וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבוד השופט, אני עו"ד, לא חתול": הסרטון ששבר את הרשת

10.2.2021 / 0:34

עו"ד מטקסס עלה לשיחת שימוע בזום כשהוא על פילטר של גור חתולים ובשלב מסוים ראה צורך להבהיר לשופט שאכן הוא זה שמסתתר. מאוחר יותר הסביר את הטעות. האשמה, כמובן, היא המזכירה שלו

אנשים אוהבים לראות סרטונים של חתולים, זה ידוע, וגם הסרטון של החתול הזה שבר את הרשת - אבל לא מהסיבות שאתם מכירים.

מדובר בסיפור משעשע במיוחד שמגיע, איך לא, מטקסס. במהלך שימוע בזום מול שופט, עורך הדין רוד פונטון הבחין בכך שהוא על פילטר של גור חתולים. בשלב מסויים אפילו אמר לנוכחים "אני פה, אני לא חתול", והשופט רוי פרגוסון השיב: "אני יכול לראות את זה".

השופט פרגוסון היה האיש שזיהה את הפאשלה המשעשעת ודווקא הפגין ידע טכני. "מר פונטון, אני חושב שהפעלת את הפילטר בהגדרות הווידאו", אמר. עורך הדין הרגיש, משום מה, צורך לשכנע את השופט שהוא אכן האיש שעומד מאחורי הפילטר. "העוזרת שלי פה והיא מנסה לסדר את זה, אני מוכן להמשיך. אני פה. אני לא חתול".

הסרטון צבר יותר מ-2 מיליון צפיות נכון לכתיבת שורות אלה וסביר להניח שיגיע לכמה מיליונים טובים נוספים. לאחר מכן אמר עורך הדין כי הטעות התרחשה כשבחר לעלות לשיחה מהמחשב של המזכירה שלו. "מסיבה כלשהי היה לה את הפילטר מופעל", אמר.

עו"ד רוד פונטון. פייסבוק, צילום מסך
והנה הפנים שמאחורי החתול. עו"ד רוד פונטון/צילום מסך, פייסבוק

פונטון הסביר מאוחר יותר על מה בכלל נסב הדיון. "מדובר במקרה של אדם שניסה להבריח סחורה ומזומן מחוץ למדינה. בכל מקרה, זו הייתה טעות והדיון המשיך לאחר מכן כרגיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully