתות השיווק.

ויטמין די של תנובה. יחצ,
יוגורט תנובה/יחצ

מותג האפנה GALLER, שבבעלות המעצבת נועה גלר, משיק את קולקציית אביב/קיץ 21', שלראשונה, התבססה במחציתה על ייצור עצמי של בדי הטקסטיל. לצד בדי ויסקוזה, כותנה וקופרו, שגלר נוהגת לייבא מדי שנה ממפעלים משפחתיים באיטליה, היא החליטה השנה לייצר בדים בעצמה במקום להתבסס על ייבוא מהארץ או מחו"ל, ובכך הפכה לאחת המעצבות המקומיות הבודדות בישראל שעשו זאת לאורך תקופת משבר הקורונה. לצד הדגמים הוותיקים, הקולקציה החדשה כוללת העונה דגמים חדשים, דוגמת חולצת 'טהיטי', גופיית 'מאווי', חולצת 'אוליב', אוברולים בגזרת גופיה ומכנסי 'טנריף' בגזרת ברמודה מבדים רכים.

הקולקציה החדשה של גלר. לירון וייסמן,
הקולקציה החדשה של גלר/לירון וייסמן

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB מציעה לכבוד יום האהבה, וולנטיינ'ז ארוחה זוגית במחיר מיוחד של 130 שקל בלבד. במסגרת הארוחה מציעה הרשת שני המבורגרים מסדרת המיוחדים של BBB, לצד שתי מנות צ'יפס. הארוחה זמינה במשלוחים ובאיסוף עצמי (take away) דרך אתר ואפליקציית BBB בלבד.

סדרת המיוחדים של BBB מציעה המבורגרים מיוחדים ועסיסיים בטעמים מגוונים ומפתיעים, דוגמת המבורגר 'קצבים', מנתחי בקר טריים מובחרים, "המעושנת", ארוגולה, בצל פריך, פרוסות מלפפון בכבישה ביתית, ריבת בצל ואיולי חרדל; 'פלאוון בורגר'- המבורגר מבשר בקר טרי מובחר, רצועות צרובות של המעושנת, אננס צלוי, אורוגולה, פרוסות מלפפון כבוש, איולי חרדל, צ'ילי מתוק, סרירצ'ה פיקנטית ובצל פריך; דאבל אמריקה בורגר- שני המבורגרים מבשר בקר טרי מובחר, גבינת גאודה, בצל פריך, פרוסות מלפפון בכבישה ביתית ורוטב ברביקיו; אסאדו צ'ימיצ'ורי- המבורגר מבשר בקר טרי, בתוספת נתחי "אסאדו", בצל צרוב, צ'ימיצ'ורי, איולי אדובה, חסה אייסברג, עגבנייה, בצל ופרוסות מלפפון כבוש ואחרים.

פלאוון ברשת BBB. גליה אבירם,
המבורגר פלאוון ברשת BBB/גליה אבירם

רשת ג'מבו סטוק מציעה מגוון רחב של אביזרים לכל הגילאים ובמחירים נגישים לרגל חג הפורים. הרשת מציעה מגוון אביזרים המאפשרים ליצור תחפושות מושקעות ומגוונות ובטווח מחירים נגיש. בין הפריטים ניתן למצוא: פאות באורכים ובצבעים שונים, סטים של אביזרי שטן וחד קרן, מגוון קסדות צבעוניות ומגניבות, כובעים, מסכות מעוצבות, כנפיים ועוד מגוון גדול של אביזרים המתאימים לכל גיל.

ניתן להשיג ברשת החנויות ובחנות האונליין www.jumbo-stock.co.il

ג'מבו סטוק סט שטן. יחצ,
סט שטן בג'מבו סטוק/יחצ

מותג הדרמו קוסמטיקה CeraVe , סרווה משיק לחורף 2021: קרם ידיים משקם - המיועד לידיים יבשות ומחוספסות במיוחד. מקל על היובש ומסייע בשיקום שכבת ההגנה הטבעית של העור. מכיל 3 סרמידים חיוניים וחומצה היאלורונית. אינו משאיר תחושה שמנונית. היפואלרגני. ללא בישום. ללא פראבן. פותח עם דרמטולוגים.

קרם הידיים של סרווה פותח במיוחד לטיפול בידיים מחוספסות ויבשות במיוחד ומכיל 3 סרמידים החיוניים לעור, מוחדרים לעור דרך מערכת הולכה חדשנית - טכנולוגיית MVE של CeraVe. טכנולוגיה זו מסייעת בהחדרת הסרמידים החיוניים אל העור ומעניקה לחות לאורך כל היום מבלי להותיר תחושה שמנונית.

סרמידים, אשר מצויים באופן טבעי בעור, פועלים בכדי לסייע לשמור על שלמות שכבת ההגנה הטבעית של העור ע"י יצירת שכבת מגן אשר מפחיתה את אובדן הלחות, ומגינה מפני נזקים הנגרמים מזיהום סביבתי ומגורמים תוקפניים סביבתיים אחרים. הגיל והחשיפה לגורמי גירוי סביבתיים, עשויים להוריד את רמת הסרמידים בעור ולכן השימוש במוצרים הכוללים סרמידים, מסייעים לשקם ולחזק את המחסום העורי. כמו כן, ישנם מחקרים המצביעים על קשר בין רמות סרמידים נמוכות יותר למחלות דרמטולוגיות.

טכנולוגיית ה- MVE הייחודית (פטנט רשום) משחררת את הסרמידים לעור שכבה אחר שכבה לאורך זמן ובכך הפורמולה ממשיכה להזין את העור בלחות שעות ארוכות לאחר המריחה. יתרונות אלו יחד עם שמירה על מרקם נעים, קליל ואלגנטי מקנים לCeraVe את האיכות והיעילות שלו.

מחיר מומלץ לצרכן: 44.90 שקל, תכולה: 100 מ"ל.

סרווה קרם. יחצ,
קרם ידיים סרווה/יחצ

מותג הגבינות הטבעוניות "משומשו", משיק ממרח טבעוני חדש ומהפכני בפיתוח ראשון מסוגו: ממרח בטעם חמאה מופחת שומן על בסיס שמן קוקוס. החמאה הטבעונית עשויה מרכיבים צמחיים בלבד, ללא חלב, ללא כולסטרול, ללא סויה וללא חומרים משמרים. רמת השומן בממרח בטעם חמאה של "משומשו" הינה כמחצית מרמת השומן בממרחי חמאה וחמאות רגילות והטעם נפלא! ממרח החמאה מכיל כמות גבוהה של סידן והוא ללא שומן טראנס וללא חשש מאלרגניים. בעוד שכל מוצרי החמאה מכילים 70% שומן ומעלה, ממרח החמאה של "משומשו" מכיל רק 35% שומן וכן כמחצית מכמות הקלוריות ביחס למוצרים מקבילים בשוק כולל ביחס לחמאה רגילה. החמאה נפלאה לשימוש בכריכים, בטוסטים, לשילוב בארוחת בוקר וערב, ואף מתאימה לשימוש בבישול ואפייה בשלל מתכונים מתוקים ומלוחים.

יעל דרור, דיאטנית קלינית ופיזיולוגית M.Sc: "שילוב חמאה בתפריט מרגיש לאנשים רבים כמו 'חטא'. הם נהנים מהטעם אבל לא מרגישים בנוח עם הערכים התזונתיים. הסיבה היא אחוז השומן הגבוה בחמאה - מעל 90%! - עם כמות גבוהה של חומצות שומן רוויות שמקורן מן החלב. "מדובר במקור בעייתי של שומן רווי ומחקרים לאורך השנים אף הראו קשר בינו לבין עליה בסיכון למחלות לב וכלי דם. לכן, אנשים רבים מוותרים על ההנאה שבשילוב החמאה בתפריט היומי. החידוש של חברת משומשו יכול לתת את המענה הנכון לשמירה על תפריט בריא בלי לוותר על הטעם של החמאה מידי פעם. מדובר בממרח בטעם חמאה שהינו טבעוני לחלוטין ובעל ערכים תזונתיים טובים יותר מכל תחליפי החמאה המוכרים כיום בשוק".

ממרח משומשו בטעם חמאה. יחצ,
ממרח משומשו/יחצ

פורים הוא החג הכי שמח, צבעוני וכיפי. השנה עדיין לא ידוע איך ייראו חגיגות פורים אבל מה שבטוח זה שנוכל לקיים את המנהג האהוב של משלוח מנות. זו הזדמנות להפתיע ולרגש את האהובים עלינו. לפנק את ההורים שלא ראינו תקופה, את החברים ואת השכנים שנהפכו למשפחה.

חברת הממתקים הגדולה בעולם MARS, הפועלת כבר למעלה מ-100 שנה, מצטרפת השנה לחגיגת הפורים ומחזירה את אווירת הדיוטי פרי לישראלים שכה מתגעגעים אליה. במהלך חודש פברואר יימכרו גאדג'טים עם דמויות M&M'S האהובות, שעד עתה היה ניתן להשיג רק בדיוטי פרי וכעת ניתן להשיג במגוון רשתות השיווק והחנויות. הגאדג'טים יהוו הפתעה כיפית ושמחה במשלוחי המנות.

במסגרת הטבה מיוחדת לפורים, ניתן יהיה לרכוש את מגוון מוצרי השוקולד המובילים של MARS:M&M'S , Twix, Snickers שוקולד רגיל ושוקולד לבן, Bounty, Mars ו-Maltesers ב-19.9 שקל ולקבל את הפנס או המאוורר של M&M'S ב-5 שקלים בלבד.

הדמויות האהובות והצבעוניות של M&M's יובילו את חגיגות הפורים ויקשטו את נקודת המכירה. הן יהיו מחופשות בסגנון המערב הפרוע בשילוב מגוון המוצרים של מרס.

M&M. יחצ,
תמיד סיבה למסיבה. M&M's/יחצ

  • עוד באותו נושא:
  • עסקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully