וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר ממחצית הישראלים הגבירו את קניית הפירות והירקות אונליין

10.2.2021 / 9:41

אוהבים למשש את הסחורה? ובכן, זה שייך ל-2019. קרוב לשליש מהישראלים דיווחו שהם הזמינו פירות וירקות באונליין, בתקופת הקורונה ויותר ממחצית מהם הגבירו בתקופת הקורונה את תדירות קניית הפירות והירקות באונליין. וגם: מהם הירקות והפירות האהובים ביותר?

סקר שערכה חברת האונליין 'פרשוק' באמצעות מכון המחקר 'רושינק' לקראת יום המשפחה, בקרב 500 ישראלים, מגלה שהרגלים והעדפות צריכת ירקות ופירות, בקרב משפחות ישראליות, עלו משמעותית בשנה האחרונה. כשני שליש מהישראלים בגילאי 18-64 צורכים פירות וירקות לפחות פעם ביום.

על פי הסקר, העגבנייה הירק האהוב על הישראלים וזכתה ב 30% בקרב צמוד עם המלפפון (26%). התפוחים והבננות זכו בפירות האהובים ביותר ובפער ניכר מהתות והמנגו שנשארו מאחור באחוזים נמוכים.

פרשוק. חיים יוסף,
קונים ברשת/חיים יוסף

קרוב לשליש מהישראלים דיווחו שהם הזמינו פירות וירקות באונליין בתקופת הקורונה ואילו שיעורים גבוהים יחסית של הזמנת פירות וירקות באונליין, זוהו בקרב הקהלים הבאים: תושבי המרכז, בעלי הכנסה ממוצעת, נשים ואקדמאים. יותר ממחצית מהישראלים דיווחו כי הם הגבירו בתקופת הקורונה את תדירות קניית הפירות והירקות באונליין. שיעורים גבוהים יחסית של הגברת תדירות קניית ירקות ופירות באונליין, זוהו בקרב הקהלים הבאים: בעלי הכנסה ממוצעת, גילאי 40-49 ולא אקדמאים.

לסיכום - יותר ממחצית מהישראלים שהשתתפות בסקר אמרו כי הם מעדיפים פירות וירקות תוצרת הארץ.
עדי איתן מבעלי 'פרשוק': "החלטנו לרגל יום המשפחה לאפשר לציבור הרחב לרכוש באתר פרשוק במשך שבוע ימים את הפירות והירקות שנבחרו בסקר בהנחה של עד 50%. מהסקר למדנו שהישראלים שינו את הרגלי הצריכה שלהם. אנחנו צופים שהמגמה לא תשתנה גם אחרי הסגר ואחרי הקורונה ולכן החלטנו לתגבר את מערך המשלוחים שלנו כדי לאפשר ללקוחות שלנו לקבל את התוצרת החקלאית האיכותית ישירות עד הבית ולאפשר למערך הלוגיסטי שלנו לספק את המשלוחים לשביעות רצון הלקוחות מגדרה עד חדרה".

https://freshuk.co.il/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully