וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הייתי אומר דרך חקיקה: מי שלא מחוסן שלא יבוא לעבוד"

10.2.2021 / 11:22

ח"כ יואב קיש התראיין בתכנית של גדי נס ברדיו צפון 104.5fm: "כל אדם שעובד במסגרת ציבורית ולא התחסן מסכן את הציבור. צריך להוביל חקיקה שתחייב את האנשים להתחסן"

סגן שר הבריאות, ח"כ יואב קיש במהלך ביקור במוקד מכבי, רמת השרון 5 באוקטבור 2020. ראובן קסטרו
"יש מדינות בעולם שבהן מתפללים שתהיה להם אפשרות כמו ישראל". ח"כ יואב קיש/ראובן קסטרו

"אנחנו שוקלים לחייב כל מי שעובדים עם הציבור להתחסן". את הדברים הללו אמר סגן שר הבריאות ח"כ יואב קיש לגדי נס ברדיו צפון 104.5.

נס ביקש מיואב קיש לעשות סדר בדברים. "הגדול שלי בכיתה ט' והתאומים שלי בכיתה בכיתה ו'. מתי אנחנו צריכים לשלוח אותם לבית הספר?"

קיש השיב: "אנחנו קודם מתמקדים ברמזור ובניהול הדיפרנציאלי במערכת החינוך. אם נפתח מסחר דיפרנציאלי, מן הסתם מגיעים אנשים מכל המקומות, גם מערים שהם אדומות, וזה יוצר הדבקות. לעומת זאת, בית ספר מרכז את הסביבה שלו. אנחנו מדברים רק על פתיחה של שכבות הגיל הצעירות בערים הירוקות והצהובות. המידע יתפרסם פעם ב"הייתי אומר דרך חקיקה: מי שלא מחוסן שלא יבוא לעבוד" שבוע בימי רביעי. אני קורה מפה לכו להתחסן כולם מבוגרים צעירים זה סופר קריטי".

האזינו לריאיון המלא ב-104.5fm

קיש סיכם: "אמרתי בפתיח ואני אומר שוב - לדעתי צריך לחייב להתחסן". לשאלה האם להחיל חובת חיסון השיב: "יש מדינות בעולם שבהן מתפללים ומתחננים שתהייה להם את האפשרות שיש כמו במדינת ישראל. יש פה פרס ומתנה ואנשים חייבים להבין את זה. כל אדם שעובד במקום, שנחשף לציבור, למשל מורים ונהגי אוטובוס, הייתי אומר דרך חקיקה למי שלא מחוסן שלא יבוא לעבוד. חד וחלק. כל אדם שעובד במסגרת ציבורית ולא התחסן מסכן את הציבור. צריך להוביל חקיקה שתחייב את האנשים להתחסן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully