וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין זכות קיום למפעלים המזהמים בתוך מפרץ חיפה"

9.2.2021 / 10:58

השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל לליאת רון ברדיו צפון 104.5FM: "יש את הערכת מצב של אמ"ן על מטרות של חיזבאלה גם על המקום של המפעלים, אסור שישארו במרכז המטרופולין הגדול הזה"

גילה גמליאל. ראובן קסטרו
תמשיך להילחם על הנושא. השרה גילה גמליאל/ראובן קסטרו

השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל התראיינה הבוקר (שלישי) לתכניתה של ליאת רון ברדיו צפון 104.5FM בנושא המפעלים המזהמים במפרץ חיפה.

בחודשים האחרונים עוקבים תושבי חיפה והאזור בדריכות אחר מהלך הנמצא בימים אלה בשלבי התהוות: צוות מצומצם של מנכ"לי משרדי ממשלה דן בהוראת ראש הממשלה באפשרות של פינוי המפעלים המזהמים. כבר לפני כשבועים הייתה אמורה להגיש הוועדה את מסקנותיה, אולם הוועדה ביקשה הארכת זמן לגיבוש תכנית עבודה.

"אין זכות קיום למפעלים המזהמים בתוך מפרץ חיפה", אמרה השרה גמליאל, "השאלה היא לא על הפינוי, זה ברור, רק על האיך יפונה ולזה נדרש עוד זמן". עוד אהוסיפה השרה: "אני אלחם על הנושא הזה עד שייצא לדרך. אנו צריכים לקדם את הנושא מול המפעלים. רובם מבינים שאין להם קיום, ויש את הערכת מצב של אמ"ן על מטרות של חיזבאללה גם על המקום של המפעלים. אסור שישארו במרכז המטרופולין הגדול הזה. ההחלטה תתקבל לפני החלפת הממשלות, הגורמים הרלוונטיים עוסקים בזה כרגע, הם יושבים על הנושאים ומציגים את התמונה המלאה".

האזינו לריאיון המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully