וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

SentinelOne רוכשת את Scalyr

9.2.2021 / 19:27

פלטפורמת אבטחה הסייבר האוטונומית הודיעה על רכישת פלטפורמת הניתוח הנתונים המובילה בענן ב-155 מיליון דולר, אותם תשלם במזומן ובמניות: "חיפשנו טכנולוגיה שתתאים לדרישות שלנו"

תומר וינגרטן. יחצ,
מייסד SentinelOne תומר וינגרטן/יחצ

SentinelOne, פלטפורמת אבטחה הסייבר האוטונומית, הודיעה היום על רכישת Scalyr, פלטפורמת ניתוח נתונים מובילה בענן. עם הרכישה הזו, SentinelOne תוכל לתאם, לחפש ולפעול מכל מקור, ולספק את פלטפורמת ה- XDR המשולבת המתקדמת ביותר בתעשייה להפחתת איומים בזמן אמת ברחבי הארגון והענן.

סקיילר (מלשון Scale) הוקמה בשנת 2011 על ידי מהנדסים יוצאי גוגל, שבין היתר פיתחו את הבסיס לתוכנת גוגל דוקס. החברה פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת בניית אגמי נתונים (Data Lakes ) שמכילים את כל סוגי המידע ויודעת לבצע שאילתות מורכבות במהירות.

עם המעבר לענן והצמיחה המשמעותית בשנה האחרונה בכמות הלקוחות העומדת כיום על 4,500, SentinelOne הפכה למעשה לחברת ביג דאטה שמעבדת כמויות מידע עצומות. לפיכך, חיפשה SentinelOne חברות וטכנולוגיות לרכישה ומצאה בסקיילר שותף טכנולוגי שיתמוך בצמיחה המהירה בכמויות המידע שהחברה מעבדת.

בשנה החולפת החברה שחררה פלטפורמת XDR שמבצעת קורלציה בין סוגי נתונים שונים על מנת לאתר ולמנוע מתקפות. היכולת להריץ אנליטות מורכבות במהירות גבוהה היא קריטית למניעה של מתקפות סייבר מתקדמות. התשתית הטכנולוגית של סקיילר תשולב בפלטפורמה של SentinelOne ותשפר את יכולותיה ואת יכולתה להתחרות בהצלחה מול מוצרים אחרים בשוק שמבוססים על טכנולוגיות מיושנות יותר.

מנכ"ל ומייסד SentinelOne, תומר ויינגרטן, אמר: "על מנת לסכל מתקפות צריך יכולת לעבד דאטה בזמן אמת, למצוא אנומליות בזמן אמת ולטפל בהן. כשעושים זאת הופכים את הטכנולוגיה לכזו שמסוגלת למנוע מתקפות ולא רק להגיב אליהן. חיפשנו זמן רב טכנולוגיה שתתאים לדרישות ה-scale שלנו, וכשמצאנו את סקיילר הבנו שיש להם פתרון שמסוגל גם לאכסן מידע וגם לטפל בו בזמן אמת".

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully